Kiusaaminen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 24.01.2011 18:27

fix`d
Viimeksi muokannut KoReaNMaG päivämäärä 20.08.2011 13:55, muokattu yhteensä 1 kerran
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 24.01.2011 18:33

Miten nyrkit pystyssä oleminen muka toimii? Saat hyvällä tuurilla jälkkää, mustan silmän ja paljon vihamiehiä. Väittely oikeasti toimii, asiat voi puhua selviksi. Ja opettajallekin kertominenkin voi toimia, ainakin parhaan kaverini kiusaaminen lopetettiin. Jotenkin tuntuu, että olemme eri mieltä asioista. (Mutta kuka ostaa toiselle lahjaksi deodorattia...?)

E: Olen samaa mieltä Mewerin kanssa. Meillä kolme luokkalaistani hakkaa erästä toista, vaikka yrittäkin välillä panna vastaan. Ei toimi.
Viimeksi muokannut Riolu-fang päivämäärä 24.01.2011 19:00, muokattu yhteensä 1 kerran
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mewer » 24.01.2011 18:56

KoReaNMaG kirjoitti:a) toimii parhaiten , ellet ole taas fyysisesti heikompi.

Ei toimi kiusaajia vastaan vaikka olisikin voimaa. Syy on yksinkertaisesti siinä ettei ne raukata uskalla tapella yksin. Olen kyllä monta kertaa nähnyt kun jotain 5 kiusaajaa hakka yhtä monta vuotta itseään nuorenpaa.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Wemps » 24.01.2011 20:57

Mewer kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:a) toimii parhaiten , ellet ole taas fyysisesti heikompi.

Ei toimi kiusaajia vastaan vaikka olisikin voimaa. Syy on yksinkertaisesti siinä ettei ne raukata uskalla tapella yksin. Olen kyllä monta kertaa nähnyt kun jotain 5 kiusaajaa hakka yhtä monta vuotta itseään nuorenpaa.

/ Sitten eivät uskalla tapella, ja myöhemmin joukolla kertovat opetettajalle kiusatun itsensä aloittaneen hakkaamisen, jolloin kiusattu itse joutuu kärsimään lisää.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 24.01.2011 21:44

Wemps kirjoitti:/ Sitten eivät uskalla tapella, ja myöhemmin joukolla kertovat opetettajalle kiusatun itsensä aloittaneen hakkaamisen, jolloin kiusattu itse joutuu kärsimään lisää.

Eivätköhän opettajat järkevinä aikuisina ihmisinä ymmärrä kumpaa siinä sitten kiusataan. Viimeistään silloin kun asiaa aletaan enemmän puimaan.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 25.01.2011 17:03

fix`d
Viimeksi muokannut KoReaNMaG päivämäärä 20.08.2011 13:56, muokattu yhteensä 1 kerran
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mewer » 25.01.2011 17:35

Koreamies kirjoitti:
Mewer kirjoitti:Ei toimi kiusaajia vastaan vaikka olisikin voimaa. Syy on yksinkertaisesti siinä ettei ne raukata uskalla tapella yksin. Olen kyllä monta kertaa nähnyt kun jotain 5 kiusaajaa hakka yhtä monta vuotta itseään nuorenpaa

Ilmeisesti kyseessä on tyttöjä , sillä "True Man Fight Alone !" , ja yksittäistä tapausta ei pitäisi yleistää....

Eivät olleet tyttöjä+sainoin monta kertaa. Ja on ollut eri kiusaajat ja eri kiusattu monta kertaa.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mewstor » 25.01.2011 19:44

KoReaNMaG: Homma on nyt niin, että sinulta emme ilmeisesti saa tähän ketjuun enää lainkaan järkeviä argumentteja. Käytöksesi on jo niin trollaavaa, ettemme halua enää kuulla mielipidettäsi tähän aiheeseen. Älä postaa tänne enää. Jokaisesta postista tähän ketjuun, saat varoituksen.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja pikapikapikachuuuu » 25.01.2011 20:37

Huhuja oon kuullut että mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän opettajat välittää ja SE ON TOTTA.
if you die in an elevator, be sure to push the Up button
Avatar
pikapikapikachuuuu
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23.01.2011 19:47
Paikkakunta: turku

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 25.01.2011 20:42

pikapikapikachuuuu kirjoitti:Huhuja oon kuullut että mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän opettajat välittää ja SE ON TOTTA.

Ja mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän on kiusaamista ja SE ON TOTTA. Tai sitten "kiusatut" oppivat nauramaan asialle, eivätkä enää ota sitä kiusaamisena.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Suetic » 26.01.2011 01:43

SiaBBo kirjoitti:
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Huhuja oon kuullut että mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän opettajat välittää ja SE ON TOTTA.

Ja mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän on kiusaamista ja SE ON TOTTA. Tai sitten "kiusatut" oppivat nauramaan asialle, eivätkä enää ota sitä kiusaamisena.

Tai oppivat viimein, ettei edes tarvitse kiinnostua siitä, mistä mollataan.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 28.01.2011 17:17

Pakko sanoo tää, jos jotku lissut rupee että hahaa toi tykkää tosta ja toi tosta, nii sanoo vaan että, jaa no mitäs sitte, teistä ei tykkää kukaan : )
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jr.Ykä » 30.01.2011 12:34

Kiusaamisessa on pitkälti kyse siitä että kiusaaja, joka haluaa näyttää kovemmalta pelkää tulevansa kiusatuksi, jos ei näytä kovemmalta mitä oikeasti on. Sen takia myös useat kiusaajat pukeutuvat yli suuriin vaatteisiin, käyttävät päihteitä, liikkuvat suurissa massoissa, käyttäytyvät kapinallisesti ja sen semmoista. Jos joku on kuin yllä kuvattu, mutta ei kiusaa ketään, en tarkoittanut loukata.
Mielekkäästi mielessäni mieltä mietiskellessäni miellyin mielettömiin mieltymyksiin mielekkäistää mielteistä.
Täytyy hämmentää, ettei pala pohjaan
Avatar
Jr.Ykä
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.11.2010 18:44
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 31.01.2011 18:02

Nyt nämä neropatit ovat ottaneet minut maalitauluksi. Joudun varomaan lähes kaikkea lentävää. Minua on pommitettu jo ala-asteella kuminpalasilla ja vastaavilla, mutta nyt eräs on aloittanut sen uudelleen. Sama henkilö kiusaa minua jatkuvasti lähes joka päivä. Hän istuu edessäni matikan luokassa ja keikkuu tuolillaan. Jos käsken häntä lopettamaan, hän vain nauraa ja sössöttää jotain. Välillä hän yös keikkuu entistä kovemmin. Välillä eräs hänen kaverinsa tulee siihen ja sitten puhuvat jotain ja häiritsevät juuri vaikeissa laskuissa. Jos en välitä, niin alkavat mussuttamaan kaikkea ; "Siinä se märehtii."
Sama henkilö on ottanut myös tavakseen töniä minua. Jos olen käytävällä puhumassa jollekulle, hän ei viitsi väistää vaan tönäisee minut pois tieltä enemmän tai vähemmän väkivaltaisesti. Kerran kolutin pääni yhden päivän aikana viisi kertaa... Henkilö on muutenkin todella väkivaltainen ja hakkaa erästä luokkalaistani poikaa ihan ilman syytä.
Tänäänkin tämä järjen valo kaverinsa kanssa meinasivat murskata käteni. Tulin pois kuviksenluokasta ja laitoin takkia päälleni. Lapaset ja pipo minulla oli polvien välissä. Järjen valo numero yksi tulee ja tönäisee minua. Toinen lapanen tippuu käytävälle ja olen nostamassa sitä. Toinen tyyppi tulee eikä välitä minusta, vaan meinaa astua käteni päälle. (Kyseinen henkilö ei ole mistään kevyimmästä päästä) Ei viitsitä edes katsoa voisiko jotakuta sattua.
Nämä nerot ovat poikia.
Voisiko joku ihana ihminen kertoa, miten saisin tämän loppumaan?
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jontukka » 31.01.2011 18:17

Ai samplari tuollaine ketuttaa...


Olen pahoillani ettet osaa sanoa miten tuon saisi loppumaan, sillä en itsekkään saanut minua kohdistuvaa kiusaamista loppumaan. Vasta sitten kun koulu loppui niin se kiusaaminen loppui siinä samassa....
Neuvoni kuitenkin on että: Älä välitä heistä vieläkään. Veikkaan että asiat voisivat olla pahemmin jos aina "alistuisit" heidän touhuilleen...
Paljon voimia sinulle. <: )

Riolu-fang kirjoitti:Nyt nämä neropatit ovat ottaneet minut maalitauluksi. Joudun varomaan lähes kaikkea lentävää. Minua on pommitettu jo ala-asteella kuminpalasilla ja vastaavilla, mutta nyt eräs on aloittanut sen uudelleen. Sama henkilö kiusaa minua jatkuvasti lähes joka päivä. Hän istuu edessäni matikan luokassa ja keikkuu tuolillaan. Jos käsken häntä lopettamaan, hän vain nauraa ja sössöttää jotain. Välillä hän yös keikkuu entistä kovemmin. Välillä eräs hänen kaverinsa tulee siihen ja sitten puhuvat jotain ja häiritsevät juuri vaikeissa laskuissa. Jos en välitä, niin alkavat mussuttamaan kaikkea ; "Siinä se märehtii."
Sama henkilö on ottanut myös tavakseen töniä minua. Jos olen käytävällä puhumassa jollekulle, hän ei viitsi väistää vaan tönäisee minut pois tieltä enemmän tai vähemmän väkivaltaisesti. Kerran kolutin pääni yhden päivän aikana viisi kertaa... Henkilö on muutenkin todella väkivaltainen ja hakkaa erästä luokkalaistani poikaa ihan ilman syytä.
Tänäänkin tämä järjen valo kaverinsa kanssa meinasivat murskata käteni. Tulin pois kuviksenluokasta ja laitoin takkia päälleni. Lapaset ja pipo minulla oli polvien välissä. Järjen valo numero yksi tulee ja tönäisee minua. Toinen lapanen tippuu käytävälle ja olen nostamassa sitä. Toinen tyyppi tulee eikä välitä minusta, vaan meinaa astua käteni päälle. (Kyseinen henkilö ei ole mistään kevyimmästä päästä) Ei viitsitä edes katsoa voisiko jotakuta sattua.
Nämä nerot ovat poikia.
Voisiko joku ihana ihminen kertoa, miten saisin tämän loppumaan?


Olen itsekkin joutunut kokemaan vähän saman tapaista kiusaamista. ala ja ylä-asteella minua kiusasi kansallispukuun pukeutunut henkilö. Ainoa paikka jonne kyseinen henkilö ei tullut oli oma luokkani, muulloin hän seurasi ja naureskeli. En tiedä miksi hän valitsi minut kohteeksi.
Ammattikoulussa koko luokka oli mukana (samoin opettajat...)
Ei siinä mitään. Luulisi että samalla "luokalla" olevat ihmiset olisivat asiallisia sillä opiskelimme kuitenkin vartiointialaa. (turvallisuuus ja vartiointiala) Mutta ei, koko luokka oli yhtä sirkusta ja minä olin sen sirkuksen kohde. Olin ainoa asiallinen ja oikeasti kiinnostunut alasta.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mewer » 31.01.2011 18:39

Riolu-fang kirjoitti:Hän istuu edessäni matikan luokassa ja keikkuu tuolillaan. Jos käsken häntä lopettamaan, hän vain nauraa ja sössöttää jotain. Välillä hän yös keikkuu entistä kovemmin.

Jos se keikkuu niin kovaa, että tuoli koskettaa pulpettiasi, niin vedä pulpetti kauemmassa. Ansaitsee kyllä vähintään kaatua.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Jr.Ykä » 31.01.2011 19:05

Riolu-fang, jos koulussasi on tukioppilaita ota heihin yhteyttä. Jos ei yritä kerätä rohkeutta ja kerro toistuvasta kiusaamisesta opettajalle. Jos kiusaaminen toistuu vielä senkin jälkeen, kerro asiasta opettajatte uudestaan. Olen joutunut kokeilemaan ja kyllä ne jo kolmannella kerralla uskovat (kannattaa kertoa kiusaajien muutkin pahat teot samalla).
Mielekkäästi mielessäni mieltä mietiskellessäni miellyin mielettömiin mieltymyksiin mielekkäistää mielteistä.
Täytyy hämmentää, ettei pala pohjaan
Avatar
Jr.Ykä
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.11.2010 18:44
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 31.01.2011 19:22

Mewer kirjoitti:
Riolu-fang kirjoitti:Hän istuu edessäni matikan luokassa ja keikkuu tuolillaan. Jos käsken häntä lopettamaan, hän vain nauraa ja sössöttää jotain. Välillä hän yös keikkuu entistä kovemmin.

Jos se keikkuu niin kovaa, että tuoli koskettaa pulpettiasi, niin vedä pulpetti kauemmassa. Ansaitsee kyllä vähintään kaatua.


Voi kun tuo toimisikin... Luokkamme tuolien selkänoja yltää puoleentoista metriin, joten penkki on aika korkealla. Jos teksin niin, jätkä löisi päänsä aika pahasti minun pulpettini rautaisiin alhaalla oleviin tankoihin, joissa on tarkoitus pitää jalkoja. En välttämättä haluaisi syyllistyä lievään aivotärähdykseen. Muutenkin istun aika ahtaasti siellä luokassa, kun ihan taaimmaiset ei pääse taaksepäin, ja etumaiset ei pääse eteenpäin. Muussa tapauksessa saattaisi toimiakin.
Jr.Ykä kirjoitti:Riolu-fang, jos koulussasi on tukioppilaita ota heihin yhteyttä. Jos ei yritä kerätä rohkeutta ja kerro toistuvasta kiusaamisesta opettajalle. Jos kiusaaminen toistuu vielä senkin jälkeen, kerro asiasta opettajatte uudestaan. Olen joutunut kokeilemaan ja kyllä ne jo kolmannella kerralla uskovat (kannattaa kertoa kiusaajien muutkin pahat teot samalla).

Olen jo pitkään ajatelut ottaa tuon puheenaiheeksi opettaja ja oppilas-haastatteluissa. Tukareita en juuri tunne, ja en oikein osaa puhua oudoille ihmisille. Ala-asteella opettajalle kerrottiin, mutta kiusaaminen tytöillä on juuri sitä piilokiusaamista. Poikien tapauksesta en tiedä. Ja luokanvalvoja on huomautellut pojille sadasta eri asiasta, mutta eihän ne kuuntele. Sanovat vaan "Okei" ja jatkavat samalla tavalla kuin ennenkin. Siis haastattelussa otan tämän puheenaiheeksi.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Suetic » 01.02.2011 00:01

Riolu-fang kirjoitti:Voisiko joku ihana ihminen kertoa, miten saisin tämän loppumaan?

Minulla kävi sama joskus ala-asteella ja se oli päivittäistä. Sanoin kerran sille kiusaajalle: "Tuu tänne sanoo, en mä kuule mitä sä siinä mussutat", hän tulikin sitten. Mihinköhän sitten potkaisin? Kulkusille tietty. Siitä seurasi jälki-istuntoa pari tuntia, mutta olen kyllä nauttinut siitä. Kiusaaja ei taas nauttinut siitä, mutta luopui päivittäisestä tehtävästä, mutta myös hänen porukkansa ja tyttöystävät.
Kuitenkin kun joku puhuu selän takanasi ja naureskelee sinulle, silti ei kannata vaan välittää, älä vain asiasta kiinnostu. Täytyy olla hyvin "aivoistaan" voimakas taho eikä yhtäkään välittää niistä vaan kuvitella, että kyseisiä ihmisiä ei ole olemassakaan eikä koskaan syntynyt.
Pulpetilla istuessasi ainakin täytyy kokeilla mätkäistä tuota kaveria teräksisellä penaalilla, että aivot kasaantuvat kunnolla sillä. Minulla ainakin se toimisi yhtä hyvin kun pitäisin saarnan itsepuolustuksesta. Täytyy ainakin vähintään sanoa joko hyvällä tai pahalla: "Lopeta tuo!". Kun kiusaaja vahingoittuu itse, vika ei voi olla sinun, vaan hänen omansa, sillä hän ei kuuntele varoituksia ja sillä tavoin peloittelee sinua, ettet sinä aiheuta hänelle vahinkoa puolustaessasi itseäsi.
Minä olen tuntenut kaikki kouluni opettajat ala-asteella, enkä KOSKAAN luottanut tukareihin. En koskaan. Jos jokin oli vialla, kävin vain kolkuttamassa opettajahuoneen ovelle ja ilmoitin, että joku oli kiusaamassa. Jos näin ollen ei kuunneltu, jatkoin elämääni eteenpäin, mutta kiusaajan ja sen porukan aloittaessa typerän sooloilunsa, otin p****t pussiin ja hihat ylös. Kaikkia tyyppejä vedin nokkiin välittämättä siitä joutuisinko saamaan lättyyn tai joutumaan jälki-istuntoon. Kerran jo riitti, että mursin yhdelle kiusaajalle nenän joutumatta tekemään mitään sen jälkeen (ei laskuja, ei jälki-istuntoa, ei rexin puhuttelua). Hän kyllä sitten tunnusti tekonsa. Jos haluat olla voimakas, sinun tarvitsee tuntea itseäsi omana itsenäsi ja tunnistaa psykologian avulla kiusaajien pääperiaatteet ja näin ollen myös puolustaa itseäsi ja egoasi.
Viimeksi muokannut Suetic päivämäärä 01.02.2011 01:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Hero » 01.02.2011 00:54

Argentiina, tuo komiikan ja ihmisyyden ruumiillistuma poja.. tytön kehossa.

http://img718.imageshack.us/img718/9338/argatni.png
Kiitos.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron