Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja FMA the second » 08.11.2010 15:38

Itseäni pännii tämä oma koulumenestymiseni, kohta pitäis alkaa hakemaan lukioon tai amikseen mutta ei tolla torkalla kyllä varmaan mihinkään pääse, lähimpääkin amikseenki tarvitaan suurempi keski-arvo kun tänne meiän koulun lukioon ;(
THE CAKE IS A LIE!
Avatar
FMA the second
 
Viestit: 12
Liittynyt: 06.11.2010 22:52
Paikkakunta: Hanko

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Luca » 08.11.2010 16:08

Mewtwolover kirjoitti:
Riolu-fang kirjoitti:Ja sitten vielä se että koulussamme on muutama idiootti jotka polttavat keskellä koulun pihaa, eivätkä opettajat puutu asiaan. Osahan näistä on 7.luokkalaisia ja osa tulee minun luokaltani. Osa luokallani olevista on juonut keskellä koulupäivää, ja he saivat vain 1 h jälkkää. Siis mitä! Heidät olisi pitänyt erottaa koulusta.

Tuosta kannattaa tehdä juttuvinkki molempiin iltapäivälehtiin, tuollainen saattaa hyvinkin päätyä ko. lehtien sivuille, jolloin skandaali on valmis -> koulu joutuu paineen alla tiukentamaan suhtautumistaan noihin asioihin. Varmempi tapa saada muutos tuohon on ilmoittaa noista juopottelevista ja tupakoivista oppilaista poliisille, sillä alaikäinen ei lain mukaan saa pitää hallussaan alkoholijuomia tai tupakkatuotteita, lisäksi oppilaitosten alueella tupakointi on muutenkin laitonta. Alle 15-vuotiaiden kohdalla tuosta seuraa ilmoitus lastensuojeluviranomaisille, vanhemmille ja koululle. Juttu mennee tuossakin tapauksessa lehteen ja siitä johtuva julkinen paine viimeistään pakottaa koulun tiukentamaan suhtautumistaan noihin asioihin.


Monissa kouluissa tupakointiin suhtaudutaan liian lepsusti vaikka se olisi kielletty. En ole kuullut että kenestäkään tupakoivasta oppilaasta olisi tehty mitään ilmoituksia minnekkään. On tuossa kyllä tyhmä koulu! Oppilaat saa polttaa keskellä pihaa ja juomisesta vaan 1h jälkkää! Meillä kun jotku jäi kiinni juomisesta koulussa niin erotus tuli,mutta tupakoinnista ei sen kummemmin välitetty jälkkää vaan tuli. Onkohan ongelma niin laaja että sille on vaikea tehdä mitään vaikka lakia rikotaan? Juu ja ilmoita ihmeessä iltapäivälehtiin niin asia voi jopa muuttua. Varmemmin se noin muuttuu kuin että tekee koululle valituksia tai sivistyslautakuntaan yms. 8)
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 09.11.2010 12:06

Mun iho on nyt ihan älyttömän kuiva. Kyynärpäät on niin kuivat että ne verestävät ja koskee jos nojaa kyynärpäiden varassa johonkin. Rasvaan joka päivä useasti ja hyvällä rasvalla mutta älkää sitten parantuko, hmmph :<

Oon lisäksi alkanut taas pyörtyilemään/pökertymään etenkin aamuisin. Tai se on sellaista että silmissä sumenee/näkö lähtee, jalat menee alta ja tulee tosi sekava olo joka jatkuu muutaman minuutin, tapahtuu lähes päivittäin/useamman kerran päivässä. Yleensä kerkeän juuri tajuamaan mitä tapahtuu ja nopeasti nojaamaan seinään/käymään kyykkyyn, mutta tänään kun olin menossa aamupalaa hakemaan romahdin keittiön lattialle ja iskin lonkkani tosi kipeästi, onneksi pää ei osunut mihinkään. Mun alhainen verenpaine ainakin aiheuttaa tätä, mutta kun pyörtyilyä ei tapahtunut useampaan kuukauteen ja alkoi pari viikkoa sitten uudestaan, en tiedä voisiko tässä olla jotain muutakin. Terkkariaika lienee tässä lähiaikoina niin ehkä sitten saan pyydettyä laajan verenkuvan ottamisen jne.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Inku » 09.11.2010 13:17

Talvi toi mukanaan ah-niin-ihanan atooppisen ihottuman jälleen. Viimeksi se hävisi jossain tammi-helmikuun tienoilla ja oletinkin sen lähteneen kokonaan, mutta ehei: nyt se tuli taas. Toivottavasti ei yhtä pahaksi mene kuin se joskus pari vuotta sitten oli, jolloin normi-iho näkyi sellaisina pieninä laikkuina siellä sun täällä ja muuten oli vain kutisevaa ihottumaa naamaa myöten. (Tämä on muuten yksi syy sille miksi en missään nimessä haluaisi biologisia lapsia. Atopia periytyy ja tätä en kyllä tietoisesti haluaisi siirtää kenellekään. =.=)

Lisäksi mulla on nyt jo toista kertaa tänä talvena jokin tuollainen omituinen muka-flunssa. Nenä vuotaa, on yskää, tukkoinen olo ja väsyttää, mutta ei ole kuumetta. Alilämpöä pikemminkin. Todella ärsyttävä olotila, kun ei tavallaan tiedä onko oikeasti kipeänä vai ei, pitäisikö jäädä kotiin vai uskaltaisiko lähteä kouluun/ulos vai ei. Noh, tänään ei onneksi ollut kontaktitunteja ollenkaan joten kouluun ei tarvinnut mennä. Ihmetyttää silti.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 09.11.2010 15:45

Ärsyttää ku pitää oottaa 24h että saattaa tulla PR3. Hehkutin 6 tuntia koulussa että en jaksa oottaa et pääsee kotii mut se oli turhaa. Hehkutin jopa koko viimeviikon että Perjantaina saan uuen pelin mut sillo ei tullu sen postilakon takia. Ja sitte hehkutin tätä tiistaita viikonlopun ja maanantain ja 8-14:15 ajan tiistaina. Ja nyt pitää hehkuttaa 24h et pääsee näkee ku ei taaskaa oo tullu.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 09.11.2010 22:05

ARGH! Oon ihan paineissa. Huomenna alkaa työssäoppiminen, ja minä ja minua ohjaava opettaja ollaan molemmat yritetty saada mun työpaikkaohjaajaa kiinni. Kun sille laittaa sähköpostia niin tulee automaattinen vastaus että "olen lomalla, palaan viikolla 44". Minä ja ope saatiin molemmat tuo vastaus, mutta viikko 44 on mennyt jo.. Ope yritti soittaa sille mutta ei saanut sitä kiinni, niin yritin minäkin eikä mitään. Huomenna alkaa työssäoppiminen ja se työpaikkaohjaaja ei ole edes ilmoittanut olevansa lomalla.. Ja sitten en ole varma että sanoinko silloin että työssäoppiminen alkaa 10 vai 11 päivä marraskuuta, jos sanoin että 11 päivä niin sitten kun menen sinne huomenna niin ne on ihan ihmeissään et mitä mä siellä teen.. Ei oikeesti, hirvittää huominen.. Ihan varmasti ne alkaa ragea jotain.. Nyt vasta tuli mieleen että olisi voinut soittaa sen työpaikan yleiseen numeroon, mutta paikka meni kuudelta kiinni.. Näin. T_T
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 10.11.2010 00:01

Hmmm... Käyttäsinkö ironiaa? Täällä on tosi mukavaa väkeä. Heti varoitus niskaan yhdestä kukkakaali-sanasta. Höh... :(
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 10.11.2010 15:41

Törkeetä ku ne ei saa Helsingistä parin kilsan matkaa tänne kuljetettua Gigantin keskusvarastosta PR3 peliä. Perjantaina tilattu eikä vielläkää tullu.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 10.11.2010 17:09

Inhottaa se kun Darrel kirjoittaa tänne kokoajan samasta asiasta. Ärsyttää myös se kun jalkaan sattuu aivan punajuuresti.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 10.11.2010 17:12

Sain juuri tietää että kohteeni missä olen töissä lopetetaan.
Tarkoittaa sitä että olen kohta työtön.
Taidan siirtyä sitten sinne lentokentälle töihin kun se on vielä mahdollista.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 10.11.2010 17:18

Ärsyttää (vähän) ku kaikki kirjottaa mun foruuminimen väärin. Kuulen kokoajan nimeä Darrel vaiks se on Darrell eli kaksi äLlää
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 10.11.2010 19:53

Työpaikkaohjaaja olikin onneksi paikalla ja ihmetteli kovasti sitä lomaviesti juttua, sillä hän on poistanut sen automaattiviestin jo kahteen otteeseeen mutta silti se lähettelee sitä. Mutta sitten hän oli vaan: "En tainnut vastata sun sähköpostiin" No joo ei, ja se harmittaa että jäi niin epävarma mieli koko jutusta. Muuten meni päivä hyvin mutta lähes kahdeksan tuntia seisomista ja kävelyä myymälässä ei tee jaloille hyvää, molempiin polviin sattuu ja jalkapohjat ovat arat. Kyllä tähän tottuu taas kun jonkun aikaa on ollut töissä mut ei oo kovin mukava tunne :P Istumaan pääset vain kassalla tai jos asentaa tietokoneita takahuoneessa. Olen siis Salon Teknisillä töissä :P
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 10.11.2010 19:55

Valitan sitä että tänään oli viimenen päivä kun sain käyttää lastenlippua liikenteessä, enkä ole täyttänyt opiskelijalippuhakemusta vieläkään. Enkä myöskään opiskelijatukihakemusta. : (
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 10.11.2010 22:35

Jouduin ramppamaan 5 kilometriä kouluun ja kun koetta ei siellä pidetty, jouduin tulemaan takaisin kotiin. Kiva lukio, kun siellä jossain kaukana on. Toisellä puolella Helsinkiä. Se koe pitää tehdä Fronterissa ja siinä on liikaa kysymyksiä koko päiväksi. Nettikin vielä lagaa. T_T
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 10.11.2010 22:52

Ääääh... Olin tilaamassa huuto.netistä Action Replay DS Media Editionia 14eurolla. Oli 20 minuuttia aikaa jäljellä. Ajattelin että ei kukaan sitä niin lyhyessä ajassa ehdi huutaa. Sitten tuli joku tyyppi joka korott hinnan 29 euroon. -.-" Sillä hetkellä ilme oli jotenkin tälläinen:
Spoiler:
Kuva
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hadoken Range » 11.11.2010 18:35

Varmasti henkilö olisi joka tapauksessa huutanut.Porukathan huutaa just viimeisillä hetkellä!
Hadoken Range
 
Viestit: 3
Liittynyt: 10.11.2010 19:56

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 11.11.2010 20:22

Tällä hetkellä pännii liikkatunnit. Pakko niien on vääntää meille jotain valssia, Foxia jne. Ja vielä sitä pellemusiikkia: "Tässä ja nyt, vain tämä hetki, me eletään. Tunteiden tie..."
Sitten saa tunnin jälkeen kauhean krampin käteen kun on tanssinut kaksimetrisen venäläisen kanssa. Ja kaikki muut on sitten lyhyitä, eli roikutan kättä niien hupuissa. Ja aloitusparinahan minun tuurillani on yleensä joku tupakanpolttajista. Vihaan maanantaita ja keskiviikkoa (ainakin parin viikon ajan).
Viimeksi muokannut Riolu-fang päivämäärä 14.11.2010 17:02, muokattu yhteensä 1 kerran
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja TheAllu » 12.11.2010 19:39

Mua potuttaa se että reisilihakset ovat jo viidettä päivää kipeät eikä pysty edes kävelemään kunnolla :( O___________o
Vaihtola
3DS Friend Code: 4682 - 8650 - 9976
Avatar
TheAllu
 
Viestit: 437
Liittynyt: 01.11.2010 15:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 12.11.2010 23:28

nyt on stressiä ja syystäkin , mulla on koneella pokemonin 1,2,3,4 tuotanto kaudet , mutta myös hopeanuolen leikkaamaton versio ja weed , mutta kumman katsoa ensin , kun aikaakaan ei ole kumpaankaan =/ ja noi on ihan pakko kattoo joskus
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 14.11.2010 21:58

Ärsyttää, kun lähikirjastostani lainaa mangoja, ne ovat ärsyttävän usein suhrittuja. Tänäänkin luin Bleachia, jossa suurimmassa osassa kuvista Ichigon hiukset oli väritetty kirkkaan oransseiksi ja silmät punaisiksi, ja Byakuyalle oli laitettu violettia luomiväriä. Toisessa osassa joku oli tussilla vahvistanut todella rumiksi Hitsugayan silmiä lähikuvissa, mikä harmittaa koska kyseisellä hahmolla on mielestäni nätit silmät. Aikaisemmin luin yhtä toista sarjaa, jossa melkein kaikille hahmoille oli piirretty vampyyrinhampaat. Sitä oli vielä ärsyttävämpää lukea.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron