Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 24.01.2012 00:02

Osaan käyttää paperia oikein. Rupesin tekemään Riolle rpg-taustaa, pyöräytän paperia= syvä paperihaava kolmessa sormessa. Sori Rio, tässä tulee kestämään hiukan kauemmin, koska oikeaa kättä en voi käyttää kunnolla. Olen oikeakätinen. Onhan se aina kivaa, kun minä saan ihmiset nauramaan.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 24.01.2012 08:56

Umbrespeon kirjoitti:Osaan käyttää paperia oikein. Rupesin tekemään Riolle rpg-taustaa, pyöräytän paperia= syvä paperihaava kolmessa sormessa. Sori Rio, tässä tulee kestämään hiukan kauemmin, koska oikeaa kättä en voi käyttää kunnolla. Olen oikeakätinen. Onhan se aina kivaa, kun minä saan ihmiset nauramaan.

:(

(Jännä juttu, kun itse en muista saaneeni koskaan paperihaavaa... :( )
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 24.01.2012 15:39

Nopea opas paperihaavan tekemiseen:

1. Leikkaa paperista noin 20cm x 3cm pala, mieluiten ei kovin ohutta, normaali tulostuspaperi käy.
2. Aseta paperi iholle.
3. Paina hiukan, siis erittäin vähän ja vedä/sivalla.
4. Hoida haavasi, jotta voit tehdä uusia.
5. Ole käsi-invaliidi.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 24.01.2012 18:55

En tajua miten aina eksyn johonkin verkkokauppoihin, ihan aina! Varsinkin just sillon kun ei olis yhtään ylimääräistä :P Esim. nyt löysin kaupan mis olis ihania huppareita, mut mulla ei ikään tuu olemaan noihin varaa ;__; Ja haluaisin ostaa jotain Angry Birds-krääsää mutta koitan just kerätä rahaa et voisin ostaa jotain järkevää tai olla vähän vapaammin.. voi voi.. Vaikiaa :D Mulla harvemmin on ylimääräistä ja sitten kun on niin ostan kaikkea mitä mun on aikoja sitten tehnyt mieli ostaa ja sitten käy niin ettei enään ookkaan rahaa. Hups. ^^
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 24.01.2012 22:00

@Umbrespeon
Kokeilin joku päivä koulussa ja sormeen tuli sellanen luukku... Ei tullut verta, mutta se tuntui aika jännältä :3
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 24.01.2012 22:04

Tee uusi, eiköhän se veri ala tulemaan!
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 24.01.2012 22:18

Vois.
EI! En ole itsetuhoinen! En edes hakkaa loksaani! Tai asioita päälläni! Enkä ollut tyhmä ja kokeillut sun vinkkiäs! (En leikannut sitä 20cmx3cm palaksi, eikä tullut verta. Lisää luukkuja vain.)

E: Puolen tunnin kuluttua alko kirveltää...
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 25.01.2012 22:57

Meidän marsu kuoli tänään. :‹
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 25.01.2012 23:03

Aw Timantti. :< Otan osaa vaikka se on minusta jotenkin "tyhmä"/outo käytäntö, mitäs minä sinun tuskistasi voin sanoa kuin että olen pahoillani. Miten voin "ottaa osaa" jos en edes tuntenut jotain. Se tuntuu minusta epäreilulta kärsivää kohtaan, mutta olenkin varmaan vain outo. Siksi en sanonut niin aiemminkaan. Anteeksi Regimeta.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 25.01.2012 23:38

Ja "otan osaa" on vaan niin outo sanoa/kirjoittaa. Se ei tunnu jotenkin... en minä tiedä... se on vaan jotenkin kankea. Enkun "I'm sorry about that" on jotenkin helpompi, kun se ei ole mikään ihmeellinen sanapökäle. Suomen kieli sattuu vain olemaan vähän mölliä.
Ja Timantti, otan osaa.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 25.01.2012 23:50

Juu, söpöt hamsut eivät saisi kuolla noin nopeasti...

I'm sorry about that.

Surullista.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 26.01.2012 01:15

Tämä on historiallinen hetki. Valituspalstan 1111. viesti!
Parempi kone ollut huollossa jo puolitoista viikkoa. Haluun päästä pelaa MC ja TF2...
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 26.01.2012 13:43

Valitan sitä että oon kipee (flunssa) ja että oon ihan koukussa tohon pokemon red versio peliin, pelannut päivän aikana noin 14 tuntia :D
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 26.01.2012 16:42

Taas löytyy syytä valittamiseen....
4 kuukautinen koiranpentuni oli päättänyt yön aikana syödä ds:n laturini johdon poikki, koirien kuivaamiseen tarkoitetun föönin johdon ja vielä paljon aiemmin tämä on myös jyrsinyt langattoman moodeemin piuhat poikki.... Mennyt taas parin sadan edestä tavaraa...
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 26.01.2012 17:22

Jontukka kirjoitti:Taas löytyy syytä valittamiseen....
4 kuukautinen koiranpentuni oli päättänyt yön aikana syödä ds:n laturini johdon poikki, koirien kuivaamiseen tarkoitetun föönin johdon ja vielä paljon aiemmin tämä on myös jyrsinyt langattoman moodeemin piuhat poikki.... Mennyt taas parin sadan edestä tavaraa...

Kannattaa pistää muistiin, että tuo sinun koiranpentusi ilmeisesti tykkää syödä johdon muotoisia asioita. Jos se jossain vaiheessa ei enään pidä ruoastaan, kannattaa syöttää sille sitten johdon muotoista ruokaa.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 26.01.2012 17:38

Darrell kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Taas löytyy syytä valittamiseen....
4 kuukautinen koiranpentuni oli päättänyt yön aikana syödä ds:n laturini johdon poikki, koirien kuivaamiseen tarkoitetun föönin johdon ja vielä paljon aiemmin tämä on myös jyrsinyt langattoman moodeemin piuhat poikki.... Mennyt taas parin sadan edestä tavaraa...

Kannattaa pistää muistiin, että tuo sinun koiranpentusi ilmeisesti tykkää syödä johdon muotoisia asioita. Jos se jossain vaiheessa ei enään pidä ruoastaan, kannattaa syöttää sille sitten johdon muotoista ruokaa.

Ei, se pitää opettaa pois tuosta tavasta välittömästi. Se vain jatkaa ja jatkaa sitä muuten. Lopettaminen voi kyllä olla vaikeaa, jos et saa sitä verekseltään kiinni. Isosiskollani voisi ehkä olla vinkkiä, hänellä kun on koira ja tuntee paljon koiraihmisiä.

Pärjäätkö vai kysynkö?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 26.01.2012 17:43

Hikaru kirjoitti:
Darrell kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Taas löytyy syytä valittamiseen....
4 kuukautinen koiranpentuni oli päättänyt yön aikana syödä ds:n laturini johdon poikki, koirien kuivaamiseen tarkoitetun föönin johdon ja vielä paljon aiemmin tämä on myös jyrsinyt langattoman moodeemin piuhat poikki.... Mennyt taas parin sadan edestä tavaraa...

Kannattaa pistää muistiin, että tuo sinun koiranpentusi ilmeisesti tykkää syödä johdon muotoisia asioita. Jos se jossain vaiheessa ei enään pidä ruoastaan, kannattaa syöttää sille sitten johdon muotoista ruokaa.

Ei, se pitää opettaa pois tuosta tavasta välittömästi. Se vain jatkaa ja jatkaa sitä muuten. Lopettaminen voi kyllä olla vaikeaa, jos et saa sitä verekseltään kiinni. Isosiskollani voisi ehkä olla vinkkiä, hänellä kun on koira ja tuntee paljon koiraihmisiä.

Pärjäätkö vai kysynkö?



Enoni sattuu olemaan käynyt jos jonkinmoisia koira kouluja koiransa kanssa. Säästän vaivaasi ja kysyn häneltä. Kiitos kuitenkin paljon. <: )
Olen yrittänyt kouluttaa koiraani, mutta nämä tapahtuvat yön aikana. Koiran ruoat ostan eläinkaupasta joten ruoassa ei pitäisi olla vika, Purulelujakin on.
Etikkaa olen yrittänyt pistää mm. roskapusseihin sillä tämä tykkää tonkia myös niitä. Hetken se rauhottui kunnes tämä oppi olla välittämättä etikan mausta ja hajusta. Asialle kuitenkin täytyy tehdä jotaun. .
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 27.01.2012 21:21

Voi elämä. YouTubea tutkiskellessani eksyin katsomaan tuon niinpaljonpuhutun Frontside Ollien. En pitänyt kappaleesta. Pelkäsin, että alkaa soimaan kuitenkin päässä. Sitten meinasin, että tuskin soi päässä, koska en muista sanoja. Olin väärässä. Frontside Ollie alkoi soimaan päässä. Miksi aina huonojen kappaleiden täytyy soida päässä?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 27.01.2012 21:25

Darrell kirjoitti:Voi elämä. YouTubea tutkiskellessani eksyin katsomaan tuon niinpaljonpuhutun Frontside Ollien. En pitänyt kappaleesta. Pelkäsin, että alkaa soimaan kuitenkin päässä. Sitten meinasin, että tuskin soi päässä, koska en muista sanoja. Olin väärässä. Frontside Ollie alkoi soimaan päässä. Miksi aina huonojen kappaleiden täytyy soida päässä?

Kuuntele Nyan cattia tunnin ajan niin helpottaa. :)

Itse taas valitan youtuben uutta videonhallintaohjelmaa, paljon rumempi nytten. :(
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Heiccu » 27.01.2012 22:07

Timantti kirjoitti:Meidän marsu kuoli tänään. :‹

;_______; Otan osaa... Olen nimittäin itse aikamoinen marsuihminen, joten on aina hieman masentavaa kun kuulee ihan kenen tahansa marsun nukkuvan pois :<
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron