Haaveet ja unelmat

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja mäg » 23.06.2012 23:50

Jokaisella ihmisellä on jonkinlaiset haaveet tulevaisuudesta / jotkut unelmat. Kertokaa =)

Oma unelmani olisi päästä näyttelemään Salatut Elämät tv-sarjaan joksikin aikaa. Se on lemppari televisiosarjani :) Tiedän että koskaan ei tule näin käymään, mutta aina saa haaveilla. Haluaisin myös päästä matkaoppaaksi muutamaksi vuodeksi jonnekkin lämpimään kohteeseen Thaimaa tai Turkki. Oman kirjan kirjoittaminenkin olisi tosi kivaa / oman levyn teko.

Mutta haaveet on haaveita. Kertokaa omia :)
mäg
 
Viestit: 54
Liittynyt: 23.06.2012 19:28

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.06.2012 23:56

Ai haaveita?

No haluaisin saada jostain rahaa ja muuttaa Itävaltaan tai Saksaan kunnon asuntoon, löytää söpön vaimon ja pöyräyttää pari kilttiä ja helppohoitoista lasta. Sitten GameFreak ottaa minuun yhteyttä ja anelee minua suunnittelemaan heille Pokémoneja työkseni. Sitten kuolen vanhana ja onnellisena isoisänä!
Jaa mikä estää?

> haluaisin saada jostain rahaa
> saada rahaa
> rahaa

Nii ja se vaimo! Ja helppohoitoiset ja kiltit lapset! Ja unelmaduuni!
Eipä mulla muita erityisempiä "haaveita" ole. ;D
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 24.06.2012 00:51

No joo, Hawaii. Pari kuukautta olisi ihana, surffata jne, muutenkin olen ns. "lautaulumallia".

Sitten "eräs", jota en mainitse juuri tässä, ei ole forkalla okeikiitosheippa.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Blaziken » 24.06.2012 01:32

Voittaa lotossa, saada hieno työ. Nyt en jaksa miettii enempää, kello.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Tas » 24.06.2012 01:45

Haluaisin tietty olla rikas, mutta mieluummin ansaituilla rahoilla kuin lottovoitolla (kyllähän sekin toki kelpaisi..). Sitten kun sitä rahaa ja kunnon työ on, suunnitelmissa olisi ottaa joku vuosi vapaata ja lähteä tosiaan sille matkalle maailman ympäri. Reppu selkään ja menoksi. Kaverin kanssa mieluusti, kun yksin oleminen ei sitä ihan suurinta herkkua ole.

Hieman pääsen nyt syksyllä ottamaan esimakua tähän toivon mukaan tulevaan, eksoottisempaan elinympäristöön lähtemällä vuodeksi opiskelijavaihtoon Etelä-Koreaan, joten saatatte silloin päästä tästä administa eroon. Tai ainakin olen suunnitellut luopuvani näistä oikeuksistani, mutta katsotaan nyt vielä.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja The Maziger » 24.06.2012 14:56

Ammatillisenä haaveena on olla isona viro- ja toksikologi. Myöskin oppia Venäjän ja Ruotsin kieli täydellisesti + osata Koreaa & Kiinaa. Mitä nyt harrastuksien unelmiin tulee niin olisi kiva päästä edustamaan Suomea EC:ään ja WCS:sään. Ehkä se peruspulla on se, että elää kivan elämän jonkun kanssa ja ennen kuin potkaisen tyhjää tästä ulottuvuudesta on aivan pakko kirjoittaa kirja ja käydä Antarktiksella.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Faith » 24.06.2012 17:55

mäg kirjoitti:Oma unelmani olisi päästä näyttelemään Salatut Elämät tv-sarjaan joksikin aikaa. Se on lemppari televisiosarjani :) Tiedän että koskaan ei tule näin käymään, mutta aina saa haaveilla.


Salkkarit etsii oikeastaan aika tiiviisti uusia näyttelijöitä ja avustajia, kannattaa vaan silmät tarkkoina seurata ohjelman nettisivuja ja pistää kuvallinen hakemus vetämään aina kun tilaisuus siihen aukenee. Ovat tietääkseni joskus järjestäneet koe-esiintymisiäkin, joitten aikataulut ovat myös löytyneet ohjelman nettisivuilta. Tietääkseni heille voi myös lähettää meiliä ja kysellä henkilökohtaisesti onko uusille näyttelijöille tarvetta. Tsemppiä asian kanssa ja ohjat vaan omiin käsiin!

Omista haaveistani suurin on ihan ehdottomasti se kirjailijan ura joskus hamassa tulevaisuudessa. Pääammattina olisin mieluusti koulu-/työterveydenhoitaja, mutta sivuammattina kirjailija olisi ihana. Haluaisin kirjoittaa ikimuistoisen tarinan, joka jättäisi jälkensä erityisesti lapsiin, mutta myös vanhempiin lukijoihin. Olisi myös ihana toimia jonkun RPG:n hahmosuunnittelijana/käsikirjoittajana :3

Lisäksi tahtoisin kovasti tavata suuresti ihailemani Paulo Coelhon, sekä videopelisuunnittelija Tetsuya Nomuran. Lisäksi mielisin totta kai kahdenkeskeiseen juttutuokioon muutaman ihailemani ääninäyttelijän ja näyttelijän kanssa...

Muuttaa tahtoisin johonkin sopivan kokoiseen omakotitaloon tyttöystäväni kanssa, johonkin rauhalliseen paikkaan, josta on kuitenkin kulkuyhteydet "ihmisten ilmoille". Lemmikeiksi ottaisin mieluusti kaksi kesyrottaa ja muutaman islanninhevosen :3

...ehkä vähän lapsellisia haaveita mut anyway ♥
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja OshaFan » 24.06.2012 18:38

No päällimmäisenä haaveenani nyt varmaan olisi päästä tästä masennuksesta. Ei kyllä ole helppoa saavuttaa sitä...
Ja sitten haluaisin olla tunnettu, arvostettu ja rakastettu. Haluaisin olla hyvä piirtämään, kirjoittamaan ja ohjelmoimaan.

Muut haluavat rahaa, minä haluan rakkautta.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 25.06.2012 10:10

Osha, jos sulla on halua parantua masennuksesta, niin juuri sen ansiosta parannut siitä. Tee vaan kaikkea kivaa niin huomaat olevasi jo paremmalla päällä :3

Mjaa, tahtoisin itse hyvän elämän, sellaisen että käppyräisenä vanhuksena voisin sanoa olevani onnellinen. Johonkin teatteriin tahtoisin lavastajaksi, ongelmana se että teatterialalle on melko vaikea päästä, mutta yritän ainakin. Toinen haave olisi käydä Japanissa keväällä katsomassa kun sakurat kukkivat ja siinä samalla käydä vähän muuallakin, esimerkiksi AKB48:n esitystä katsomassa.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja OshaFan » 25.06.2012 10:23

Minäkin haluaisin Japanissa käydä. Sekä Saksassa, Espanjassa, Ranskassa, Italiassa, Amerikoissa... On niin monia maita.

Ja olenkin tehnyt kivoja juttuja. Eilinen päivä vain oli todella masentava sen ikävän takia. Täytyisi yrittää päästä siitä yli.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Mov » 25.06.2012 22:14

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Ai haaveita?

No haluaisin saada jostain rahaa ja muuttaa Itävaltaan tai Saksaan kunnon asuntoon, löytää söpön vaimon ja pöyräyttää pari kilttiä ja helppohoitoista lasta. Sitten GameFreak ottaa minuun yhteyttä ja anelee minua suunnittelemaan heille Pokémoneja työkseni. Sitten kuolen vanhana ja onnellisena isoisänä!
Jaa mikä estää?

> haluaisin saada jostain rahaa
> saada rahaa
> rahaa

Nii ja se vaimo! Ja helppohoitoiset ja kiltit lapset! Ja unelmaduuni!
Eipä mulla muita erityisempiä "haaveita" ole. ;D



Enoni asuu Saksassa, suosittelen kyseistä maata kovasti!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 26.06.2012 00:54

OshaFan kirjoitti:Muut haluavat rahaa, minä haluan rakkautta.

Sama. En ole masentunut mutta ikävä on tällä hetkellä. Enää neljä päivää.

Minä~
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Ginka » 26.06.2012 08:38

Tänä päivänä en haaveile enää juuri muusta kuin lottovoitosta ja kivuttomasta kuolemasta ennen kuin täytän 30v.

Katsoin parhaaksi poistaa tähän viestiin liittyneen keskustelun. Ketjun tarkoitus on puhua toiveista ja haaveista, eikä keskustelu itsemurhasta todellakaan kuulu joukkoon. Älkää siis jatkako aiheesta. Ikävää, että Ginkasta tuntuu tältä, mutta tämä ei ole oikea paikka asiasta keskustelulle. Toivottasti niin Ginka, kuin kukaan muukaan keskusteluun osallistunut, ei pahastu viestien poistosta. Koitetaan pitää ketju positiivisena. -Mewstor
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja crazyraichu » 26.06.2012 13:36

Tahdon vain elää onnellisen elämän. ;_; ♥
3DS FC: 4682-8552-4571
PSN: RenataKills
Avatar
crazyraichu
 
Viestit: 108
Liittynyt: 21.11.2010 14:11
Paikkakunta: Kemi
(: HOENN REMAKET OHMYFGOD

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Suetic » 27.06.2012 02:21

Rahaa - En haluaisi olla low-budjet kasuaalipelaaja Pokemonissa tai sitten YGOssa (olisi mukavaa omistaa enemmän metagame-pakkoja kyseisissä korttipeleissä), haluaisin myös rahaa peleihin ja konsoleihin, joita minulle ei olla ostettu (koska suurimman osan ostin itse tai saanut kavereilta jotka eivät enää pelaa kyseisiä pelejä.) Rahalla saisi myös muutakin hauskaa kuten herkkuja ja ruokia, mutta myös jonkinlaisen DVD-hyllyn anime-kokoelmalleni tai sitten joku lasihylly Pikachu-kokoelmalleni.

Aktiivisempaa seuraa roolipeleihin - Kukapa ei tätä haluaisi? Kun pyörittää juonta itse ja toinen keikkuu mukana samaistuen tarinaan: on tylsää (kuten myös odottaminen toisen stallaamisen aikana). Olisi parempi että kyseinen epäaktiivinen porukka auttaisi keksimään jotain itse kuin vain antaa minun hoitamaan kaiken likaisen työn.

Maailmanympärimatka - Se olisi kyllä mahtavaa jos kiertää pitkin maita ja manttuja valokuvaten kauniita kaupunkimaisemia. Japanissa voisi nauttia Comiket-tapahtumaa tai sitten jutella legendaaristen mangakoiden kanssa, USAssa pelata Pokemon paljon halvemmalla jne.

Aktiivinen cosplay - Olen käynyt coneissa, mutta en ole koskaan omistanut rahaa ja aikaa cosplay-asuihin, joten olisi kivaa että siihenkin olisi mahdollisuus niin ainakin pääsen sulautumaan otakuiden joukkoon ihan "virallisesti".
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 25.07.2012 21:49

Juu en ole pysynyt ajan mukana ja foorumin mukana. Unelmani:
Olen aina halunnut käydä New yorkissa koska se on kaupunkien kuningas
Ja muutenkin siellä on pokemon center! Äitini kävi siellä ja toi tuliaisia
Sekä kuvia. Ihana paikka. Ainakin näytti siltä mutta takaisin aiheeseen.
Eikö se olekkin selvä unelma/haave Nice house vaimo lapset (joista tulee kunnon kansalaisia)
Hyvä työ ja se siinä. Mutta pitää odottaa se siinä. Sitten sanon vanhana pappana: Täytyy sanoa että elin kyllä
Hyvän elämän.
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Mov » 23.08.2012 21:23

En itse tiedä mitä elämältä haluaisin. Silloin kun luulin punkinpureman jälkeen, että kuolen niin rupesin miettimään asioita, mitä haluaisin tehdä elämälläni, jos se ylipäätänsä jatkuisi sen jälkeen. Aivan ensimmäiseksi haluaisin saadan yhden tytön ihastumaan minuun, mutta se on nyt mahdotonta. Kun hän vielä tykkäsi minusta (Noin 5 kuukautta sitten), niin tykkäsin yhdestä toisesta. Toiseksi, haluaisin matkustaa Tokyoon, koska siellä on paljon asioita, joita haluaisin nähdä ja oppia. Kiinakin kiinnostaisi kovasti, juuri sen itämaisen kulttuurin takia. Ruoka minua ei niinkään siellä kiinnosta, vaan vain ja ainostaan sen kulttuurin takia. Toki Peking on myös iso kaupunki, mutta kyllähän jokaisen joskus taytyy käydä oikeassa pää-kaupungissa :D

Opiskelu-uralla haluaisin yrittää seiska luokalle tuonne Helsingin Itäkeskuksen kouluun(En muista nimeä) Haluaisin sinne, koska se on kielipainotteinen koulu, ja joku on sanonut, että koulusta kannattasi ottaa kaikki irti :D Peruskoulun jälkeen menisin lukioon, ja sama perjaate: Kaikki mitä irti koulusta saa, on hyvästä. Sitten muuttaisin opiskelemaan Saksaan, niin kuin enonikin. Sieltä voisin sitten aina silloin tällöin käydä tervehtimässä vanhempiani. Haluaisin löytää sieltä hyvän ja söpön vaimon, jonka kanssa voisin saada 1-2 kilttiä lasta, jotka eivät tekisi kaikkia samoja hölmöjä juttuja kuin minä. Sitten GameFreak tai vastaava soittaa minulle, ja pyytää suunnittelmaan pelien grafiikoita. Sitten muuttaisin vaimoni ja lasteni kanssa Japaniin, ja pelialta saaduilla rahoilla, voisimme matkustaa amerikkaan, ja suomeen niin usein kuin tahdomme. Sitten kun kuolisin, testamenttaisin rahani vaimolleni, jotta hän saisi käyttää rahoja vielä ennen kuolemaansa.j Mahdollisen tulevan yrityksen jättäisin lapsieni huollettavaksi, jotta heillekkin ehtisi kasvaa hyvä eläke.

Tuossa olisi minun haaveeni :)
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Chiru » 24.08.2012 20:44

Itselläni on paljon haaveita -enemmän tai vähemmän toteuttavissa olevia.

Ensinnäkin olen pitkään toivonut, että oppisin nauttimaan elämästä. Luonteeseeni kuuluu nimittäin huolestuminen ja stressaaminen turhistakin asioista. Usein siitä huomautellaan, mutta en voi silti mitään, että otan kaiken liiankin vakavasti. En oikein osaa pitää hauskaa, kuten muut. Toivoisinkin, että minusta tulisi "normaali". Oppisin nauttimaan elämästä, elämään hetkessä ja olla onnellinen. Tätä onkin sitten yritetty useamman vuoden, mutta ei vain tunnu onnistuvan. En pysty muuttamaan itseäni. Olen liian heikko.

Sitten toivoisin menestyväni koulussa ja ammatissani. Haluan oppia laulamaan, piirtämään ja soittamaan paremmin.
Lisäksi on yksi aivan erityinen, jota en tässä nyt mainitse...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Colmio » 25.08.2012 09:25

Minä en unelmoi enkä haaveile mistään koska mikään haave ei tule koskaan toteutumaan. Sen takia haaveileminen vain lisää pettymyksiä.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Haaveet ja unelmat

ViestiKirjoittaja Mov » 25.08.2012 11:00

Niin, ajattele positiivisesti! Jos on pessimistinen, niin ei voi pettyä mistään!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron