Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 23.07.2011 02:56

Argatni kirjoitti:
Ja oih. En haluaisi kiroilla, mutta voisin tehdä sen kukasti. Porkkana! Kaali! Sitruuna... x___x
Perinteisen tapaan selailen yhtä maailmanlaajuista roolipelimaailmaa etsimässä actionia, mutta sitten yhtäkkiä tulee jälleen yksi wanna be everything and anything hakkaamaan ihmissusi esi-isääni turpaan ja jälleen joudun kyyköttämään hahmoani siellä paikallaan kuin mitäkin patsasta. Ja vielä sanomaan, etten voi muka lähteä etsimään Draculaa, sillä sekin on jossain siellä takakontin pihalla! Itse olen pelaamassa Van Helsingin niin sanotulta lapsenlapsenlapsenlapsella ja minä en saa mitään örkkejä vetää turpaan, sillä kaikki ovat saakelin Draculan lapsia ja mukama Draculan sukulaisia "maailman suojelijoiden" joukossa. Se mikä minua ärsyttää on se, että kukaan ei ajattele missä rajassa kulkee ja kuinka tärkeä asema on vampyyrimetsästäjällä. Se, että minun hahmoni on kokoajan "mitätön" ei mitään roolipelitappeluissa (kun ei kunnon vastustajia tai kukaan ei halua tapella sen kanssa tai vaan typerästi imartelee), on kyllä aika ärsyttävää. Olen puhunut roolipelaajien kanssa tästä ja kaikki kyllä syyttävät pelaajaa, jonka hahmo on 1000 vuotias mummo (naisimissa jumalan kanssa) ja se mukamas on 53-vuotiaan hahmoni lapsenlapsi ja esi-isäni sisko, vaikka minun hahmoni kuuluisi olla tuhatkertaisestis sitä nuorempi. Ei porkkana! Tämä on niin ärsyttää sekoittaa ihmisen pään ja vetää tyyliin ajattelematta rajojaan roolipelin juonta kuin mikäkin super sankari jumalatar.



Kuva
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.07.2011 03:04

Pakko sanoa että olen samaa mieltä SiaBBon kanssa. O_o
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.07.2011 03:26

Valitan sitä että huonoin päivä aikoihin, voi luoja kun eka kerta kun noin paljon joku helle väsyttää/nukuttaa O_o... Sitten norjassa samaan aikaan tapahtunee kauheita.... Ja ties mitä muuta.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 23.07.2011 12:02

SUREN sitä, että 91 viatonta ihmistä kuoli naapurimaassa eilen.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 23.07.2011 14:38

Komppaan siabboa.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 23.07.2011 15:21

NekoHennuli kirjoitti:SUREN sitä, että 91 viatonta ihmistä kuoli naapurimaassa eilen.



Totaalinen kompaus. Toivotaan, että kuolleiden määrä ei nouse.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 23.07.2011 15:29

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Pakko sanoa että olen samaa mieltä SiaBBon kanssa. O_o

*facepalm*

Ei teidän kaltaisten ihmisten tarvitse tajuta. Roolipelit ovat vaan niin ärsyttäviä. ._.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 23.07.2011 15:39

Argatni kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Pakko sanoa että olen samaa mieltä SiaBBon kanssa. O_o

*facepalm*

Ei teidän kaltaisten ihmisten tarvitse tajuta. Roolipelit ovat vaan niin ärsyttäviä.

Aivan. Meidän kaltaisten ihmisten ei tarvitse tajuta.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.07.2011 18:11

Argatni kirjoitti:*facepalm*
Ei teidän kaltaisten ihmisten tarvitse tajuta. Roolipelit ovat vaan niin ärsyttäviä.

Sanoithan istekin, että et tajua. :O
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 23.07.2011 21:58

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Argatni kirjoitti:*facepalm*
Ei teidän kaltaisten ihmisten tarvitse tajuta. Roolipelit ovat vaan niin ärsyttäviä.

Sanoithan istekin, että et tajua. :O

Sanoin, etten tajua logiikkaa, jota roolipelaajat käyttävät tehdääkseen hahmoistaan liian yli-inhimillisiä roskia, kun taas toiset yrittävät pysyä tasapainossa yliluonnollisuuden paineen sisällä.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Rubix » 23.07.2011 22:11

Tulinpa nyt itkemään itsekin tänne :)
Elikkäs näin liikunnanopettajani kaupassa tänään, joka tietysti totesi että 2 viikon päästä tavataan.
Silloin mieleeni tulvi kaikki ***** mitä se opettaja on minulle aiheuttanut. jos nyt otetaan eräs tapaus lievästä päästä niin oli kuntopiiri ja koska olen ylipainoinen niin en pysty punnertaman koinkaan monta kertaa. no siinähän joku luokkalaiseni huusi että "Seppo (nimi muutettu) ekkö jaksa" ja kauhee räkänauru päälle, no tämähän minua ei haitannut koska olen jotottunut siihen että minulle huudellaan kaikkea. Tunti loppui ja menin pukkariin, vaihdoin vaatteet ja lähdin seuraavalle tunnille. Käytävällä opettajani tuli vastaan ja sanoi minulle että "Sinun pitäisi laihduttaa tuo kaikki läski pois niin jaksaisit punnertaakkin" ja silloin napsahti (ei ollu eka kerta ku sano jotai loukkaavaa). Haistatin opettajalle pitkät ja lähdin seuraavalle tunnille. Illalla opettaja oli soittanut äidilleni (jolle sama opettaja on pitänyt liikuntaa) että olen haistatellut hänelle ilman syytä ja muutenkin pelleillyt tunnilla. Onneksi äitini tietää millainen opettaja kyseinen ihminen on ja ymmärsi kyllä kun selitin tämän hänelle.
Minut "tunnettiin" vanhalla foorumilla nimellä goldduck.
Spoiler:
Moi!
Rubix
 
Viestit: 19
Liittynyt: 06.11.2010 13:47

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 23.07.2011 22:24

Rubix kirjoitti:Tulinpa nyt itkemään itsekin tänne
Elikkäs näin liikunnanopettajani kaupassa tänään, joka tietysti totesi että 2 viikon päästä tavataan.
Silloin mieleeni tulvi kaikki ***** mitä se opettaja on minulle aiheuttanut. jos nyt otetaan eräs tapaus lievästä päästä niin oli kuntopiiri ja koska olen ylipainoinen niin en pysty punnertaman koinkaan monta kertaa. no siinähän joku luokkalaiseni huusi että "Seppo (nimi muutettu) ekkö jaksa" ja kauhee räkänauru päälle, no tämähän minua ei haitannut koska olen jotottunut siihen että minulle huudellaan kaikkea. Tunti loppui ja menin pukkariin, vaihdoin vaatteet ja lähdin seuraavalle tunnille. Käytävällä opettajani tuli vastaan ja sanoi minulle että "Sinun pitäisi laihduttaa tuo kaikki läski pois niin jaksaisit punnertaakkin" ja silloin napsahti (ei ollu eka kerta ku sano jotai loukkaavaa). Haistatin opettajalle pitkät ja lähdin seuraavalle tunnille. Illalla opettaja oli soittanut äidilleni (jolle sama opettaja on pitänyt liikuntaa) että olen haistatellut hänelle ilman syytä ja muutenkin pelleillyt tunnilla. Onneksi äitini tietää millainen opettaja kyseinen ihminen on ja ymmärsi kyllä kun selitin tämän hänelle.


Joo, noi liikunnan opettajat ovat tuollaisia. Meijän koulussa on semmoinen joka heittää lentopallolla päähän... =P
Ja mun parhaalla kaverilla on semmoinen maine että ketään ei usko sitä. Esim. ala-asteella joku
nais ope sanoi ihan pokkana vain: "Sun ulkonäkö ei mielytä mua, lähe menee" ja eihän sitä kukaan uskonut paitsi meidän luokan ope.
Ja valitan siitä että koirani söi Xbox 360- kuulokkeet -.-
Viimeksi muokannut Sherlock päivämäärä 24.07.2011 14:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 24.07.2011 13:39

En tiennyt, että äidin miesystävä oli jäänyt meille yöksi. Yöllä jossain yhden aikoihin lähdin marssimaan hakemaan limua juotavaksi kuumalle helteelle ja säikähdän, sillä näin äidin miesystävän istuvan ruokapöydän ääressä popsimassa meidän koklettejamme (=venäläisiä lihapullia) bokserit jaloissa ja minä kyllä säikähdin ja rupesin melkein kiljumaan. En tee mitään muuta kun sanon "moi" ja juoksi limupullo kädessäni takaisin koneen ääreen.

Samasta miehestä näin painajaista. Hän oli muuttunut ihmissyöjäksi ja popsi mun äidin suuhunsa. Äiti kun heräsi aamulla rupesi nauramaan, kun kerroin siitä. Ei oikeesti. Kannattaako oikeasti päästää meille itselleni tuntemattomia ihmisiä tänne yöksi ja nyt oikein pelkään kävellä öisin tai nukahtaa, sillä kuka ties tämäkin äidin miesystävä on? T_T
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 24.07.2011 14:18

Sellaista on elää yh-äidin kanssa, joka tuo kotiinsa yhden-yön-toivoja, isä vaihtuu toiseen, lapsen käsitys "perheestä" muuttuu jne. Have fun!
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 26.07.2011 00:12

Heräsin tänään huono-oleisoni ja mittasin sitten kuumeen. 38,2 astetta, joka on noussut jo 39,5 <3
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 26.07.2011 14:28

Valittaminen on nyt vähän heppoisampi. PO:ssa Swalot ei voi oppia Acid Armoria ja Destiny Bondia. =(

NekoHennuli kirjoitti:Olen myös järkyttynyt ja sanaton.

Wemps kirjoitti:Kyllä sen portaalin sitten kerkeää aleloorasta ostamaan.

The Maziger kirjoitti:Todella itsekästä, en voi muuta sanoa. Miten joku voi asettaa pelin koiran elämän eteen? Olen järkyttynyt tästä itsekkyyden määrästä.

Totta, Totta.


Kiitos, teille olen miettinyt ja nyt suoraan sanottuna hävettää että kirjoitin tuollaisen viestin..... XC
Viimeksi muokannut Sherlock päivämäärä 27.07.2011 00:06, muokattu yhteensä 4 kertaa
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 26.07.2011 22:18

Sherlock kirjoitti:Valitan, siitä että meidän "uusi" koiramme pilaa mun elämän....
Aina, siis ihan aina mun tuurilla tapahtuu jotain tälläistä... arghh
Ensin luvataan sitten tulee hirveä taka-isku ja abrakadabraalakazam!
Lupaus denied....... eli minulle "luvattiin" että saan Portal 2:sen, mutta nytten meidän koiramme
joutuu huomenna leikkaukseen ja en saa sitä kun siitä ei jää yhtään rahaa...
En ole ilkeä ihminen, mutta tekisi mieli kippaa tuo rakki ojaan suoraan sanottuna ja
sitten taas ei tekisi mieli.... koirallamme on 2nd kertaa jalka "kipeä" en sitten tiedä onko se oikeasti
kipeä meillä on ollut niin monta koiraa että en muista, mutta joku
koira pelleili että oli jalka kipeä, mutta se ei ollut se
laahasi sitä maassa.. Käynti oli aivan turha olin silloin vielä liian nuori että selviäisin
haasteesta jäädä yksin himaan joten jouduin mukaan....
Ja tämä jonka me ostimme pentuna niin sillä on
jalkaa kipeä niin se on menossa vuosikäynnille ja sieltä
selviää Mutsin mukaan pakosti että se on kipeä ja että leikkaus tulee,
en älyä sitä..... XD
Ymmärrän kyllä että koira on tärkeä, mutta olen odottanut Portal 2:sta
ilmestymispäivästä saakka
, mutta ei ole ollut rahaa/tajunnut että se on
tullut... =8

Juuh, oli taas vaihteeksi tylsää... kaikki on mökillä ja minä.. yksin... dataan kotona...
=D



Todella itsekästä, en voi muuta sanoa. Miten joku voi asettaa pelin koiran elämän eteen? Olen järkyttynyt tästä itsekkyyden määrästä.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 26.07.2011 23:44

Kyllä sen portaalin sitten kerkeää aleloorasta ostamaan, säästyypä rahaa. Sillävälin, täältä löytyy monia todella hyviä ja ilmaisia pelejä aikaa kuluttamaan.

Valitan että lupasin Stemin kesäalen jälkeen että en osta yhtään uutta peliä ennen kuin kaikki vanhat on pelattu läpi, ja nyt olen jo kolmesti rikkonut lupauksen
Game dev story, Cthulhu saves the world & Breath of death, ja Humble Budle 3 olivat liian houkuttelevia.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 26.07.2011 23:48

The Maziger kirjoitti:Todella itsekästä, en voi muuta sanoa. Miten joku voi asettaa pelin koiran elämän eteen? Olen järkyttynyt tästä itsekkyyden määrästä.

Olen myös järkyttynyt ja sanaton..

Valitan siitä, että nykyäpärille blingbling on paljon tärkeämpää kuin ihmisyyden omistaminen, ********!
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 27.07.2011 07:34

Tiesittekö että Modern Warfare kakosen alkukohtaukseen on piiloitettu laskuri, että jos pelaat sen enemmän kuin kymmenen kertaa niin poliisit tulevat käymään? SE on järkyttävää. Ei pidetä kauheasti kouluampumisista Amerikassa. Okei, ei semmoista ole. Mutta on sellaista ehdotettu.

Valitan että on pitänyt herätä kuudelta viimeiset kolme päivää, kun olen aiemman kuukauden nukkunut puoleenpäivään asti.

E: Valitan että Team Pottu naureskelee minulle välillä, jopa hyvästä syystäkin, myönnän. Noh, sen siitä saa kun ei osaa kirjoittaa viestejä selvästi.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa

cron