Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 19.07.2011 22:33

Riolucario kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:Valitan, että läppärini sammuilee.... O.o
Se häiritsee 24/8 Dataamistani..... >.<

Minullakin sammui kone melko usein. Sitten imuroin pölyt pois tuulettimesta ja nyt ei enää sammu. Tai sitten se voi johtua myös viruksesta/jostain haittaohjelmasta.


Ei, näytönohjain voisi olla mahdollinen tai sitten jotain muuta ja ei läppärini sammu, joudun itse sammuttamaan sen näyttö sammuu silla lailla että
valoa kyllä tulee, mutta musta muuten. =/
Valitan, että DNA:lla on huonoa palvelua tai sitten Mutsillani on dementtia... >.< Mokkula on myöhässä.
Ja kiitti vinkistä pitääpäs kokeilla.
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 19.07.2011 23:08

Sherlock kirjoitti:Ei, näytönohjain voisi olla mahdollinen tai sitten jotain muuta ja ei läppärini sammu, joudun itse sammuttamaan sen näyttö sammuu silla lailla että valoa kyllä tulee, mutta musta muuten. =/

Valitan boldattua osaa, itselläni sama.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 20.07.2011 01:09

Kone ylikuumenee?
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.07.2011 10:55

Sherlock kirjoitti:Ei, näytönohjain voisi olla mahdollinen tai sitten jotain muuta ja ei läppärini sammu, joudun itse sammuttamaan sen näyttö sammuu silla lailla että
valoa kyllä tulee, mutta musta muuten. =/

icewortex kirjoitti:Valitan boldattua osaa, itselläni sama.

Näytönohjaimen ylikuumenemisesta tuo johtuu, siinä on turvamekanismi, joka kytkee sen pois päältä jos lämpö nousee liian ylös. Prossun ylikuumeneminesta taas seuraisi koko koneen sammuminen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 20.07.2011 12:24

Mewtwolover kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:Ei, näytönohjain voisi olla mahdollinen tai sitten jotain muuta ja ei läppärini sammu, joudun itse sammuttamaan sen näyttö sammuu silla lailla että
valoa kyllä tulee, mutta musta muuten. =/

icewortex kirjoitti:Valitan boldattua osaa, itselläni sama.

Näytönohjaimen ylikuumenemisesta tuo johtuu, siinä on turvamekanismi, joka kytkee sen pois päältä jos lämpö nousee liian ylös. Prossun ylikuumeneminesta taas seuraisi koko koneen sammuminen.


Ok, eli olen saanut jonkun työläppärin jota pidetään max 2 tuntia päällä... O.o
No onko olemassa mitään halvahkoa tapaa jäähdyttää sitä?
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 20.07.2011 12:39

Sherlock kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:Ei, näytönohjain voisi olla mahdollinen tai sitten jotain muuta ja ei läppärini sammu, joudun itse sammuttamaan sen näyttö sammuu silla lailla että
valoa kyllä tulee, mutta musta muuten. =/

icewortex kirjoitti:Valitan boldattua osaa, itselläni sama.

Näytönohjaimen ylikuumenemisesta tuo johtuu, siinä on turvamekanismi, joka kytkee sen pois päältä jos lämpö nousee liian ylös. Prossun ylikuumeneminesta taas seuraisi koko koneen sammuminen.


Ok, eli olen saanut jonkun työläppärin jota pidetään max 2 tuntia päällä... O.o
No onko olemassa mitään halvahkoa tapaa jäähdyttää sitä?

Imuroi pölyt pois tuulettimesta, ja jos se ei auta, niin haet jostain tuulettimen ja pidät sitä koneen lähellä kun käytät sitä. Sekin voi auttaa.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 20.07.2011 12:40

Suomalaisessa kirjakaupassa näin eilen jonkun alustan, jonka pitäisi viilentää läppäriä (siinä oli joku ihme tuuletusmekanismi). Maksoi 25e.

Tosin nyt Mewtwuulouver tai joku muu voi tulla kertomaan, jos kyseessä on täysi lelu. (En ole siis itse koskaan testannut, kunhan luin pakkauksen kyljestä : P)

E: Löysin kuvankin.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 20.07.2011 12:55

Timantti kirjoitti:Suomalaisessa kirjakaupassa näin eilen jonkun alustan, jonka pitäisi viilentää läppäriä (siinä oli joku ihme tuuletusmekanismi). Maksoi 25e.

Tosin nyt Mewtwuulouver tai joku muu voi tulla kertomaan, jos kyseessä on täysi lelu. (En ole siis itse koskaan testannut, kunhan luin pakkauksen kyljestä : P)

E: Löysin kuvankin.


Aivan, aivan ajattelin kysyä samaa, mutta en muistanut oliko se oikeasti tuuletin vai oliko se vain alusta.
Koivukylän K-Citymarketissa tuo on 20e. =D
Mutta niin jos ei ole lelu niin voisihan tuon ostaa.
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.07.2011 13:37

Sherlock kirjoitti:
Timantti kirjoitti:Suomalaisessa kirjakaupassa näin eilen jonkun alustan, jonka pitäisi viilentää läppäriä (siinä oli joku ihme tuuletusmekanismi). Maksoi 25e.

Tosin nyt Mewtwuulouver tai joku muu voi tulla kertomaan, jos kyseessä on täysi lelu. (En ole siis itse koskaan testannut, kunhan luin pakkauksen kyljestä : P)

E: Löysin kuvankin.


Aivan, aivan ajattelin kysyä samaa, mutta en muistanut oliko se oikeasti tuuletin vai oliko se vain alusta.
Koivukylän K-Citymarketissa tuo on 20e. =D
Mutta niin jos ei ole lelu niin voisihan tuon ostaa.

Tuo nyt on varsin pitkälti lelu, siitä ei ole paljoa hyötyä. MuroBBS:stä muuten löytyi halpa ratkaisu tuohon jäähdytysongelmaan:
J66 MuroBBS:ssä kirjoitti:Osta paikallisesta pilipalimarketista muovinen kaukalo, jossa säilytetään veitset, lusikat yms. Vain ritilämallinen kelpaa, älä katsele umpinaisia. Leikkele ruokailuvälineet erillään pitäviä väliseiniä pois siten, että ylösalaisin käännetyn kaukalon alle mahtuu pakastimesta löytyvä "kylmäkalle". Kylmäkallen voi asettaa lautaselle niin ei pöytä kastu. Asettele kylmäkalle siten, että se on jäähdytysilmanoton kohdalla kun läppäri asetetaan kaukalon päälle.

Nyt vain läppäri kaukalon päälle ja jäähdytys on taattu! Viileämmillä keleillä kylmäkallea ei tarvita mutta helteillä kolme-neljä kallea on riittävästi takaamaan, että käytettävissä on aina jäinen kalle. Niitäkin saa marketista pilkkahintaan.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 20.07.2011 22:57

Valitan, että Suomi on kallis maa. =C
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 21.07.2011 20:53

ääk anteeksi, nyt tulee hirveä romaani.

Mä oon noin viimeisein puolentoistavuoden aikana pyörtyillyt jatkuvasti. Välillä on kausia, että tätä ei tapahdu - ehkä jopa kuukauden mittaisia.

Yleensä tämä tapahtuu ylös noustessa, ei kuitenkaan täysin heti vaan muutaman sekunnin-minuutin jälkeen - korvissa saattaa alkaa kuulumaan sellainen korkea ääni, silmistä lähtee näkö, ajatukset menee sekavaksi. Jos mulla on kädessä mitään en pysty pitämään siitä kiinni vaan esine tippuu lattialle. Yleensä kerkeän ennakoimaan tämän siinä vaihessa kun näkö alkaa lähteä ja nojaamaan johonkin/käymään kyykkyyn, jolloin ei satu niin pahasti kun jalat lähtevät alta. Esimerkiksi istuminen ei auta, sillä esimerkiksi penkillä istuessani kaaduin kerran pää edeltä lattialle. Yleensä en mene kokonaan tiedottomaksi, vaan olen tilassa jossa en kuule enkä näe mitään, mun koko keho kramppaa holtittomasti ja olo on tosi huono. Olo on tämän jälkeen vähän aikaa tosi huono ja veltto, mutta paranee sitten.

Viime kesänä sain kohtauksen, jossa mulla tuli äkisti oksettavan huono olo, mutta en pystynyt kuitenkaan oksentamaan. En pysynyt jalkeillani vaan kaatuilin maahan koko ajan. Olo meni tosi huonoksi, mun kehosta lähti tunto, luulin oikeasti että kuolen nyt tähän. Ambulanssi tuli, jouduin tiputukseen ja vointi parani. Sairaalassa sanoivat vaan, että mulla lämpötila, verensokeri ja verenpaine oli kaikki romahtaneet alas, lisäksi natrium-kalium arvot olivat väärinpäin. Jälkeenpäin sain toisen samanlaisen kohtauksen, tosin lievemmän, ja se meni ohi ennen kuin kerkesimme lähteä sairaalaan.

Oon käynyt tän jälkeen lääkärissä muutaman kerran. Kun kerron pyörtyilystä, sanovat vaan että "no sulla on matala verenpaine niiku nuorilla naisilla usein on". Kun kerroin jatkuvasta uupumuksesta, väsymyksestä, keskittymiskyvyn puutteesta, aloitekyvyttömyydestä ja mahakivuista, mulle annettiin kouraan vahvempia masennuslääkkeitä, koska mulla on muutama vuos sitte diagnosoitu masennus. Eikä ne vahvemmat lääkkeet ole oloon auttaneet, vaikkakin ehkä hieman piristävät, kun estävät serotoniinin takaisinoton. Lisäksi en pysty syömään kovinkaan paljoa, tuun kylläiseksi jotenkin liian helpoksi. Siitä, että maha on täynnä, tulee älyttömän huono, veltto ja väsynyt olo. Sen sijaan himoitsen hirveästi lakritsia, sipsiä, ranskalaisia ym suolaista.

Mutta tää mun masennus/uupumus ei musta enää ole henkistä vaan enemmänkin fyysistä. Mun elämässä menee nyt ihan hyvin, oon käsitellyt ne asiat jotka sai mut joskus masentuneeksi jne. En tunne enää itteäni samalla tavalla masentuneeksi (ennen mm. halusin vaan jäädä sisälle nukkumaan koko päiväksi koska inhosin itteeni niin paljon, syömishäiriöilin, saatoin alkaa keskellä päivää yhtäkkiä itkemään kun joku sanoi "moi" jnejne) ja nykyään mun itsetuntokin on kohonnut aika lailla.

Soitin nyt jälleen lääkäriin ja valehtelin että mun äidillä on kortisolin vajaatoiminta johon mun kaikki oireet noita kohtauksia mukaanlukien sopivat, jotta saisin laajemmat tutkimukset ja mittaukset. En enää jaksa niitä "no sulla on matala verenpaine" (jota itseasiassa kortisolin vajaatoiminta aiheuttaa) fraaseja ja jatkaa tätä jokapäiväistä pyörtyilyä ja sen takia jatkuvia lievien aivotärähdysten + mustelmien + huonon olon saamista.

x_x x_x x_x *boom*
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 21.07.2011 22:09

Korpinärhi kirjoitti:ääk anteeksi, nyt tulee hirveä romaani.

Mä oon noin viimeisein puolentoistavuoden aikana pyörtyillyt jatkuvasti. Välillä on kausia, että tätä ei tapahdu - ehkä jopa kuukauden mittaisia.

...


Nyt on pakko tulla kommentoimaan. Tuo on kyllä aika kamalaa. En käsitä miten olet jaksanut näinkin pitkään. Siinä taas yksi hyvä esimerkki siitä miksi itse olen aika pitkälti menettänyt luottamukseni julkista terveydenhuoltoa kohtaan. Tuntuu siltä etteivät lääkärit vain jaksa miettiä asiaa yhtään sen enempää, vaan keksivät asiaan heti helpoimman ratkaisun. Oireiden vakavuudesta viis, potilas on saatava ovesta ulos mahdollisimman nopeasti. Niinhän sitä sanotaan, että päivystykseenkin saa nykyään kävellä sisään pää kainalossa ennen kuin kukaan herää miettimään tilanteen vakavuutta.

Valehtelu on mielestäni tässä kohtaa ihan oikein jos ei kerran muuten pääse kunnon tutkimuksiin. Toivottavasti saisit tuon nyt hoitumaan niin, että asiaan saadaan selvyys.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 21.07.2011 23:28

Pilasivat sitten TF2:n..
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 22.07.2011 00:48

Seo melkei kivaa ko lähetyksessä on kaikki tuotteet mitkä tilattiin. Viime tilauksesta jäi uupumaan 120 Black Butler kutosta. Sillai kiitti, liike olisi halunnu niitä myös.
Samaan aikaan hyllyt ovat täynnä Pandora Heartsia, Melachony of Haruhi Suzumiyaa, Soul Eateria ja ties mitä muita Yen Pressin nimikkeitä. Kolmea ekaksi mainittua sarjaa löytyy laatikosta hyllyjen vierestä läjäpäin. Noh, täs on Tracon tulossa...

//juu moi olin töissä.//
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 22.07.2011 10:34

Mewstor kirjoitti:
Nyt on pakko tulla kommentoimaan. Tuo on kyllä aika kamalaa. En käsitä miten olet jaksanut näinkin pitkään. Siinä taas yksi hyvä esimerkki siitä miksi itse olen aika pitkälti menettänyt luottamukseni julkista terveydenhuoltoa kohtaan. Tuntuu siltä etteivät lääkärit vain jaksa miettiä asiaa yhtään sen enempää, vaan keksivät asiaan heti helpoimman ratkaisun. Oireiden vakavuudesta viis, potilas on saatava ovesta ulos mahdollisimman nopeasti. Niinhän sitä sanotaan, että päivystykseenkin saa nykyään kävellä sisään pää kainalossa ennen kuin kukaan herää miettimään tilanteen vakavuutta.

Valehtelu on mielestäni tässä kohtaa ihan oikein jos ei kerran muuten pääse kunnon tutkimuksiin. Toivottavasti saisit tuon nyt hoitumaan niin, että asiaan saadaan selvyys.


Pitkään mie uskoin että kai mulla sitten vaan on masennus joka aiheuttaa psykosomaattisia oireita + pyörtyily johtuu alhaisesta verenpaineesta. Mutta nyt muutaman viime kuukauden aikana oon alkanut pohtimaan tätä juttua ja mun "masentuneisuutta" uudelleen. Mun ajatusmaailma on nykyään niin erilainen, näen asiat positiivisesti ym. mutta enemmän mä en vaan fyysisesti jaksa. Lisäksi mun verenpaine ei ole mikään huomattavan alhainen ja voisi olla yksinomaan syynä noihin jatkuviin pyörtymisiin, vaan sellainen normi hieman alhainen.

Menisin heti yksityiselle, mutta kesätyöttömänä opiskelijana rahatilanne sanoo eioota :( Tosin jos tuo terveyskeskuksen lääkäri ei ota mua vakavissaan, niin sitten käyn YTHS:llä, jossa ovat ainakin muissa asioissa suhtautuneet kovin mukavasti. Olisin nytkin mennyt sinne, ellei YTHS olisi kesälomalla. En kyllä yhtään tykkää valehdella, mutta mun on pakko saada kortisolin vajaatoiminta ja mahdollinen Addisonin tauti pois laskuista - oireet täsmäävät niin täydellisesti noita kohtauksia myöten, mutta ne kunnon testit on melko kalliita ja tauti harvinainen.

Mun isä on yksi malliesimerkki julkisesta terveydenhuollosta. Puoli vuotta sairasteli jatkuvia keuhkoputkentulehduksia ja lääkäristä aina antoivat antibioottia. Syksyllä keuhkoista löytyi pitkälle levinnyt keuhkosyöpä, joka oli tehnyt metastaaseja myös aivoihin. Siinä ei ollut oikein mitään enää tehtävissä ja seuraavana kesänä isä kuoli tähän syöpään.

Ugh, aamulla sain jonkun oksennuskohtauksen. Olo oli mielettömän huono, keho meni tunnottomaksi, veri pakeni kasvoista ja mun huulet oli ihan mun ihon väriset. Vessaan kävellessä taas pyörryin :/ jeejeejee. Lääkäriin vielä puoltoista viikkoa.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 22.07.2011 14:27

Meikäläisen kissa, joka on meikälle kaikki kaikessa, on saanut jälleen ongelman (kaiken maailman vikoja on ollut ennenkin).

Tuossa eilen näet huomasin, että kattiparan alavatsa oli ihan karvoista paljas ja siinä oli jonkin sortin haava/ihottuma/rupi mikälie. Näyttää hyvin pahalta, vaikka kissa itse ei osoita minkäänlaisia oireita. Eläinlääkärille pitäisi mennä näyttämään, mutta ainoa ajokortin omaava henkilö tässä huushollissa on äitini, joka voi viedä sen elukkatohtorille vasta kun on loma, eli elokuun ensimmäisellä viikolla (yli viikon päästä). Tämäkin siitä syystä että asumme korvessa (minä olin nimenomaan tänne muuttamista vastaan) ja lähin eläinlääkäri on about 30 kilsan päässä.

Kyseinen kissa on saanut kärsiä aika paljon ennenkin, se on viety leikattavaksi, sillä on ollut virtsakiviä ja pari vuotta sitten meni nivelsiteetkin.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 22.07.2011 19:54

Harmi kun kissoille käy ikävästi, on itsellänikin yksi. Valitan että Jouni heittelee noppaa liian hyvin(13 heittoa, 10 tuplaheads). Sharpedo siis ja pelit menivät 7-3 Jounin hyväksi.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Sherlock » 22.07.2011 20:16

Pyäääh, tänään on ollut huono-hyvä päivä..
Aamulla oli oksennus tautia ja mikä pahinta kananmunan makuisia röyhtäyksiä....no ei siinä kauaakaa ku oli vessa varattu
seuraavat 20 minaa..... =(
Ja loppupäivästä on ollut ihan hyvä olo.
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 22.07.2011 20:22

Derp tuli tänään huomattua, että luultavammin punkki on pistänyt käsivarteen <__>
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 23.07.2011 02:36

Korpinärhi kirjoitti:
Ugh, aamulla sain jonkun oksennuskohtauksen. Olo oli mielettömän huono, keho meni tunnottomaksi, veri pakeni kasvoista ja mun huulet oli ihan mun ihon väriset. Vessaan kävellessä taas pyörryin :/ jeejeejee. Lääkäriin vielä puoltoista viikkoa.

Pelottavaa O__o Minusta tuntuu, että on kyseessä aivohalvaus, jos kerran koko ajan pyörtyilyä ja yrjöilyä. Tuo on oikeasti pakko hoitaa jotenkin.

Ja oih. En haluaisi kiroilla, mutta voisin tehdä sen kukasti. Porkkana! Kaali! Sitruuna... x___x
Perinteisen tapaan selailen yhtä maailmanlaajuista roolipelimaailmaa etsimässä actionia, mutta sitten yhtäkkiä tulee jälleen yksi wanna be everything and anything hakkaamaan ihmissusi esi-isääni turpaan ja jälleen joudun kyyköttämään hahmoani siellä paikallaan kuin mitäkin patsasta. Ja vielä sanomaan, etten voi muka lähteä etsimään Draculaa, sillä sekin on jossain siellä takakontin pihalla! Itse olen pelaamassa Van Helsingin niin sanotulta lapsenlapsenlapsenlapsella ja minä en saa mitään örkkejä vetää turpaan, sillä kaikki ovat saakelin Draculan lapsia ja mukama Draculan sukulaisia "maailman suojelijoiden" joukossa. Se mikä minua ärsyttää on se, että kukaan ei ajattele missä rajassa kulkee ja kuinka tärkeä asema on vampyyrimetsästäjällä. Se, että minun hahmoni on kokoajan "mitätön" ei mitään roolipelitappeluissa (kun ei kunnon vastustajia tai kukaan ei halua tapella sen kanssa tai vaan typerästi imartelee), on kyllä aika ärsyttävää. Olen puhunut roolipelaajien kanssa tästä ja kaikki kyllä syyttävät pelaajaa, jonka hahmo on 1000 vuotias mummo (naisimissa jumalan kanssa) ja se mukamas on 53-vuotiaan hahmoni lapsenlapsi ja esi-isäni sisko, vaikka minun hahmoni kuuluisi olla tuhatkertaisestis sitä nuorempi. Ei porkkana! Tämä on niin ärsyttää sekoittaa ihmisen pään ja vetää tyyliin ajattelematta rajojaan roolipelin juonta kuin mikäkin super sankari jumalatar.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron