Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SnappiX » 02.11.2010 12:42

Tämä on uudelleen nimetty "Potuttaminen ja stressin purkaminen"-topic.
Täällä voit jakaa elämässäsi sattuneet ikävät asiat muiden kanssa. Myötätuntoa voi myös antaa niille, jotka sitä tarvitsevat.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 03.11.2010 23:05

Maketsu otti Munnan pois vaikka se oli hienompi kuin hänen nykyinen avatarinsa.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 03.11.2010 23:18

Gunther otti tuon loukkauksena ja rangaistuksena näet seuraavat 7 vuotta joka yö unta Guntherin Ding Dongeista.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja G-Mao » 04.11.2010 00:22

Chuck Norris potkaisi minua takakierrepotkulla...

Oikeasti valitan sitä, että pistin oikeen asiallisia ja hienoja viestejä tonne vanhalle foorumille ja sain bännit! Nyt en pääse katsomaan, mitä siellä tapahtuu.
Spoiler:
Yo dawg! We herd u liek spoilers, so we put an spoiler on ya spoiler, so you can spoil while you spoil[[spoiler]
/spoiler]
Oho se ei toiminu
Avatar
G-Mao
 
Viestit: 56
Liittynyt: 01.11.2010 08:08

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Tas » 04.11.2010 00:28

Asialliset ja hienot viestisi sisälsivät niin monia foorumin kieltämiä asioita (esim. kiroilua, joka riittää jo itsekseen banneihin), että oli aivan selkeä ratkaisu heittää sinut pihalle. Viestiesi tarkoituksenakin oli aivan selkeästi juuri bannit, joten turha valittaa näin jälkikäteen, jos satut jäämään jostain paitsi.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja G-Mao » 04.11.2010 07:59

Yritin vain lohduttaa vanhaa ystävääni hädän hetkellä. Sinäkään et varmaan tahtoisi, että kun oma hetkesi koittaisi, kaikki ympärilläsi ovat haudanvakavia ja myrtsejä.
Spoiler:
Yo dawg! We herd u liek spoilers, so we put an spoiler on ya spoiler, so you can spoil while you spoil[[spoiler]
/spoiler]
Oho se ei toiminu
Avatar
G-Mao
 
Viestit: 56
Liittynyt: 01.11.2010 08:08

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 04.11.2010 17:12

Nyt nakertaa se etä en voi laittaa avatariksi yhtä .Gif tiedostoa koska se on liian iso =/
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 04.11.2010 17:52

Äräsyttää kun ei ole perjantai :(
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Lakzu » 05.11.2010 22:45

Mua masentaa se, että kun tänään kävelin vanhalt koulult kaverin kanssa niille.
Kokonainen lissuposse haukkui mua aika ikävillä sanoilla.

Masennuin taas ihan tyystin, ja yritän taas olematta mitään itsetuhoista. Mä en saa suunnilleen kävellä edes rauhassa, ilman että joku kiusaa minua...

Jätetääs ne kiroilut pois tuossakin muodossa. ~Tas
Sori, kummiskin sensuroin
Viimeksi muokannut Lakzu päivämäärä 06.11.2010 00:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 05.11.2010 23:38

Lakzu kirjoitti:Mua masentaa se, että kun tänään kävelin vanhalt koulult kaverin kanssa niille.
Kokonainen lissuposse haukkui mua aika ikävillä sanoilla.

Masennuin taas ihan tyystin, ja yritän taas olematta mitään itsetuhoista. Mä en saa suunnilleen kävellä edes rauhassa, ilman että joku kiusaa minua...

Maailmankaikkeuden sääntö: tuollaisista lissuista ei saa koskaan välittää. Eikä muistakaan ihmisistä, jotka laukovat törkeyksiä vain koska eivät tiedä mitään. Tuollaiset ihmiset joista puhut voidaan määrittää kaikkein epätietoisimmiksi ja ennakkoluuloisimmiksi olennoiksi mitä on, joten niitä ei myöskään kannata kuunnella. Sinä olet sinä itse etkä kukaan muu, kuka tai millainen sitten oletkin, eikä kukaan muu voi päättää millainen sinä olet. Sinä et ole tehnyt mitään väärää, ja vika on näissä lissuissa. Jos jätät tämän porukan huomiotta ja he kiusaavat sinua sen takia ettet säti heille takaisin, se johtuu vain siitä että heitä ärsyttää että et masennu ja pamahda itseäsi pihalle. Jos saat itsesi kokoon, se on paras kosto heille mitä on.

Kerronpa yhden hauskan jutun. Minun yläasteellani oli pari lissuporukkaa. He luulivat olevansa koulun valtiaita ja iskivät sinun laisiisi ihmisiin yksi toisensa jälkeen. Kas, kun yläaste oli jo puolessa välissä, kukaan ei enää välittänyt heistä. He levittivät huhuja ja nimittelivät ihmisiä minkä kerkisivät, mutta kaikki tiesivät jo, ettei niihin kannata uskoa. Lopulta he eivät saavuttaneet mitään, sillä he pelasivat itsensä pussiin. Heistä tuli koulun pohjasakkaa. Heistä, jotka yrittivät tehdä sitä toisista. Yläasteen jälkeen lissut hiljalleen tajuavat, ettei koulu ole sotatanner ja alkavat lukiossa (jos he sinne edes menevät) pitää paljon matalampaa profiilia.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Lakzu » 06.11.2010 00:05

No ne oli ne samat jotka on piinannut jo vuoden ajan. Toisaalta kun sanoin takaisin,
ne siinä enemmä suuttuivat, se riitti kun sanoin, ei sitten voinut säälittävämmäks alentua, mitä aikasemmin olitte..
Alkoivat vain enemmän huudella jne. Mutta itselleni kuin onkin todettu masennus joka ärsyttää.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Päivän potutus

ViestiKirjoittaja Jite » 06.11.2010 12:21

Potuttaa, että kaikkialla on hiljaista lauantai-aamuna.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Ei loppua näy

ViestiKirjoittaja Wemps » 06.11.2010 12:36

Huoh, ollut tämä tautiputki nyt jo kuukauden. Ensin tuli 40 asteen kuume, sitten silmätulehdus -> sellainen ihmeellinen yskä, ja nyt sitten korvatulehdus. Tänään olisi ollut lätkäpelejä Vaasassa, mutta jäi nekin sitten väliin.

Riku sanoo (22:16): Ooks varma et sun ei pitäis olla vielä sairaalassa
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 06.11.2010 12:45

Potuttaa se että kurkku on kokoajan kauheen kipeä, tulee limaa ja nenä tukossa. Ärsyttää myös se ettei Lars ole online vastaamassa viestiini jonka laitoin hänen vaihtikseensa. Sekin inhottaa että kokeista tulee aina 8-, 8 tai 8+
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 06.11.2010 15:14

Potuttaa ku Ranger 3 ei tullu postilakon takia kauppoihin. Paitsi parii kauppaa tuli 4kpl.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 06.11.2010 18:21

No, tulin tuosta pari päivää sitten koulusta pyörällä, niin minun tuurillanihan siinä niitä lissuja pyöri keskellä tietä. Sieltä huusivat jotain loukkaavia sanoja "Toi käyttää kypärää" ja "Onko kova olo?"
No joo, meidän koulussa ei ole kypäräpakkoa, mikä onki sitten vastoin lakia. Koulussamme noin 10 tyyppiä käyttää kypärää jne.

Ja sitten vielä se että koulussamme on muutama idiootti jotka polttavat keskellä koulun pihaa, eivätkä opettajat puutu asiaan. Osahan näistä on 7.luokkalaisia ja osa tulee minun luokaltani. Osa luokallani olevista on juonut keskellä koulupäivää, ja he saivat vain 1 h jälkkää. Siis mitä! Heidät olisi pitänyt erottaa koulusta.
Ja sain kuulla että luokallamme on vain 1 poika joka ei ole polttanut tupakkaa. On siinä meillä luokka...
Viimeksi muokannut Riolu-fang päivämäärä 06.11.2010 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Luca » 06.11.2010 18:53

Riolu-fang kirjoitti:No, tulin tuosta pari päivää sitten koulusta pyörällä, niin minun tuurillanihan siinä niitä lissuja pyöri keskellä tietä. Sieltä huusivat jotain loukkaavia sanoja "Toi käyttää kypärää" ja "Onko kova olo?"
No joo, meidän koulussa ei ole kypäräpakkoa, mikä onki sitten vastoin lakia. Koulussamme noin 10 tyyppiä käyttää kypärää jne. Ei se yläaste hyvin alkanu.


Kannattaa jättää kaiken maailman lissut ja pissikset omaan arvoonsa, älä välitä niistä. Heillä on vaan itsellään ongelmia ja huono itsetunto ja koittavat purkaa sitä muihin mukamas ''huonompiin.'' Mullakin huonoja muistoja yläasteelta pissisten ja kovisten vuoksi, ne voi toisinaan olla aika ilkeitä. Sisältään he voivat olla usein heikkoja ja pelkäävät että jäävät yksin jos eivät kovistele ja esitä mahtavaa muille. Tupakkaa polttavat ja alkoholia juovat, usein siksi kun muutkin ''coolit tyypit/mimmit'' tekee sitä. Olen joidenkin pissisten kanssa joskus keskustellut(lähinnä se oli mulle pottuilua) ja ei heidän kanssa saa mitään järkevää keskustelua aikaan+senkin perusteella mitä olen heidän keskusteluistaan kuullut. Ehkä joskus he tajuavat millaisia ovat olleet ja katuvat tai osa jatkaa samanlaista elämää... mutta tajuavat toivottavasti että elämässä on otettava muutkin huomioon eikä muita voi kohdella miten sattuu
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Inku » 06.11.2010 18:59

Joskus kun ite olin vielä ala- ja yläasteella, tarjolla oli vain sellaisia ns. "pottakypäriä" joita useimmat kieltäytyivät käyttämästä ihan vain siksi että näyttivät niin hölmöltä (mikä oli todella tyhmä syy olla käyttämättä mutta eniveis). Nykyisin kypäriäkin on niin monenlaisia, joista suurin osa on ihan hienoja. Eikä varmaan väreistäkään ym. kuvioinneista ole puutetta. Todella usein ne "eihän nyt mulle kuitenkaan mitään tapahdu" ovat niitä kuuluisia viimeisiä sanoja, kun jätetään kypärää käyttämättä. Vaikka itse osaisikin ajaa liikenteessä varovasti, ei moni muu silti osaa ja se onnettomuus voi omalle kohdalle sattua vaikkei se itsestä mitenkään johtuisikaan. En nyt mitään piruja halua seinille maalailla, mutta kyllä se on minusta aika pieni hinta se kypärän käyttö verrattuna siihen että voi suuremmalla todennäköisyydellä henki mennä jos sitä EI käytä.

En nyt yhtään muista mistä luin, mutta jostain uutisista kuitenkin, että about puolet liikennekuolemista olisi vältettävissä sillä jos olisi kypärä päässä / turvavyö päällä yms. minkä pitäisi olla itsestäänselvyys. Sama juttu vähän noiden kanssa jotka ryyppäävät/polttavat yms. Ollaan olevinaan niin kovista, mutta hiljalleen siinä vain tehdään itselleen haittaa.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 07.11.2010 23:14

Menetin Tasin typerässä pelissä spämmimahdollisuuden vanhalla forkella. Mistä muusta minun pitäisi valittaa? *awesome*
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 08.11.2010 14:35

Riolu-fang kirjoitti:Ja sitten vielä se että koulussamme on muutama idiootti jotka polttavat keskellä koulun pihaa, eivätkä opettajat puutu asiaan. Osahan näistä on 7.luokkalaisia ja osa tulee minun luokaltani. Osa luokallani olevista on juonut keskellä koulupäivää, ja he saivat vain 1 h jälkkää. Siis mitä! Heidät olisi pitänyt erottaa koulusta.

Tuosta kannattaa tehdä juttuvinkki molempiin iltapäivälehtiin, tuollainen saattaa hyvinkin päätyä ko. lehtien sivuille, jolloin skandaali on valmis -> koulu joutuu paineen alla tiukentamaan suhtautumistaan noihin asioihin. Varmempi tapa saada muutos tuohon on ilmoittaa noista juopottelevista ja tupakoivista oppilaista poliisille, sillä alaikäinen ei lain mukaan saa pitää hallussaan alkoholijuomia tai tupakkatuotteita, lisäksi oppilaitosten alueella tupakointi on muutenkin laitonta. Alle 15-vuotiaiden kohdalla tuosta seuraa ilmoitus lastensuojeluviranomaisille, vanhemmille ja koululle. Juttu mennee tuossakin tapauksessa lehteen ja siitä johtuva julkinen paine viimeistään pakottaa koulun tiukentamaan suhtautumistaan noihin asioihin.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron