Haaveet ja unelmat

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Silver » 17.06.2013 16:51

perajorma kirjoitti:
Bloodbane kirjoitti:
Silver kirjoitti:Mä haaveilen että ihmiset oppisivat käyttämään isoja alkukirjaimia, pisteitä ja pilkkuja.


Tää. Lähiaikoina on tullut vaan kielitaidottomia ihmisiä.


Riippuu tietysti tilanteesta. Eipä se tämmöisessä nettikeskustelussa juurikaan haittaa, jos ne isot alkukirjaimet tai pilkut puuttuvat. Olisihan se toki suotavaa, että näistä asioista haaveillessa olisi itselläkin asiat mallillaan. Saattaisi olla suurempi todennäköisyys, että haavet käy toteen ;)


Itsellä nyt ei sen suurempia haaveita tai unelmia ole. Mutta voihan sitä tietysti aina jostain pienestä unelmoida:
Spoiler:
Image


ai sä halutut etää kaikki tekstit osn täläsiä.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Staryu » 17.06.2013 18:05

Haavelien siitä ettei ihmiset olisi sanonko-minkä laisia toisilleen. Ketä se kiinnostaa kirjoitusasu?? -.-
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja perajorma » 17.06.2013 18:16

Silver kirjoitti:ai sä halutut etää kaikki tekstit osn täläsiä.


Mikäli tässä nyt viitataan erääseen henkilöön, niin kyseessä lienee joko nuori henkilö tai/ja trolli. Trolleilta nyt on ihan turha vaatia mitään... Enkä mä myöskään (noin) nuorilta henkilöiltä mitään kielioppiasioita lähde vaatimaan. Ai että kun saa naamapalmuilla ja nauraa, kun aina välillä tulee vastaan jostain latikon pohjalta omia tarinoita ja kirjoitelmia, joita on vuosia sitten tyyliin alakouloussa kirjoittanut *electrode*

Juu en mä mitään kirjaa lähtisi lukemaan, joka on tuohon tyyliin kirjoitettu, mutta sen erään henkilön viestin lukeminen ei tuottanut ainakaan minulle mitään ongelmaa. Enemmän pistää silmään nämä henkilöt, jotka mainitsevat muiden kielioppivirheistä. Sitten aina tulee vielä joku jorma leikkiin mukaan, joka yrittää näpäyttää takaisin näille paremmuudellaan hehkuttaville henkilöille heidän tekemillään kielioppivirheillä. Huh huh mitä hulluutta jokaiseen suuntaan :P

Näin haaveesi kannalta ajateltuna voidaan pitää positiivisena asiana sitä, että tälläkin eräällä henkilöllä toivon mukaan alkaa ne pilkut menemään paikoilleen, kunhan hän käy koulut loppuun.

Tästä väittelyn alusta alkaa huokumaan sellainen negatiivinen energia ja suunta kohti offtopiccia, joten ehdottaisin, että otamme muutaman askeleen taaksepäin. Itse haaveessasi ei ole mitään vikaa :)



togebi kirjoitti:ja että en kosakaan ala polttamaan tupakkaa ja juoda mun iso veli alkoi ja se ei ole kiva enään hän ei käy enää kotona eik ä soita meille ja on aina jotenkin ilkeä ( 18 vuotias nyt ) sori tästä tuli v<alitusta nyt.

Onhan tuo aina surullista, jos alkoholin ja/tai tupakan takia ihminen muuttuu noin ja siitä aiheutuu sitten muille haittaa :(
Mutta pidä kiinni tuosta asenteestasi tupakkaa ja alkoholia kohtaan; on varmasti parempi olla ilman :)
Avatar
perajorma
 
Viestit: 10
Liittynyt: 09.03.2013 19:29
Paikkakunta: Kajaani

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Silver » 17.06.2013 19:46

perajorma kirjoitti:
Silver kirjoitti:ai sä halutut etää kaikki tekstit osn täläsiä.


Mikäli tässä nyt viitataan erääseen henkilöön, niin kyseessä lienee joko nuori henkilö tai/ja trolli. Trolleilta nyt on ihan turha vaatia mitään... Enkä mä myöskään (noin) nuorilta henkilöiltä mitään kielioppiasioita lähde vaatimaan. Ai että kun saa naamapalmuilla ja nauraa, kun aina välillä tulee vastaan jostain latikon pohjalta omia tarinoita ja kirjoitelmia, joita on vuosia sitten tyyliin alakouloussa kirjoittanut *electrode*

Juu en mä mitään kirjaa lähtisi lukemaan, joka on tuohon tyyliin kirjoitettu, mutta sen erään henkilön viestin lukeminen ei tuottanut ainakaan minulle mitään ongelmaa. Enemmän pistää silmään nämä henkilöt, jotka mainitsevat muiden kielioppivirheistä. Sitten aina tulee vielä joku jorma leikkiin mukaan, joka yrittää näpäyttää takaisin näille paremmuudellaan hehkuttaville henkilöille heidän tekemillään kielioppivirheillä. Huh huh mitä hulluutta jokaiseen suuntaan :P

Näin haaveesi kannalta ajateltuna voidaan pitää positiivisena asiana sitä, että tälläkin eräällä henkilöllä toivon mukaan alkaa ne pilkut menemään paikoilleen, kunhan hän käy koulut loppuun.


Okei pilkkuvirheet voin todellakin antaa anteeksi, mutta isot alkukirjaimet ja pisteet tulisi kenen tahansa, joka käy netissä osata.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Staryu » 17.06.2013 21:05

Silver kirjoitti: kenen tahansa, joka käy netissä osata.

kenen tahansa, joka käy netissä, osata.
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja icewortex » 17.06.2013 21:11

Staryu kirjoitti:
Silver kirjoitti: kenen tahansa, joka käy netissä osata.

kenen tahansa, joka käy netissä, osata.

perajorma kirjoitti:Sitten aina tulee vielä joku jorma leikkiin mukaan, joka yrittää näpäyttää takaisin näille paremmuudellaan hehkuttaville henkilöille heidän tekemillään kielioppivirheillä. Huh huh mitä hulluutta jokaiseen suuntaan :P

Tykkään.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Silver » 17.06.2013 21:23

Staryu kirjoitti:
Silver kirjoitti: kenen tahansa, joka käy netissä osata.

kenen tahansa, joka käy netissä, osata.



Lue lause kokonaan, ennen kuin edes yrität alkaa pätemään.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Staryu » 17.06.2013 21:56

Silver kirjoitti:Lue lause kokonaan, ennen kuin edes yrität alkaa pätemään.

Öö... siis luin moneen kertaan, ja olen vieläkin sitä mieltä, että lisä informaatio (joka tässä tapauksessa oli: "joka käy netissä") laitetaan kahden pilkun (paitsi jos se on aivan lauseen lopussa) väliin. So **** you and be quiet!! I have some work to do!
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 17.06.2013 22:00

I have a dream that one day this topic will be about dreams, and not about grammar.
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Staryu » 17.06.2013 22:14

I have a dream, I have a dream today. I have a dream that my kind of people can one day be judged on how they respect other people. I have a dream.
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Flyffel » 17.06.2013 22:59

Jatkakaa itse aiheesta, eli oikeista haaveista ja unelmista.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.06.2013 17:05

Haaveeni on saada naiseni takaisin!!


päivän haaveilut...
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron