Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 02.03.2012 18:16

Pakko purkaa nyt jotain johonkin. Ei oikeesti... >__>

Oon tässä viimeset pari päivää tuskaillut kotona äidin kanssa. Äiti suuttuu mulle kaikista ihan turhista asioista mist ketään muu täs maailmas ei edes suuttuis ja haukkuu mua minkä jaksaa.. Mmm joo-o ihan perus. Kysyn et miks mussa on sen mielestä aina joku vika. Se vastaa: onks joku muka niin sanonu? Öö joo, just se sano sen 2 sekunttii sitte ennen ku kysyin... totuus on ettei äidille voi edes laittaa yhtään vastaan yhtään mihinkään. En saa elää niin kuin haluan, en saa tehdä mitä haluan, vaikka täytän kohta 20. Teen kotona asioita, tiskaan, siivoan, laitan ruokaa... kuitenkin löytyy aina jotain valittamisen varaa. Aina jotain turhaa mistä voi vetää kauheen raivarin päälle. Mainittakoon myös se että minulla on 17-vuotias pikkusisko joka ei saa äidiltä samanlaista kohtelua...

Noh, nyt tulin sitten isäni luokse niin kuin aina joka toinen viikonloppu. Nää viikonloput on mulle niinkun lomaa, ei tarvii katella äitiä, voin tehä mitä lystään ja iskä oikeesti välittää musta ja kyselee aina kun tulen et mitä kuuluu ja näin.. ihan eri kun äiti. Mut nyt harmittaa myös isäni käytös. Sillä soi äsken puhelin ja ihan ku joku naikkonen olis soittanu... ja iskä lässytti ja puhu siihen tyyliin et varmaan on joku naisystävä tai jotain. Puhelun jälkeen iskä ei sanonu mulle yhtään mitään. Nyt sille soittaa joku muu, ja iskä mainitsi sille jotain tyyliin: "Joo ja nyt se on kai virallistakin, lukee netissä" = Facebook. Ja mullahan ei siis ole Facebookia minkä ihmiset valitettavasti tuntuvat unohtavan joka ikinen kerta etten oo Facebookissa, en oo koskaan ollu enkä tule liittymään. Eli iskällä on varmaan joku muija eikä voi sit kertoo mulle kun kuvittelee et kuitenki tiiän. Sorge - en tiiä! Haluun et mulle kerrotaan tollaset asiat kasvokkain... En käsitä miksei mua voi kohdella niinkun aikuista ihmistä, molemmat vanhemmat pitää mua edelleen jonain saakelin pikku kakarana. Pitäis varmaan lopettaa ammattikorkee, ettii töitä ja muuttaa jonnekki huitsin nevadaan täältä. Oon muutenki niin väsyny tähän paikkakuntaan ja kaikkiin ihmisiin täällä et huh huh...
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 02.03.2012 18:40

Minä kävin äidin kanssa keskustelua samanlaisesta asiasta kuukausi sitten :/

Jos oikeasti tekee mieli muuttaa, niin anna mennä. Eivät he voi sinua käskyttää, olet jo aikuinen.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 02.03.2012 19:40

Dark Ho-oH:lle. Itse muutin juuri vastaavasta syystä kotoa kun olin 19. Äiti ei taida vieläkään tajuta muuttoni oikeaa syytä vaikka kyllä se on pari kertaa tullut puheeksi. Väittää ettei hän muka voinut olla niin kauhea. ...kyllä voi. Kituutin sitten opintotuella pienessä solukämpässä hullun kämppiksen kanssa, en muista kuinka kauan. Nykyään ei enää harmita, että muutin niin aikaisin kotoa. Jossain vaiheessa harmittelin, että olisikohan opiskelut menneet eri tavalla jos olisin vielä asunut äidin luona eikä olisi tarvinnut maksaa vuokraa tai ruokaa itse. Hintana olisi kuitenkin ollut jatkuva henkinen pahoinpitely, joka kylläkin muuton jälkeen vaihtui rahattomuuden tuomaan ahdistukseen. Kaikki on oikeastaan kiinni siitä minkälaista vaikeutta olet valmiimpi sietämään. Kotioloja vai yksinasumisen mukanaan tuomia hankaluuksia.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 03.03.2012 18:27

On se jännä että mun porukat ei voi maksaa mun hiusten värjäystä koska niillä ei oo varaa siihen. Ja heti sen jälkeen ne on ostamassa mun pikkuvelille 100 euron luistimia (siis ne kysy mun pikkuveliltä että haluuko se ne luistimet ja sillä on ihan hyvät luistimet). Joo moro...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 03.03.2012 19:01

Yay, sielunkumppani :D
Minulla on aina sama juttu.
Äidillä joo ei ollut rahaa ostaa minulle mitään, mutta isoveljelle antoi yhtäkkiä kuusikymppiä ?_?
Tämän vuoden aikana olen saanut ainakin satasen vähemmän rahaa kuin veli ja äiti on aina luvannut maksaa minulle. Eipäs ole käynyt mitään.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 03.03.2012 19:57

Oli aika ikävä ilta eilen. Itkin ihan hillittömästi ja vanhemmilla meni rauhoittelemiseeni kolme tuntia...
Äh, olin vaan niin masentunut, koska minulla on niin vähän aikaa tehdä asioita joita todella haluaisin tehdä esim. piirtäminen. Kaikki päivät ovat niin kiireisiä. Juoksen kouluun, teen läksyt, harjoittelen soittoläksyjä, menen johonkin harrastukseen x, luen kokeisiin, menen johonkin toiseen harrastukseen ja illalla luen vielä kokeisiin. Olen niin stressaantunut. Tämä johtuu koulusta, kokeista, eräistä ystävistäni, harrastuksista, ainaisesta kiireestä, musiikkiopistoni tasokokeesta... Ystävät koulussa ärsyttävät. Ne piikittelevät koko ajan, muuttelevat koko ajan mitä olen sanonut, ymmärtävät tahallaan väärin... Toinenpa heistä vielä lyö ja potkii minua toisen naureskellessa vieressä. Vaikka pystyisinkin vetämään turpiin vielä pahemmin molempia, en vain halua. En pysty satuttamaan toisia tahallani, kun tiedän millaista se on. Mielestäni heillä ei ole minkäänlaista syytä tehdä edes tätä. Kerran kun kysyin, että miksi löit/potkaisit niin hän vastaa: "Sua on vaan niin ****n kiva hakata!" Luulen muutenkin, ettei heillä ole kaikki ihan kunnossa. Molemmilla koulu menee (anteeksi vain) surkeasti. Toinen lintsaa välillä. Kaikki välitunnin he vain puhuvat pahaa opettajista. Toinen yrittää vetää kännejä syömällä alkoholia sisältäviä leivoksia ja kantaa mukanaan linkkuveistä, koska "jos joku pimee äijä hyäkkää mun kimppuun niin voin ainaki käyttää tätä!" Siis oikeesti... Tämä jos mikä on hätävarjelun liioittelemista. Ärsyttää vielä, kun he eivät ymmärrä/halua ymmärtää minua yhtään. Sanon jotain huolistani niin he toteavat: "Jaaaaa.... Voi ku hienoo!" ja jatkavat keskustelua Harry Potterista ja SinäTuubista (jätin viimeisen sanan pois). Ja miksi olen vielä heidän kanssaan? Ei ole parempia! Meidän luokkalaiset ovat jo niin tiiviisti yhdessä, etten sopeutuisi sinne enää, ja en kestäisi sitä yksinäisyyttä jonka olen jo joutunut kestämään.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 04.03.2012 01:34

Huomenna pitää mennä kouluun D:. Unirytmikin on jotain kauheeta. Todennäkösesti samanlaista kakkaa tulossa kuin joululoman jälkeen... Onneksi on 5 tunnin päivä, sen saatan ehkä jaksaa... Joo mo, mä lähden tästä riehumaa...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja neqqu » 05.03.2012 00:06

Mulla on sama juttu, kouluun huomen ja oon viäläkin hereillä, vaikka huomen aamuna väsyttää, kun valvon Ja Chirulle myötätuntoni, joskus omatkin "kaverit" tuntuu vähän omituisilta, mutta sulla tuntuu olevan pidempää, ikävää... Mutta itseäni ärsyttää se että ooon unohtanu tän fooruumin kokonaan! Ihme juttu, viimeks kirjottelin joskus kuukausia sitten o_O
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
Avatar
neqqu
 
Viestit: 41
Liittynyt: 15.01.2011 16:57
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 05.03.2012 00:46

Olen tyhmä ja herään huomenna kuudelta laittamaan mun hiuksia jotenkin kivasti. Ketuttaa kun ei ole rahaa mennä bussilla kouluun, vaan joudun kävelemään. Meillä on äikän koe ens viikolla tai sitä seuraavalla viikolla, ja mähän (taas vaihteeksi) en osaa niitä asioita (olin pari päivää pois koulusta ennen lomaa). Mutta ihan sama se(kin) on vain yksi koe . Keskiviikkona on joku ketun liikunta-mikälieketuntyhmäpäivä. Ketun ihana viikko tulossa ... Ja ihanasti valvon taas johonkin neljään ja nukun 2 tuntia ja olen niin ketun pirteä sen jälkeen.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 05.03.2012 00:53

^Kettuihmisiä ilmeisesti =D

Ettei menisi offtopic: En saa unta. Väsyttää hirveästi, mutta kun pistän valot pois ja kömmin sänkyyn niin ei vain nukahda. Kokeilen nyt vaihtineeksi saada aivotkin väsyneeksi Age of Empires 2:lla---->
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 05.03.2012 00:55

Mewer kirjoitti:^Kettuihmisiä ilmeisesti =D

Ettei menisi offtopic: En saa unta. Väsyttää hirveästi, mutta kun pistän valot pois ja kömmin sänkyyn niin ei vain nukahda. Kokeilen nyt vaihtineeksi saada aivotkin väsyneeksi Age of Empires 2:lla---->

Hieno peli on AoE2

Onn:Koulu alkaa taas.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 05.03.2012 01:07

Vilsu kirjoitti:Hieno peli on AoE2.

Oispa levy viel talles. :/ Noo mutta, kouluhan se alkaa! Ffuu.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 05.03.2012 09:49

Lomahan se vaan jatkuu. Ja on tylsää. Tänään auttamaan isää ja sitten mäkeen. Tuleepahan jotain tekemistä. Pääsee vihdoinkin kokeilemaan uusia suksia. Hesaan menossa nyt ->
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Snipix » 05.03.2012 10:20

3Ds tuli vihdoin postista, mutta olen mummolassa enkä saa sitä tänäänkään käsiini :/
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 05.03.2012 10:31

No voi harmi.
Sillä taitaa olla jotakin sinua vastaan.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 05.03.2012 13:44

Kiva. Auton ovella on jotain minua vastaan. Pamautin oven kiinni ja jätin kätevästi sormeni sinne väliin. Sattuu. Keskisormen kynsi ihan mustana. Juuri, kun piti mennä laskettelemaan, en sitten saakkaan hanskaa käteen, enkä pysty pitämään sauvasta kiinni.

Kivaa.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 05.03.2012 15:25

Ihanaa... Vapaa-ajan "ystävä" (ei siis samat kuin koulussa) tuli eilen meille ja hakkasi mut suht koht pahasti. Jalassa viisi (tulehtunutta) haavaa, kun se raapii mua aina (kynnet about kaksi senttiä pitkät)... Tämä nyt on vielä normaalia, että aina sen jälkeen kun kyseinen kaveri on meillä niin olen täyynä mustelmia ja haavoja. Mutta eilen hänpä vetikin täysillä kasvoihin. Yritin esittää ettei sattunut, koska jos olisin alkanut valittamaan olisi alettu mollaamaan ja haukkumaan. Kun ystäväni oli lähtenyt menin hakemaan kylmäpussin siihen päälle, ettei nousisi enempää sitä pattia. Äiti katsoi sitä ja oli aikas Fffffuuuuu, kun näki, että silmän ja kulmakarvan välissä oli semmoinen suuri musta alue, joka oli about 1,5 senttiä koholla. Eli ihan kiva oli mennä tänään kouluun mustan silmän kanssa. Onneksi hiukseni peittävät sen jotenkuten. Ja taas sitten kaverit hakkasivat. Ihanaa oli, kun koulu"kaveri" veti täysillä siihen samaan mustaan kohtaan nyrkillä. Voi kettu, kun särkee >_>
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 05.03.2012 15:57

Chiru kirjoitti:Ihanaa... Vapaa-ajan "ystävä" (ei siis samat kuin koulussa) tuli eilen meille ja hakkasi mut suht koht pahasti. Jalassa viisi (tulehtunutta) haavaa, kun se raapii mua aina (kynnet about kaksi senttiä pitkät)... Tämä nyt on vielä normaalia, että aina sen jälkeen kun kyseinen kaveri on meillä niin olen täyynä mustelmia ja haavoja. Mutta eilen hänpä vetikin täysillä kasvoihin. Yritin esittää ettei sattunut, koska jos olisin alkanut valittamaan olisi alettu mollaamaan ja haukkumaan. Kun ystäväni oli lähtenyt menin hakemaan kylmäpussin siihen päälle, ettei nousisi enempää sitä pattia. Äiti katsoi sitä ja oli aikas Fffffuuuuu, kun näki, että silmän ja kulmakarvan välissä oli semmoinen suuri musta alue, joka oli about 1,5 senttiä koholla. Eli ihan kiva oli mennä tänään kouluun mustan silmän kanssa. Onneksi hiukseni peittävät sen jotenkuten. Ja taas sitten kaverit hakkasivat. Ihanaa oli, kun koulu"kaveri" veti täysillä siihen samaan mustaan kohtaan nyrkillä. Voi kettu, kun särkee

Kamalaa... :( Vaikkei sinulla olisikaan parempia kavereita, miksi olet silti tuollaisten ääliöiden kanssa?
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 05.03.2012 16:05

No joo... Koulussa ei ole parempia ja vihaan olla yksin, koska olen jo muutaman vuoden joutunut olemaan enkä halua joutua siihen tilanteeseen uudestaan. Vapaa-ajalla olen kyseisen "ystävän" kanssa, koska toinen (tällä kertaa oikea) ystävä kysyi, että voitaisiinko olla sen kanssa (me molemmat tunnemme hänet) ja suostuin sitten siihen, koska ajettelin olevani tottunut tähän mätkimiseen ja morkkaamiseen. Pitäis lähteä musiikin teoriaan. Vihaan sitä, mutta se on pakollinen, koska musiikkiopistoni edellytää, että jokaisen oppilaan täytyy suorittaa Musiikin teorian tutkinnot 1/1-1/3...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 05.03.2012 16:12

Chiru kirjoitti:No joo... Koulussa ei ole parempia ja vihaan olla yksin, koska olen jo muutaman vuoden joutunut olemaan enkä halua joutua siihen tilanteeseen uudestaan. Vapaa-ajalla olen kyseisen "ystävän" kanssa, koska toinen (tällä kertaa oikea) ystävä kysyi, että voitaisiinko olla sen kanssa (me molemmat tunnemme hänet) ja suostuin sitten siihen, koska ajettelin olevani tottunut tähän mätkimiseen ja morkkaamiseen. Pitäis lähteä musiikin teoriaan. Vihaan sitä, mutta se on pakollinen, koska musiikkiopistoni edellytää, että jokaisen oppilaan täytyy suorittaa Musiikin teorian tutkinnot 1/1-1/3...

Ei kannata ajatella, että olet tottunut tuollaiseen käytökseen. :( Kannattaa vain pistää välit poikki tuollaisen "ystävän" kanssa. :(
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron