Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 12.07.2011 15:06

Eeh, taas tuli valvottua vähän. >:( Menin nukkumaan 4:45 tai jtn, heräsin just äsken klo 14:58. Ai että kun nukuttaa!

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 12.07.2011 17:01

Ärsyttää... Olin toissapäivänä ihan normaalisti pyörälenkillä. Jossain alikulkutunnelin kohdalla kun olin, tuli vastaan about neljän pojan porukka. Nopeasti kun katsoin, näyttivät mua itseäni hieman nuoremmilta. Yksi niistä huus mulle jtn. "...kypärä päässä!" (En laita koko tekstiä kun on jonkin verran asiatonta. En edes vilkaissut sitä jätkää, ei huvittanut. Se oli joku ihan randomi, en oo koskaan ennen nähny sitä.
Seuraavana päivänä käyn uudestaan saman lenkin. Jossain syrjäisellä pyörätiellä menen niin kas, sama porukka taas. Taisi olla tyyppejä yksi enemmän, en laskenut. Ne jotka nyt täälläpäin asuu, tietää miten surkeassa kunnossa pyörätiet oikeasti on. Joka tapauksessa, nämä jätkät puhuivat toisilleen jotain siinä, eivätkä varmaan huomanneet meikäläistä. Ajan ihan siellä tien reunassa eivätkä ne vieläkään huomaa kun olen parin metrin päässä. Tai saattoivat huomata, en minä tiedä. Jouduin ajamaan sinne ojaan ettei olisi tullut törmäystä ja mun tuurillahan könytän. Ei onneksi tullut haavoja, vähän särki kyynärpäätä. En kyllä tiedä mitä kyseisillä pelleillä päässä liikkuu, huutelevat randomille ja sitten ajavat keskellä tietä. Niin olisi tehnyt mieli huutaa niille että miettisivät ovat viisaita vai ääliöitä, mutta pidin turpani kiinni.

Myös se ärsyttää, kun oon huomannu että osa ihmisistä tuijottaa. Osaa kotikaupunkini silloista huolletaan ja joudun ajamaan aika vaikeasti pyörälläni koska joistan kohdista mahtuu vain yksi kerrallaan. Takaa tulevat skootterilla ajajat eivät viitsi jarruttaa jos olet jo lähellä, vaan ajavat röyhkeästi naamasi edestä. Ja joskus pari rakennustyömiestä istuskelee joillain (mitä ne nyt on?) jutuilla. On ollu helteet niin tietenkin nyton vähän vähemmän vaatetta, T-paita ja shortsit. Ne työmiehet saattaa molemmat yhtä aikaa katsoa, ja se jos mikä on ahdistavaa. Koulussakin olen huomannut että kolme ihmistä kyylää koko ajan. >.< Kävellessänikin saattaa vastaantuleva mies katsoa minua. Itse en erityisemmin ihmisiä katso, sillä en halua että noita alkaisi se katsominen ahdistaa. Kuitenkin mulla on outo tapa katsoa nopeaa ihmisten silmiin ja kääntää katse nopeaa taas menosuuntaan.
Alkaa oikeasti hieman pelotamaan, jos lihava keski-ikäinen mies tuijottaa. Tai sitten kuvittelen kaiken, ja itse asiassa toivon niin. En keksisi mitään järjellistä selitystä sille miksi kukaan edes vilkaisisi minuun. En mitenkään paljastavia vaatteita käytä, vartaloni ei mitenkään erityisen naisellinen ole, pukeudun ihan perus vaatteisiin...
Pidän katseeni yleensä jossain huitsissa, mutta olen huomannut että isänikin saattaa välillä tuijottaa. Ruokapöydässä aina syrjäsilmällä huomaan sen katseen. Tekisi mieli sanoa että lopettaisi mokoman tuijottamisen. En kuitenkaan kehtaa.
Se saattaa välillä myös heittäytyä pelottavaksi. Kaveri ja sen pikkuveli oli meillä kylässä ja pelattiin krokettia. Mulla meni aika huonosti eka erä, joten isä päätti pelata minun kanssa joukkueena. Jossain vaiheessa failasin aika pahasti suoralla linjalla oevan portin, pallo meni parikymmentä senttiä ohi. Sanoin jtn. "Katot just sillä ilmeellä että 'tyttö mitä menit tekemään'." Se sitten naurahti ja tökkäsi minua sillä krokettimailalla takapuoleen. Ei oikeasi! Tuo on minusta niin äärettömän ällöttävä, epäkohtelias ja ahdistava tapa kuin voi olla. Ja vielä omalta isältä. Tiedän että se vaan kiusasi, mutta olen ennenkin sanonut sille että lopettaisi tuon takapuolelle läpsimisen ja muun vastaavan. Mua oikeasti saattaa välillä pelottaa jos olen sen kanssa kahdestaan kotona. En tiedä miksi, se vain tulee jostain.
On tämäkin taas mahtavaa...
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja JayEm » 13.07.2011 18:07

Ärsyttää kun ei pysty tekemään uusia LP-jaksoja kun käyttämäni Camtasia Recorder (Fraps ei toimi ko. pelin kanssa) muuntaa jostain syystä kaikki muut paitsi mikin äänen oudoksi, bugiseksi roskaksi... Ja muutenkin oma kohta 6v minua palvellut kone alkaa ärsyttämään hitaudellaan ja bugisuudellaan. Enkä varmaan ala päivittämään nykyistä lisämuistilla ja piireillä kun saisin varmasti samaan hintaan uuden, paremman pöytäkoneen...
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 14.07.2011 21:47

Murkkuinvaasio... KOLMANNEN KERROKSEN ASUNNOSSA?!?!?
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.07.2011 22:03

NekoHennuli kirjoitti:Murkkuinvaasio... KOLMANNEN KERROKSEN ASUNNOSSA?!?!?

Hyvin mahdollista, silloin tällöin näkyy meidän vessassa murkku tai pari... (4. kerros) Onko tämä huono vai hyvä merkki?
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 14.07.2011 23:05

Mä joudun herää huomen 15 vailla 7 >:O . Ja ärsyttää lisäks se ku yhet tulokset ei koskaa tuu (haluun tietää et juoksinko 60m alle 9 sekunttii...).
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 15.07.2011 01:11

Zhaituki kirjoitti:Hyvin mahdollista, silloin tällöin näkyy meidän vessassa murkku tai pari... (4. kerros)

Nyt ei tosiaan puhuta murkusta tai parista, vaan oikeasti invaasiosta. Pelkästään ATK-pöydältäni ukko "metsästi" alta minuutin 20+ muurahaista. Ja niillä on "valtatie" keittiön katossa. Myrkkymies kävi kyllä pari kuukautta sitten.. -.-'
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 15.07.2011 09:50

NekoHennuli kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Hyvin mahdollista, silloin tällöin näkyy meidän vessassa murkku tai pari... (4. kerros)

Nyt ei tosiaan puhuta murkusta tai parista, vaan oikeasti invaasiosta. Pelkästään ATK-pöydältäni ukko "metsästi" alta minuutin 20+ muurahaista. Ja niillä on "valtatie" keittiön katossa. Myrkkymies kävi kyllä pari kuukautta sitten.. -.-'


Ehkä ne käytti hissiä? =D
Valitan, koska uusi mokkula-sukkula myöhässä.... =(
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 15.07.2011 11:58

Valitan että koiramme on jotenkin sairas, muistuttaa vatsatautia, mutta en tiedä mikä se sitten on. Spoilerissa on valittaminen kokonaisuudessaan, koska jos joku vaikka syö samalla kun lukee tätä, niin kertomukset koiran vatsataudista saattavat aiheuttaa sen ettet yhtäkkiä enää haluakkaan syödä...
Spoiler:
Joo, eli koiramme siis kävelee ympäri taloa, yskii ja oksentelee. Sitten se syö oksennuksensa ja oksentaa uudelleen. Lattiat täynnä oksennusta ja sitten pitäisi siivota ne. Koira käyttäytyy muutenkin oudosti, sillä se esim. läähättää jatkuvasti vaikkei täällä ole todellakaan kuuma... Sorry jos jollekin tuli huono olo... :(

HUOMIO! Älä siis lue tuota spoileria, ellet ole valmis siihen että saattaa tulla huono olo. Sinua on varoitettu...
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 15.07.2011 14:55

Riolucario: Ettei sillä vain olisi nestevajaus? Ei tarvitse olla kuuma jotta koiralle (tai ihmiselle sen puoleen) tulee nestevajaus. Sillä saattaa myös olla ihan normaali vatsatauti joka menee ohi paastolla ja sitten totuttamalla taas ruokaan. Tässä ensiapuohjeita http://www.koirakissaklinikka.fi/conten ... audit.html
Jos koira menee täysin voimattomaksi, viekää se eläinlääkäriin.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 15.07.2011 17:27

Mewstor kirjoitti:Riolucario: Ettei sillä vain olisi nestevajaus? Ei tarvitse olla kuuma jotta koiralle (tai ihmiselle sen puoleen) tulee nestevajaus. Sillä saattaa myös olla ihan normaali vatsatauti joka menee ohi paastolla ja sitten totuttamalla taas ruokaan. Tässä ensiapuohjeita http://www.koirakissaklinikka.fi/conten ... audit.html
Jos koira menee täysin voimattomaksi, viekää se eläinlääkäriin.

Kiitos, mutta se meni jo ohi. :) Yhtäkkiä se oli taas samanlainen kuin ennen. ^^ En tiedä mikä sillä oli kun meni noin nopeasti ohi mutta kuitenkin.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 15.07.2011 19:59

Tuttaa se, etten ikinä opi tätä perhanan kieltä.. "En mie tule ikinä ruotsia tarvitsemaan!" Kuinka idiottii sitä kersana onkaan..
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 18.07.2011 23:15

Rupesi koko päivän ärsyttämään, että toinen Full Art Zekromini katosi taivaan tuuliin. Sen löytämiseen meni joku kaksi tuntia ja kaksi tuntia putkeen ilman ruokaa.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 18.07.2011 23:25

Valitan, että läppärini sammuilee.... O.o
Se häiritsee 24/8 Dataamistani..... >.<
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.07.2011 16:00

Metsä lenkin seurauksena koiraani puri punamuurahainen, jota se nyt pureksii ja nuolee kuin viimeistä päivää.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 19.07.2011 16:26

Jontukka kirjoitti:Metsä lenkin seurauksena koiraani puri punamuurahainen, jota se nyt pureksii ja nuolee kuin viimeistä päivää.

Siis koira puree ja nuolee muurahaista? O_o Ja vielä kuin viimeistä päivää? Miten siitä on enää mitään jäljellä edes?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Blaziken » 19.07.2011 17:00

Tai sitten koira puree ja nuolee puremakohtaa?
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 19.07.2011 19:21

Sherlock kirjoitti:Valitan, että läppärini sammuilee.... O.o
Se häiritsee 24/8 Dataamistani..... >.<

Minullakin sammui kone melko usein. Sitten imuroin pölyt pois tuulettimesta ja nyt ei enää sammu. Tai sitten se voi johtua myös viruksesta/jostain haittaohjelmasta.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.07.2011 21:54

Sitä se kuuma kesä teettää että koneet vaativat nyt 100% tehokkuudella menevän tuulettimen että imuroikaas pölyt pois jos sellaista on.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.07.2011 21:58

Hikaru kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Metsä lenkin seurauksena koiraani puri punamuurahainen, jota se nyt pureksii ja nuolee kuin viimeistä päivää.

Siis koira puree ja nuolee muurahaista? O_o Ja vielä kuin viimeistä päivää? Miten siitä on enää mitään jäljellä edes?



Pahoittelen viestini epäselvyyttä. Purema kohtaahan se raukka nuolee.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa

cron