Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 05.08.2011 00:36

colmio kirjoitti:Ei mitn järkee ruveta IKINÄ polttamaan/käyttämään aineita, pilaat vain terveytesi, menetätä rahasi (kukaan koskaan katsonut tupakkojen hintoja?) ja vielä päälle saastutat maapalloa.


Käyttämällä aineita saastutat maapalloa? Tuo ei pidä paikkansa. Jos vedät jotain pilsuja, miten rasitat siinä maapalloa?, Joo ja tupakit on sen 4e per aski. Oletko koskaan katsonut boosterien hintoja esim? En puolusta tupakoijia, annoin esimerkin.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 05.08.2011 00:43

Pokenikke kirjoitti:Joo ja tupakit on sen 4e per aski. Oletko koskaan katsonut boosterien hintoja esim? En puolusta tupakoijia, annoin esimerkin.

Monet polttavat askin päivässä... jotkut vielä enemmän.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 05.08.2011 09:49

Pokenikke kirjoitti:
colmio kirjoitti:Käyttämällä aineita saastutat maapalloa? Tuo ei pidä paikkansa.

Kyllähän tupakan savu ainakin vähän saastuttaa.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Ginka » 05.08.2011 10:01

Tiedättekö kuinka armottomasti ottaa kaaliin herätä joka aamu nälkäisenä ja nousta ottamaan kourallinen lääkkeitä (kilpirauhasen vajaatoiminta todettiin pari kuukautta sitten) ja niiden takia odottaa vielä puolituntia ennenkuin saa syödä MITÄÄN. Murrr.. sanon minä.
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 05.08.2011 10:06

Ginka kirjoitti:Tiedättekö kuinka armottomasti ottaa kaaliin herätä joka aamu nälkäisenä ja nousta ottamaan kourallinen lääkkeitä (kilpirauhasen vajaatoiminta todettiin pari kuukautta sitten) ja niiden takia odottaa vielä puolituntia ennenkuin saa syödä MITÄÄN. Murrr.. sanon minä.


Mulla epäillään samaa! Tai siis, se olisi yksi vaihtoehto. Mitä oireita sulla on ollut? Tulin itse justiinsa näytteenottopisteeltä, otettiin sydänfilmi + kuusi purkkia verta. Olisi kiva jos löytyisi jotain ja sais lääkkeet ja kunnon takaisin normaaliksi, mutta oon skeptinen ja vähän epäilen.

Pokenikke kirjoitti:Käyttämällä aineita saastutat maapalloa? Tuo ei pidä paikkansa. Jos vedät jotain pilsuja, miten rasitat siinä maapalloa?


Tupakan viljely kuluttaa rutosti vettä ja viljemien takia täytyy hakata sademetsää. Viljelmien ylläpitämiseen käytetään lannoitteita ja torjunta-aineita, jotka viljelyksiltä joutuvat vesistöihin. Torjunta-aineet ja viljelykasvien jalostaminen tuholaisia kestäviksi aiheuttavat välillisesti ongelmia paikallisille luonnonvaraisille kasveille, voiden joka hävittää näitä paikallisesti sukupuuttoon (joka on pitkä juttu ja josta voin luennoida enemmän jos kinostaa). Kuivattamiseen käytetään polttopuuta -> hiilidioksidipäästöjä ja menetetään metsää, joka toimii luontaisena hiilinieluna. Lisäksi tupakan rahtaamisesta e-amerikasta tänne syntyy aikalailla hiilidioksidipäästöjä ynnä muuta. Tupakan tumpit roskaavat luontoa ja kuuluisivat oikeasti sekajätteisiin osaltaan jätevuorta kasvattamaan.

imo, tupakoitsija ei voi ikinä sanoa "Tää on vaan mun juttu ja koskee vaan mua, minäminäminä eihän tästä muille ole haittaa".
Viimeksi muokannut Korpinärhi päivämäärä 05.08.2011 10:23, muokattu yhteensä 3 kertaa
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Ginka » 05.08.2011 10:14

Vajaatoimintaan liittyy melkein ihan kaikkea että googlettamalla. Minun oireita oli masennus, paleluherkkyys, silmien särky, väsymys ja mikään ei huvita. Nyt sitten kortisoonikuuri turvottaa kehoa sitä luokkaa että sormet ja muukin paisuu kaksinkertaisiksi. Hiljattain ihoni alkoi kuoria sormenpäistä ja jalkapohjista. Saa nähdä mitä kaikkea "kivaa" tässä matkan varrella tulee kun yritetään saada lääkitys kohdalleen. Just kun pääsee eroon toisista lääkkeistä (mielialalääkitys) niin pistetään toisia tiskille.. Pystyy oleen niin huono mäihä että sairastuu tähän 18v kun on yleisesti ottaen vanhojen vähintään keski-ikäisten sairaus...
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 05.08.2011 17:39

Korpinärhi kirjoitti:
Ginka kirjoitti:Tiedättekö kuinka armottomasti ottaa kaaliin herätä joka aamu nälkäisenä ja nousta ottamaan kourallinen lääkkeitä (kilpirauhasen vajaatoiminta todettiin pari kuukautta sitten) ja niiden takia odottaa vielä puolituntia ennenkuin saa syödä MITÄÄN. Murrr.. sanon minä.


Mulla epäillään samaa! Tai siis, se olisi yksi vaihtoehto. Mitä oireita sulla on ollut? Tulin itse justiinsa näytteenottopisteeltä, otettiin sydänfilmi + kuusi purkkia verta. Olisi kiva jos löytyisi jotain ja sais lääkkeet ja kunnon takaisin normaaliksi, mutta oon skeptinen ja vähän epäilen.

Pokenikke kirjoitti:Käyttämällä aineita saastutat maapalloa? Tuo ei pidä paikkansa. Jos vedät jotain pilsuja, miten rasitat siinä maapalloa?


Tupakan viljely kuluttaa rutosti vettä ja viljemien takia täytyy hakata sademetsää. Viljelmien ylläpitämiseen käytetään lannoitteita ja torjunta-aineita, jotka viljelyksiltä joutuvat vesistöihin. Torjunta-aineet ja viljelykasvien jalostaminen tuholaisia kestäviksi aiheuttavat välillisesti ongelmia paikallisille luonnonvaraisille kasveille, voiden joka hävittää näitä paikallisesti sukupuuttoon (joka on pitkä juttu ja josta voin luennoida enemmän jos kinostaa). Kuivattamiseen käytetään polttopuuta -> hiilidioksidipäästöjä ja menetetään metsää, joka toimii luontaisena hiilinieluna. Lisäksi tupakan rahtaamisesta e-amerikasta tänne syntyy aikalailla hiilidioksidipäästöjä ynnä muuta. Tupakan tumpit roskaavat luontoa ja kuuluisivat oikeasti sekajätteisiin osaltaan jätevuorta kasvattamaan.

imo, tupakoitsija ei voi ikinä sanoa "Tää on vaan mun juttu ja koskee vaan mua, minäminäminä eihän tästä muille ole haittaa".


Meinasin aineita xP, jotain crackkia tjsp mitä niitä on.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Slayer » 05.08.2011 20:27

Tunsin että tää kuuluu tänne. Vähäsen on alkanu pelottaa. Mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän alka löytyä sairauksia. Astma on ollu pienestä pitäen. Isovanhemmat joutu lopettaa kissan ku tulin allergiseksi. Sit täs taannoin todettiin kuulon alenema. Käytin puolet koulupäivästä siel ja tulos: joo ei sille mitään voi, kyl sul se kuulo jossain vaihees menee....sillee: thx, man...
Nyt isä on alkanu epäilee et mul olis asperger. En koe itse ihan satasen varmaksi mut tiettyjä merkkejä on näkyvissä. Hele...muthan heitetään kohta hullujen huoneelle, joudun työkyvyttömyyseläkkeelle tai jotain muuta kökköä...muttaku emmä haluuuuuuuuu!!!
True Fighter never gives up. He/She is true victor in the end.
Miun vaihtarit
Blogini
Avatar
Slayer
 
Viestit: 146
Liittynyt: 16.01.2011 16:42
Paikkakunta: Apinoiden planeetta

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Luca » 05.08.2011 21:40

Slayer kirjoitti:Tunsin että tää kuuluu tänne. Vähäsen on alkanu pelottaa. Mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän alka löytyä sairauksia. Astma on ollu pienestä pitäen. Isovanhemmat joutu lopettaa kissan ku tulin allergiseksi. Sit täs taannoin todettiin kuulon alenema. Käytin puolet koulupäivästä siel ja tulos: joo ei sille mitään voi, kyl sul se kuulo jossain vaihees menee....sillee: thx, man...
Nyt isä on alkanu epäilee et mul olis asperger. En koe itse ihan satasen varmaksi mut tiettyjä merkkejä on näkyvissä. Hele...muthan heitetään kohta hullujen huoneelle, joudun työkyvyttömyyseläkkeelle tai jotain muuta kökköä...muttaku emmä haluuuuuuuuu!!!

Ei aspergeria 22 vuotiaana todeta. Se olisi todettu jo paljon aiemmin *zzz*
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 06.08.2011 18:19

Ai perhanan perhana. Että osaa olla niin.......

Meikällä on vuosia ollut sellainen ongelma, että jalkoihini tulee välillä ihottumaa (yleensä kesäisin). Nykyisin sitä tulee, jos kävelen liian pitkään sandaaleissani (niin kuin 5 kilsaa). Ihottumani laatu vaihtelee, välillä se on melko harmitonta, hieman kutisevaa hilseilyä, mutta nyt se on ärsyttävintä lajia: vesikelloja, nahka ihan ruvella ja kaikki. Ja kutisee/sattuu niin pirusti että...kutinaan/kipuun helpottaa vesi sekä hieman joskus reseptillä ostettu lääkerasva, mutta ei kauhean pitkään. Tuossa yksikin yö heräsin kun unissani olin raapinut jalkojani sänkyni karheahkoon pintaan, aiheuttaen lisää kipua ja kutinaa. Pysyin hereillä ainakin kaksi tuntia ennen kuin sain taas unenpäästä kiinni...

Jaa lääkärillä pitäisi käydä? On kokeiltu, useallakin, kaikilta eri diagnoosit eikä mitään helpotusta oireisiin. Onneksi se menee ajan kanssa ohi, viimeistään syksyllä.

Että tämmöstä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 06.08.2011 19:29

^Tuohon on pakko sanoa, että minulla on saman tapainen, mutta se on vain talvisin ja sillä on nimikin (Kylmä-urtikaria tai jtn), mutta syytä mistä se (yleensäkin) tulee, ei tiedetä. :/ Kaikki ihottumat on ärsyttäviä..

Mutta asiaan:
Koulut alkaa 10 päivän päästäs.. -.- Ja talvi tulee, kuolen siihen pirun kutitukseen. :/

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 07.08.2011 13:38

icewortex kirjoitti:Mutta asiaan:
Koulut alkaa 10 päivän päästäs..

Sehän vasta mukavaa olisikin. Täällä koulu alkaa jo ylihuomenna. :(
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja TheAllu » 07.08.2011 14:56

Riolucario kirjoitti:
icewortex kirjoitti:Mutta asiaan:
Koulut alkaa 10 päivän päästäs..

Sehän vasta mukavaa olisikin. Täällä koulu alkaa jo ylihuomenna.

Just... Meillä alkaa torstaina... >:O
Vaihtola
3DS Friend Code: 4682 - 8650 - 9976
Avatar
TheAllu
 
Viestit: 437
Liittynyt: 01.11.2010 15:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Digia » 07.08.2011 15:41

16 pv kouluun ja joudun varmaan viettämään vielä talveen saakka joka viikonlopun mökillä... -_-
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 07.08.2011 17:47

Suosittelen että kannattaa opiskella kunnolla ilman ininöitä, ainakin jos haluatte hyvän tulevaisuuden. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 07.08.2011 20:44

Jeejee, 8 pvä kouluun ja niin.... siitä se alkaa.
"New adventures await for you and your Pokemon...."
Ei nyt sentäs.
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 07.08.2011 20:49

Zhaituki kirjoitti:Suosittelen että kannattaa opiskella kunnolla ilman ininöitä, ainakin jos haluatte hyvän tulevaisuuden.

Lottovoittokin kannattaa, jos haluaa hyvän tulevaisuuden.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 07.08.2011 23:39

Zhaituki kirjoitti:Suosittelen että kannattaa opiskella kunnolla ilman ininöitä, ainakin jos haluatte hyvän tulevaisuuden.

Mie opiskelin itteni henkisesti sairaaksi, enkä edes työkkärin kautta saanut töitä. Menin Ruotsiin käymään, sain "kouluttamattomona" töitä niinkin pieneltä puljulta kuin Hewlet Packardilta. =P

Mieluummin antaisin neuvon, että keskittykää koulussa siihen, mitä oikeasti haluatte tehdä myöhemmin, eikä vakipakolla vetää hyviä numeroita kaikesta. Rupeaa vain ottamaan päähän pitemmällä kaavalla.

Itse voisin valittaa siitä, vaikka typerä valituksen aihe onkin, ettei Ruotsin puolella ole kunnon sipsejä, ellei ylikalliita Pringlesia lasketa. Jokaikisessä sipsityypissä, mitä on vastaan on tullut, on sipulia, jota en voi syödä. >.<
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja hevi arska » 08.08.2011 00:17

Göö, nyt pitkästä aikaa oikeasti jopa minua pännii. Eli alotetaanpas siitä kuinka koko viikko on ollut täysin surkea. Kaikki alkoi maanantaista jolloin jouduin lähtemään kotiin Waakerilta vaikka oli tarkoituksena että lähtisin vasta tiistaina. Lähdin joskus 10pm matkaan moottoripyörällä. Ja tietenkin pienen matkan päästä jouduin poliisiratsiaan jossa todettiin että ajoin 64km/h viidenkympin alueella (tosin sekin johtui ainoastaan siitä että mittarinvaijeri oli just viimematkan lopussa sanonut sopimuksensa irti ja näytti noin 30km liian vähän ja olin aika tyylikkäästi autorykelmän välissä joka johti siihen etten olisi edes voinut hidastaa koska flow.) Elikkä siitäpä napsahti kivat sakot jotka korvaavat mukavasti danelectro dc 59 kitaran ostamisen. Eli ensitalvena on pakko soittaa ainoastaan eds-1275:llä koska ei oo varaa toiseen kitaraan (tai miten tykkää ''kolmanteen''). Ja mukavasti poliisiratsia jäi katselemaan mun papereita noin tunniks koska niiden mielestä mulla ei ois ikää ''näin suureen pyörään'' koska custom. Siinä ne sitten derppas ja päätti loppujenlopuks et mulla on ikää. Oli kiva ajaa siinä kotiin viel noin kaks tuntia joten kello oli joku kaks kun pääsin kotiin. Ja hienosti oli kylmin yö koko kesänä ja sattui vieläpä hirviäkin tulla kivasti vastaan ja nyt pitää laittaa renkaat vaihtoon koska tyyppi edessä ei osannut varoa sitä hirveä ja jarruttaa joten jouduinpa tekemään hienon sivuttaisjarrutuksen joka kulutti pinnan renkaasta ihan loppuun. Siinäpä se hieno päivä menikin pienillä kustannuksilla.
Tällä hetkellä harmittaa aika kivasti kuinka en voi edes kertoa kavereille/ystäville siitä kuinka ärsyttää tuo maanantai ja pari henkistä asiaa koska yhtäkkiä kaikilla onkin ''taidan ingnoorata sen vastaamatta ja vaihtaa aihetta''-tauti. Tosin olen aina ollut sen verran arvoton tyyppi että uskon sen olevan oikein. Nyt ärsyttää sekin että kela sanoo että ei opintotuelle ja sillai. Et ens talvena pitänee maksaa ite vuokrat jne vaikka kaikkien rahojen oiski pitäny mennä kitaraan vaikka ne menikin poliisille. Sitten vielä se että ketään ei vaan kiinnosta työskennellä mun kanssa koska oon muka liian hifisteliä.
Sit on vielä kivaa kun nyt pitää valvoo kolmas yö putkeen ku ei vaan voi nukkua parista ärsyttävästä seikasta.
ja sekin vielä ku poliisi tuli häätämään mut ku soitin betoniporsaan päällä kitaraa yhen liikenteenjakajan päällä. Poliisi vihaa.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.08.2011 00:40

Sympatiat puolellasi, olet hieno mies. ♥ Etkö muka oikeasti voi nukkua? Tuo on todella epäterveellistä... Viimeinen virke oli tosin lähinnä huvittava. :D
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa

cron