Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.04.2012 22:03

Itse olen kärsinyt takkuilevasta netistä jo joulukuusta asti, ja olen valittanut siitä useamman kerran talonyhtiölle, mutta mitään ei ole tapahtunut. Tästä saan kärsiä erityisesti IRCatessani ja kanssairccaajani joutuvat myös näkemään kokoaikaista quit/join/quit/joinia. :(
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hansu » 04.04.2012 19:27

*Valitus = Liikaa sivuja tässä (77) ei jaksa selata kaikkien valitusta* (kun haluais)
Twitter @AmuseChimp: You are logical, focused, mechanical, people don't understand you & you don't understand people, strong and courageous. INTJ women are really rare.
[spoiler]3DS FC: 1590 - 4956 - 7513
Wii FC: 4137 - 6257 - 4608 - 2691
Avatar
Hansu
 
Viestit: 233
Liittynyt: 14.05.2011 14:13
Paikkakunta: Parkano, Finland
(: Hype

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 04.04.2012 22:26

Haluaisin liittyä Nintendon 3DS kuvakilpailuun, mutta en satu asumaan missään "tärkeässä" euromaassa :C (Ei kellään sattuisi linkkiä olemaan? 3DSllä vaikea linkata mitään)
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 05.04.2012 22:02

Fyyy salkkarit
(Paljastavaa sisältöä, älä lue ellet halua spoilauksia.)
Spoiler:
Seppo hirtti itsensä, eli kuoli. T_T
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 06.04.2012 21:14

Arvelinkin, et ragetukset alkavat viimestään siinä vaiheessa, kun siirrymme vanhempien taloon.

Tosiaan siirryimme siskon kanssa illaksi pohjoisemmaksi Vantaalle, sillä sunnuntaina on kutsu isoäidille. Kaniittien kiinniotossa meni kolme varttia, kun nainen ei halunnut antaa itseään kiinni. Kyykkii sohvan takana ja polkee takakäpäläänsä lattiaan kunnolla. Banaanilastut tai näkkileipä ei saa pupua esille, ja miekkonen keksii, ettei herkuista seuraa hyvää, joten se menee siskonsa seuraksi sohvan taakse. Loppujen lopuksi mies tulee esiin ja saamme sen kuljetuskoppiin hyvin pienellä vaivalla. Toisen kanssa piti ensin ajaa se keittiöön, jossa heitimme sen päälle pyyhkeen, ja vasta tämän jälkeen saamme senkin riiviön koppiin.

Täällä pohjoisemmassa sitten autistinen pikkuveli käy multapussin kimppuun, ja meinaa istua sen päälle. Kolme henkeä - mie mukaanlukien - yrittää huutamalla sohvalta saaha pojan tekemään jotain muuta. Tilanne meni sit siihen, et veli oli jo istumassa sen päälle, kun kävin viskasemassa pussin parvekkeelle. Äiti - joka oli tapahtumahetkellä nokosilla - astelee olohuoneeseen meteliä pitäen ja vaatii tietää, mitä veli oli mukamas tehnyt. Kerroimme tapahtumasta, johonka äiti heittää seuraavaa:
"No mitä siitä sitten olisi muka seurannut?" Isä tokauttaa tähän seuraavan lauseen:
"Me emme jääneet odottamaan vastausta siihen."

Juu, on tosi kivaa ko perheessä muutkin osaavat sen takapuolensa nostaa sohvalta/lattialta/mistä lie.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 08.04.2012 13:18

Minä välitän aivan liikaa yhdestä ystävästä. Hän ei kuitenkaan usko sitä. Hänen mielestään kukaan ei voi välittää hänestä, koska hän on sellainen ihminen kuin on.
Nyt hän sitten taisi suuttua minulle, kun sanoin pitäväni hänestä T_T
Miksi tämän täytyy olla niin vaikeaa?
Minä jo pelkään hänen puolestaan. Hän on aina niin masentunut ja negatiivinen. Toivottavasti hän ei tee itselleen mitään.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 11.04.2012 14:04

*****!!! Nyt oikeesti *****.

Oli 50€ taskussa, kävin koulussa, eipä ole enää.

********
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Registeel » 11.04.2012 14:13

Umbrespeon kirjoitti:*****! Nyt oikeesti *****.

Oli 50€ taskussa, kävin koulussa, eipä ole enää.

********

Miksi otit 50€ kouluun? Oma moka. - lol -
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 11.04.2012 14:29

Niin oli oma moka, mutta olin menossa kamun kanssa syömään koulun jälkeen. :<
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 11.04.2012 16:52

Rakas, ihana metapadimme on taas vauhdissa. Ja oikein minuakin muisti kauniilla YV:llään.
Mikä olisikaan ihanampaa, kuin päätön spämmi?

-.-'
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 11.04.2012 21:53

Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä. Olen jo pitkään etsinyt Jessica Rabbit figuuria ja nyt kun viimein sen löysin hinta on siinä 310 e paikkeilla. Osamaksulla ajattelin kyseisen figuurin maksaa mutta korko 20 %. Perunko kaupat vai jatkanko tilausta. . .tuota kysymystä olen pohtinut mielessäni joka tuo elämääni pienesti lisää stressiä muiden suurien stressin aiheiden lisäksi.



OshaFan kirjoitti:Rakas, ihana metapadimme on taas vauhdissa. Ja oikein minuakin muisti kauniilla YV:llään.
Mikä olisikaan ihanampaa, kuin päätön spämmi?

-.-'



Et ole ainoa.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.04.2012 21:59

Jontukka kirjoitti:Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä. Olen jo pitkään etsinyt Jessica Rabbit figuuria ja nyt kun viimein sen löysin hinta on siinä 310 e paikkeilla. Osamaksulla ajattelin kyseisen figuurin maksaa mutta korko 20 %. Perunko kaupat vai jatkanko tilausta. . .tuota kysymystä olen pohtinut mielessäni joka tuo elämääni pienesti lisää stressiä muiden suurien stressin aiheiden lisäksi.

No, tuoko tämä figuuri hyllylläsi sinulle "tyydytystä" 310€ arvosta? Jos ei, niin kannattaa varmaan jättää hankkimatta.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 11.04.2012 21:59

OshaFan kirjoitti:Rakas, ihana metapadimme on taas vauhdissa. Ja oikein minuakin muisti kauniilla YV:llään.
Mikä olisikaan ihanampaa, kuin päätön spämmi?

-.-'

Onko metapad unohtanut minut? En ole saanut YV:tä! Gimme gimme gimme!
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 11.04.2012 22:08

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä. Olen jo pitkään etsinyt Jessica Rabbit figuuria ja nyt kun viimein sen löysin hinta on siinä 310 e paikkeilla. Osamaksulla ajattelin kyseisen figuurin maksaa mutta korko 20 %. Perunko kaupat vai jatkanko tilausta. . .tuota kysymystä olen pohtinut mielessäni joka tuo elämääni pienesti lisää stressiä muiden suurien stressin aiheiden lisäksi.

No, tuoko tämä figuuri hyllylläsi sinulle "tyydytystä" 310€ arvosta? Jos ei, niin kannattaa varmaan jättää hankkimatta.



Paha sanoa. Tuntuu kyllä selkärangassa asti luopua joko figuurista tai rahoista.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Tas » 14.04.2012 23:47

Valitan kun BW:ssä ei voi itse päättää mitään! Koitin nuzlockessa kieltäytyä ottamasta pokedexiä - ei onnistunut. Koitin myöhemmin kieltäytyä N:n hakkaamisesta ja maailman pelastamisesta - ei onnistunut. Sitten tapoin Zekromin, kun en halunnut napata legendaarisia - se vain heräsi henkiin, kunnes lopulta nappasin sen. Nyt koitin kieltäytyä kaikkien sagejen kiinniottamisesta, kun Looker pyysi apua - ei onnistunut taaskaan. Missä on valinnanvapaus! Huono peli tämä pokemon.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 15.04.2012 00:58

Tas kirjoitti:Valitan kun BW:ssä ei voi itse päättää mitään! Koitin nuzlockessa kieltäytyä ottamasta pokedexiä - ei onnistunut. Koitin myöhemmin kieltäytyä N:n hakkaamisesta ja maailman pelastamisesta - ei onnistunut. Sitten tapoin Zekromin, kun en halunnut napata legendaarisia - se vain heräsi henkiin, kunnes lopulta nappasin sen. Nyt koitin kieltäytyä kaikkien sagejen kiinniottamisesta, kun Looker pyysi apua - ei onnistunut taaskaan. Missä on valinnanvapaus! Huono peli tämä pokemon.



Taidat olla liian vaativa. ; )
Peleissä ei tunneta sanaa "vapaus valita".
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 15.04.2012 01:15

Jontukka kirjoitti:
Tas kirjoitti:Valitan kun BW:ssä ei voi itse päättää mitään! Koitin nuzlockessa kieltäytyä ottamasta pokedexiä - ei onnistunut. Koitin myöhemmin kieltäytyä N:n hakkaamisesta ja maailman pelastamisesta - ei onnistunut. Sitten tapoin Zekromin, kun en halunnut napata legendaarisia - se vain heräsi henkiin, kunnes lopulta nappasin sen. Nyt koitin kieltäytyä kaikkien sagejen kiinniottamisesta, kun Looker pyysi apua - ei onnistunut taaskaan. Missä on valinnanvapaus! Huono peli tämä pokemon.



Taidat olla liian vaativa. ; )
Peleissä ei tunneta sanaa "vapaus valita".

Skyrim sanoo moi. :)

On sitä kyllä monessa muussakin pelissä aika hyvin sitä vapautta. Tuo BW oli kyllä joo hiukan liian lineaarinen.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 15.04.2012 19:11

Ihmisten tyhmyys. Miksi ihmisten täytyy kirjoittaa foorumeille aina idioottimaisia viestejä?
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 15.04.2012 19:14

Sitä minäkin aina mietiskelen, kunnes tajuan, etten voi asialle mitään, joten annan sen olla.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 16.04.2012 18:16

Missasin Japanin shiny Rayquaza eventin parilla minuutilla... ei tullut aiemmin mieleen, ja Wi-Fi reistaili kauan ennen kuin päästi vihdoin sisään, ja nyt juuri vaihtui päivä Japanissa ja eventtiä ei enää löydy...
Muistin sen eilen kaupungilla pyöräillessäni... <insert liikaa kirosanoja>
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa

cron