Kiusaaminen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Roottori » 17.12.2010 21:51

KoReaNMaG kirjoitti:En ole nyt lakzu ihan samaa mieltä. Sillä aina luullaan että kiusaaja on ainoa syypää vaikka kiusattu on yhtä syyllinen kanssa , eihän kukaan kiusaa ilman syytä.
Kiusaamista on kahta lajia , Henkistä(Haukkuminen) ja Fyysinen (Hakkaaminen). Tämä henkinen kiusaaminen yleensä johtuu vain ja ainoastaan kiusatusta , ja tämä "kiusaaja" vain koittaa
vähän kettuillen potkia häntä eteenpäin (esim. Käymään suihkussa / Käyttämään deodoranttia / Meikkaamaan / Ostaa uusii vaatteit /Olemaan ihminen).
Kun taas tämä ei mene monenkaan vuoden nälvimisellä perille , aletaan ottaa järeämmät konstit käyttyyn , vaikka ne ei kyllä tilanteeeseen vaikuta mitenkään vaan tekee asiosta mutkikkaampia.
Jä tämä on yleensä se osa missä varmaan kaikki teistä on , jos te olisitte tehneet toisin silloin kun kiusaus oli henkistä olisitte nyt normaali tyyppejä ,Mutta tässä vaiheessa ei ole enää paluuta....




-KoKeMuS


No tässähän nyt ei siis ole yhtään mitään järkeä. Ai että kiusattu olisi syyllinen kiusaamiseen? Joopa joo.
Ihmiset ovat erilaisia, niin kuin kaikki varmasti hyvin tietävät. Ja ne "erilaiset" ihmiset tietysti joutuvat kiusatuiksi, koska he ovat tämän harmaan massan mielestä outoja tai friikkejä tai jotain. Erilaisuus on rikkaus. Tästä tekstistäsi saa sellaisen kuvan, että näiden ihmisten, ketkä uskaltavat olla erilaisia kuin massa, pitäisi muuttua samanlaiseksi massan kanssa? Mikäs ihmeen idea siinä sitten on? Sitten kaikki ovat samaa massaa, kaikki samanlaisia. Sekö sitten olisi kivaa? Saattaisi se toki auttaa tuohon kiusaamiseen, mutta tuskin sitten olisi enää oma itsensä, jos tekisi kaiken aina kiusaajien mukaan.

Minuakin on kiusattu koulussa, kiusataan edelleen. Pääasiassa minua kiusataan pitkistä hiuksistani (joka tosin on mielestäni varsin outoa), koska koulussamme ei oikeastaan ole muita pitkähiuksisia poikia kuin minä. Mutta kiusaamisesta ei ole tullut minulle mitään ongelmia, koska minulla on hyvä itsetunto ja olen rohkeasti oma itseni. Kuljen koulussa selkä suorassa ja pää pystyssä, enkä matele selkä kyyryssä ikään kuin pyydellen anteeksi olemassaoloani. Se omassa tilanteessani on vielä hassua, että minua kiusaavat itseäni paljon pienemmät. Itse olen lähes 180cm pitkä ja painan melkein 80 kiloa, mutta jotkut nälvijät ovat arviolta 150cm pitkiä ja painavat 40 kiloa. :D Mutta olen kiltti poika enkä ala pikkuisille antamaan turpaan, kiusaaja kääntää sen äkkiä niin päin, että minä olen kiusaaja. Välillä kyllä tekisi mieli leipasta nälvijöitä kunnolla kuonoon, mutta sitten istuukin kiusattu jälki-istunnossa ja kasvatuksellisessa keskustelussa. :D Eli se turpaanvetäminen tuskin on paras ratkaisu. Jos joku tulee jotain nälvimään, niin ei ole kuulevinaankaan tai näpäyttää jotain nasevaa takaisin. Ei sellaista jakseta kiusata, kenelle ei tule siitä paha mieli tai hän ei suutu tms. Eli olkaa vain rohkeasti semmoisia kuin olette.

En nyt ole varma, että oliko tämä vitsi vai ei. Jos se oli, niin en kyllä ymmärtänyt sitä.
Vaihtolistaa

Avatar made by hilippa.
Avatar
Roottori
 
Viestit: 246
Liittynyt: 20.11.2010 15:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 17.12.2010 22:51

fix`d
Viimeksi muokannut KoReaNMaG päivämäärä 20.08.2011 13:51, muokattu yhteensä 1 kerran
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Nimimerkillä kokemusta on:

ViestiKirjoittaja Wemps » 17.12.2010 23:13

Viimeksi muokannut Wemps päivämäärä 17.12.2010 23:56, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Darrell » 17.12.2010 23:20

Mikäs latauslinkki toi on Wemps?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Digia » 17.12.2010 23:26

Darrell kirjoitti:Mikäs latauslinkki toi on Wemps?

Latauslinkki?
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Darrell » 17.12.2010 23:43

Nii. Ku klikkaa tosta nii se pyytää lataamaa jotain "saa poistaa" nimistä tiedostoa.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Wemps » 17.12.2010 23:56

Fix'D Ilmeisesti et pysty avaamaan bmp tiedostomuotoa, laitoin nyt sitten jpgksi.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 18.12.2010 00:50

kyllä mä ainakin pystyin avaamaan sen Bmp =P
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Waker » 18.12.2010 12:40

KoReaNMaG:n väite on naiivi ja täysin ilman pohjaa. Kiusaaminen ei yleensä rajoitu siihen, että sanotaan "mene suihkuun". Vika on kiusatussa, niinkö? Voiko murhaaja sitten sanoa, että "ei hän ansainnut elää, hänen on parempi olla kuollut". Ylipäätään toisen asioihin puuttuminen ja toisen elämästä päättäminen ovat minun mielestäni todella kamalia asioita pitemmän päälle.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Tas » 18.12.2010 21:15

Pari kysymystä KoReaNMaGille:

1. Miten pitää menetellä, jos sinua kiusattaisiin siksi, että muut pitävät sinua rumana läskinä? Täytyykö mennä kauneusleikkaukseen ja ruveta laihduttamaan?

2. Mitä jos kiusaaja haluaa vain purkaa toisiin omaa pahaa oloaan siksi, että hänellä on asiat kotona huonosti? Täytyykö kiusatun käydä hoitamassa kiusaajan kotiasiat kuntoon, ettei hänen tarvitse kärsiä kiusauksesta?

3a. Mikä antaa kiusatuille oikeuden päättää esim. minkä pituiset hiukset sinulla on? Täytyykö heidän mielipiteisiinsä vain mukautua?
3b. Mitä jos tuosta vastustamattomuudesta johtuen joudut kiusatuksi siksi, että toiset pitävät sinua täytenä nössönä?

4. Entä jos sinua kiusataan siksi, että olet paljon muita fiksumpi "nörtti"? Pitääkö sinun tehdä kokeet tarkoituksella huonosti, jottet olisikaan enää muita parempi?

KoReaNMaG kirjoitti:Kun taas tämä ei mene monenkaan vuoden nälvimisellä perille , aletaan ottaa järeämmät konstit käyttyyn

5. Jos kiusattu ei noista ystävällisistä "kampaa naamasi, näytät ihan petolinnunperältä" -kommenteista huolimatta muutukkaan yhtäkkiä komeaksi prinssiksi, onko kiusaajien oikeutettua hakata hänet porukalla, että kiusattu tajuaisi tehdä ulkonäölleen jotain?

Myönnän kyllä, etten pidä itsekään siitä, jos toinen ei käy koskaan suihkussa (edes jonkun koululiikunnan jälkeen). Ei ole kovin nautinnollista istua sellaisen hikimiehen vieressä. Jos nyt asia on tuollainen kuin tuossa Wempsin kuvassa, niin sittenhän sille ei voi tehdä mitään, mutta yleensä ei ole tuosta kyse.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Roseanni » 18.12.2010 21:33

Wempsin kuvaan liittyen... Jos joku OIKEASTI hikoilee noin pahasti niin kyllä sillon on jo hormonitoiminnassa tai jossain muussa jotain vikaa ja olis syytä mennä lääkärille.

On typerää haukkua ja kiusata toisia tämän ulkonäön takia. Mutta toisaalta, ei siinä tarvitse tehdä kiusaamisen kohteesta välttämättä mitään martyyriakaan. Imo se on ihan kohteliasta ja muita ajatellen hyvä käydä siellä suihkussa tarpeeksi usein, ettei ole tukka likainen ja haise pahalta. Akneakin saa pesemällä kuriin, muttei välttämättä täysin pois (itellä oli sen verran paha, ettei edes antibiootit ja kahdesti päivässä kasvojen peseminen auttaneet), joten toisen finninaamaisuudesta ei ole syytä alkaa soittaa suutaan. Lihavuudesta on myös hölmöä ketään kiusata, mutta toisaalta, olisihan se ihan tämän läskiksi-haukutun henkilön oman terveyden ja hyvänolon kannalta hyvä laihduttaa, vai mitä?

Kiusaaminen on typerää, mutta toisaalta kiusaajat osuvat joskus oikeaan. Heillä vain on useimmiten väärä tapa ilmaista asiansa.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Maketsu » 18.12.2010 21:58

Roseanni kirjoitti:Wempsin kuvaan liittyen... Jos joku OIKEASTI hikoilee noin pahasti niin kyllä sillon on jo hormonitoiminnassa tai jossain muussa jotain vikaa ja olis syytä mennä lääkärille.

Moi, oon murrosikä.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Roseanni » 18.12.2010 22:07

Moi, olen oman murrosikäni loppusuoralla ja en ole tähän mennessä tavannut henkilöä, joka oikeasti hikoilisi noin pahasti, että aamusuihkun jälkeen se näkyisi ja haisisi parin tunnin sisään. Kunnon pesuaineet käyttöön ja jos ei tehoo niin kysäsemään lääkäriltä neuvoa. Luonnonkuituvaatteet on pop.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 19.12.2010 15:09

fix`d
Viimeksi muokannut KoReaNMaG päivämäärä 20.08.2011 13:52, muokattu yhteensä 1 kerran
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Waker » 19.12.2010 15:17

Edeelleen sanoisin mielipiteitäsi naiiveiksi. Ei jokaiselle ihmiselle sovi liikunta. Itsekin tiedän henkisesti heikkona ihmisenä, että kiusaaminen ei ole kovin kivaa. Otatko vastuun, jos kiusattu alkaa hakkaamaan itseään puukolla ja lopulta tappaa itsensä?
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Wemps » 19.12.2010 15:17

Roseanni kirjoitti:Moi, olen oman murrosikäni loppusuoralla ja en ole tähän mennessä tavannut henkilöä, joka oikeasti hikoilisi noin pahasti, että aamusuihkun jälkeen se näkyisi ja haisisi parin tunnin sisään. Kunnon pesuaineet käyttöön ja jos ei tehoo niin kysäsemään lääkäriltä neuvoa. Luonnonkuituvaatteet on pop.

Siis kuvahan oli liioiteltu, mutta se siksi, että kaikki ymmärtäisivät pointtini. Ei minulla tilanne oikeasti näin paha ole : D
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 19.12.2010 15:44

Ihan pakko pistää omaa mielipidettä tähän väittelyyn. Ymmärrän kyllä mitä KoReaNMaG tarkoittaa tuolla, mutta sitä ei todellakaan kannata alkaa yleistämään noin. Sanot, että aina vika löytyy myös itse kiusatusta? Tämä voi toki päteä juuri mm. tuohon "käy suihkussa"-vaihteeseen, mutta jos nyt ajattelee yleisesti muutenkin ulkonäköä niin se ei todellakaan päde kaikkeen. Otetaampa esimerkkejä:

1. Jos kiusattu on mm. pienempi pituudeltaan geeniperimänsä takia, niin oikeuttaako tämä kiusaajua huutelemaan "Kasva pätkä pitemmäksi!" "Mikä sä oikein olet?" yms.
- Tämä sinun väittämä siitä, että kiusattu itse aiheuttaa tämän ei todellakaan sovi tähän. Kaikkiin ulkonäköisiin seikkoihin ei ihminen voi todellakaan vaikuttaa ilman radikaalisia muutoksia, kuten kauneusleikkauksia tai muuta vastaavaa. Ja omasta mielestäni ihmisen ei TODELLAKAAN tarvi alkaa leikkelemään itseään, jos muiden mielestä sattuu olemaan ns. ruma tai erinlainen.

2. Onnettomuudessa tulleet vahingot
- Se ei päde tähänkään. Ei kiusattu ole missään vaiheessa voinut vaikuttaa siihen, että hänelle on käynyt onnettomuus, jonka vuoksi hän on saattanut vammaantua yms.

Kolmas seikka on sitten tämä tykkäämis-jutut. Otan esimerkiksi asian, joka koskee kaikkia meitä täällä foorumilla: Pokémon. Okei, me pidämme Pokémonista emmekä häpeä sitä millään tavalla. Kiusaajat tulevat ja huutelevat näitä perus ilkkumisia "Pokémooon!" tai "Kasva jo aikuseksi! Noi on lasten juttuja!" Pitääkö kiusatun lopettaa tykkääminen Pokémonista sen takia, että kiusaajat näin sanovat? Ei todellakaan. Toinen seikka voisi tietenkin olla se, että ei näytä sitä niin selkeästi julkisesti. Tähän otan esimerkiksi Anime/Mangan. Jos pukeutuu niin, että heti huomaa että pitää A/M ja lukee sitä julkisesti, niin oikeuttaako tämä kiusaajia tulemaan haukkumaan, että tuommoinen pitäisi jättää pois tai ainakaan näyttää sitä julkisesti? Ei todellakaan.

Jos se mistä pitää tai ulkonäölliset seikat eivät aiheuta minkäänlaista vahinkoa muille, niin se ei todellakaan oikeuta tulla kiusatuksi, koska sattuu olemaan erinlainen. Erinlaisuus on vain vahvuus ja tuo lisää väriä tähän arkeen~

Eli ensi kerralla kun alatte yleistämään, niin ajatelkaa aluksi kaikkea mahdollisuuksia.
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 19.12.2010 15:56

mä vastaaan nyt myöhemmin , ku nyt ei jaksa enää tänää kirjottaa =P
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 19.12.2010 16:19

Tohon Pimeeseen Umbbaan voisin kommentoida.

Itse olen 149cm pituudellani meidän koulun seiskaluokkien toiseksi lyhin. Kyllähän siitä saa kuulla melkeen joka päivä, mutta ei se mua ainakaan kiinnosta. Tosin eihän minua kiusatakkaan, vaan ihan läpällä joku vaan huomauttaa tai sitten itse sanon sen huumorilla. Ei meillä ainakaan mistään ulkonäöstä dissata, tosin jos omistat elämää suuremman mahan niin hophop ulos ja lenkille...

Ja tuosta pokemonista, niin eihän siitä tiedä kuin kaksi entistä parasta kaveriani, jotka myös pelasivat. Ei minun siitä tarvitse kenellekkään mainita, sitä vartenhan täällä on tällainen pokemon foorumi täällä.
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 19.12.2010 16:45

KoReaNMaG kirjoitti:@Tas

1.se laihduttaminen ja salilla käyminen on hyvä vaihtoehto , eihän siinä muutakaan voi tehrä

2.tuo nyt on todella epätodennäköistä , he vain koittavat potkia sinua elämässäsi eteenpäin , että saisit joskus perheen jne...

3.a)No jos sinull on joku ankara afro jossa pesii jo täitä ja lintuja , on syytä siistiä sitä edes vähän.
b)Henkilökohtaisesti olen sivusta nähnyt että nämä auttavat , ja muutama vuos sitten luokallani oli semmonen poika joka ei ole suihkua koskaan nähnytkään. mutta pitkän taivuttelun jäleen saatiin hänet käymään useammin suihkussa , eikä häntä kiusattukaan enää joka päivä.

4.en ole koskaan nähnyt mitn nörttejä kiusattavan , yleensä kohteena on Rumat/haisevat/läskit/henkisesti tai ruumiillisesti jälkeen jäänet.

5.ei ole , mutta on kiusatun silloin myös itsekkin katsottava peiliin



1. Murrosiässä ei missään nimessä saisi laihduttaa, muutenkin se paino tulee nousemaan (ainakin tytöillä). Ei se paino tuosta vaan lähde, se voi viedä vaikka kuinka kauan, ellet käytä ns. ihmedieettiä. Silläkin se paino vain nousisi.

2. Miten niin potkivat eteenpäin? Minua dissataan sen takia että minulla on akne=naama finneillä ja siitä etten ole seurustellut. He eivät todellakaan yritä auttaa kiusattua, lähinnä vain huonontavat tilannetta. Jos et usko niin tule meidän luokalle.

4. Nörttejä kiusataan täällä ainakin joka päivä. Ei sillä painolla niin, koska kiusaaja itse on vähän liian painava. Jokaisessa on epäkohtia jotka tekevät heistä ns. rumia mutta ne huomaa vasta 10.min. tarkastelun jälkeen. Täällä pohjoisessa kiusataan luonteen perusteella. Mutta kyllä se ulkonäkökin jossain määrin vaikuttaa.
Viimeksi muokannut Riolu-fang päivämäärä 19.12.2010 18:44, muokattu yhteensä 1 kerran
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron