Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mew » 08.02.2012 23:59

Katsoin aamulla Fantasiapelejen nettisivulta, että Next Destinies boosterit tulevat tänään. No minäpä sitten päätin lähteä kalliilla linkalla (4.60 suuntaan) kaupunkiin ostamaan niitä. Siellä sitten kysyin mutta niitä ei ollut vielä. :/
Mew
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 21:26

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 09.02.2012 00:14

Mew kirjoitti:Katsoin aamulla Fantasiapelejen nettisivulta, että Next Destinies boosterit tulevat tänään. No minäpä sitten päätin lähteä kalliilla linkalla (4.60 suuntaan) kaupunkiin ostamaan niitä. Siellä sitten kysyin mutta niitä ei ollut vielä. :/

Tilaa poromagiasta niin pääset edullisemmalla hinnalla, jos asut jossain helsinkiä kauempana niin tilaa monta boosteria kerralla niin postimaksu ei tunnu niin hirveältä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 09.02.2012 21:46

Ilmeisesti 2 tuntii jälkkää tulossa :(.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 09.02.2012 23:47

Mitenkäs nyt olet failannut niin, että kaksi tuntia ihan?

Ja valitukseni: Päähän koskee ihan hemmetisti. Tuntuu, kuin päästäni irtoaisi pala...
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 10.02.2012 00:00

Meijän luokka on vähä sählänny kaikil tunneil (ja välkil) ja opettajat meni valittaa lv:lle. Se sano et antaa meille jälkkää kaikista tän ja viime jakson "epämääräsistä wilma merkinnöistä" (välineet puuttuu, läksyt tekemättä, tunnin häirintä, ym.). Siis 5 merkinnästä tulee 1 tunti jälkkää ja mulla on 12 semmosta merkintää D:.
Inhoon tätä kännykkää, täl on iha ketun vaikee kirjottaa.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 10.02.2012 18:08

Yay, sinäkin sanot kettu ^^
Minulla tuli tänään ensimmäinen merkintä D:
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 10.02.2012 22:10

Sanon kettu. Sain tnää tän viikon ainoon merkinnän ja seki tuli siit ku mu äikän ope sano et saadaa kuunnella musiikkii ja mä vaihoin kappaletta :(, mut iha sama... En ees jaksa laskee mu merkintöi xD, sen verran paljo niitä sinne rikosrekisterii on tullu.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 11.02.2012 03:02

Vihaan sitä kun en saa nukuttua, enkä voi tehdä mitään mistä lähtee ääntä, etteivät muut herää. :( Olen noin tunnin vain päivittänyt eri sivustoja siltä varalta että olisi jotain kiinnostavaa. ;_;
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 11.02.2012 12:41

OK, nyt se sitten tuli. 38,5 astetta kuumetta.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 11.02.2012 13:19

Mew kirjoitti:Katsoin aamulla Fantasiapelejen nettisivulta, että Next Destinies boosterit tulevat tänään. No minäpä sitten päätin lähteä kalliilla linkalla (4.60 suuntaan) kaupunkiin ostamaan niitä. Siellä sitten kysyin mutta niitä ei ollut vielä. :/

Mihin aikaan olit liikkeessä? Yleensä varastolta paketit liikkeeseen lähtevät iltapäivällä. Mikäli olit aikaisin liikenteessä, sen päivän lähetys ei ollut ehtinyt paikalle.
Se, että nettisivuilla sanotaan jonkin tuotteen ilmestyvän samana päivänä ei välttämättä tarkoita sitä, et se olisi heti kyseisen päivän aamuna saatavilla. Poikkeuksia toki on.

Mut juu, moon ny viikon verran elänyt kipeän kurkun kanssa. Nielasu tekee joka kerta kipeää ja välillä syöminen ei yhtään houkuttele juuri sen kivun takia. Muutenkin on ollut semmoinen kuumeinen olo, vaan ei ole noussut; 36,4 näytti tänäkin aamuna. Lekurille voisi varailla aikaa, jos vielä pitkittyy.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 11.02.2012 17:26

Mööö ;_; Olen ollut taas monta päivää ihan tajuttoman väsynyt ja ahdistunutmasentunut, en ole käynyt koulussakaan. Nukun yössä 10h ja lisäksi päivällä sen 3-5h, silti sellainen olo että pakko nukkua koko ajan ja väsyn ihan pienestä. Olen ollut yksinäni kotona poikaystävän ollessa käymässä vanhempiensa luona, joten kotona ei ole ollut ruokaakaan (mysliä lukuunottamatta) kun en ole pystynyt käymään edes kaupassa.

Tänään sain pakotettua itseni pyörällä kauppaan ostamaan ruokaa. Takaisin tullessa laitoin ostokset pyörän koriin, puolet olin pakannut muovikassiin kun kaikki eivät olleet mahtuneet kangaskassiini. Pihaan tullessa huomasin, että korissa ollut heijastinta kiinni pitävä ruuvi oli tehnyt muovikassiin reiän ja puhkaissut maitotölkin. Lähes kaikki maidot olivat valuneet kassiin sekä muovikassin reiästä alla olleeseen kangaskassiin. Kangaskassissa taas oli juuri ostamani Weed 4, jonka lukemisen ajattelin illalla hieman piristävän. Kaikki voivat varmaan arvata, että ko. Weed oli maidon toimesta kastunut kokonaan. Matkalla oli lisäksi sen verran kylmä, että maidon kastelema kirja oli jäätynyt osittain.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Nakertaa.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 11.02.2012 17:33

Suicca kirjoitti:
Mew kirjoitti:Katsoin aamulla Fantasiapelejen nettisivulta, että Next Destinies boosterit tulevat tänään. No minäpä sitten päätin lähteä kalliilla linkalla (4.60 suuntaan) kaupunkiin ostamaan niitä. Siellä sitten kysyin mutta niitä ei ollut vielä. :/

Mihin aikaan olit liikkeessä? Yleensä varastolta paketit liikkeeseen lähtevät iltapäivällä. Mikäli olit aikaisin liikenteessä, sen päivän lähetys ei ollut ehtinyt paikalle.
Se, että nettisivuilla sanotaan jonkin tuotteen ilmestyvän samana päivänä ei välttämättä tarkoita sitä, et se olisi heti kyseisen päivän aamuna saatavilla. Poikkeuksia toki on.

Mut juu, moon ny viikon verran elänyt kipeän kurkun kanssa. Nielasu tekee joka kerta kipeää ja välillä syöminen ei yhtään houkuttele juuri sen kivun takia. Muutenkin on ollut semmoinen kuumeinen olo, vaan ei ole noussut; 36,4 näytti tänäkin aamuna. Lekurille voisi varailla aikaa, jos vielä pitkittyy.


Mulla just sama homma :D, kurkku on niin ketun kipeä ja nielaseminen sattuu, ja kuumetta ei ole.

Tais muuten olla kans 36.4 kun mittasin ":D"
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Inku » 12.02.2012 12:22

Koirienvihaajat. Ja näin talvella erityisesti jotkut hiihtäjät tässä lähimailla. Luulevat omistavansa koko metsän. -.-

Jotenkin mystisesti, kun lumet tulee maahan ja tonne metsän lenkkipolulle tehdään latu, niin siellä ei saisi heidän mielestään enää muut käydä kuin ne joilla on sukset jalassa. Molemmin puolin polkua on hiihtolahdut ja keskellä on vielä laaja tila missä mahtuu vetämään niin leveää luistelutyyliä kuin jalat venyvät ja silti nämä arvon hiihtäjät jaksavat valittaa, että kävelijät ja heidän koiransa eivät saisi siellä liikkua.

No, anteeksi vain mutta jos koiran jätöksiä pelkäävät niin siivoan ne kyllä pois jos niitä tulee. Oma koirani ei edes suostu niitä tekemään kovin lähelle tietä/polkua. En ole varma saako näin tehdä, mutta pidän koiraani väh. kerran päivässä vapaana metsässä silloin kun ketään muita ei ole näköpiirissä. Pitää sen nyt jossain saada juosta ja purkaa sisällä lojutessa purkautuneet paineet pois. Jos joku tulee näköpiiriin, laitan sen kiinni. Se ei mene kovin kauas minusta ja tulee kutsuttaessa luokse.

Äsken aamulenkillä tuli vastaan joku vanha äijä, joka oli lähdössä jäälle hiihtämään ja oli laittamassa suksia jalkaan puurykelmän takana, mistä en häntä huomannut ennen kuin olin ihan vieressä. Hän puhui niin epäselvästi etten saanut muuta selvää kuin "Irrallinen koira". Vastasin siihen että "Löysää sitä pipoasi vähäsen." En edelleenkään saanut juuri mitään selvää mutta äänensävy oli sellainen kuin olisi mieluusti tullut kurkkuun kiinni jos olisi yltänyt. Minä siihen, että "Ja se käpy p*******ä myös." Sitten selkeni: "SINULLA EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA."

Siinä vaiheessa en oikein tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Ymmärtäisin jos katsotaan noin pahasti jos koira vaikka juoksee/hyppii päälle tai pyörisi kulkureitillä kaikkien tiellä, mutta toi oma hauva tosiaan viihtyy paremmin siellä pusikoissa ja metsässä, eikä mene ihmisten luokse ilman lupaa. Eikä ollut lähelläkään tätä miestäkään. Ja olisin tosiaan ottanut koiran hyvissä ajoin kiinni jollei tämä... herrasmies olisi niin hyvin ollut naamioituneena sinne spottiinsa.

Tätä samaa lajia saa kyllä kuunnella ihan kesäisinkin muilta lenkkeilijöiltä. Jos mukananne on koira, niin ootte näköjään vapaata riistaa kanssaihmisten oman pahan olon purkauksille. Erityisesti juuri vanhojen ihmisten kielenkannat höltyvät valitukseen kun vastaan tulee nuorempi ihminen koiran kanssa. Ja sitten muka vanhuksia pitäisi kunnioittaa.

Viime syksynäkin tuli vastaan joku vanha mies pikkukoiransa kanssa ja nosti metelin siitä kun minä ja ystäväni kuulemma talutamme koiriamme "väärällä" puolella. :B Hän oli opettanut omansa kulkemaan vain ja ainoastaan vasemmalla puolellansa ja kulki itsekin vasemmalla puolella tietä. Valitus alkoi, vaikka me oikealla puolella tietä kävelijät väistimme häntä mutta koirat yhä oikealla puolellamme. Noh, minulle kyllä peruskoulussa ekalla luokalla opetettiin, että jalkakäytävillä yms. pikku teillä kuljetaan oikeaa reunaa ja autotiellä missä ei ole jalkakäytävää kuljetaan vasenta reunaa...

Olen jo jonkin aikaa haaveillut Lappiin muutosta, mutta nyt on taas sellainen hetki että tunnen oikein vetoa sinne. Kaupungissa on kyllä ihan liikaa ihmisiä.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 12.02.2012 14:44

[quote="Inku"][/quote]

Mä en ikinä uskalla sanoa takaisin jos joku urputtaa minulle (yleensä melkolailla aiheetta). Inhottaa, kun joillakin tuntuu elämän sisältö olevan se, että saa keksiä muille jotain valitettavaa. Kai siitä sitten saa jotain paremmuuden tuntoa kasvatettua tai jotain kun saa muille pahan mielen.

Eräs kaverini pelkää koiria aivan järkyttävästi ja saa herkästi paniikkikohtauksen jos koira tulee kiinni nuuskimaan, joten sikäli ymmärrän, että kaikki ihmiset eivät pidä vapaana juoksevista koirista. Kuitenkin sinulla se koira on hallinnassa ja kytket koiran muiden ihmisten ollessa näköpiirissä, niin en hirveästi näe, miksi ihmisten pitää silti valittaa. Vielä jos ette kävele siinä hiihtolatujen päällä ja korjaat koiran kakat ja on talvi eikä eläinten pesimärauha niin mikä ihmeen ongelma ihmisillä on, valittakoot niille, jotka oikeasti eivät osaa pitää koiraansa hallussa/muuten käyttäytyvät ladulla koiran kanssa tyhmästi.

Tulee ihan mieleen viime kesä, kun vein neitokakaduni _häkissä_ pihalle kerrostalon ainoalle pienelle nurmiläntille nauttimaan auringosta ja ulkoilmasta, niin alakerran mummo tuli minulle paasaamaan etten saa olla siinä koska näyn hänen ikkunastaan ja häiritsen hänen "tärkeän sukututkimuksen tekoa" *boom* Enkä mie tyhmä osannut sanoa vastaan vaan menin vain kotiin itkemään <__< Muutenkin sama mummo jatkuvasti laittelee uusia lappuja ilmoitustaululle, viimeisimpänä "älkää kopistako kenkiä eteisessä puhdistakaa ne ulkona lumesta" jne.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 12.02.2012 15:27

Laittasit ilmoitustaululle sen eeppisen Kikki Hiiri-kuvan.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 12.02.2012 15:38

X-Pertti kirjoitti:Laittasit ilmoitustaululle sen eeppisen Kikki Hiiri-kuvan.


Kikki Hiiri olisi kanssa ihan hauska, mutta mietin että jos sinne ilmestyy vielä yksi räksytyslappu niin käyn itse laittamassa tämän:

WC-ohjeita
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 12.02.2012 15:49

Kyttää sitä mummoa 24/7, valita jokaisesta risauksesta mikä kuuluu, yöllisestä kuorsaamisesta, veden tuhlauksesta yms, niin johan tokenee.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Inku » 12.02.2012 15:58

Korpinärhi: Joo, minusta tuntuu että joidenkin pitää ihan vain periaatteesta saada valittaa jostain eikä sillä väliä kehen sen purkaa. Itselläni on valituskynnys aika korkea tuntemattomien suhteen ja vaikka esim. naapuri olisi kuinka ärsyttävä, niin sitä kestää ja puree hammasta mieluummin kuin menee sanomaan toiselle pahasti. Ja sitten JOS on pakko mennä jotain sanomaan niin sittenkin koettaa tehdä sen kohteliaasti.

Mutta jos joku alkaa mulle huudella kun olen vain kävelemässä ohi enkä ole kenellekään tehnyt tai sanonut mitään niin sillon kyllä katkeaa pinna. Joskus harrastin vielä itsekin sitä että kävelen tyynen rauhallisen näköisenä ohi enkä sano sanaakaan jos joku alkaa urputtaa, mutta tämä eteni sitten yleensä siihen, että toinen huuteli vielä pitkään ohi mentyänikin selän takana jotakin. Itselleni tuli lähinnä sellainen roskapönttö-olo, että minuun saa purkaa kaiken kiukkunsa ilman että edes sanon vastaan. En siis halua antaa näille elämäntapavalittajille, jotka luulevat voivansa hyppiä muiden nenille, sitä tyydytystä että luulisivat olevansa muita parempia ihmisiä tai luulevat että ohikulkijoille voi alkaa noin vain aukoa. Mieluummin pilaan heidän päivänsä. Ehkä se nostaa kynnystä valittaa sille seuraavalle vastaantulijalle.

Lapsellista tai ei, it makes me feel a bit better. Ja toivon mukaan antaa päänaukojille edes hitusen ajattelemisen aihetta.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 12.02.2012 18:39

En oo ikinä ragettana niin paljoo ku ny PINGI ON YLI 900 !! Täl ei voi tehdä mitään !! Okei meen sitten ***** nukkuun, hyvästi
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 12.02.2012 19:42

Kieleen sattuu.

Purin tässä joku päivä kieleeni about viikko sitten ja särkee vieläkin. Ja suu, kun parantuu nopeasti? Salli minun nauraa. Ei se hirveästi haittaa muuten, kun se kieli osuu hampaisiin tai kun syö jotain. I want to eat a kiwi, but I can't T_T
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron