Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 21.06.2016 15:31

tammis kirjoitti:En pääse kirjautumaan sisään Pokémon Global Linkiin. Kun täytän PTC-tunnukseni ja salasanani sisäänkirjautumislomakkeeseen ja painan Log In -nappulaa, välillä ei tapahdu mitään ja välillä selain jumittuu uudelleenohjausten infinite loopiin. Sama homma niin Safarilla kuin Firefoxillakin… Ylipäätään Pokémonin internetsivut ovat kamalan huonosti toteutetut. Esimerkiksi support-keskukseen ei pääse lisäämään kysymystä, koska linkki johtaa 404-sivulle. Kun yritän ottaa Pokémoniin yhteyttä sähköpostitse, sanovat he vain, että sähköposti on vain account recoveryä varten ja että muissa tapauksissa pitää kirjautua support-keskukseen (joka siis on rikki)…

Tämä Pokémonin nettisivujen footeristakin löytyvä support-keskuksen linkki toimii ainakin minulla: http://support.pokemon.com/ics/support/ ... ptID=15227
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja tammis » 21.06.2016 16:02

Mewtwolover kirjoitti:
tammis kirjoitti:En pääse kirjautumaan sisään Pokémon Global Linkiin. Kun täytän PTC-tunnukseni ja salasanani sisäänkirjautumislomakkeeseen ja painan Log In -nappulaa, välillä ei tapahdu mitään ja välillä selain jumittuu uudelleenohjausten infinite loopiin. Sama homma niin Safarilla kuin Firefoxillakin… Ylipäätään Pokémonin internetsivut ovat kamalan huonosti toteutetut. Esimerkiksi support-keskukseen ei pääse lisäämään kysymystä, koska linkki johtaa 404-sivulle. Kun yritän ottaa Pokémoniin yhteyttä sähköpostitse, sanovat he vain, että sähköposti on vain account recoveryä varten ja että muissa tapauksissa pitää kirjautua support-keskukseen (joka siis on rikki)…

Tämä Pokémonin nettisivujen footeristakin löytyvä support-keskuksen linkki toimii ainakin minulla: http://support.pokemon.com/ics/support/ ... ptID=15227

Ei toimi tuokaan. Kun klikkaa tuosta tuota Ask a Question -linkkiä, päätyy Page not found -sivulle. Pitänee kokeilla tyttöystävän Windows-koneella jahka hän tulee kotiin. EDIT: Eipä toiminut Windowsillakaan.
Viimeksi muokannut tammis päivämäärä 21.06.2016 19:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
tammis
 
Viestit: 48
Liittynyt: 29.11.2015 20:43
Paikkakunta: Helsinki / Nummela, Vihti

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 21.06.2016 16:35

tammis kirjoitti:Ei toimi tuokaan. Kun klikkaa tuosta tuota Ask a Question -linkkiä, päätyy Page not found -sivulle. Pitänee kokeilla tyttöystävän Windows-koneella jahka hän tulee kotiin.

No tuo linkki minullakaan toimi, luulin aiemmin ettet pääse edes tuolle linkittämälleni sivulle. Pokémonin sivuilla on nyt jotain pahasti pielessä, tuollaista vikaa ei saisi olla noin ison brändin nettisivuilla.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 21.06.2016 23:14

Klikkaamalla "Ask a question" linkkiä, pääsen itse sivuston sisäänkirjautumissivulle. "Ask a question" toimii muutenkin vain jos on sisäänkirjautuneena. Käytän Chromea ja Win 7.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 22.06.2016 00:45

Mewstor kirjoitti:Klikkaamalla "Ask a question" linkkiä, pääsen itse sivuston sisäänkirjautumissivulle. "Ask a question" toimii muutenkin vain jos on sisäänkirjautuneena. Käytän Chromea ja Win 7.

Ongelma onkin siinä, että tuon sisäänkirjautumisen jälkeen tulee tämä virheilmoitus:
Kuva
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja tammis » 22.06.2016 09:30

Mewtwolover kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Klikkaamalla "Ask a question" linkkiä, pääsen itse sivuston sisäänkirjautumissivulle. "Ask a question" toimii muutenkin vain jos on sisäänkirjautuneena. Käytän Chromea ja Win 7.

Ongelma onkin siinä, että tuon sisäänkirjautumisen jälkeen tulee tämä virheilmoitus:
[kuva]

Ja jos kirjoittaa sisäänkirjautumisen jälkeen joko global linkin (alkuperäinen ongelma) tai support centerin (alkuperäisestä ongelmasta valittaminen) urlin osoitekenttään ja lataa sivun, ei pysy sisäänkirjautuneena.

EDIT: Global Linkin sisäänkirjautuminen alkoi toimia, joten sain pelikasettini yhdistettyä Pokémon Trainen Club -tunnukseeni. Ongelma ratkaistu.
Avatar
tammis
 
Viestit: 48
Liittynyt: 29.11.2015 20:43
Paikkakunta: Helsinki / Nummela, Vihti

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.06.2016 15:32

Yhden iskun päässä... Tornadus on kerran-päivässä-eventti ja oli(si)n voittanut kaksi personal skill boosteria sille mutta sitten tämä...
Spoiler:
Image
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 20.11.2016 22:08

En tiedä pitäisikö tälläsestä asiasta valittaa tänne joka hieman ottaa päähän mutta valitan nyt tässä sit. Huomasin vasta tänää, että n. 6kk sitten hankittu Gengar (BREAKthrough) korttini ei olekkaan Rare Holo kuten pitäisi, vaan pelkkä Rare. T_T Toisinsanoen, feikki.
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Absol » 21.11.2016 09:50

Bu_fu kirjoitti:En tiedä pitäisikö tälläsestä asiasta valittaa tänne joka hieman ottaa päähän mutta valitan nyt tässä sit. Huomasin vasta tänää, että n. 6kk sitten hankittu Gengar (BREAKthrough) korttini ei olekkaan Rare Holo kuten pitäisi, vaan pelkkä Rare. T_T Toisinsanoen, feikki.

Se voi myös olla theme deckistä.
Avatar
Absol
 
Viestit: 101
Liittynyt: 02.11.2010 18:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 21.11.2016 10:47

Absol kirjoitti:
Bu_fu kirjoitti:En tiedä pitäisikö tälläsestä asiasta valittaa tänne joka hieman ottaa päähän mutta valitan nyt tässä sit. Huomasin vasta tänää, että n. 6kk sitten hankittu Gengar (BREAKthrough) korttini ei olekkaan Rare Holo kuten pitäisi, vaan pelkkä Rare. T_T Toisinsanoen, feikki.

Se voi myös olla theme deckistä.



Ahaa. No niimpäs voikin olla koska Night Striker sisältää sellasen. Mutta sitten taas kun kattoo kortin tietoa ihan suoraan Bulbabediasta, siinä ei oikee mainita muuta kun tähti ja vieressä iso H. Pitääkin seuraavan kerran tarkistaa kummastakin päästä sitten ettei epäile saanneensa feikkia turhaa. Mutta tuli jo se kortti hävitettyä että sillee...
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 25.11.2016 17:00

Kumma kyllä, esim. juuri Bulbapediassa ei ole selvästi merkitty, että kortin voi saada myös holona vaikka sitä ei saa buusterista holona tai non-holona vaikka normaalisti se on aina holo. Teemapakoissa tulee aina kortti/kortteja jotka ovat poikkeavasti holoja tai non-holoja. Tämä on hämännyt montaa pelaajaa luulemaan kortteja feikiksi :/
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Illusions » 29.11.2016 01:19

Valitan tosielämän ongelmista, koska oon pessimistivihaaja. Vihaan ryhmätöitä mun koko sielun ja ruumiin voimin koska kaikki aina sluibaa ja työt jää mulle ja en tajuu miten meno on tällasta vielä yliopistossakin, please end my suffering.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron