Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 02.12.2011 18:03

Yääh! En tykkää uudesta Youtubesta! Saanko enää takaisin ihanaa Cosmic Pandaa?
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 03.12.2011 02:03

Asdasdadsd, kaamea inspapuutos/-lakko meneillään. Hädin tuskin jaksan ajatella kirjoittavani/tekeväni yhtään mitään. Huomenna eiku tänään pitäisi lukiossa käydä onnittelemassa lakitettavia, herätys olisi ennen kahdeksaa ja mie olen yhä valveilla. Unirytmi on menny nokilleen jossai vaiheessa, ja pitäisi sitäkin korjauttaa.

Eduboy94, en tiedä auttaako, mutta tämän osoitteen avulla YT on jotenkin samanlainen ko ennen, mitä ny värit jäi siitä päivityksestä.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.12.2011 02:37

Uuteen kestää vain tottua, turhaan valitetaan tästäkin kaikkialla (YouTube). >__> Eihän tuo minullekaan ole (aluksi) mieluisa kun on niin tottunut vanhaan. Mutta onhan tuo uusi ulkoasu nyt kieltämättä paljon enemmän ajan tasalla.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 03.12.2011 09:27

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Uuteen kestää vain tottua, turhaan valitetaan tästäkin kaikkialla (YouTube). >__> Eihän tuo minullekaan ole (aluksi) mieluisa kun on niin tottunut vanhaan. Mutta onhan tuo uusi ulkoasu nyt kieltämättä paljon enemmän ajan tasalla.

Ei se uusi ulkoasu minua ainakaan niin haittaa, mutta kun käytettävyys huononee huomattavasti, alan olla näreissäni X( Saa näyttää vaikka miltä satumaalta tai ruutuviidakolta ja logot saavat vaihtua vaikka kymmenen kertaa, kunhan saan järjesteltyä videoni kunnolla, poistettua listalta helposti ne joita en aio katsoa ja saisin kunnon ehdotuksia, myös poistomahdollisuudella. Ja se, että yritetään pakottaa porukka verkostoitumaan ja jakamaan tavaraa hullun lailla on aivan turhaa tuputtamista. Tuubi ei ole Naamakirja, eikä sen pitäisi yrittää olla sellainen.

Tuosta voisi löytää lisääkin valitettavaa, mutta nyt ei ehdi. Vinevinevine...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.12.2011 19:24

Ai? En ole huomannut mitään mikä olisi vaikeampaa. Selitä ihmeessä lisää. :o
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Tas » 03.12.2011 20:36

Itse pidän rasittavana sitä, että nyt tuohon tulee kauhea lista tilattuja videoita ja vaikka sieltä bongaa jonkun jota ei aio katsoa, sitä ei saa poistettua siitä listalta. Tai ainakaan en ole huomannut mitään raksia niin kuin aiemmassa versiossa oli. Joten ne videot siis pysyvät siinä listalla ja pitää selata koko roska läpi nähdäkseen loput tilaukset. Aiemmassa oli myös saman käyttäjän/kanavan tai minkä lie videot yleensä koottu samaan kasaan ja niitä oli jopa 4 vierekkäin. Nyt tuo lista pitenee vielä entisestään, kun kaikki videot ovat yksitellen pinossa. En ole tosiaan tutkinut vielä paljoa yhtään tuota uutta Youtubea, mutta näin parin ekan kerran jälkeen sanoisin täysin järjettömäksi uudistukseksi, josta en ole vielä itse löytänyt yhtään plussaa.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Registeel » 03.12.2011 20:51

Kaikkille, jotka valittaa uudesta YT:stä.

Pääset vanhalle YT etusivulle tätä kautta:

www.youtube.com/home
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.12.2011 21:06

Registeel kirjoitti:Kaikkille, jotka valittaa uudesta YT:stä.
Pääset vanhalle YT etusivulle tätä kautta:
http://www.youtube.com/home

Suicca kirjoitti:Eduboy94, en tiedä auttaako, mutta tämän osoitteen avulla YT on jotenkin samanlainen ko ennen, mitä ny värit jäi siitä päivityksestä.

:P

Itse en ole koskaan pitänyt tuosta YouTuben vanhasta etusivusta joten minulle tuo uusi etusivu ei ainakaan ole askel huonompaan. Itse asiassa olen huomannut sen kautta enemmän kiinnostavia videoita kuin ennen. Nuo Facebook ja g+ härpäkkeet ovat tosin ihan turhia minulle joten olisi kiva jos ne saisi jossain vaiheessa piilotettua, varsinkin kun ovat niin silmiinpistäviä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 03.12.2011 21:26

Registeel kirjoitti:Kaikkille, jotka valittaa uudesta YT:stä.

Pääset vanhalle YT etusivulle tätä kautta:

http://www.youtube.com/home

No paljonpa tuo auttaa sitten kun ne laittavat koko höskän täyteen käyttöön, esim. kanaville. Ja jos tuosta menee esim. viesteihin, niin muuttuu takaisin samanlaiseksi kuin uusi.

Varsinkin uudet kanavat ovat kauheita. Onneksi vanhoja saa pitää vielä vähän aikaa. Pidin tosi hyvänä juttuna, että videoita pääsi katselemaan vaihtamatta sivua. Nyt jokaisen videon klikkaus vie uudelle sivulle, pois kanavalta. Lisäksi harmaat kehykset ovat tosi rumat eikä läpinäkyvyyttä voi enää säätää. Kanavalla näkyvät myös kaikki julkiset soittolistat, eikä niitä voi säätää muuten. Enkä näe nyt mitenkään omia tilaajiani. Ja missä kaverit ovat? Nyt kanavalle ei ole mitään käyttöä, sillä siellä ei voi tehdä mitään yhtään helpommin kuin muualla. Paremmin sanottuna se tulee muutosten lopullisesti voimaan tullessa olemaan täysin hyödytön.

Ärsyttää kun tuon YouTuben pitää uudistua melkeen koko ajan. Edellinen kanavasivumuutos oli sentään ihan hyvä.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 03.12.2011 21:28

Olenko ainoa, joka pitää aivan kaikista YouTuben uudistuksista? O_O
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 03.12.2011 21:42

Riolucario kirjoitti:Olenko ainoa, joka pitää aivan kaikista YouTuben uudistuksista? O_O

Et. Minä ainakin tykkään suurimmasta osasta uudistuksista, kunhan vielä olisi tuo ominaisuus että voi poistaa etusivulta videot joita ei katso niinkuin oli ennen. Muuten hyvä tuo uusi YT. :D

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wilperi » 07.12.2011 18:58

Puhelin päätti sitten pudota meidän pihalle ja näyttö halki. Jes.
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 10.12.2011 01:52

Onnee! Itse kaaduin tollein kivasti tuolle ihanan pehmeälle asfaltille minäpuhelin kädessä. No, eihän siinä mitään muuta, kuin kameralinssin ympärillä ja sitten siinä toisella puolella tuommoset kivat naarmut, kuvaamista ei haittaa, mutta toinen naarmu on aikas syvä + käsi verisessä vessapaperikääreessä, ei mtn sidettä yms... En osta minäpuhelin 4s, liian kapea näyttö + inhottava kädessä. Nyt vain toivotaan, että tämä kädessäni oleva (roska, joka on aivannnnnnn ihana, eisiis roska. Kaikki muut, ei 3gs<3) vempele kestää, jossei muuten, ilmastointiteippi hoitaa . *Katsoo kelloa* 0.55... Vois mennä nuq? Noh, perus päivä olikin... Moi
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 12.12.2011 00:15

GRAAAAAAH! Tulin tänne vähän valittaan siitä, ettei vanhempani ota Pokemon harrastustani yhtän tosissaan. MIKSI PITÄÄ OLLA OULUSSA!!! Sanoivat, että yhteen turnaukseen päästävät vuodessa, ja sekin tod.näk. SM:it. *huoh* Tässä nyt odotellaan vielä puolitoista vuotta siihen maagiseen 18 vuoden ikään, että saan lähteä koska haluan..................
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Supersankari » 12.12.2011 10:53

hitmonlanttu kirjoitti:GRAAAAAAH! Tulin tänne vähän valittaan siitä, ettei vanhempani ota Pokemon harrastustani yhtän tosissaan. MIKSI PITÄÄ OLLA OULUSSA!!! Sanoivat, että yhteen turnaukseen päästävät vuodessa, ja sekin tod.näk. SM:it. *huoh* Tässä nyt odotellaan vielä puolitoista vuotta siihen maagiseen 18 vuoden ikään, että saan lähteä koska haluan..................


Jos asut vielä sillon kotona, todennäkösesti et pääse sillonkaan.
Semmosia ne vanhemmat tuppaa olemaan, suojelevat vähän turhan paljon kaikelta maholliselta =P
Avatar
Supersankari
 
Viestit: 126
Liittynyt: 07.11.2010 10:36
Paikkakunta: Joensuu
(: Villit on skillit

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 12.12.2011 16:42

Supersankari kirjoitti:Semmosia ne vanhemmat tuppaa olemaan, suojelevat vähän turhan paljon kaikelta maholliselta =P

"Apua! Meidän Jesperi haluaa mennä pelaamaan pokémon korteilla joiden muiden ihmisten kanssa! Siellähän saattaa osua vaikka varvas pöytään!"
...Not. Itse epäilisin tälläisiin syyksi joko:
a. He pelkäävät osallistumismaksuja
b. He ovat laikoja
c. He pelkäävät jatkuvaa "Äiti, osta mulle puusteri!" huutoja
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 12.12.2011 20:06

Olen "sairaana", 37,24 astetta kuumetta, eli ei kova kuume, mutta päänsärky on aivan kamala, ja silmät vuotavat jatkuvasti. :(
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 12.12.2011 20:10

Riolucario kirjoitti:Olen "sairaana", 37,24 astetta kuumetta, eli ei kova kuume, mutta päänsärky on aivan kamala, ja silmät vuotavat jatkuvasti.

Parane pian. Onneksi sinulla ei sentäs kuume ole kova. Tuskin haluat kokea 39 asteen kuumetta, jonka itse jouduin joskus kestämään. Eikai tuo päänsärky tunnu liian kovalta? Itselläni yleensä ilman kuumettakin särkee päähän ja silmät vuotavat, mutta sinulla se saattaa olla hieman pahempaa.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 12.12.2011 20:29

Kokeilleppas joskus 41 asteen kuumetta... Ei muuten tunnu kivalta. Minuapa ärsyttää se, että ainut liiga, jossa kävin (a.k.a. Jyväskylän 2. liiga) meni paussille milloin lie ihmispuutteen takia. Enpä enää pääse pelailemaan korteilla tai ylipäänsä hyödyntämään niitä, kun tuo Sepänkeskuksen liiga tuntuu olevan "metagamepainotteisempi", ja minä kun en ollenkaan pidä metagamesta, oli se sitten korteilla tai DS'llä.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 12.12.2011 20:45

minäkin olen kipeänä koulusta pois olen ollut jo viikon perjantaina kuumetta oli 39 astetta päätä särki ja pyörrytti käveleminen oli vaikeaa mutta nyt on 37,2 kuumetta ja huomenna tai viimeistään ylihuomenna kouluun kunnosta riippuen.En kyllä suosittele redol comp nimistä lääkettä kellekkään minä rupesin itkemään kun söin sitä,lekuri määräsi lisäksi antibioottikuurin ja redol compia 3 kertaa päivässa 6 milliä! en kestä sitä onneksi iskä sanoi että jos se on noin pahan makuista että oikein tippa tulee linssiin niin ei sitten(iskä sanoi kans että se on senkin mielestä ultra pahan makuista) että täälaviisin no toivon riolucariolle pikaista paranemista!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron