Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 07.02.2012 12:30

meijän luokan ruotsin luokan paikat on kuulemma vaihettu. just pääsin takarivii nii heti vaihetaa paikkoja. tällä kertaa se ope määrää ne paikat, et eturivi paikka tulossa ):
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 07.02.2012 14:06

victini98 kirjoitti:meijän luokan ruotsin luokan paikat on kuulemma vaihettu. just pääsin takarivii nii heti vaihetaa paikkoja. tällä kertaa se ope määrää ne paikat, et eturivi paikka tulossa ):

Mitä ongelmaa eturivissä on? Näkee paremmin taululle, ja jos ei kauhea häirikkö ole, niin ei siitä mitään haittaakaan ole. xP

EDIT: Teen ne välitunnilla xP
Viimeksi muokannut icewortex päivämäärä 07.02.2012 14:25, muokattu yhteensä 1 kerran

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 07.02.2012 14:16

icewortex kirjoitti:
victini98 kirjoitti:meijän luokan ruotsin luokan paikat on kuulemma vaihettu. just pääsin takarivii nii heti vaihetaa paikkoja. tällä kertaa se ope määrää ne paikat, et eturivi paikka tulossa ):

Mitä ongelmaa eturivissä on? Näkee paremmin taululle, ja jos ei kauhea häirikkö ole, niin ei siitä mitään haittaakaan ole. xP

Jos läksyt ovat tekemättä, niin niitä ei voi tehdä tunnilla. :D
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 07.02.2012 15:52

icewortex kirjoitti:
victini98 kirjoitti:meijän luokan ruotsin luokan paikat on kuulemma vaihettu. just pääsin takarivii nii heti vaihetaa paikkoja. tällä kertaa se ope määrää ne paikat, et eturivi paikka tulossa ):

Mitä ongelmaa eturivissä on? Näkee paremmin taululle, ja jos ei kauhea häirikkö ole, niin ei siitä mitään haittaakaan ole. xP

EDIT: Teen ne välitunnilla xP

Omien viestiensä perusteella Victini on häirikkö.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 07.02.2012 16:35

onse eturivi paikka paha, ku kaikki kivat tyypit on takarivis.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 07.02.2012 16:42

Mutta jos sinä olet edessä, niin ketkä kivat sitten muka ovat takana?
:D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 07.02.2012 16:51

victini98 kirjoitti:onse eturivi paikka paha, ku kaikki kivat tyypit on takarivis.

Itse taas koen eturivissä tai keskellä istumisen ahdistavaksi kun kaikki hengittää niskaan ja muutenki takarivin paikat makso mitä makso :D

Valitan sitä että päästiin tänään yhdeltä D: ja se opettaja ei suostunu päästää pikkase aikasemmi nii siin oli sit kiva juosta junaan koska seuraava ois menny vasta neljä aikoihi D:
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 07.02.2012 20:52

siis on se munki mielest ahdistavaa mut en jaksanu kirjottaa nii paljoo. ja sit ne opettajat näkee jos dataan, tekstaan jonku kaa, piirrä jtn ylimäärästä vihkoon tai kirjaan, nukun tai teen jtn semmosta mistä ne opettajat ei tykkää...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 07.02.2012 20:55

Tämä on ärsyttävintä edessä istumisessa.

Tykkään piirrellä(I love it!), mutta en koskaan voi, jos edessä istun ja joku uskonnon ope opettajana -.-
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 07.02.2012 21:03

victini98 kirjoitti:siis on se munki mielest ahdistavaa mut en jaksanu kirjottaa nii paljoo. ja sit ne opettajat näkee jos dataan, tekstaan jonku kaa, piirrä jtn ylimäärästä vihkoon tai kirjaan, nukun tai teen jtn semmosta mistä ne opettajat ei tykkää...

Ne ei kuule tykkää siitä ihan sen takia että tunnilla ei ole tarkoitus tehdä niin. >_> He laittoivat sinut eteen, jotta sinua voi valvoa paremmin, ja se oli selvästikin oikea ratkaisu. Näin myös keskityt paremmin tuntiin ja opit toivottavasti enemmän. Olisi varmaan aika oppia kantamaan tekojensa seuraukset (käyttäydyt huonosti, saat merkinnän Wilmaan - älä valita), ja voisi olla aika ryhdistäytyä hieman, jos kokeen kuutosestakin pitää hehkuttaa. Eiköhän vapaa-ajalla ole sitten tarpeeksi aikaa tekstailla ja datailla.
PS.: Jos olet eri mieltä opettajan kanssa jostain, niin asiasta voi puhua tavallisesti. Ei kannata ragea.

Toivon myös, että kirjoitat vastaisuudessa huolellisemmin foorumille. Kyllä viestin eteen pitää osata nähdä vähän vaivaa - eli isot alkukirjaimet ja pisteet paikoilleen, sanat kokonaisina. Ikäsi puolesta sen pitäisi onnistua leikiten. Jos tulee lisää epäselvää tekstiä niin kuin ennen on tullut, alkaa vähitellen tippumaan varoituksia tai viestisi poistuvat. En ole ainoa joka on kyllästynyt lukemaan viestejäsi.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 07.02.2012 21:08

Olen nyt tykännyt pelata Fire Emblem: The Sacred Stonesia uudelleen ja uudelleen (vain kerran päässyt läpi). Koitan atm päästä läpi Ephraimin reitillä. Tuli hirveä ******tuksen tunne, kun oli 14. Chapterissa enään Vigarde jäljellä, ja olisin 20lv Ephraimilla hoidellut hänet helposti. Noh, hyökkään Reginleifillä, koska se tappaa Vigarden kolmesta osumasta. Isken kerran, osuu. Meinasin, että tuskin Vigarde crittaa 7% mahollisuudella, olin väärässä. Vigarde iskee Spearilla criticalin. (FE peleissä Crit on 3x perusdamage, ja Spear olisi normaalisti tehnyt 16 = 48.) Meni hirveä aika päästä tuohon kohtaan. Olin jo niin iloissani, että pääsen tuon ilkeän chapterin läpi kerralla, mutta ei. Muutenkin mielestäni suht vaikea, kun pitää saada Rennac recruitattua, ja onnistua väistämään Berserk Druidit. Noh, ehkä onnistun toisella yrityksellä, sitten kun jaksan kokeilla uudelleen.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 07.02.2012 21:16

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
victini98 kirjoitti:siis on se munki mielest ahdistavaa mut en jaksanu kirjottaa nii paljoo. ja sit ne opettajat näkee jos dataan, tekstaan jonku kaa, piirrä jtn ylimäärästä vihkoon tai kirjaan, nukun tai teen jtn semmosta mistä ne opettajat ei tykkää...

Ne ei kuule tykkää siitä ihan sen takia että tunnilla ei ole tarkoitus tehdä niin. He laittoivat sinut eteen, jotta sinua voi valvoa paremmin, ja se oli selvästikin oikea ratkaisu. Näin myös keskityt paremmin tuntiin ja opit toivottavasti enemmän. Olisi varmaan aika oppia kantamaan tekojensa seuraukset (käyttäydyt huonosti, saat merkinnän Wilmaan - älä valita), ja voisi olla aika ryhdistäytyä hieman, jos kokeen kuutosestakin pitää hehkuttaa. Eiköhän vapaa-ajalla ole sitten tarpeeksi aikaa tekstailla ja datailla.
PS.: Jos olet eri mieltä opettajan kanssa jostain, niin asiasta voi puhua tavallisesti. Ei kannata ragea.

Toivon myös, että kirjoitat vastaisuudessa huolellisemmin foorumille. Kyllä viestin eteen pitää osata nähdä vähän vaivaa - eli isot alkukirjaimet ja pisteet paikoilleen, sanat kokonaisina. Ikäsi puolesta sen pitäisi onnistua leikiten. Jos tulee lisää epäselvää tekstiä niin kuin ennen on tullut, alkaa vähitellen tippumaan varoituksia tai viestisi poistuvat. En ole ainoa joka on kyllästynyt lukemaan viestejäsi.


Luokallani on yksi tyttö, joka tekstailee koko ajan kaverinsa kanssa. Minä en kauheasti välitä siitä.
Yhtenä kemian tuntina oli hyvä syy. Hänen hyvä ystävänsä oli ottanut viisi burana 500:sta. Tietenkin kaverini oli huolissaan. Minä sain ainoana tietää tästä, koska istuin hänen vieressään. Saimme opettajan kanssa asian sovittua ja kaverini meni kysymään terveystiedon opettajalta neuvoa. Kaikki meni hyvin.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 08.02.2012 08:39

Munki luokal jotkut tekstailee aina tunneil ja hiukkaks se on tyhmää :((
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 08.02.2012 08:52

Minäkin olen joskus tekstaillut tunnilla. Oli se tärkeä ihminen, jonka kanssa viestittelin, kun oli koukussa vaikeaa.
Mutta ei enää...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 08.02.2012 19:39

VR < 3
Tänään tuli herättyä jo kuudelta suihkuun, syömään ja sit siitä mutsi heitti mun pikkuveljen ja siskon yläasteelle ja mut keskustaan mun papalle ko mulla alko koulu vasta kympiltä. No mun junan ois pitäny lähtee riisimäkeen 09:31 mut jee radiosta satuttiin ilmottamaan et se on peruttu ja korvataan pe(n)doliinolla... Ei siin mitn, iha jees silleen ku on tullu aina kuljettua vaan noilla taajama-junilla mutta...
No sit radiosta ei sitten sanottu tarkemmin aikatauluja tai mitn nii menin sitten varman päälle vähän aikaisemmin eli olin asemalla 9:15~ ja taulussa lukikin että se saapuukin jo 09:32....
Odotin ja odotin, siinä pakkasessa se tuntui ikuisuudelta (25 ^^), yhtäkkiä huomasin että kello onkin jo 09:40 ja junaa ei näy ja kuulu... no sit menin kurkkaamaan siihe ilmotus taululle, 10:20...
Sit tuli mieleen et oisin bussilla ollu jo perillä.... Mut anyways se kylmyys alkoi tuntuu kokoaja pahemmalta.... Mut hetken kärsimisen jälkee pääsin junaan ja riisimäkeen...
Meil alko just atto jakso (=Ammattia Täydentävät Aineenosat) ja ensimmäinen fysiikan tunti, annoin varmaan niin hyvän kuvan itsestäni ^^ (kaiken lisäks joudun VR:rän takia korvaamaan tuon tunnin....)
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Registeel » 08.02.2012 21:34

KoReaNMaG kirjoitti:VR < 3
Tänään tuli herättyä jo kuudelta suihkuun, syömään ja sit siitä mutsi heitti mun pikkuveljen ja siskon yläasteelle ja mut keskustaan mun papalle ko mulla alko koulu vasta kympiltä. No mun junan ois pitäny lähtee riisimäkeen 09:31 mut jee radiosta satuttiin ilmottamaan et se on peruttu ja korvataan pe(n)doliinolla... Ei siin mitn, iha jees silleen ku on tullu aina kuljettua vaan noilla taajama-junilla mutta...
No sit radiosta ei sitten sanottu tarkemmin aikatauluja tai mitn nii menin sitten varman päälle vähän aikaisemmin eli olin asemalla 9:15~ ja taulussa lukikin että se saapuukin jo 09:32....
Odotin ja odotin, siinä pakkasessa se tuntui ikuisuudelta (25 ), yhtäkkiä huomasin että kello onkin jo 09:40 ja junaa ei näy ja kuulu... no sit menin kurkkaamaan siihe ilmotus taululle, 10:20...
Sit tuli mieleen et oisin bussilla ollu jo perillä.... Mut anyways se kylmyys alkoi tuntuu kokoaja pahemmalta.... Mut hetken kärsimisen jälkee pääsin junaan ja riisimäkeen...
Meil alko just atto jakso (=Ammattia Täydentävät Aineenosat) ja ensimmäinen fysiikan tunti, annoin varmaan niin hyvän kuvan itsestäni (kaiken lisäks joudun VR:rän takia korvaamaan tuon tunnin....)

Jos on mahdollisuus niin mene ******* bussilla.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 08.02.2012 21:45

Jes, tarttuipase sitten minuunkin.Olen toista päivää kotona 38,5 asteen kuumeessa, hirveä nuha ja yskä riesanani. Enkä pääse huomennakaan kouluun, sen verran voin ennustaa. No, katsotaan miten käy.
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 08.02.2012 22:11

Ihan hirvee päänsärky. Kylmä. Minullakin taitaa olla joku tauti. Conanin jälkeen katson.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 08.02.2012 22:36

Registeel kirjoitti:Jos on mahdollisuus niin mene ******* bussilla.

No se ei oo niin yksin kertaista Kyse on periaatteesta, Maksan VR:rällä 43 euroa kuussa ja on ***** jos ei saa rahoilleen vastinetta.... Ja also en rupee VR:rän takii bussista maksamaan
E:bussilippu maksaa paljon enemmän kun kertalippu junalla, oisko jotain 7e ? ja jos menee junalla se on vaa jotai 1,5e :p
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 08.02.2012 22:39

KoReaNMaG kirjoitti:
Registeel kirjoitti:Jos on mahdollisuus niin mene ******* bussilla.

No se ei oo niin yksin kertaista Kyse on periaatteesta, Maksan VR:rällä 43 euroa kuussa ja on ***** jos ei saa rahoilleen vastinetta.... Ja also en rupee VR:rän takii bussista maksamaan
E:bussilippu maksaa paljon enemmän kun kertalippu junalla, oisko jotain 7e ? ja jos menee junalla se on vaa jotai 1,5e :p

VRltä saa hakea korvauksia jos juna on yli tunnin myöhässä, samaten jos siitä aiheutuu jotain ylimääräisiä kuluja (ei tarvi olal edes tuntia niin saa silti korvauksia). VR tietysti on aina mitä on, mutta kannattaa varmaan koulussa käydä puhumassa opettajien kanssa että saatat olla myöhässä koska VR ei osaa.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron