Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 13.11.2013 21:51

Nyt ärsyttää kyllä erittäin paljon... chainasin Absoleja erittäin ärsyttävällä Routella jolla suurinkin ruohoalue on oikeasti liian pieni. Tämän lisäksi alkoi SATAMAAN, mikä teki havainoinnista entistä hankalampaa. Ketju oli 28, kun kävelin hyvälle pusikolle. Matkan varrella yhtäkkiä eräässä pusikossa "ei ollutkaan Pokémonia". AAAARGH! Tiedän että XY:ssä joskus ruohot heiluvat erittäin, erittäin vähäisesti, ja silloin niissä ei ole Pokéja. Katsoin heilumisen aikana erittäin tarkkaan enkä siltikään nähnyt sitä... tuntui muutenkin että vähäiset heilumiset menivät pienemmiksi ja pienemmiksi liikkeiksi ketjun aikana (kuitenkin todennäköisesti sateen syy).
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Regimeta » 22.11.2013 22:08

Kävin tänään ostamassa GameStopista varaamani Link between worldsin, jota olin kovasti odottanut. Jouduin kuitenkin maksamaan pelistä odotettua enemmän, oletin pelin tulevan maksamaan 50 euroa mutta jouduinkin maksamaan 60 euroa. Lisäksi en saanut ollenkaan ennakkovaraajan etua eli 3DS-pelikoteloa joka on Zelda-arkun muotoinen ja joka pitää äänen kun sen avaa. Myyjät sanoivat lisäetujen tulevan postissa. Mikäli en ennakkovaraajan etua saa, menen sanomaan liikkeelle suorat sanat, sillä juuri kyseisen boxin takia ostin pelin GameStopista!

Ei tarvitse kommentoida kuinka huono pelikauppa GameStop Suomessa oikein on. Tästä on jo foorumilla keskusteltu ja aina päädytään samaan tulokseen. Normaalisti en kannata kyseistä liikettä, mutta tämän pelin todella halusin ja ennakkovaraajan etu oli kerrankin Nintendo-pelille olemassa.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Atlas » 30.11.2013 00:34

http://kotaku.com/new-pokemon-cheat-scr ... 1473105878

Hieman vanhahko uutinen kieltämättä, mutta koen tämän aiheen jakamisen silti jokseenkin valituspalstalle kuuluvaksi.
Feeling it
XY: 5429-7397-3389
Avatar
Atlas
 
Viestit: 205
Liittynyt: 01.11.2010 08:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 30.11.2013 11:35

Atlas kirjoitti:http://kotaku.com/new-pokemon-cheat-screws-up-online-battles-in-a-bad-way-1473105878

Hieman vanhahko uutinen kieltämättä, mutta koen tämän aiheen jakamisen silti jokseenkin valituspalstalle kuuluvaksi.

Tuo on jo aika härskiä huijaamista, onneksi sitä hiukan vähentää se, että koneen WLAN-sovittimen virittäminen hotspotiksi on hiukan hankalaa.

Hopefully the game's developer, Game Freak, can do something, whether that's a patch or a signal encryption, to prevent cheaters from ruining these battles.

Repesin tuolle kappaleelle(varsinkin lihavoidulle kohdalle), totuus kun on, että Gamefreak ei voi noille huijareille mitään. Tuollainen signaalin salaus olisi jo aika epätoivoinen temppu, se nimittäin rikkoisi WLAN-standardia niin, että peleille pitäisi olla oma reititin, mikä tulisi Gamefreakille kalliiksi, joten he joutuisivat rahastamaan(se olisi normireitittimiä kalliimpi) sillä jotta se kannattaisi. Patchi taas olisi helpompi apu, mutta tuon huijaussoftan tekijät kiertäisivät sen ennen pitkää samoin kuin tuon em. salauksen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 30.11.2013 17:42

Tuolla "signal encrytionilla" he tarkoittivat oikeasti tiedon encryptoimista, koska tieot lähetetään pelaajien välillä niin kuin ne ovat. GTS:ssä taas on salaus, joten sitä ei voi hackata tällä kertaa ainakaan yhtä helposti (vertaa gen 5 Pokécheck).
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 02.12.2013 19:26

Vuoden alussa meni asunto kokonaan remonttiin. Nyt remontin jälkeen on tullut vaurioita kylpyhuoneeseen. Uusi kylpyhuone - täältä tulen.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 04.12.2013 13:50

Aamulla oli kauheat darrat :) ja si menin kouluu ja totesinkin että: turhaan menin koska ei ollutkaa mitään sinä päivänä :) sit lähin pettyneenä seuraaval junal himaan ja tuli kauheet hatemailit ja si strugglasin hämeenlinnaa hoitaa auton paperi asioi :) ja ny väsyttää ;_;
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 05.12.2013 00:44

Jo on rasittavaa!
Parille homolle/biseksuaalille olen tässä jutellut ja vähän toivonut, että olisin saanut kuulla heidän ajatuksiaan ja suhtausumisiaan eri asioihin, mutta ei. Kaikki haluavat vain puhua seksistä!
Olen jo tehnyt selväksi, että minua ei kiinnosta mitkään yksityiskohdat tai lempiasennot ja silti niistä puhutaan. Että kiitos, kun annatte tuollaisen 24/7 kiimaisen kuvan itsestänne, seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 19.12.2013 19:04

Hyvin ikävästi olen sitten kipeänä viimeiset koulupäivät... ei yhtään kiva aika sairastua :/
Toivottavasti jouluksi paranisi...
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 27.12.2013 05:02

Mitähittoa.
Menin aikaisin nukkumaan, koska herätys 3:30. Yritin nukkua. En saanut unta. Väsyttää.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 01.01.2014 10:06

Helskutin hyvää uutta vuotta vaan.
Tuossa Joulun alla sain raahattua itseni ja tavarani tänne uuteen paikkaan, ja sitten viime yönä sanottiinkin että pitäisi hilata kimpsut ja kampsut jonnekin kuuseen täältä. Eli muuttaa pois.
Eniten tässä sapettaa se, ettei vika ole meikäläisessä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 01.01.2014 14:26

Doragon kirjoitti:Helskutin hyvää uutta vuotta vaan.
Tuossa Joulun alla sain raahattua itseni ja tavarani tänne uuteen paikkaan, ja sitten viime yönä sanottiinkin että pitäisi hilata kimpsut ja kampsut jonnekin kuuseen täältä. Eli muuttaa pois.
Eniten tässä sapettaa se, ettei vika ole meikäläisessä.

No ohhoh, miten siinä noin kävi? Toivottavasti asia selviää pian etkä joudu muuttamaan.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 05.01.2014 00:36

Kai tuossa on sentään joku irtisanomisaika?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 05.01.2014 13:55

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Kai tuossa on sentään joku irtisanomisaika?

Meillä on melko omalaatuinen asumisjärjestely (olen eräänlainen hyyryläinen, joka ei maksa asumisesta mitään), ja nyt näyttää siltä ettei meikää ollakaan heti potkimassa ulos.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 13.01.2014 14:29

Pahoittelen tuplapostia, mutta:
Perheemme ensimmäinen kissa vietiin aamulla lopetettavaksi. Pikkuisen masentaa.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 28.01.2014 01:14

Mä en jaksa käsittää!!
Siis... Risuaita First World Problems.
Juttelin tossa kaverin kanssa. Hän on Kingdom Hearts -'fani' (vaikea enää uskoa). Satuin kuulemaan, että hän lopettaisi KH:n pelaamisen, JOS se tulisi Xboxille. Ihmettelin, että miksi. No se kaveri sanoi, että koska Xbox One on kamala konsoli ja se ei tykkäisi siitä, jos (pitäisi sanoa 'kun') KH 3 tulee Xboxille. Siinä kohtaa en enää tajunnut.
Huoh: Ole KH-fani. Odota KH3. Ole myös Sony-fanipoika. KH3 tulee PS4 JA Xbox Onelle. Lopeta KH:n pelaaminen. Vain koska se tulee myös pelikonsolille jota ei itse käytä?
Voisiko joku auttaa käsittämään tämän tilanteen?

Itse olen KH-fani. En omista PS3 enkä tule hankkimaan PS4, koska veli on jo aikonut hankkia Xbox Onen ja olen köyhä. Ainoa keino, jolla voisin pelata KH 1.5, 2.5 ja 3 olisi, että kaikki ne tulisivat Xboxille.
Ja kaverini mielestä olisi hyvä viedä minulta se oikeus pelata KH:ta, koska hän ei tykkää Xboxista.
Ei vakavanpuoleisempi-kirosana, kun on tyhmää :D

Mä vaan en tajua... :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 22.02.2014 23:57

On se käsittämätön tuo ihmisluonto. Vielä viime syksynä olivat niin onnellista pariskuntaa että ollessaan välimerellä lomailessa, tänä iltana taas tilanne kärjistyi niin että jouduin soittamaan koppalakit paikalle.
Ei ole perheväkivalta kiva juttu ei.

Nyt meikä ei tilanteen takia varmaan pääse säännöllisesti nettiin kun muutetaan hotelliin.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NauticaDS » 13.03.2014 11:49

Vois vähäsen ärsyttää.

Tuli ebayn kautta ostettua japanilainen gold star Raikou mint kunnossa, jota olin jo todella pitkään etsinyt ( eikä ollut mistää halvimmasta päästä hinta ).

Eilen sitten paketti saapui, myyjä oli päättänyt änkeä toploaderii useamman kortin jossa tää Raikou oli reunimmaiseksi jätetty = kortti taipunut ja reunoillekin ilmestynyt järjettömän paljon hopeisia pilkkuja. *boom*

Eipä tässä muu auta kun perua kaupat, ebayn aspaan laitettu viestiä tilanteesta ja myyjällekin laitoin justiisa kysymyksen että tehdään cancel transaction. Kerta se ensimmäinenkin kun joutuu ebay-ostoksen palauttamaan.
Vaihtolani, etsin avaamattomia wotc/ex-series pakkauksia: viewtopic.php?f=26&t=3074
Myymäläni, paljon vanhoja kortteja kaupan: viewtopic.php?f=36&t=2895
Avatar
NauticaDS
 
Viestit: 80
Liittynyt: 28.10.2013 09:54

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Illusions » 18.03.2014 21:42

Se tunne, kun heräsin todellisuuteen siitä, että tätä jaksoa on jäljellä enää puolitoista viikkoa ennen koeviikkoa... Ei ole ainakaan jättimäistä pinkkaa tekemättömiä töitä puhumattakaan siitä että olisin huomattavasti jäljessä kolmessa aineessa... Motivaatio ollut huipussaan. >_< Tein äsken kemian lopputyötä, kirjoitusosio ok koska pelkkää työraporttia, mutta ne laskut: "mitä hepreaa tämä on?" Saa nähdä miten selviän. Nyyh, haluan vain lomalle. ;_;
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Foxxy » 27.03.2014 19:42

Minulla olisi tekemättä neljäsivuinen äidinkielen yo-esseeharjoitus D:
Always have to ive up. Always and for everything. It hurts.
Avatar
Foxxy
 
Viestit: 12
Liittynyt: 09.03.2014 15:14
(: Etsi oma paikkasi. Sellainen, jossa todella tahdot olla.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 60 vierailijaa

cron