Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 31.03.2012 12:49

Jep jep. Nyt sitä ollaan taas työttömiä. Kohde lopetettiin, joten myös työt loppuivat. Onneksi työnantaja lupasi järjestyksenvalvoja koulutusta johonkin vakkari kohteeseen. Saas nähdä jospa tämä työttömyys ei kestäisi yhtä pitkään kuin edellinen.



Keltainen Rayquaza kirjoitti:Nyt kyrsii ihan hemmetisti. Unohdin ihan erään huutokaupan, joka loppui tänään. Tuolla hinnalla sitten lähti jollekin muulle onnekkaalle. >___>



No justiinsa juu. Nyt lähti kyllä halvalla pelipaketti. Ymmärrän kyllä jos kyrsii.
Itseäni taitaa kyrsiä nyt se etten edes huomannut koko huutoa, olisin voinut osallistu huuto kilpailuun.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Registeel » 31.03.2012 21:10

Bloodbane kirjoitti:@@@@@@ tuurin mestari nmr 2. ilmottautuu, auto hajosi elikkä ei hyvinkään statea minulle.

Ei haittaa voitin sen sun puolesta.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja R0xu » 01.04.2012 00:55

Laivalta tuotu minttukossu loppui

: (
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 01.04.2012 19:10

Ette saaneet olla spämmiltäni kauaakaan rauhassa (EN kirjoittanut, koska olin leirillä).

Juu, elikkäs...

Käytiin lääkärissä päänsäryn, väsymyksen ja ruokahaluttomuuden takia. Päänsärky kuulemma johtui väsymyksestä ja nälästä, jotka johtuivat masennuksesta. Nyt olen sitten menossa huomenna psykologille, vaikken yhtään haluaisi. Lisäksi olen matkalla fysioterapeutille niskani ja selkäni takia. Olisittepa nähneet lääkärini ilmeen, kun hän kokeili aivan jumissa olevaa niskaani.

Lisäksi koulussa on pääsiäiskonsertteja, ja vihaan kaikkia konsertteja ja esiintymistä muutenkin.

Sitten äsken sain taas masennuskohtauksen ja itkin kolmisen tuntia putkeen ilman varsinaista syytä.

Eli tällaista sitten tällä kertaa.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 01.04.2012 19:22

Chiru kirjoitti:Päänsärky kuulemma johtui väsymyksestä ja nälästä, jotka johtuivat masennuksesta. Nyt olen sitten menossa huomenna psykologille, vaikken yhtään haluaisi.

"Olen kipeä, mutten halua hoitoa. Haluan vain valittaa asiasta." <--- Tätäkö haluat viestittää?

Chiru kirjoitti:Eli tällaista sitten tällä kertaa.

Odotat seuraavaa kertaa, kun tulet postaamaan tänne?
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 01.04.2012 21:14

Lefa, masentunutta ei saa kiusata.

Chiru, psygologi saattaa auttaa, aina kannattaa kokeilla.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 01.04.2012 21:30

LefaLefa kirjoitti:
Chiru kirjoitti:Päänsärky kuulemma johtui väsymyksestä ja nälästä, jotka johtuivat masennuksesta. Nyt olen sitten menossa huomenna psykologille, vaikken yhtään haluaisi.

"Olen kipeä, mutten halua hoitoa. Haluan vain valittaa asiasta." <--- Tätäkö haluat viestittää?

Kyllä, sitäpä juuri.

Chiru kirjoitti:Eli tällaista sitten tällä kertaa.

Odotat seuraavaa kertaa, kun tulet postaamaan tänne?


Voi kyllä! Spämmiminen on elämäni suurin ilo.

Spoiler:
Kiitos, Umbre, kun yritit puolustaa mua tai jtn.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 01.04.2012 22:22

Chiru kirjoitti:Ette saaneet olla spämmiltäni kauaakaan rauhassa EN kirjoittanut, koska olin leirillä

Pakko kysyä, että mikä leiri?

Hirvee tää nuha! Pää tukossa ja ääni maassa.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 02.04.2012 14:51

X-Pertti kirjoitti:
Chiru kirjoitti:Ette saaneet olla spämmiltäni kauaakaan rauhassa EN kirjoittanut, koska olin leirillä

Pakko kysyä, että mikä leiri?

Partio.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 02.04.2012 16:37

Siis tarkemmin, oliko jokin lippukunnan leiri vai joku muu tämmönen. Sitä vaan kun olin itsekin viikonloppuna partioleirillä Kuopiossa. Tarkemmin sanottuna ROK-leirillä.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 02.04.2012 22:12

-Postcountin pakollinen nosto-
En voittanut bännejä tittelipelsissä.
-Postcountin nosto ends-
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 02.04.2012 22:55

Valitan sitä että koko talossa (myös rapussa) on ihmeellinen bensan/maalin haju ja se tekee pään kipeäksi, myös monilla naapureilla. Ikkuna auki ja kuuntelin että ulkona juteltiin tuosta ihmeellisestä hajusta... Mistäköhän se johtuu, tässä hajoaa pää kohta.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja JayEm » 03.04.2012 08:15

Valitan että ainakin Jkylässä on ihan ihmeen paljon lunta vaikka huhtikuu.
Lisäksi valitan nykyistä muotia, bussissa häiritsi eräs naishenkilö joka oli pukeutunut farkkuihin johon oli tehty reikiä. Mitä järkeä sellaisia on pitää kun vielä on pakkastakin jonkun verran? En ymmärrä tätä "nykymuotia"...
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 03.04.2012 14:33

Ei.. Ei.. Nukuin yhteen asti. Myöhästyin 3-4 oppituntia. Illalla tulee rage. Ei näin.
EDIT: Omfg, rikoin hienon 666 postcounttini. ;_; Mutta titteli on ja pysyy! (14.4. asti ainakin :D)

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 03.04.2012 19:55

En pääse Kaakkois-Suomen palokuntaleirille, koska olen töissä.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.04.2012 20:42

Nyt alkaa todella kyrsiä tämä internetin hitaus. Kuvat eivät enään suostu latautua ja yhden sivuston lataamiseen menee 30 min - 1,5h ja tätä on jatkunut sen viikon. Nopeustestiä liian hitaan netin takia. Olen tehnyt kaiken minkä tiedän netin nopeuttamiseksi mutta ei ole löytynyt apua mistään. . .
Kyrsii ihan kiitettävästi....
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 03.04.2012 21:03

Jontukka kirjoitti:Nyt alkaa todella kyrsiä tämä internetin hitaus. Kuvat eivät enään suostu latautua ja yhden sivuston lataamiseen menee 30 min - 1,5h ja tätä on jatkunut sen viikon. Nopeustestiä liian hitaan netin takia. Olen tehnyt kaiken minkä tiedän netin nopeuttamiseksi mutta ei ole löytynyt apua mistään. . .
Kyrsii ihan kiitettävästi....

No sulla on vasta mennyt viikko! :D Itse kärsin hitaasta netistä ensin n. 3-4 päivää (käyttökelvoton, mikään ei ladannut), sen jälkeen se toimi suhteellisen normaalisti n. kaksi päivää vaikka nopeutta oli maksimissaan vain 3MB (pitäisi olla 10. Testattu.) Sitten hidastui taas ja lopulta lakkasi toimimasta kokonaan. Ongelma on jatkunut nyt sitte yhteensä kaksi viikkoa.
Ollaan oltu ilman nettiä nyt viime viikon torstaista asti. Käytetään mun nettitikkua vuorotellen kämppiksen kanssa. Syynä tähän on Sonera. Tekevät tuossa kadun toisella puolella jotain kaapelitöitä. Asiasta ei meille edes ilmoitettu etukäteen. Soittelin Launasahden asiakaspalveluun, mutta sanoivat aina etteivät tienneet missä on vika. Syyttivät meidän modeemia. Vasta kun netti lakkasi kokonaan toimimasta (ja muutkin asukkaat olivat valittaneet) Launasahti myönsi tietävänsä Soneran kaapelitöistä. Hassua on se, että naapuritalon kaveri jolla on Soneran liittymä, tiesi heti ongelmien alkamisesta asti mistä on kyse, sillä oli kysellyt asiaa Soneralta ja he olivat asiasta kertoneet.

Minulle tyypillisesti salaliittoteoriat lähtevät heti taas jylläämään pääkopassani.

Spoiler:
Korvausvelvollisuus alkaa vasta kun tiedetään missä vika on ja milloin se on alkanut. Meille luvattiin korvauksia alkaen vasta viime torstaista, koska silloin vasta tiedettiin missä vika takuuvarmasti on. Ottaa päähän...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 03.04.2012 21:17

Ei kukaan käytä Soneran nettiä..
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.04.2012 21:35

Mewstor kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Nyt alkaa todella kyrsiä tämä internetin hitaus. Kuvat eivät enään suostu latautua ja yhden sivuston lataamiseen menee 30 min - 1,5h ja tätä on jatkunut sen viikon. Nopeustestiä liian hitaan netin takia. Olen tehnyt kaiken minkä tiedän netin nopeuttamiseksi mutta ei ole löytynyt apua mistään. . .
Kyrsii ihan kiitettävästi....

No sulla on vasta mennyt viikko! Itse kärsin hitaasta netistä ensin n. 3-4 päivää (käyttökelvoton, mikään ei ladannut), sen jälkeen se toimi suhteellisen normaalisti n. kaksi päivää vaikka nopeutta oli maksimissaan vain 3MB (pitäisi olla 10. Testattu.) Sitten hidastui taas ja lopulta lakkasi toimimasta kokonaan. Ongelma on jatkunut nyt sitte yhteensä kaksi viikkoa.
Ollaan oltu ilman nettiä nyt viime viikon torstaista asti. Käytetään mun nettitikkua vuorotellen kämppiksen kanssa. Syynä tähän on Sonera. Tekevät tuossa kadun toisella puolella jotain kaapelitöitä. Asiasta ei meille edes ilmoitettu etukäteen. Soittelin Launasahden asiakaspalveluun, mutta sanoivat aina etteivät tienneet missä on vika. Syyttivät meidän modeemia. Vasta kun netti lakkasi kokonaan toimimasta (ja muutkin asukkaat olivat valittaneet) Launasahti myönsi tietävänsä Soneran kaapelitöistä. Hassua on se, että naapuritalon kaveri jolla on Soneran liittymä, tiesi heti ongelmien alkamisesta asti mistä on kyse, sillä oli kysellyt asiaa Soneralta ja he olivat asiasta kertoneet.

Minulle tyypillisesti salaliittoteoriat lähtevät heti taas jylläämään pääkopassani.

Spoiler:
Korvausvelvollisuus alkaa vasta kun tiedetään missä vika on ja milloin se on alkanut. Meille luvattiin korvauksia alkaen vasta viime torstaista, koska silloin vasta tiedettiin missä vika takuuvarmasti on. Ottaa päähän...



No justiinsa juu. . .
Ilmoitusten kulku pelaa jälleen.
Tuo netti ongelmasi kuulostaa samalta kuin meikäläisen ongelma. Tietääkseni lähistölläni ei ole mitään korjaustöitä ynnä muita töitä joten vian syytä en tiedä.

Vai sellaista...
Itse en saanut korvausta kuin yhden laskun verran aikoinaan kun omistin vielä DNA:n mokkulan jonka netti ei toiminut käytännössä laisinkaan. Kyseessä oli vielä 24 kk soppari joten sen purkaminen tuotti hyvin pitkää keskutelua DNA väen kanssa. Jouduin maksamaan netistäni 50 € joka toinen kuukausi toimimattomasta netistä, enkä saanut korvausta kun sen yhden laskun verran. Se oli hyvä syy olla jatkossa hankkimasta DNA:n nettiyhteyttä meikäläisen asuntoon. Vuodenkohan jouduin maksamaan toimimattomasta netistä ja puoli vuotta keskustelin liittymän lopettamisesta DNA:n kanssa. En siis suosittele ainakaan DNA:n mokkulaa.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja R0xu » 03.04.2012 22:02

Bannit taitaa lentää t tittelipeli
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron