Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 15.03.2012 20:25

Snipix kirjoitti:Huonoin päivä koulussa pitkään aikaan. Olin saanut uudet lenkkarit ja laitoin ne ihan normaalisti seinän viereen ja menin luokkaan. Vähän ennen tunnin loppua oven taakse ilmestyy eräs ärsyttävä ihminen joka vihaa minua. Noh ei siinä muuta kun katsoin kun hän ottaa lenkkarini ja vie ne pois. Tunnin jälkeen lähdin kaverini kanssa etsimään lenkkareita. Toisen löysin roskiksesta ja toinen on vieläkin kadoksissa. On mukava ajaa kotiin pyörällä kun toisessa jalassa ei ole lenkkaria...


Mitä ihmettä D: Tosiaankin menet kertomaan tästä esim. opettajalle tai jonnekin ja vaadit kenkäsi takaisin ehjänä tai korvaamaan tossujesi hinnan. Tekisi mieli tukkapöllyttää tuollaiset kiusaajat.

No, ei tämä nyt suoranaisesti ole valituksen aihe, kun lääkkeet kuitenkin muuten toimivat... Sain uudet masennuslääkkeet joita oon käyttänyt nyt ehkä kuukauden. Mieliala on kohonnut ja silleen eli pää pysynyt kasassa nyt paremmin. Yhtenä päivä unohdin lääkkeen ottaa ja voi luoja, mikä olo siitä tuli... Sain kamalan migreenikohtauksen vaikka migreeniä ei ikinä ennen ole minulla ollut ja seuraavaan päivään asti sellaisia ns. pään sisäisiä sähköiskuja. zzzt. zzt. zzzt.

No joo, on noissa muitakin sivuoireita. Ruokahalu on kadonnut ja kaikki syöminen ällöttää = kylkiluut ja selkäranka paistaa ja tissit kutistuneet olemattomiin. Jeeeee. Oon yrittänyt syödä sitten korkeaenergisiä ruokia, kuten pähkinöitä, mutta ei oikein auta kun niistä tulee jättiähky koko loppupäiväksi. Parisuhdepuolella taas halut ihan nollassa, kävisi e-pillereistä nämä.

En oikein tiedä, pitäisikö mun vaihtaa lääkitys vai ei. Lääkeaine on voimakkaasti riippuvuutta aiheuttava ja mitä olen netistä lueskellut, lopettamiseen menee pitkä aika, ja pahimmillaan koko se aika on päänsäryn ja niiden "sähköiskujen" säestämää. Kun kuitenkin tämä silleen toimii, että elämä näyttääkin ihan jees eikä ole sellainen "miksi en ole jo kuollut haluan vain nukkua tappakaa joku mut tähän sänkyyn kun en ite pysty".

:|
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 16.03.2012 17:32

Voi jotain...
Eilen veljeni opettaja tuli rageamaan mulle, koska olin taas puuttunut veljeäni koskeviin kiusaustilanteisiin. Hän on valittanut tästä ennenkin, ja kaiken lisäksi vielä "jos vielä puolustat velejäsi, hän ei ikinä opi puolustamaan itseään ja jää pikku vauvan tasolle!" Hän kai jotensakin yrittää siedätyshoitoa tähän kiusaukseen? Voi juma (anteeksi). Katsokaa nyt minua: Kiusaukseen ei puututtu heti ja tässä tulos: Ihminen, jonka mielestä on normaalia, kun häntä lyödään ja morkataan! Koko tämän päivän sitten piileksin tuota opettajaa. Hän tulee, piiloudun lähimpään vessaan. Hän tulee ruokalassa, piiloudun naulakkoon takkien sekaan. Hän meinaa nähdä minut, kun olen lähdössä kouluun: Laukku ja takki käteen ja neljääymppiä portaita täysillä alas ja takki päälle vasta pihalla. Joudun välttelemään häntä siksi, kun viime kerralla hän ns. "stalkkasi" muutaman kuukauden ja joka kerta tuli muistuttelemaan, etten saa puuttua pikkuveljeni asioihin, vaikken edes ollut puuttunut.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 16.03.2012 17:45

Jos hän noin stalkkaa, ilmoita ihmeessä poliisille. Vaikka hän on opettaja, ei hänellä ole oikeutta näin "stalkata" oppilaitaan. Yksityisyyden häiritsemiseltä tämä kuulostaa. Ja komppaan täysin; se, että yrittäisi kasvattaa lapsen puolustamaan itseään altistamalla hänet kiusaamiselle ei ole oikein.

On-topic: Alan olla niin täynnä kouluni oppilaita. Tänään sain osakseni pilkkaa siitä, miten pidän huivia kaulassa/siitä, että joudun käyttämään kakkuloita ja siitä, miten istun ja vietän välitunnit yksin. Siis mitä hemmettiä heidän päässään pyörii?
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 16.03.2012 18:01

Chiru kirjoitti:Voi jotain...
Eilen veljeni opettaja tuli rageamaan mulle, koska olin taas puuttunut veljeäni koskeviin kiusaustilanteisiin. Hän on valittanut tästä ennenkin, ja kaiken lisäksi vielä "jos vielä puolustat velejäsi, hän ei ikinä opi puolustamaan itseään ja jää pikku vauvan tasolle!" Hän kai jotensakin yrittää siedätyshoitoa tähän kiusaukseen? Voi juma (anteeksi). Katsokaa nyt minua: Kiusaukseen ei puututtu heti ja tässä tulos: Ihminen, jonka mielestä on normaalia, kun häntä lyödään ja morkataan! Koko tämän päivän sitten piileksin tuota opettajaa. Hän tulee, piiloudun lähimpään vessaan. Hän tulee ruokalassa, piiloudun naulakkoon takkien sekaan. Hän meinaa nähdä minut, kun olen lähdössä kouluun: Laukku ja takki käteen ja neljääymppiä portaita täysillä alas ja takki päälle vasta pihalla. Joudun välttelemään häntä siksi, kun viime kerralla hän ns. "stalkkasi" muutaman kuukauden ja joka kerta tuli muistuttelemaan, etten saa puuttua pikkuveljeni asioihin, vaikken edes ollut puuttunut.

En voi uskoa tätä. Siis, yleensähän ihmisiä kannustetaan puuttumaan toisten kiusaamiseen. Ja se on mielestäni oikein. Kiusatun on yleensä vaikea sanoa vastaan kiusaajalle, ja kiusaaja vain saa kannustetta siitä jos toiset vain katsovat vierestä. Kiusaamisen pitää loppua heti alkuunsa, ehtiihän sitä kohtaamaan ongelmia myöhemminkin elämässään. Ja vielä kun kyseessä on oma veljesi, en näe mitään syytä kieltää toimintaasi. Se opettaja tässä on täysin väärässä, eikä sinun pitäisi kyllä ottaa tuollaisia syytöksiä kuuleviin korviisi. Tuo stalkkaus on myös aivan käsittämätöntä. Ilmoita jonnekin, vaikka rehtorille.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 16.03.2012 19:26

Se tunne kun hukkaa riparilaput joihin pitää kerätä merkinnät käynneistä, koira tuhoaa lapaset, lompakosta katoaa 50e ja ruotsinkoe menee penkin alle. Jee.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 16.03.2012 23:25

Ei ei ei ei... Ymmärsitte tämän "stalkkauksen" väärin. En tarkoittanut sitä ihan sellaisena stalkkauksena. Ennen hänellä oli aina vain tapana tulla huomauttelemaan aina, kun sattui näkemään minut ja se alkoi sitten jossain vaiheessa ärsyttämään, kun asia oli kerran ainakin minun mielestäni minun osaltani loppuun käsitelty ja yritin unohtaa sen.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 19.03.2012 17:37

Minä inhoan vanhempiani.

Joo, veli oli mennyt vahingossa herättämään äidin keskellä yötä ja ketkäköhän joutuivat kärsimään?
Äiti oli ruvennut huutamaan pikkusiskolle sen painosta. Ei se ehkä mikään kukkakeppi ole, muttei silti tarvitse käyttäytyä noin.
Ja kun minä yritin rauhoitta sain vain huutoa. Ja äiti miltei hääti kotoa -.-
Olen niin kyllästynyt tähän!!!
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 19.03.2012 22:23

Huutamaan painosta? Älyääköhän ne, että siitä voi seurata syömishäiriöitä ja muuta?
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 19.03.2012 22:41

X-Pertti kirjoitti:Huutamaan painosta? Älyääköhän ne, että siitä voi seurata syömishäiriöitä ja muuta?


Liika lihavuudellakin on omat terveyshaittansa, joita voidaan ennaltaehkäistä.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 19.03.2012 22:51

Eikä hän ole mielestäni edes lihava.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 20.03.2012 10:02

Alan todellakin epäillä, että minulla on hirveän surkea nostotuuri.
Ostin eilen kaksi boosteria ND'tä. Arvatkaa mitä. No niin, arvaa pois. Hemmettin 4x Wigglytuff. Molempien boosterien reverse JA rare olivat Wigglytuffeja. >_>
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 20.03.2012 14:50

Yhh, minulla oli hammaslääkäri sinä tuntina, kun ihana opettaja piti meille kemiaa T_T

Sain kuitenkin tietää, että hän on täällä vielä ainakin kuukauden :D
:3
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 20.03.2012 15:29

OshaFan kirjoitti:Yhh, minulla oli hammaslääkäri sinä tuntina, kun ihana opettaja piti meille kemiaa

Sain kuitenkin tietää, että hän on täällä vielä ainakin kuukauden

Uuuuuuuu, etkai ole ihastunut opettajaasi?! ;)
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 20.03.2012 16:49

Ei se aina sitä tarkoita, SiaBBo.

Itsekin pidän englannin opettajastani, mutta en siinä mielessä. Hän vain opettaa hyvin ja on asiallinen ja mukava.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 20.03.2012 22:27

SiaBBo kirjoitti:
OshaFan kirjoitti:Yhh, minulla oli hammaslääkäri sinä tuntina, kun ihana opettaja piti meille kemiaa

Sain kuitenkin tietää, että hän on täällä vielä ainakin kuukauden

Uuuuuuuu, etkai ole ihastunut opettajaasi?! ;)


Kuten Chiru sanoi, se ei välttämättä aina tarkoita ihastumista -.-
Ja mitä se sinulle kuuluisi?
Sitäpaitsi hän on varattu joten no big deal.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 21.03.2012 16:00

Sinä et varmaan ole ikinä kuullut sellaisesta asiasta että ihmistä ärsytetään sanomalla hänen olevan ihastunut? Ja sinä saatat hyvin pettää tyttöystävääsi opettajan kanssa
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 21.03.2012 17:09

colmio kirjoitti:Sinä et varmaan ole ikinä kuullut sellaisesta asiasta että ihmistä ärsytetään sanomalla hänen olevan ihastunut? Ja sinä saatat hyvin pettää tyttöystävääsi opettajan kanssa

colmio, olet sankari.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 21.03.2012 17:37

Äiti sanoi liikunnan opettajalleni, että minun pitäisi liikunnassa ottaa hieman rauhallisemmin, koska päätäni alkaa särkemään hirveästi, jos rasitan itseäni liikaa. Opettaja sanoi, että tarvitsee lääkärin todistuksen. Äiti soitti sitten sairaalaan, jossa ne tietoni aivotärähdyksestä olivat tallella, ja sieltä sanottiin jotain, että parmepi, etten osallistu siihen liikuntaan sitten ollenkaan. Nyt kaikki ajattelevat, etä mistäs nyt sitten valitan, kun muutenkin vihaan liikuntaan, että eikö ole vain hyvä, että joudun olemaan sieltä pois. Ei se minua tässä varsinaisesti harmita vaan se, että tämän taki liikuntani putoaa seiskasta kuutoseen. Voi, kun kiva. Liikunnan numero on minulle kyllä ihan sama, mutta se vain laskee keskiarvoa, että... >:O
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.03.2012 18:55

colmio kirjoitti:Sinä et varmaan ole ikinä kuullut sellaisesta asiasta että ihmistä ärsytetään sanomalla hänen olevan ihastunut? Ja sinä saatat hyvin pettää tyttöystävääsi opettajan kanssa



Kyllä, olen kohta 15 ja olen ihastunut 27-vuotiaaseen, naimisissa olevaan mieheen. Aika fiksua.
Ja onhan se toki mukavaa, että tuntemattomatkin ihmiset yrittävät tahallaan ärsyttää.
Jotenkin minulla on se kyky vetää vihaa puoleeni.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 21.03.2012 19:00

Nyt vaadin varoitukseni poistoa, koska olin oikeassa Oshafanin suhteen!
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa

cron