Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 20.05.2011 17:28

Kuinka joku voi hajottaa pyörän ja rullaluistimet kahden päivän aikana? No minäpä tietenkin -.- Ensin kaaduin pyörällä, se hajos jotenkin kummasti, ja sain haavan oikeeseen polveen. Tänään sitten kiireessä nappasin rullaluistimet ajatuksena ehtiä ajoissa kouluun, taas naamalleni. Onneks älysin edes ottaa suojat mukaan. Ja siinä rytäkässä luistimista tippu joku osa, eikä se vasen mee enää kiinni. Ainiin samanlainen haava sitte vielä vasempaan polveen.
Pitäis varmaan käydä kattomassa niitä fillarin vahinkoja ...

//muoksin pisteet lauseisiin :DD
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 20.05.2011 23:54

Itsellänikin hajosi fillari (=pyörä) tänään ja se oli pakko heittää pois. ._.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Insomne » 21.05.2011 21:30

TÖITÄ TÖITÄ TÖITÄ.. Välttäkää töitä kuin syöpää. Vie kaiken vapauden ja tuhoaa sosiaalisen elämän. Taas vaihteeksi viikonloppu himassa ja aamulla taas duuniin..

Edit:
Ilmeeni kun kirjaudun fb ja Chase and Statuksen keikka on meneillään nyt..
Kuva
Avatar
Insomne
 
Viestit: 9
Liittynyt: 19.05.2011 00:38

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 22.05.2011 00:32

Valitan siitä, kun DarkEevee, lopetti korttipeluun ja myy korttinsa 100e!???, ja eros 257. ;(
Mut satane sen korteist (ei paljo mitää hyvää) on jo liikaa!
Viimeksi muokannut miquel257 päivämäärä 22.05.2011 13:44, muokattu yhteensä 1 kerran
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 22.05.2011 13:36

Koen tulleeni huijatuski, vaikken olekaan (jos olisin lukenut kaikkien levyjen taka-kannet kunnolla olisin tiennyt tästäkin): Pikkuveljeni osti paikallisesta myymälästä kahdella kympillä Pkmn DVD boxin, ja katsoin kaupassa: "Mewtwo ja mew leffassa enkkutekstit ja voice - OK." No, sitten Celebi-leffan jälkeen loppui tekstit - no ok, pitää katsella vähän tarkemmin. Noh, sitten Destiny Deoxyksen jälkeen jäi enää pelkkä hollantidubbi. Itse en voi käsittää että mikä siinä on niin vaikeaa laittaa se enkkusubbi sinne sisään, kun se kuitenkin on tehty (onhan siinä syitä mutta tavikselle se on vaikeaa).
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 23.05.2011 12:24

Wemps kirjoitti:Koen tulleeni huijatuski, vaikken olekaan (jos olisin lukenut kaikkien levyjen taka-kannet kunnolla olisin tiennyt tästäkin): Pikkuveljeni osti paikallisesta myymälästä kahdella kympillä Pkmn DVD boxin, ja katsoin kaupassa: "Mewtwo ja mew leffassa enkkutekstit ja voice - OK." No, sitten Celebi-leffan jälkeen loppui tekstit - no ok, pitää katsella vähän tarkemmin. Noh, sitten Destiny Deoxyksen jälkeen jäi enää pelkkä hollantidubbi. Itse en voi käsittää että mikä siinä on niin vaikeaa laittaa se enkkusubbi sinne sisään, kun se kuitenkin on tehty (onhan siinä syitä mutta tavikselle se on vaikeaa).

Pakostakin herää epäilys tuon boksin aitoudesta, sillä tuollainen vaihtuvuus boksin sisällä subeissa ja dubeissa tuo mieleen halvat ja kehnot piraatit. Jos boksi oli aito, niin sitten olen minäkin yhtä ihmeissäni tuosta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 23.05.2011 16:25

Sain kivan mustelman koulussa :--) Pelattiin poikien kanssa pesäpalloa ja olin ottamassa palloa kiinni.Se tule matalalla, matalalla... Osuu räpsään ja kimpoaa siitä suoraan ohimooni. Jomottaa vieläkin vähän, vaikka siitä on muutama tunti...
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 23.05.2011 17:24

Riolu-fang kirjoitti:Sain kivan mustelman koulussa :--) Pelattiin poikien kanssa pesäpalloa ja olin ottamassa palloa kiinni.Se tule matalalla, matalalla... Osuu räpsään ja kimpoaa siitä suoraan ohimooni. Jomottaa vieläkin vähän, vaikka siitä on muutama tunti...


Älä valita
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja R0xu » 23.05.2011 17:44

Valitan kun joku näsäviisas meni spämmää valitustopiciin offtopic.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 23.05.2011 18:27

Silver kirjoitti:
Riolu-fang kirjoitti:Sain kivan mustelman koulussa :--) Pelattiin poikien kanssa pesäpalloa ja olin ottamassa palloa kiinni.Se tule matalalla, matalalla... Osuu räpsään ja kimpoaa siitä suoraan ohimooni. Jomottaa vieläkin vähän, vaikka siitä on muutama tunti...


Älä valita

Miulle kävi noin, mutta en ihan joutunu sairaalaan. Purr-fect. O_O

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 25.05.2011 22:27

Valitan, että en varmaa pääse tiimiturnauksee ku en saa tiimii kasaa :/
Darkeevee lopetti
Kaverin pikkusisko ei uskaltanukkaa
2. Kaverin äiti ei päästä
1. Ei oo kunno pakkaa

:-/ tätäki ootin nii innolla...
Tiimis ois ny minä+ ehk Xana
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 25.05.2011 22:50

Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin :(.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 25.05.2011 23:10

victini98 kirjoitti:Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin .

Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, turhaan odotat. :P

Enkä nyt tarvitse mitään kommenttia, että "sul ei vaan oo kavereita". On. :P

@wemps: mitä hittoa?
Viimeksi muokannut Flyffel päivämäärä 26.05.2011 00:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 26.05.2011 00:02

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin .

Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, turhaan odotat. :P

Enkä nyt tarvitse mitään kommenttia, että "sul ei vaan oo kavereita". On. :P

Sul ei vaan oo elämää. Eikä kenelläkään muullakaan joka on lähtenyt mukaan Facebookiin. Piste.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.05.2011 03:23

Wemps kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin .

Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, turhaan odotat.

Enkä nyt tarvitse mitään kommenttia, että "sul ei vaan oo kavereita". On.

Sul ei vaan oo elämää. Eikä kenelläkään muullakaan joka on lähtenyt mukaan Facebookiin. Piste.

Mitä ihmettä? o_o Ainakin suurimmal osalla facebookin käyttäjillä on elämä. Melkoisen moni julkkiskin omistaa siellä sivun. Toi tais olla trollia tai tietämättömyyttä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 26.05.2011 07:43

Zhaituki kirjoitti:
Wemps kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin .

Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, turhaan odotat.

Enkä nyt tarvitse mitään kommenttia, että "sul ei vaan oo kavereita". On.

Sul ei vaan oo elämää. Eikä kenelläkään muullakaan joka on lähtenyt mukaan Facebookiin. Piste.

Mitä ihmettä? Ainakin suurimmal osalla facebookin käyttäjillä on elämä. Melkoisen moni julkkiskin omistaa siellä sivun. Toi tais olla trollia tai tietämättömyyttä.


Vähän offiksi menee mutta:
-Facebookkia käyttävä voi olla ihan no-life tai sitten ei.
-Facebookkia boikotoi eniten yli 40-v miehet, hikiset nörtit ja henkilöt joita ei ole kauneudella siunattu. (mutta poikkeuksia löytyy)
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 26.05.2011 08:18

Wemps kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin .

Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, turhaan odotat.

Enkä nyt tarvitse mitään kommenttia, että "sul ei vaan oo kavereita". On.

Sul ei vaan oo elämää. Eikä kenelläkään muullakaan joka on lähtenyt mukaan Facebookiin. Piste.

Onko tämä sitä "Yääk! En liity Naamakirjaan koskaan!" Meininkiä? Ei voi vihata jotain mitä ei ole kokeillut. Itsekkään en kyllä pidä Facea missään arvossa, mutta sentään olen kokeillut sitä.
Ja, kyllä. Oli kavereita ja kutsuja tuli kohtalaisen paljon, mutta en hyväksynyt kun pari. Syynä se, että kun hyväksyn kaverikutsun, joku kaverin kaveri, jota en tunne loaittaa kutsun ja lopulta listoilla olisi puoli maailmaa >_<
Ja tuo on vain yksi syy, miksi en pidä Facesta.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 26.05.2011 11:53

Zhaituki kirjoitti:
Wemps kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin .

Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, turhaan odotat.

Enkä nyt tarvitse mitään kommenttia, että "sul ei vaan oo kavereita". On.

Sul ei vaan oo elämää. Eikä kenelläkään muullakaan joka on lähtenyt mukaan Facebookiin. Piste.

Mitä ihmettä? Ainakin suurimmal osalla facebookin käyttäjillä on elämä. Melkoisen moni julkkiskin omistaa siellä sivun. Toi tais olla trollia tai tietämättömyyttä.

Aika hieno merkitys elämälle : ]. Joo, mutta tosiaan kanavoin vaan tässä omaa inhoani, älkää välittäkö.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 26.05.2011 13:11

No-life on lähinnä niille Internetin käyttäjille, joilla ei ole mitään tekemistä Internetissä. Itse minäkin suhdaudun kriittisesti sitä kohtaan, kun ihmiset vievät itsensä sisäle virtuaalimaailmaan edes huomaamattaan sitä. Jos haluaa olla julkkis, niin siitä voi lähteä vapaasti lähteä trollaamaan ihmisiä, koska on vain tylsää. >83
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 26.05.2011 13:39

Valitan siitä ku ens keskiviikkona muut meijän luokkalaiset menee uimaa ja mä ja 2 tyyppii mennää viestikarnevaaleihi...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa

cron