Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja jaffa » 20.11.2010 21:36

Aina kun olen koneella ja naputan näppäimistöä tai liikutan hiirtä pitkään, niin tulee kylmät sormet, ihme kyllä ne ovat nyt lämpimät..
Eihän sitä koskaan tiedä

Olin edellisellä foorumilla wesliina
Avatar
jaffa
 
Viestit: 7
Liittynyt: 20.11.2010 00:08
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 20.11.2010 22:23

jaffa kirjoitti:Aina kun olen koneella ja naputan näppäimistöä tai liikutan hiirtä pitkään, niin tulee kylmät sormet, ihme kyllä ne ovat nyt lämpimät..

Sormista tulee tunnottomat kun ne ovat samassa asennossa tai taivutettuina pitkään. Kannattaa välillä ojennella ja jumpata sormia/käsiä niin ongelmia pitäisi olla vähemmän.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 20.11.2010 22:24

jaffa kirjoitti:Aina kun olen koneella ja naputan näppäimistöä tai liikutan hiirtä pitkään, niin tulee kylmät sormet, ihme kyllä ne ovat nyt lämpimät..

Mulla on ihan aina sormet ihan jäässä vaikka tekisin jotain. Ihan aina. Olen siihen niin tottunut etten itse sitä huomaa, sitten kun joku koskee käsiini niin ne on aina silleen "herran jestas sulla on kylmät kädet". Joskus harvoin kun ne on lämpimät niin sen huomaa kun siihen ei ole tottunut :3
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 20.11.2010 23:02

Dark Ho-oH kirjoitti:
jaffa kirjoitti:Aina kun olen koneella ja naputan näppäimistöä tai liikutan hiirtä pitkään, niin tulee kylmät sormet, ihme kyllä ne ovat nyt lämpimät..

Mulla on ihan aina sormet ihan jäässä vaikka tekisin jotain. Ihan aina. Olen siihen niin tottunut etten itse sitä huomaa, sitten kun joku koskee käsiini niin ne on aina silleen "herran jestas sulla on kylmät kädet". Joskus harvoin kun ne on lämpimät niin sen huomaa kun siihen ei ole tottunut :3

No mulla taas on aina ihan kuumat kädet. Oikeen yllätyn joskus jos ne ovatkin kylmät. Se on todella harvinaista. En edes pidä hanskoja talvella sen takia (tai todella harvoin jos on kova pakkanen ja pitää kantaa jotain). Käteni myös hikoilevat aivan törkeästi, varsinkin jos hermostun jostain. Siksi vihaan stressaavia tilanteita, joissa pitää kätellä jotakin henkilöä. Nolottaa todella paljon kun käsi on aina ihan lähmäinen.

Ja vielä lisää valitusta nyt kun pääsin alkuun. Tänään on ollut ihan hyvä päivä muuten, mutta netissä kaikki tuntuu ärsyttävän. Tuubi ei toimi kunnolla, sivustoilla ei tapahdu mitään kiinnostavaa ja foorumeilla koitan olla vastaamatta mihinkään koska pelkään, että sanon jotain väärin ja saan porukan vihat niskaani.
Ja huomenna on prelikka johon pitää raahata tietokone, kaamee määrä buustereita, energiakortteja, suojia ja normaalit liigakamat. Sitten pitäisi vielä ropeltaa kaverin luona tuon jälkeen myöhään iltaan asti, jonka jälkeen rahaan kamani taas kotiin ja maanantaina on töitä.... *huoh* Mä en jaksais...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Inku » 21.11.2010 01:04

Mewstor kirjoitti:- ja foorumeilla koitan olla vastaamatta mihinkään koska pelkään, että sanon jotain väärin ja saan porukan vihat niskaani.

Minä meinasin joskus jättää kaikille foorumeille kirjoittelun kokonaan, kun ärsytti ja ahdisti se että ihmiset olivat niin helposti toistensa kurkuissa kiinni jos ei oltu jostain samaa mieltä. No, lähes kaikkialla rähistään jatkuvasti ja vaikka kuinka koittaisi olla asiallinen ja ystävällinen, niin melkeinpä aina löytyy joku joka vetää palkokasvit nenäänsä. Draamoja tulee ja menee, mutta ei niitä huomenna kuitenkaan kukaan muista. Ja vaikka muistaisikin niin mitäs sitten! Aika nolife jos ei oo mitään parempaa muisteltavaa kuin jonkun foorumikirjoitukset ja niistä huomautteleminen, joten ainakin sillä voi lohduttautua. :<

Ja ai niin, voisimpa ihan valittaakin. Katsottiin nimittäin äsken todella huono leffa: Maailmojen sota. Varmaan yksi typerimpiä leffoja mitä olen ikinä nähnyt. Tuntui että päähenkilö oli ainoa suht selväjärkinen ihminen koko planeetalla, kun taas kaikki muut - varsinkin päähenkilön lapset - olivat ihan sekaisin. Juoni oli täynnä aukkoja ja loppukin lässähti totaalisesti. En suosittele.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 21.11.2010 11:45

Nyt ärsyttää se, että olin eilen kampaajalla. Sanoin kampaajalle että hiusten pitää yltää leuan alapuolelle. Puolisen tuntia siinä istuskelin ja mitä sain tulokseksi? Liian lyhyet hiukset, jotka eivät olleet sellaiset kuin toivoin. Ja sen jälkeen piti mennä klo. 13-14 Sampokeskukseen myymään partiolaisten joulukalentereita. Huono onni mukanani, OPOn opettajani ja yksi luokkani lissuista oli siellä. Kauppakaan ei käynyt hyvin, sain vain viisi kalenteria myytyä.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja pokeboy » 21.11.2010 13:16

Arsyttäväää!!!
Aina kun on kouluviikko toivoisi että olisi viikonloppu ja sitten kun on viikon loppu niin tuntuu että pitäisi päästä kouluun että olisi jotain tekemistä.
Onko jollain samanlainen olo?
Eiköhan se johdu kuitenkin vain syysmasennuksesta.
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 21.11.2010 13:24

Riolu-fang kirjoitti:Nyt ärsyttää se, että olin eilen kampaajalla. Sanoin kampaajalle että hiusten pitää yltää leuan alapuolelle. Puolisen tuntia siinä istuskelin ja mitä sain tulokseksi? Liian lyhyet hiukset, jotka eivät olleet sellaiset kuin toivoin. Ja sen jälkeen piti mennä klo. 13-14 Sampokeskukseen myymään partiolaisten joulukalentereita. Huono onni mukanani, OPOn opettajani ja yksi luokkani lissuista oli siellä. Kauppakaan ei käynyt hyvin, sain vain viisi kalenteria myytyä.

Mä olin pari viikkoa sitte Helsingin keskustassa myymässä noita kalentereita. Ja paljonko sain myytyä? Yhden. >___> Suurin osa käveli vaan ohi, jotkut sano että niillä oli jo (mikä on tietysti hyvin mahdollista) ja pari valitti sen hintaa pyytäen alennusta. Siis luuleeko ne että mä voin antaa alennusta? Mun pitäis ite maksaa ne "menetetyt" eurot lippukunnalle. Mulla on vielä viis mitkä pitäis ainaki myydä, lähinnä oon sukulaisille myyny. Rakastan talvessa kaikkea muuta paitsi kalenterien myyntiä. Mua ei onneks dissata siitä että oon partiossa, koska puolet (!) meiän luokan pojista on samassa lippukunnassa.

Ja mistä muusta angstais... Meiän matikantunnit on ihan kauheita. Itse pidän matikasta, ja meiän opettaja on mukava, mutta ne meiän luokan lissutytöt (eli melkeen kaikki) ja muutama lolleropoika vaa häiriköi siellä tunnilla. Kerran ne 'varasti' Smartboordin kaukosäätimen ja sammutteli vaa sitä videotykkiä, kun opettaja yritti epätoivoisesti opettaa meille, miten mitataan kulma astelevyllä (mikä oli sitä paitsi opetettu jo vitosella), mutta tytöt vaan hyppi ja pomppi ja valitti ettei osaa. Sitte kokeessa ajattelin, että nyt ne saa sitte koston siitä ettei ollu tunneilla kunnolla. Mutta ei. Kokeen jälkeen ne valitti opettajalle niistä vitosista ja kutosista ja sano, ettei niille ollu opetettu niitä. Miten mä sitte sain siitä kokeesta ysin? Sitte ne valitti vanhemmille ja ne otti yhteyttä opettajaan, että mikäs nyt on, ku ei lapset mitään opi. Rehtorikin on puuttunut asiaan, mutta turhaan. Siis oikeesti. Mä tunnen vaan yhen mukavan ikäiseni tytön. Harmi vaan että sekään ei oo meiän luokalla.
Viimeksi muokannut Timantti päivämäärä 21.11.2010 14:20, muokattu yhteensä 1 kerran
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 21.11.2010 14:10

Timantti kirjoitti:
Riolu-fang kirjoitti:Nyt ärsyttää se, että olin eilen kampaajalla. Sanoin kampaajalle että hiusten pitää yltää leuan alapuolelle. Puolisen tuntia siinä istuskelin ja mitä sain tulokseksi? Liian lyhyet hiukset, jotka eivät olleet sellaiset kuin toivoin. Ja sen jälkeen piti mennä klo. 13-14 Sampokeskukseen myymään partiolaisten joulukalentereita. Huono onni mukanani, OPOn opettajani ja yksi luokkani lissuista oli siellä. Kauppakaan ei käynyt hyvin, sain vain viisi kalenteria myytyä.

Mä olin pari viikkoa sitte Helsingin keskustassa myymässä noita kalentereita. Ja paljonko sain myytyä? Yhden. >___> Suurin osa käveli vaan ohi, jotkut sano että niillä oli jo (mikä on tietysti hyvin mahdollista) ja pari valitti sen hintaa pyytäen alennusta. Siis luuleeko ne että mä voin antaa alennusta? Mun pitäis ite maksaa ne "menetetyt" eurot lippukunnalle. Mulla on vielä viis mitkä pitäis ainaki myydä, lähinnä oon sukulaisille myyny. Rakastan talvessa kaikkea muuta paitsi kalenterien myyntiä. Mua ei onneks dissata siitä että oon partiossa, koska puolet (!) meiän luokan pojista on samassa lippukunnassa.

Ja mistä muusta angstais... Meiän matikantunnit on ihan kauheita. Itse pidän matikasta, ja meiän opettaja on mukava, mutta ne meiän luokan lissutytöt (eli melkeen kaikki) ja muutama lolleropoika vaa häiriköi siellä tunnilla. Kerran ne 'varasti' Smartboordin kaukosäätimen ja sammutteli vaa sitä videotykkiä, kun opettaja yritti epätoivoisesti opettaa meille, miten mitataan kulma astelevyllä (mikä oli sitä paitsi opetettu jo vitosella), mutta tytöt vaan hyppi ja pomppi ja valitti ettei osaa. Sitte kokeessa ajattelin, että nyt ne saa sitte koston siitä ettei ollu tunneilla kunnolla. Mutta ei. Kokeen jälkeen ne valitti opettajalle niistä vitosista ja kutosista ja sano, ettei niille ollu opetettu niitä. Miten mä sitte sain siitä kokeesta ysin? Sitte ne valitti vanhemmille ja ne otti yhteyttä opettajaan, että mikäs nyt on, ku ei lapset mitään opi. Rehtorikin on puuttunut asiaan, mutta turhaan. Siis oikeesti. Mä tunnen vaan yhen mukavan tytön. Harmi vaan että sekään ei oo meiän luokalla.


Sama ongelma minullakin. Matikanope joutuu hakkaamaan karttakepillä pöytiä että saisi oppilaat hetkeksi olemaan hiljaa. Koska istuin aluksi sellaisella paikalla jossa edessä olevat pulisivat koko ajan, jouduin luokan häirikön viereen. Matikankokeesta sain onneksi ysin. Ne muutamat tyypit jotka pulisivat, saivat onnneksi nelosia ja vastaavia. Mutta siltikin jouduin sellaisen henkilön viereen, joka ei osaa edes pyöristyssääntöä. Ja minä tunnen vain yhden mukavan pojan, ja hän ei ole luokallani.
Ei yhtään samat stressinaiheet?
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Inku » 21.11.2010 14:47

Anteeksi, valitin jo eilen, mutta pakko saada purkaa johonkin. Juurikin noista ahdistavista ihmisistä foorumeilla. Löysin jokin aika sitten mukavan tuntuisen foorumin, mutta siellä on eräs henkilö, joka tuntuu ottaneen minut jostain syystä silmätikukseen. Hän vastaa usein samoihin ketjuihin mihin minä, ja on IHAN AINA eri mieltä. Jos kehun jotakin tai puhun jonkin puolesta, hän haukkuu saman asian. Jos taas en tykkää jostakin, hän vastaa aiheeseen ja kehuu saman asian. Hänen mukaansa se olen aina minä jolla on väärä olemus, asenne tai huono maku. Muutama vuosi sitten eräällä foorumilla törmäsin samanlaiseen tapaukseen, mutta joka meni niinkin pitkälle että häiriköi yksärilootaan asti.

Ei vain mene jakeluun, miksi jotkut tekevät tuollaista, kun ei siitä mitään hyötyä ole ja tulee vain paha mieli. Vaikka ollaankin netissä, niin pitäisi silti vähän miettiä mitä toisille sanoo. Tyyliin "Voisinko sanoa tämän kasvotustenkin?" Ja vähän surkuhupaista tässä on vielä sekin, että sekä tämä vanhempi että uudempi tapaus (jonka tempauksia olen saanut viimeksi tämän aamun lukea) ovat molemmat aikuisia ihmisiä. Nykyinen häirikkö on minuakin vanhempi. Pokémon-foorumillakin, jossa suurin osa on lapsia, osataan ottaa toiset paremmin huomioon kuin porukassa jossa suurin osa on aikuisia. (Köh, mikäli joku sitä miettii, miksi tällainen "vanhus" täällä pyörii, niin ihan vaan mieluisan ilmapiirin takia...) :---D
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 22.11.2010 16:56

Tyttöystäväni ostamat pokemon kortit thaimaasta olivatkin feikkejä!!
Harmittaa ihan todella paljon....
Sain tietää korttien epäaitoudesta vaihtajien kesken, hyvä että tuli kuitenkin ilmi.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 22.11.2010 17:01

Jontukka kirjoitti:Tyttöystäväni ostamat pokemon kortit thaimaasta olivatkin feikkejä!!

No yllättikö? >_>
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 22.11.2010 17:03

Maketsu kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Tyttöystäväni ostamat pokemon kortit thaimaasta olivatkin feikkejä!!

No yllättikö? >_>



Nyt on pakko sanoa että, joo ja ei.

Omistin viimeksi pokemon kortteja noin 7-8 vuotta sitten joten en osannut tunnistaa että ne olisivat feikkejä.
joissan korteissa oli "kiiltävä" pinta ja näyttivät aidoilta. Fontti on kuulemma outo.

Täytyy lempata roskiin koko pakka. : /
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 22.11.2010 17:15

Byääh mun silverin seivi katos jonnekki :( :( :( Ja olipa kivaa kun mentiin partiossa myymään joulukalentereita. en saanut myytyä yhtään! T_T

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 22.11.2010 18:09

icewortex kirjoitti:Byääh mun silverin seivi katos jonnekki

Tuota se patterin loppuminen teettää, mutta ei hätää, se patteri on mahdollista vaihtaa. Silverissä, kuten muissakin 1. ja 2. sukupolven pokemonpeleissä, on CR2025-patteri, mutta kannattaa käyttää CR2032-patteria, joka kestää pidempään. Niitä saa isommista kaupoista. Kuvallinen, englanninkielinen ohje patterin vaihtamiseen löytyy täältä. En ole itse tuota patteria vaihtanut, mutta tuo vaihto vaikuttaa yksinkertaiselta, mikäli osaat juottaa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 23.11.2010 00:24

icewortex kirjoitti:Byääh mun silverin seivi katos jonnekki :( :( :( Ja olipa kivaa kun mentiin partiossa myymään joulukalentereita. en saanut myytyä yhtään! T_T

Sama täällä. Minulla seivi ei tallenna edes tietoja Silveriini, Rediin, Silveriin ja Goldiin. Myös Rubyltä loppui tavallaan patteri, mutta avattuani kasetin, en saanut patteria irti paikaltaan. :(
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 27.11.2010 17:45

[Ironia] Mukavaa ku Tas laittaa kokoaja vanhas foruumis Tittelipelis numero kuutosesta tittelin "Minulla on viikset". Nykyää ei näemmä saa valita tuota titteliä mikä vapaavalintanumerosta tulee.[/Ironia]

Pidän itsekin sitä niin mukavana tittelinä, että voisin korvata tuolla tittelillä kokonaan sen vapaan valinnan! :) ~Tas
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 28.11.2010 19:28

Ärsyttää ku koulu menee välillä päin puuta, koeruuhka tulossa ja sitten vielä ne partioretket. Pitäis jaksaa lukea sadan sivun koealueita joka päivä, keskittyä opiskeluun ja ennen kaikkea; pärjätä koulussa. Minkä minä sille voin että matikanluokassa istun luokan surkeimmalla paikalla. Opettajat ovat välillä ihan toivottomia "Korvan" (et halua tietää kuka, mut se en ole minä) kanssa. Multa lähtee järki!
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 30.11.2010 19:25

Koeviikko alkanut.. ei voi muutkun ärsyttää. Pitäisi harjoitella ja treenata ennen seuraavaa Finnmangan kilpailua, mutta nyt pitää vain syventyä pitkän matikan yhtälöihin..
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 02.12.2010 12:19

Joku jäljittelee minua NOF:ssa. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, tosin hän lienee kohta banaanisaarilla, sillä käräytin hänet Mewwer-spriteni(avassani) luvattomasta käytöstä, hän oli tökerösti yrittänyt peittää luvatonta käyttöä muokkaamalla sitä Invert-toiminnolla.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa

cron