Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 11.03.2011 19:49

Dark Ho-oH kirjoitti:Itseasiassa latasin sen ennen kun ehdin lukea viestiäsi. Otin print screenin siitä ja kyllä siellä on muitakin syitä ollut: http://farm6.static.flickr.com/5019/551 ... 7d6a_b.jpg

Tuo rajaa vaihtoehdot joko em. yhteensopivuusongelmaan tai sitten järjestelmärekisteri on niin korruptoitunut, että HAL(Windowsissa oleva softan ja raudan välinen rajapinta) on mennyt "rikki". Jälkimmäisen korjaamiseen tarvitsee rekisterinputsausohjelman, joka pystyy pääsemään käsiksi HAL:iin.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 11.03.2011 20:19

Mewtwolover kirjoitti:
Dark Ho-oH kirjoitti:Itseasiassa latasin sen ennen kun ehdin lukea viestiäsi. Otin print screenin siitä ja kyllä siellä on muitakin syitä ollut: http://farm6.static.flickr.com/5019/551 ... 7d6a_b.jpg

Tuo rajaa vaihtoehdot joko em. yhteensopivuusongelmaan tai sitten järjestelmärekisteri on niin korruptoitunut, että HAL(Windowsissa oleva softan ja raudan välinen rajapinta) on mennyt "rikki". Jälkimmäisen korjaamiseen tarvitsee rekisterinputsausohjelman, joka pystyy pääsemään käsiksi HAL:iin.

Joo no CCleaner ei sitten ole tarpeeksi.. En usko että olisi kyse yhteensopivuusongelmasta joten se taitaa olla tuo jälkimmäinen vaihtoehto :/
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 11.03.2011 20:42

Dark Ho-oH kirjoitti:Joo no CCleaner ei sitten ole tarpeeksi.

Ccleanerin pitäisi riittää, ainakin sen nettisivujen mukaan se pääsee käsiksi jaettuihin DLL-tiedostoihin, jollainen tuo HAL:kin on.

Laita jatkossa YV:tä niin ei mene chatiksi tämä ketju.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 11.03.2011 21:41

Nyt ei kyllä mee hyvin
Oon ollu kipee hiihtolomasta asti, ja yskittää niin että kylkiin sattuu jo
Enkä myöskään jaksaisi niitä erittäin ihania ihmisiä, jotka nauravat aina,
kun kävelen ohi... uuh, entä sitten jos pelaan Pokemonia? Miksi muiden siitä pitää välittää?
Enkä huutoja tyyliin "opee, noi puhuu pokemoneista en voi keskittyy" Ja mitäköhän tapahtuu,
kun opettaja käskee minun olla hiljaa? No, pissikset jatkavat häiriköintiä . . .

Plus sitten vielä, saan Blackin tai White vasta seuraavassa kuussa, koska rahatilanne on aika huono...
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 11.03.2011 22:17

OMG mul on ihan sama juttu koulus! Ihan mahottomii ne pissikset...

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Lakzu » 12.03.2011 00:15

ChiYoshi kirjoitti:Nyt ei kyllä mee hyvin
Oon ollu kipee hiihtolomasta asti, ja yskittää niin että kylkiin sattuu jo
Enkä myöskään jaksaisi niitä erittäin ihania ihmisiä, jotka nauravat aina,
kun kävelen ohi... uuh, entä sitten jos pelaan Pokemonia? Miksi muiden siitä pitää välittää?
Enkä huutoja tyyliin "opee, noi puhuu pokemoneista en voi keskittyy" Ja mitäköhän tapahtuu,
kun opettaja käskee minun olla hiljaa? No, pissikset jatkavat häiriköintiä . . .

Plus sitten vielä, saan Blackin tai White vasta seuraavassa kuussa, koska rahatilanne on aika huono...


Kyllä noi pissikset/lissut ovat maailman turhinta porukkaa. Mun vastaus niille jos ne alkaa urputtaa, niin vastaan vaan positiivisesti takaisin. Täten niitä alkaa ärsyttämään vielä enemmän kun et reagoinut negatiivisesti, tai sitten et sano mitään. Lissut ja pissikset voi jättää omaan arvoonsa, tai no niillä ei nyt ole omaa arvoansa lainkaan vaan elävät muiden elämässä usein miten.

Minut kyllä hakattiin porukalla viimeviikon torstaina. Juurikin näitä idiootti somaleita (anteeksi, olen nyt hieman rasistinen), jotka tulivat porukalla piirittämään mut ja päätti alkaa mukiloimaan mua. Yritin puhua itseni ulos tilanteesta, mutta turhaan. Yks romani poikaki vaa sano siinä, et kyllä muakin pelottais tos tilantees. Kun eihän mua edes pelottanu siinä tilanteessa. Enkä ole enää muuteskaan tappelu ihmisiä, kun omasta mielestäni se on säälittävää hakata. Tappelu kyllä meni 3 vastaan 1. Itselläni ei ollut saldoa soittaa kavereilleni, jotka olisi tulleet auttamaan mut pois siitä tilanteesta. No loppu peleissä tämäkin asia meni poliisille, vapauden riisto ja pahoinpitely syyte tulee. Ja se joka mua enimmäkseen hakkasi minua erotetaan kaiketi koulusta. No ei se mua haittaa ollenkaan, saanpahan opiskelu rauhan. Aina jos jotain tällaista vastaavaa tapahtuu niin kerron heti asiasta aikuiselle.
Koulussa tuohon ei meinattu millään puuttua joten otettiin poliisiin silloin yhteyttä, vaikka ne kiristikin mua.

Jos joku uhkailee/hakkaa/kiusaa niin siitä pitäisi sanoa, eikä olla hiljaa. Muuten ei tule loppua kiusaamiseen.
Itse olen kyllä harvinaisen tyytymätön oman kouluni toimintaan. Sillä kiusaamiseen ei meinata puuttua millään. Kun meidän koulussa on aikalailla somaleita, niin mun mielestä ne kaikki voisi mennä muualle. Ne ei osaa käyttäytyy, niistä on ollut tähän mennessä vain harmia. Ja kaikista eniten ärsyttää kun ne on vaan niin sossupummeja, eikä käy töissä vaan spedeilee tuolla ja on tuottamassa ongelmia.

Ja kaikista eniten ärsyttää se, kun itselläni on kotiopetus ja sitäkin vaan on 1 kerran viikossa. Mieluummin palaisin sinne omaan kouluuni opiskelemaan niin ei olisi tekemisen puutetta. Tällä hetkellä itse olen hikettänyt kotona jostain kumman syystä. Kirjoittanut esseitä, auttanut kaveria matikanläksyissä yms.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 12.03.2011 11:35

Valitan sitä että jotkut ihmiset ovat tarpeeksi idiootteja levittääkseen typeriä huhuja Japanin tsunamista. Ja että jotkut oikeasti uskovat niitä ja levittävät eteenpäin. Tähän asti olen saanut kuulla, että sekä Satoshi Tajiri että Masashi Kishimoto (Naruton kehittäjä) olisivat kuolleet. Pelkkiä huhuja, että jotkut ovat... Tajiri asuu kyllä Tokiossa, mutta siellä tuhot olivat hyvin vähäisiä, enkä ole kuullut että siellä olisi kukaan kuollut. Nintendo on muutenkin ilmoittanut ettei sen väelle ole tapahtunut vahinkoja. Kishimoto taas asuu Okayaman prefektuurissa, joka on täysin päinvastaisessa suunnassa tuhoalueelta.

Muistakin mangakoista ym. tärkeistä henkilöistä on levitetty vastaavia huhuja.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wilperi » 12.03.2011 20:09

Hikaru kirjoitti:Valitan sitä että jotkut ihmiset ovat tarpeeksi idiootteja levittääkseen typeriä huhuja Japanin tsunamista. Ja että jotkut oikeasti uskovat niitä ja levittävät eteenpäin. Tähän asti olen saanut kuulla, että sekä Satoshi Tajiri että Masashi Kishimoto (Naruton kehittäjä) olisivat kuolleet. Pelkkiä huhuja, että jotkut ovat... Tajiri asuu kyllä Tokiossa, mutta siellä tuhot olivat hyvin vähäisiä, enkä ole kuullut että siellä olisi kukaan kuollut. Nintendo on muutenkin ilmoittanut ettei sen väelle ole tapahtunut vahinkoja. Kishimoto taas asuu Okayaman prefektuurissa, joka on täysin päinvastaisessa suunnassa tuhoalueelta.

Muistakin mangakoista ym. tärkeistä henkilöistä on levitetty vastaavia huhuja.


Bulbapediassa oli uutinen, että esim. Ken Sugimori olisi jumissa Nahan lentokentällä, mutta ei muuta. Kukaan ei ole nähtävästi loukkantunut. Joitain huhuja Tajirin kuolemasta vissiin oli lennellyt, kun Sugimori oli korjannut asian sanomalla, että hän on ihan kunnossa. Mitä varten jotkut ihmiset ovat niin typeriä, että levittelevät tuon kaltaisia huhuja?

Mutta tässä on Bulbanewsin artikkeli: http://bulbanews.bulbagarden.net/wiki/S ... impact_Pokémon_officials
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bishasaurus » 12.03.2011 20:20

Hikaru kirjoitti:Valitan sitä että jotkut ihmiset ovat tarpeeksi idiootteja levittääkseen typeriä huhuja Japanin tsunamista. Ja että jotkut oikeasti uskovat niitä ja levittävät eteenpäin. Tähän asti olen saanut kuulla, että sekä Satoshi Tajiri että Masashi Kishimoto (Naruton kehittäjä) olisivat kuolleet. Pelkkiä huhuja, että jotkut ovat... Tajiri asuu kyllä Tokiossa, mutta siellä tuhot olivat hyvin vähäisiä, enkä ole kuullut että siellä olisi kukaan kuollut. Nintendo on muutenkin ilmoittanut ettei sen väelle ole tapahtunut vahinkoja. Kishimoto taas asuu Okayaman prefektuurissa, joka on täysin päinvastaisessa suunnassa tuhoalueelta.

Muistakin mangakoista ym. tärkeistä henkilöistä on levitetty vastaavia huhuja.

Toivottavasti herra Shigesato itoille ei ole käyny mitään (en tiedä kyllä mis se asuu siel japanissa mut silti). Katos kun hän on MOTHERin luoja, ja jos hän joskus sattumoisin tulisi tekemään vielä MOTHER 4:sen...
"Bishaaaaa!", huusi Giratina ennen ottelua Turnback Cavessa.
Avatar hilippalta (y)
Avatar
Bishasaurus
 
Viestit: 51
Liittynyt: 27.12.2010 23:43

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 13.03.2011 12:42

Bishasaurus kirjoitti:Toivottavasti herra Shigesato itoille ei ole käyny mitään (en tiedä kyllä mis se asuu siel japanissa mut silti). Katos kun hän on MOTHERin luoja, ja jos hän joskus sattumoisin tulisi tekemään vielä MOTHER 4:sen...

On kunnossa. Jos jollakulla muulla on huolia jostakin henkilöstä, voitte käyttää tätä: http://japan.person-finder.appspot.com/?lang=en
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 20.03.2011 16:54

Menivät sitten pilaamaan gilgameshin hienouden huonolla enkku dubilla. (Dissidia duodecim)
Olen erittäin pettynyt, hommaan japsi version...
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja metapad » 20.03.2011 20:03

Valitan siitä että kukaan ei osallistu ropeeni. ->http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=39&t=1041 <- + mursuni kuoli
metapad rulettaa! se on parempi kuin zapdos!
Spoiler:
they see me trollin' they hatin'
white fc:3654 0167 3799
Avatar
metapad
 
Viestit: 187
Liittynyt: 12.11.2010 21:29

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 21.03.2011 00:58

Hikaru kirjoitti:
Bishasaurus kirjoitti:Toivottavasti herra Shigesato itoille ei ole käyny mitään (en tiedä kyllä mis se asuu siel japanissa mut silti). Katos kun hän on MOTHERin luoja, ja jos hän joskus sattumoisin tulisi tekemään vielä MOTHER 4:sen...

On kunnossa. Jos jollakulla muulla on huolia jostakin henkilöstä, voitte käyttää tätä: http://japan.person-finder.appspot.com/?lang=en

Kaikki Nindendon ja Pokemonien tekijät ovat elossa. Ei ole syytä huoleen, myös Kishimoto setä on yhtä elossa kuin kaikki muutkin mangakat. Animenetworkissa on lista niistä, jotka jäivät järistyksen jälkeen eloon.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 21.03.2011 10:31

-
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 12.11.2014 01:25, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Heiccu » 22.03.2011 17:08

Ja kun tänään olisi ollut rahaa ja aikaa ostaa hyppytunnilla Okamiden, ei kyseistä peliä löytynyt niin mistään. Niinpä niin....
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 22.03.2011 23:18

Löysin YouTubesta jonkun käyttäjän jolla oli samanlainen ava kuin minulla täällä foruumilla ja YouTubessa (N:n hieno kuva kun se Nimbasassa sääti jotain), ja lähti yhtäkkiä omasta mielestäni hohto koko kuvasta. Nyt ei sitten millään keksi uutta avaa ja väsyttää jo näin aikaisin, eikä jaksa miettiä mitään.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 23.03.2011 19:55

MEH. Mulla on pidemmän aikaa jo ollut epäilys että pikkusiskollani on jotain meneillään yhden jätkän kanssa. Ne on ollut pidemmän aikaa kavereita mut jotenki mulle pikkuhiljaa tulla epäilys et ne on jotain muutakin- Sitten maanantaina siskoni meni sen tyköön ja eilen se oli täällä. Selitin kaverilleni että mulla on sellanen fiilis et ne saattaa olla yhdessä. Noh, kaverini meni Facebookiin katsomaan siskoni sivuja - parisuhteessa henkilön x kanssa! Ja huipuksi tämän tekee vielä sen että jos en omistaisi päättelykykä niin en tietäisi asiasta vieläkään. Äiti tietää koska kuulin eilen illalla sen vitsailevan jotain anoppi-juttuja. Kaikki tietää. Äidin poikaystävä tuli meille jotain tunti sitten ja sanoi: "Jaahas tääl on joku joka on parisuhteessa.." Ite en oo kuullu koko asiasta yhtään mitään vain ja ainoastaan sen takia etten oo Facebookissa eikä täällä talossa kukaan oo sanonu mulle ääneen yhtään mitään! Jos haluisin esittää tyhmää niin en vieläkään tietäisi. Tosi heino fiilis kun ei mulle kerrota yhtään mitään ja saan tietää oman perheen sisäisiä asioita kun kaveri käy lukemassa Facebookista. Itse olen Facebookia vastaan. Sekin ketuttaa että yks kaveri jonka kanssa lollattiin Facebookille meni liittymään sinne vaikka me sovittiin ettei liitytä sinne ikinä... Olen luokaltani ainoa joka ei ole siellä. Olen päättänyt etten liity sinne. Kaikki on siellä niin tekopyhiä. Jutellaan jollekin kaverillisesti mutta oikeessa elämässä tuskin edes sanoo moi kun tulee kadulla vastaan. Pystyn elämään ilmankin. Jos joku on oikeesti kiinnostunut siitä mitä teen niin tulkoon kysymään suoraan, mun ei tarvii vinkua missään naamakirjassa. Sitäpaitsi hankkisin itselleni kuitenkin ongelmia siellä kun mulla on huonona tapana sanoa asiat suoraan... Joten kaikkien parhaaksi on se etten liity sinne. Vaikka olenkin yleinne outolintu sen takia. Inhottaa kuulla ihmisten yksityisasioita mutkan kautta kun ihmiset on vuotanut niitä jonnekin Facebookiin :/ En tykkää, en yhtään. Varmaan joskus tulevaisuudessa jos joku vanha tuttu kaipaa mua ja ettii Facebookista eikä löydä niin luulee et oon kadonnu maankartalata kun ei mua löydy sieltä. Jos oikeesti kiinnostaa niin tulis kysymään, en mä ketään syö jos joku tulee kysymään mitä kuuluu...
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Caccis » 23.03.2011 20:36

Dark Ho-oH kirjoitti:Pystyn elämään ilmankin. Jos joku on oikeesti kiinnostunut siitä mitä teen niin tulkoon kysymään suoraan, mun ei tarvii vinkua missään naamakirjassa...


Indeed, onneks on pokemon foorumi.
Avatar
Caccis
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.03.2011 20:43

Dark Ho-oH kirjoitti:MEH.
...

Todella ikävää ja outoa mielestäni.
Mutta Facebookiin liittyen... minusta tuollainen "en liity facebookrage" jne. on paljon tekopyhempää. Ja ne kaksi kaveriani, jotka väittivät, etteivät kyllä tasan liity Facebookiin, ovat myös olleet siellä jo aika kauan. :D
Itse olen Facebookissa, mutta en kyllä käy siellä paljoakaan. Enkä varsinkaan seurustele siellä paljoakaan. Joskus stalkkaan vähän muiden menemisiä ja laitan pari kommenttia, ja heitän omalle seinälle pari linkkiä. :P
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 23.03.2011 21:17

Caccis: Indeed T_T

Rayquaza: Joo no outoa nimenomaan x.x Noh oon päättänyt etten liity Facebookiin ja se päätös pitää, ei kaikkien oo pakko vaik se oikeestaan nykyään tuntuu siltä et kaikkien on "pakko" olla siellä.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa

cron