Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 28.12.2011 20:43

Valitan sitä että super mario galaxy 2:ssa en pääse tota grandmaster galaxy perfect run kenttää läpi >:O >:O
muuten on jo 241 tähtee saatu.
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wilperi » 28.12.2011 21:36

Pokecollector kirjoitti:Valitan sitä että super mario galaxy 2:ssa en pääse tota grandmaster galaxy perfect run kenttää läpi
muuten on jo 241 tähtee saatu.

Kyllä se sieltä irtoo kunhan vaan tarpeeksi monta kertaa yrittää.
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja JaniK » 28.12.2011 22:01

JaniK
 
Viestit: 32
Liittynyt: 01.11.2010 23:38

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 02.01.2012 12:52

Ärsyttävää, kun en saa nukuttua kunnolla.
Heräilen koko ajan yöllä eikä kukaan tiedä miksi.
Tänäkin yönä sama juttu. Loppujen lopuksi sitten nousin ylös kuudelta >:O
Tiedän kyllä, että jotkut tällä foorumilla nukkuvat minuakin vähemmän, joten en halua kommentteja siihen suuntaan, että:
"Ilmeesi, kun kuulet, että nukuin vajaan tunnin!"
Minä olen ihminen, joka tarvitsee paljon unta! Vaikka menisin kuinka myöhään tahansa nukkumaan, se minulle normaali aika lopulliseen heräämiseen on aina kuuden ja kahdeksan välillä.

Äiti veikkasi, että kun menin nukkumaan uutena vuotena joskus about kahdelta niin, että saisin nukuttua kunnolla. Mutta ei! Heräileminen saattoi tosin johtua silloin raketeista ja muusta melusta, mutta...

Joo, olen nyt tosi väsynyt enkä jaksa ajatella oikeen mitään. Siksi viesti siis niin sekava :(
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 02.01.2012 16:15

Chiru kirjoitti:Ärsyttävää, kun en saa nukuttua kunnolla.
Heräilen koko ajan yöllä eikä kukaan tiedä miksi.
Tänäkin yönä sama juttu. Loppujen lopuksi sitten nousin ylös kuudelta
Tiedän kyllä, että jotkut tällä foorumilla nukkuvat minuakin vähemmän, joten en halua kommentteja siihen suuntaan, että:
"Ilmeesi, kun kuulet, että nukuin vajaan tunnin!"
Minä olen ihminen, joka tarvitsee paljon unta! Vaikka menisin kuinka myöhään tahansa nukkumaan, se minulle normaali aika lopulliseen heräämiseen on aina kuuden ja kahdeksan välillä.

Äiti veikkasi, että kun menin nukkumaan uutena vuotena joskus about kahdelta niin, että saisin nukuttua kunnolla. Mutta ei! Heräileminen saattoi tosin johtua silloin raketeista ja muusta melusta, mutta...

Joo, olen nyt tosi väsynyt enkä jaksa ajatella oikeen mitään. Siksi viesti siis niin sekava

Minäkin heräilen öisin melko usein, ja nukahdan uudelleen vähitään puolen tunnin päästä. :( Se on todella ikävää.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 02.01.2012 16:20

Riolucario kirjoitti:Minäkin heräilen öisin melko usein, ja nukahdan uudelleen vähitään puolen tunnin päästä. Se on todella ikävää.

Onnekkaat te kaksi, minua välillä ottaa päähän se että nukun niin sikeästi välillä että vieressä täysillä soiva ja tärisevä herätys kellokaan ei herätä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 02.01.2012 16:42

kun vertailen noita kahta puolta niin tunnen olevani enemmän Zhaitukin kaltainen,kouluaamuna äly vaikea herätä vaikka koulu on ihan naapurissa!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 02.01.2012 20:09

Zhaituki kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Minäkin heräilen öisin melko usein, ja nukahdan uudelleen vähitään puolen tunnin päästä. Se on todella ikävää.

Onnekkaat te kaksi, minua välillä ottaa päähän se että nukun niin sikeästi välillä että vieressä täysillä soiva ja tärisevä herätys kellokaan ei herätä.

Saattaa kuulostaa onnekkaalta, mutta voin sanoa, ettei ole mitään ärsyttävämpää, kuin herätä unisena keskellä yötä, eikä pystyä nukahtamaan uudelleen. :(
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 02.01.2012 21:29

Valitan sitä että äiti ja iskä koko ajan koskee mun kamoihin ja nyt on hukkunut mukavasti tavaroita (esim: mew gold star kortti, sleevejä, rahaa ja kaiken maailman tärkeitä lappuja) Sekin vielä ärsyttää että vaikka sanon niille että ei koskisi niihin mun kamoihin niin silti ne koskee.
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 02.01.2012 23:38

Puhelin rikki! Valittaa, ettei ole simkorttia, ellei paina simkorttipaikasta tauottomasti. Huoltoon ->
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 03.01.2012 00:24

huomen viimene loma päivä ja sit keskiviikon joutuu menee kouluu ):
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.01.2012 02:30

Juu u. Joku älypää ampui uutena vuotena ilotulitus raketin tyttöystäväni auton lasiin tämän ajaessa. Ikkunaan jäi halkeamia sekä jonkilaisia paakkuja jota ei saanut rapsuttamalla pois...
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 03.01.2012 13:47

Jontukka kirjoitti:Juu u. Joku älypää ampui uutena vuotena ilotulitus raketin tyttöystäväni auton lasiin tämän ajaessa. Ikkunaan jäi halkeamia sekä jonkilaisia paakkuja jota ei saanut rapsuttamalla pois...

Kannattaa ilmoittaa poliisille ja pistää hieman laskua, jos et ole sitä viellä tehnyt. Ja muuten, miten ihmeessä tyttöystävällesi tapahtuu niin monesti kauheita asioita? Ei ole ensimmäinen kerta, kun olet täällä maininnut tyttöystävällesi käyneistä asioista.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.01.2012 17:46

Darrell kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Juu u. Joku älypää ampui uutena vuotena ilotulitus raketin tyttöystäväni auton lasiin tämän ajaessa. Ikkunaan jäi halkeamia sekä jonkilaisia paakkuja jota ei saanut rapsuttamalla pois...

Kannattaa ilmoittaa poliisille ja pistää hieman laskua, jos et ole sitä viellä tehnyt. Ja muuten, miten ihmeessä tyttöystävällesi tapahtuu niin monesti kauheita asioita? Ei ole ensimmäinen kerta, kun olet täällä maininnut tyttöystävällesi käyneistä asioista.



Vakuutus onneksi löytyy, katsoo nyt laittaako hän asiasta ilmoitusta poliisille...
Tapahtuuhan niitä asioita useamminkin, mutta jotkut menevät niin yksityiselämän puolelle että niitä en tänne kirjoita. Itselleni sattuu ja tapahtuu vaikka mitä mutta ne kuuluvat enemmän työasioihin joista en mielelläni muille valita.
Olen tainnut mainita tyttöystäväni 1-3 kertaa. ; ) eli en sen enempää ole valittanut häneen liittyvistä asioista.
Viimeksi muokannut Jontukka päivämäärä 03.01.2012 22:55, muokattu yhteensä 1 kerran
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 03.01.2012 22:40

Määäh miun microdermal -lävistys/implantti on tulehtunut :( Ei tullut kertaakaan mitään oireita neljään kuukauteen, niin nyt sitten senkin edestä. Yritin vaihtaa paikalle uutta korua itse ja samalla vahingossa nykäisin korua huonosti. Toivottavasti ei nyt kasva ulos, juuri kun ostin uusia koruja <__< (mm tällaisen söpön liskon: http://www.crazy-factory.com/images/actionshots//16083.jpg )

Lisäksi pitäisi tehdä koulujuttuja ja kaikkea ja ei jaksaisi yhtään mitään. Onneksi koulu itse alkaa vasta 10. pvä.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 04.01.2012 00:04

voi *****, huome kuudelt herätys. enne kouluu kauppaa ostaa kaverille joulu lahja (joudun kävelee matka jtn 4 km), 7 tunnin koulu päivä (viel kaikkii tyhmii aineit). sitte joudun kävelee 30 minuutis kotii ja tekee ruokaa. ja tietty pitää olla treenit nii tulee taas kiire... tuun treeneist joskus yheksän jälkee kotii. sitte siin menee jtn 3 et pääsee nukkumaa...

ja ***** en jaksa ny mennä nukkuu ):...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja kassu » 04.01.2012 16:12

valitan että joudun kaupungille siskojeni kanssa "makutuomariksi" eli kantamaan kauppakasseja ._. ._. ._.
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 05.01.2012 00:43

kassu kirjoitti:valitan että joudun kaupungille siskojeni kanssa "makutuomariksi" eli kantamaan kauppakasseja



Siinä onkin kestämistä.
Ei muuta kuin jaksamisia tuolle päivälle.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 07.01.2012 22:39

Valitan että kun olin Kuusamossa niin 2v serkku rikkoi näppäimiä mummin läppäristä jonka takia en päässyt koneelle koko reissussa olo aikanani koska läbbäri meni korjaukseen! ja sitten vielä lähdettiin tänään takaisin Helsinkiin muttä yllätys yllätys aamulla puhkesi oksennustauti joka onneksi näyttää menneen ohi

EDIT: joo tuli tuosta koulusta mieleen että oon matikassa muita meiän luokkalaisia jotain 7 aukeemaa jälessä koska olin kipeä sen kaksi viikkoa.
Viimeksi muokannut Mov päivämäärä 07.01.2012 23:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 07.01.2012 23:28

Mov kirjoitti:Valitan että kun olin Kuusamossa niin 2v serkku rikkoi näppäimiä mummin läppäristä jonka takia en päässyt koneelle koko reissussa olo aikanani koska läbbäri meni korjaukseen! ja sitten vielä lähdettiin tänään takaisin Helsinkiin muttä yllätys yllätys aamulla puhkesi oksennustauti joka onneksi näyttää menneen ohi

Kai nyt yhden reissun ilman konetta kestää. Minä olin kuule juuri kaksi viikkoa mökillä ja kävin sinä aikana vaan yhden kerran netissä kirjastossa, koska eihän siellä kuusessa mitään nettiä ole. Ennen oli lankamodeemi, mutta se poistettiin käytöstä koko seudulta. Eikä sitäkään käytetty usein, koska maksu tuli netissä olon mukaan ja yhteys oli älyttömän hidas. Kyllä sen ajan kesti ihan hyvin ilman nettiä. Ymmärtäisin jonkin verran raivoasi, jos läppäri olisi omasi, mutta että pitää valittaa siitä ettei pääse jonkun toisen läppärille... Oksennustauti on kyllä ikävä.

Valitan sitä että huomenna pitää mennä mummolaan syömään. Eihän siinä mitään, saa ilmaista ruokaa ja siellä on ihan kivaa, mutta viimeisen lomapäivän viettäisi mieluummin kotona loikoillen. Se kouluun palaaminenkin on jonkin asteen valituksen aihe.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron