Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 27.04.2012 12:42

Riolucario kirjoitti:Ärsyttää, kun Tor-ohjelmaa (https://en.wikipedia.org/wiki/Tor_%28an ... network%29) käyttäessäni en pääse foorumille, kun olen spämmeri. Tajuan kyllä, mistä se johtuu, mutta ikävää se on silti.

Tuo on tod. näk. huonoa tuuria(en usko Munfoorumi.comin käyttävän mitään Tor-blokkeria), sillä Torissahan datan reitti koneeltasi foorumille on sattumanvarainen, sinun kohdallasi on viimeiseksi noodiksi osunut sellainen IP, joka on munfoorumi.comin ylläpidon toimesta blokattu spämmerinä. Pääset kyllä tänne kun tarpeeksi kauan yrität(tuo datan reitti vaihtelee), sillä kaikkia IP-osoitteita ei ole blokattu. Huomaa, että et voi kuitenkaan kirjautua tänne sisään jos käytät Toria, sillä se estää evästeet.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja pokefan229 » 27.04.2012 20:33

Kävi tänään ärsyttävästi kun olin koulun jälkeen menossa linkalla kotia. Keskellä tietä metsän keskellä oli 3 rekan konttia ja joku (ilmeisesti hieman alkoholin vaikutuksen alainen) mies
metsä koneen kanssa. No linkka jäi sitten kahden tällaisen kontin väliin ja yritti kuski sitten peruuttaa tai jatkaa matkaa eteenpäin olisi tuloksena ollut että linja-auto olisi kaatunut ojaan. Siinä sitten odoteltiin tunti (sen lisäksi että matka itsessään kestää tunnin) ja minulta oli tietysti jäänyt kännykkä kotiin niin en voinut soittaa ketään hakemaan, lopulta kuskin tilaama taksi kuljetti ne kahdeksan minut mukaan lukien koteihinsa. Saisi tuollaset metsä työn tekijät laittaa edes jonkun liikenne merkin tai varoitus kyltin tien varteen niin kiertäminen olisi mahdollista ._.
@Youtube: Arara
Avatar
pokefan229
 
Viestit: 156
Liittynyt: 01.11.2010 19:21
Paikkakunta: Alavus
(: a.k.a Arara :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 29.04.2012 17:23

Kurja olo. Nukuin viime yönä alle kaksi tuntia ja oon hirmu väsynyt. Sitten on vielä oksettava olo ja kun katson peiliin niin näytänpi kalpealta. Oon kokeillu nukahtaaki mutta ei se valoisassa onnistu. Murimuri.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 30.04.2012 17:17

Nyt keittää. Minulla on Yakuman(All Green) tenpaissa odottelemassa 2, 5 bambua, ja joku vetää 1300 pisteen kädellä nenän edestä. Helv...
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 01.05.2012 07:59

Nyt ärsyttää. En tiedä olenko vain niin tylsä ihminen, mutta täytyy myöntää, etten kertakaikkiaan pidä vapusta. Itse olen herkkä kaikille koville äänille, ja siksi vihaan sitä, kun ihmiset toitottaa niillä vapputorvillaan tms. kadulla, koska ainakin itseäni sattuu ihan jumalattomasti korviin. Sama koskee sitä, kun kun ihmiset huutavat.

Itse olen järjestyksen ihminen. Se saattaa johtua myös siitä, että päiväjärjestykseni on aina niin tarkka. Nyt, kun ihmiset riehuvat kadulla... ei, en pidä. Ärsyttävää katseltavaa, kun jotkut opiskelijat talonikin vieressä jotain hyppi siinä keskellä katua ja potki jotain tolppia, ja ilmeisesti se oli niiden mielestä hyvinkin hauskaa.

En sitten tiedä mitä valittamista tässäkin oli, sillä asia on korjattavissa, sillä, että suljen kaikki ikkunat ja ovet, laitan korviini nappikuulokkeet, ja lukittaudun sisälle.

Ja ei, ette päässeet vielä valituksistani eroon...
Nyt on musiikin teoriasta loppukoe, johon tulee koko kirja. Ei siinä varsinaisesti mitään, mutta kun kokeet ovat yleensä aika vaikeat ja ryhmästämme on päässyt yleensä läpi vain minä ja pari muuta. Ärsyttää, koska en tajua asioista mitään >:O Olen yrittänyt kyllä opiskella niitä, mutta en silti tajua mitään. En silti taida olla ainoa.

Lisäksi vuositutkinto musiikkiopistoni puolesta ylihuomenna. Voi, kun kiva... Jos en pääse läpi, niin ilmeisesti heitetään ulos, joten kauheat paineetkin nyt >:O

Vaivanani ovat myös niska- ja selkäkivut. Lisäksi jaloissakin on jotain vikaa ja vanhemmat jaksaa huomautella koko ajan, että kävelen jotenkin oudosti. Lisäksi päätäkin särkee ja joudun ottamaan lähes päivittäin Buranaa. En saa sitten edes syötyäkään kunnolla. On kyllä nälkä, mutta ruokaa ei millään saa vaan syötyä :(
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Juusto » 02.05.2012 11:38

Bloodbane kirjoitti:Nyt keittää. Minulla on Yakuman(All Green) tenpaissa odottelemassa 2, 5 bambua, ja joku vetää 1300 pisteen kädellä nenän edestä. Helv...

gggggggggggggg mahjong on paras :D ja työvuorot tiistaisin päällekkäin tenpain kanssa :D
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 02.05.2012 14:03

Todella upeaa. Flunssa alkoi viime viikolla pitkän terveen jakson jälkeen ja muutama minuutti sitten todettiin että meikällä on poskiontelontulehdus.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 02.05.2012 18:06

Lehtis kirjoitti:
Bloodbane kirjoitti:Nyt keittää. Minulla on Yakuman(All Green) tenpaissa odottelemassa 2, 5 bambua, ja joku vetää 1300 pisteen kädellä nenän edestä. Helv...

gggggggggggggg mahjong on paras :D ja työvuorot tiistaisin päällekkäin tenpain kanssa :D


Mitä teit oikealle Jounille, hän ei kirjoita viestejä noin.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 04.05.2012 21:30

Ihana päivä. Tulin koulusta ruokatunnilla kotiin tyhjentämään kissojen hiekkalaatikot kun olivat niin törkyisessä kunnossa. Kun koulupäivä päättyi ja tulin kotiin, löytyipä vessan lattialta, vasta puhdistetun hiekkalaatikon vierestä kiva pikku pissaläikkä.

Kissat halusivat kiittää siitä kun meikä käytti kallista aikaani ruokkiksella vaikkapa kaupassa käymisen ja syömisen sijasta heidän psklootien puhdistukseen. Ai että meikää otti päähän siinä vaiheessa.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 06.05.2012 10:37

Foorumista on tullut lähiaikoina todella hiljainen. :(
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 06.05.2012 15:18

Hohhoijaa... Väsyttää ihan hirveästi. En saa nukuttua vieläkään kunnolla ja siksi olen ollut viime aikoina akuhean väsynyt. Lisäksi jalkoja, niskaa, selkää ja päätä särkee vieläkin. Lisäksi huimausta. Kävelen täällä seiniä päin ja äiti joutui auttamaan portaissa, koska muuten olisin pudonnut. Rasittavaa :(
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 06.05.2012 16:11

Peukalon nivelsiteet poikki...... Leikkaus odottaa........=(
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 06.05.2012 16:18

Mov kirjoitti:Peukalon nivelsiteet poikki...... Leikkaus odottaa........=(


Mitä oikein tapahtui?

Itse voisin myöntää pelkääväni leukkauksia, sillä olin pienenä eräässä, joka epäonnistui, ja joudun kärsimään siitä vieläkin... Anteeksi Mov, kun kerroin tällaista. En halua mitenkään pelotella leikkauksien vaaroista. Kyllä ne yleensä ihan hyvin menee.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 06.05.2012 16:38

Chiru kirjoitti:
Mov kirjoitti:Peukalon nivelsiteet poikki...... Leikkaus odottaa........=(


Mitä oikein tapahtui?

Itse voisin myöntää pelkääväni leukkauksia, sillä olin pienenä eräässä, joka epäonnistui, ja joudun kärsimään siitä vieläkin... Anteeksi Mov, kun kerroin tällaista. En halua mitenkään pelotella leikkauksien vaaroista. Kyllä ne yleensä ihan hyvin menee.

Korjaisin vielä, että leikkaukset menevät melkein aina hyvin. On todella pieni todennäköisyys että jokin menee pieleen, ja sitäkin pienempi, että jokin menee todella vakavasti pieleen. :)

Ja Chiru, millä tavalla joudut kärsimään siitä vieläkin? (Anteeksi, jos et halua puhua siitä)
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 06.05.2012 17:54

Riolucario kirjoitti:
Chiru kirjoitti:
Mov kirjoitti:Peukalon nivelsiteet poikki...... Leikkaus odottaa........=(


Mitä oikein tapahtui?

Itse voisin myöntää pelkääväni leukkauksia, sillä olin pienenä eräässä, joka epäonnistui, ja joudun kärsimään siitä vieläkin... Anteeksi Mov, kun kerroin tällaista. En halua mitenkään pelotella leikkauksien vaaroista. Kyllä ne yleensä ihan hyvin menee.

Korjaisin vielä, että leikkaukset menevät melkein aina hyvin. On todella pieni todennäköisyys että jokin menee pieleen, ja sitäkin pienempi, että jokin menee todella vakavasti pieleen.

Ja Chiru, millä tavalla joudut kärsimään siitä vieläkin? (Anteeksi, jos et halua puhua siitä)


No, ei tämä nyt kovin kauheaa ole, jos joku luuli, että sisuskaluni saattavat valua ulos...
Siis, esimerkiksi juostessa viiltää hirveästi vatsaan. Joskus pystyn liikkumaan mutta joskus tulee niin paha, että menee liikkumiskykykin. Ei tämä mielestäni kovin vakaa ole, joskin hieman kiusallista, jos vaikka tulee kesken liikuntatunnin.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 06.05.2012 21:51

Tein breakdance liikkeen, peukalo luiskahti alta.....
Daammt you märkä urheilukenttä!!!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 07.05.2012 15:30

Alle 2 viikkoa sitten saamani MP3 soittimen kuulokkeet hajosivat. Harmittaa, kun sopivat juuri passelisti myös koneeseen, PSP:hen ja 3DS:ään. Nyt sitten kestää 3 viikkoa, että saan ne takaisin (Takuu korjauksen hitaus FTW)
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 07.05.2012 16:20

Noh D:
Mites ne nyt niin hajosivat? Onneksi on kuitenkin takuukorjaus :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 07.05.2012 16:33

OshaFan kirjoitti:Noh
Mites ne nyt niin hajosivat? Onneksi on kuitenkin takuukorjaus

Istuin kuviksen tunnilla ja kuulokkeet alkoivat rätisemään. Kesti pari minuuttia sitä ja sitten ei enää kuulunut mitään.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 07.05.2012 17:27

Omista hyvin vähän käytetyistä kuulokkeista hajosi vasen puoli viime vuoden puolella. Kuulokkeet oli ostettu Lappeenrannan Anttilasta.
31.12.11 palautin ne (muistan vaan tuon joten sanon xP), ja sain uudet samanlaiset tilalle. Niistäkin hajosi vasen puoli parin käyttökerran jälkeen. .___. Eikä edes olleet mitkään super halppis Kiina kuulokeet vaan Phillipsin 18€ maksavat...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron