Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 26.05.2011 14:50

KoReaNMaG kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
Wemps kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin .

Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, turhaan odotat.

Enkä nyt tarvitse mitään kommenttia, että "sul ei vaan oo kavereita". On.

Sul ei vaan oo elämää. Eikä kenelläkään muullakaan joka on lähtenyt mukaan Facebookiin. Piste.

Mitä ihmettä? Ainakin suurimmal osalla facebookin käyttäjillä on elämä. Melkoisen moni julkkiskin omistaa siellä sivun. Toi tais olla trollia tai tietämättömyyttä.


Vähän offiksi menee mutta:
-Facebookkia käyttävä voi olla ihan no-life tai sitten ei.
-Facebookkia boikotoi eniten yli 40-v miehet, hikiset nörtit ja henkilöt joita ei ole kauneudella siunattu. (mutta poikkeuksia löytyy)


itsekään en tuosta facebookista ole kovin innostunut... Ensiksi se ikäraja ja kun ajttelee niin en oikeastaan ees halua, että jotkut tuijottaa näytöiltään rumaa päsrstääni. Itselleni ainakin riittää sähköposti...

Ja nyt pännii se, että meidän luokka meni maauimalaan uimaan. Noh, olisihan se voinutkin olla kivaa, mutta kun minä en sitten pääsytkään. Tämä johtui -mistäkäs muustakaan- kuin siitä, että vanhempien mielestä oli liian kylmä (No... Silloin oli OIKEASTi kylmä...) Ajattelin lohduttautua sillä, että niillä on tylsää, kun harjoitellaan melkein koko kerta jotain potkua (niinkuin normaalista, kun mennään luokan kanssa uimaan...), mutta kun ei. He saavat uida mielensä mukaan koko uimakerran. Minä joudun kahden ystäväni ja yhden meidänluokkalaisen kanssa juoksemaan jotain pölyistä pururataa koko kerran, sillä aikaa kun toiset pitää hauskaa... Huijaaminen ei olisi onnistunut, koska meidän piti napsia niistä kilometripylväistä kuvia >:( Se yksi meidänluokkalainen pilasi oikeastaan koko reissun. Meillä olisi saattanut olla ihan hauskaakin muuten... Kun tulemme takaisin hieman etuajassa niin opettaja vaan sanoo sellasella haukkavalla äänellä: "Te voittekin jäädä sitten tähän odottamaan, kun nuo muut uivat ja pitävät hauskaa." Jaa... Meistä kukaanhan ei halunnut mennä ihanan vilpoiseen veteen uimaan vaan kaikkien mielestä oli paljon kivempaa juosta metsässä...

Nyt myös nakertaa se, että oikean jalkani polvi on poissa paikoillaan ja, että jouduin juoksemaan sen kanssa siellä kirotussa metsässä... Kaiken lisäksi potuttaa myös se, että kaaduin meidän pesuammeen rautasta hiomatonta jalkaa päin (ne reunat ovat siis hyvin terävät) ja se viilsi kauniisti 2cmx2cmx0,5cm kokoisen reiän kantapäähäni. Unohdin vielä siihen jokupäivä laastarin ja nyt se on kivasti tulehtunut. Jessss...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 27.05.2011 21:18

Tänää oli taas tosi tyhmä liikka tunti. Eka mulle tultii valittaa siitä ku kommentoin "koko ajan" ja sitte ope sano mulle et mitä sä siin kiroilet??? Mä sanoin vaa et ai s*****a sillon ku pesä pallo tuli täysii kätee... Sit viel se toine ope oli puolueelline. Ja samat opet tulee sinne viesti karnevaaleihi et pitäis seki päivä kestää :(.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Luca » 27.05.2011 21:58

KoReaNMaG kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
Wemps kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan siitä ku mun pitää venata viel vähä yli 2 kuukautta et pääsen facebookiin .

Ei siellä ole mitään kiinnostavaa, turhaan odotat.

Enkä nyt tarvitse mitään kommenttia, että "sul ei vaan oo kavereita". On.

Sul ei vaan oo elämää. Eikä kenelläkään muullakaan joka on lähtenyt mukaan Facebookiin. Piste.

Mitä ihmettä? Ainakin suurimmal osalla facebookin käyttäjillä on elämä. Melkoisen moni julkkiskin omistaa siellä sivun. Toi tais olla trollia tai tietämättömyyttä.


Vähän offiksi menee mutta:
-Facebookkia käyttävä voi olla ihan no-life tai sitten ei.
-Facebookkia boikotoi eniten yli 40-v miehet, hikiset nörtit ja henkilöt joita ei ole kauneudella siunattu. (mutta poikkeuksia löytyy)

Itse en tajua koko facebookin ideaa. Ihmiset vain kirjoittaa sinne tyyliin: ''tulin juuri vessasta. Nyt syön leipää. Kohta menen kauppaan''. Itseäni ei ainakaan jaksa kiinnostaa tuon tyyliset jutut mitä ihmiset kirjoittaa sinne. Jos rekisteröityisin sinne en kävisi siellä varmaan koskaan kun ei kiinnosta ja sitten ihmiset luulisivat etten ole kiinnostunut heistä kun en ole koko ajan painamassa ''tykkään''. Missä muuten on ''en tykkää'' nappi, sitä kaipaisin kovasti. Mieluummin olen ''livenä'' yhteydessä ihmisiin+mesen välityksellä. Facebook on siis ihan turha. Ja monet nuoretkin vastustavat facebookia, joten onko tuo toinen lauseesi trollausta? Tunnen vain nuoria jotka vastustavat facebokia koska monet tuntemani aikuiset eivät edes tiedä siitä.
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 28.05.2011 10:39

Koko luokkani(no melkein, joku kaksi puuttuu, ja minä) on facessa, ja olen välillä nähnytkin keskustelua siellä. EI mitään järkeä. Postailee vain tosilleen linkkejä videoihin, keskustelee ties mistä Justin Beaverista , eli kaikesta turhasta. Outoa on myös se että jos ollaan tietokoneluokassa, kaikki postaa facessa sen mitä voisi vain sanoa henkilökohtaisesti.

En tajua, en pidä. Myös se "ystävien" kertyminen olisi vähän outoa. Katsoin kerran jonkun profiilia, ja tiesin tämän tyypin kaverit, noin kymmenen, koulun ulkopuolella ehkä parikymmentä. Sitten ystävien määrä muuten vaan on jotain 200. What?
Koreanmag on hieman outo tyyppi, mutta eka lause on totta. Toka menee ihan selkeästi trollaukseksi, onneksi siinä on se poikkeuksia löytyy kommentti, muuten menisi vain haukkumiseksi.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 28.05.2011 13:12

Yhyy :( Valitan sitä, että jalkani ovat kylmät vaikka minulla on villasukat. T_T

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jenny » 28.05.2011 13:36

Kolme asiaa.

- MATKAHUOLTO
Mitä: Yritin ostaa bussilipun välille Helsinki-Hamina
Väite: Matkahuollon sivuilla mainostettiin, että heiltä voi ostaa liput näppärästi netin kautta.
Totuus: Kyseistä lippua ei voinut ostaa Matkahuollon eikä Expressbussin sivuilta netistä. Tilaus olisi pitänyt tehdä arkena kello 16 mennessä ja lipun olisi saanut noudettua vasta seuraavana arkipäivänä. Et siis voi tilata lippua perjantaina, jos haluat sunnuntaina päästä jonnekin bussilla. R-Kioskilta voi noutaa ennakkovarattuja lippuja, mutta ei ostaa sitä paikanpäältä. Varaus olisi pitänyt tehdä arkipäivänä 9-16. Missään lähettyvillä ei ole auki Matkahuollon pistettä, josta lipun olisi saanut ostettua.
Ratkaisu: Mene odottelamaaan bussia sunnuntaiaamuna bussipysäkille ja toivo, että pystyt ostamaan lipun kuljettajalta.


- VR
Mitä: Junalippu Helsinki-Kouvola välillä
Väite: Ympäristöystävällistä ja edullista matkustamista.
Totuus: 50 euron lippu yhteen suuntaan ilman opiskelija-alennusta. Bussilla pääsee samaan hintaan kahteen suuntaan ja paljon lähemmäs määränpäätä. Junat eivät muutenkaan ole koskaan aikataulussa, mistä VR ei ota vastuuta koska se on Ratahallinnon vika ettei ohjausjärjestelmää ole uudistettu.
Ratkaisu: Hanki ajokortti.

- NETTIAJANVARAUS TERVEYSASEMILLE
Mitä: Erään yksityisen terveysaseman hienosti suunniteltu ajanvaraus, jossa voi valita jopa lääkärin.
Väite: Aikojen peruminen onnistuu vaivatta internetin kautta.
Totuus: Netin kautta voi varata aikoja, mutta peruminen ei onnistunut. Sivu kyllä näyttää, että aika olisi peruttu mutta kun seuraavan kerran kävin vilkaisemassa sivua, niin se aika roikkuu edelleen siellä voimassa. Jos en olisi käynyt sitä tarkistamassa, olisin joutunut maksamaan normaalin käyntimaksun 12e + 40e lääkärimaksun.
Ratkaisu: Soita asiakaspalveluun ja peru ajanvaraus puhelimitse.

Seuraavaksi ajattelin rentoutua värjäämällä hiukseni myrkyllisillä kemikaaleilla ja tutustumalla terveydenhuollon etiikan saloihin. <3
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Avatar
Jenny
 
Viestit: 309
Liittynyt: 14.12.2010 12:59

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 28.05.2011 19:12

Yli 2 vuoden tauon jälkeen olen saanut jostain napattua elimistööni pöpön joka aiheuttaa nuhaa, karhean kurkun, kipua korvissa ja poskionteloissa ja olo on muutenkin aikas kaamea. Ei kuitenkaan niin paha ettenkö liigaan lähtisi huomenna, sillä minulle ei koskaan nouse kuume kun olen sairaana. Nenän saa niistettyä ja kipuun voi ottaa pillereitä.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 28.05.2011 20:33

DNA Mokkula. Sinä päivänä kun äitini keksi vaihtaa vanhan, toimivan laajakaistamme näihin mustiin pieniin muovimötiköihin hän ei varmasti ajatellut sen enempää tekostensa seurauksia kuin yleensäkään. Hän vain ajatteli säästävänsä jokusen kympin kuussa.

Mokkulan toiminta lyhyesti: kun sen on kytkenyt tietokoneeseen, sillä pystyy surffaamaan hitaasti netissä vajaan puolen tunnin ajan, kunnes se ylikuumenee, samahtaa ja pitää laittaa jäähtymään noin kymmeneksi minuutiksi. Sama rumba voi jatkua tuntikausia, kuten meikällä. Tätä olen saanut kestää kuukauden pari.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 28.05.2011 20:36

Tänää oli vika liiga kerta ;( Ja turnauksiikaa kesäl ei oo ku pari ;(
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 28.05.2011 21:01

Doragon kirjoitti:DNA Mokkula. Sinä päivänä kun äitini keksi vaihtaa vanhan, toimivan laajakaistamme näihin mustiin pieniin muovimötiköihin hän ei varmasti ajatellut sen enempää tekostensa seurauksia kuin yleensäkään. Hän vain ajatteli säästävänsä jokusen kympin kuussa.

Mokkulan toiminta lyhyesti: kun sen on kytkenyt tietokoneeseen, sillä pystyy surffaamaan hitaasti netissä vajaan puolen tunnin ajan, kunnes se ylikuumenee, samahtaa ja pitää laittaa jäähtymään noin kymmeneksi minuutiksi. Sama rumba voi jatkua tuntikausia, kuten meikällä. Tätä olen saanut kestää kuukauden pari.

Hah, Soneran mokkulalla kestää (oikeasti) pahimmillaan 35 min päästä google -> jokin sivua.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 28.05.2011 21:23

Wow... Vähä pitkää! Mul menee se 3-10 sec normaalisti IPhonella ja koneella vähä enemmä
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 28.05.2011 22:14

Yksi sana; Philander/Viski. Se samperin kaaliaivo kyllä liikkui verkassa kiitettävästi, mutta radoilla sitten mulkoili hyvin pahasti hitusen värikkäämpiä puomeja ja epämääräisiä laatikoita, ja eihän niiden yli voi hypätä, nehän voisivat syödä pienen..! Ja hepollaha oli korkeutta semmoset ~170cm... Ihan vauva seo, vaikka sillä ikääki on 11 vuotta.

Saavutukset:
- 80cm HYL (lue: hylätty)
- 90cm HYL
- Melkein lento korkeamman luokan kolmannen esteen jälkeen
- Maitohappoiset jalat eteenpäin puskemisesta
- Kipeä kurkku huutamisesta ja karjumisesta
- Hehkeitä kieltokuvia

.. Joo, ratsastus on terveellistä. <D
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 28.05.2011 23:27

Yhyy... Tuli näköjää jotai uusii hymiöi :/ enkä sanois niit kauhee hienoiks... En voi muokkaa enää allekirjotustani muuten siihenki tulee noit uusii ( onneks siin viel säily sentää vanhat)
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Master Entei » 28.05.2011 23:42

Uudet hymiöt... miksi 3/4?
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 28.05.2011 23:44

Master Entei kirjoitti:Uudet hymiöt... miksi 3/4?

Tarkoitatko, ettei kaikkia korvattu? Loput tulevat myöhemmin.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Master Entei » 28.05.2011 23:46

Ei vaan kuvakulmaa, tuollain sivusta... nyt joku sanokaa että sen nimi ei ole 3/4 xd

Btw, miksi ei voisi jättää vanhatkin tallelle, mutta niin että ne pitää kirjoittaa esim :kieli:
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 29.05.2011 12:19

Master Entei kirjoitti:Btw, miksi ei voisi jättää vanhatkin tallelle, mutta niin että ne pitää kirjoittaa esim :kieli:

IMO ei ole kovin järkevää pitää kaksia melkein samanlaisia hymiöitä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 29.05.2011 15:14

Minua häiritään lähes joka sekunti ja minulta aina tarvitaan jotain. Heti kun ryhdyn itsekseni tekemään jotain, niin tullaan häiritsemään. Aina kun olen pelaamassa jotain konsolipelejä tai DSää, viiden minuutin päästä sen alkamisen jälkeen äiti ryntää paikalle kyselemään kysymyksiä, joihin en osaa tarkalleen vastata. Se on todella ärsyttävää. Ei koskaan rauhaa. Myös Meseäkään ei turvallista pitää päällä, kun kymmentuhatta ihmistä ryhtyy heittämään samaan aikaan "moi". T_T
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Master Entei » 29.05.2011 15:24

Mewtwolover kirjoitti:
Master Entei kirjoitti:Btw, miksi ei voisi jättää vanhatkin tallelle, mutta niin että ne pitää kirjoittaa esim :kieli:

IMO ei ole kovin järkevää pitää kaksia melkein samanlaisia hymiöitä.

Millä tavalla se haittaa mitään?
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 29.05.2011 15:28

Argatni kirjoitti:Minua häiritään lähes joka sekunti ja minulta aina tarvitaan jotain. Heti kun ryhdyn itsekseni tekemään jotain, niin tullaan häiritsemään. Aina kun olen pelaamassa jotain konsolipelejä tai DSää, viiden minuutin päästä sen alkamisen jälkeen äiti ryntää paikalle kyselemään kysymyksiä, joihin en osaa tarkalleen vastata. Se on todella ärsyttävää. Ei koskaan rauhaa. Myös Meseäkään ei turvallista pitää päällä, kun kymmentuhatta ihmistä ryhtyy heittämään samaan aikaan "moi".

Yksi syy miksi yritän välttää mese kaveri määrää menemästä liian isoksi (about 10 aktiivista täl hetkel minulla) kun pelkkä baukke miljoonine toistuvine kysymyksineen on jo paha. Yleensä pyydän sitä olee hiljaa jos teen jotain muutakin ku surffaan netissä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron