Kiusaaminen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja DaZapdoz » 27.05.2011 21:11

Päätänpä avauta hiukan itsekkin.

Kiusaamiseni alkoi kun olin eskarissa. Olimme juuri muuttaneet Tampereen seudulta Oulun seudulle ja minua kiusattiin, koska en ymmärtänyt joitain Oulun murteen sanoja. Ah, tuota ihanaa Oulun murretta. Minua haukuttiin ja tönittiin, mutta opittuani hiukan Oulun murretta, kiusaaminen väheni ja sain vihdoin kaveritakin.

Ala-aste alkoi mukavasti ja moni eskari kaveri pääsi samalle luokalle kuin minä. Mutta hauskaa kesti vain pari vuotta kun luokallemme, muistaakseni nelosella tuli uusi oppilas, joka niin sanotusti ''saastutti'' pari luokkalaista, jotka alkoivat yhteistuumin kiustata minua ja kaveriani pokémonin takia. He haukkuivat tönivät, kamppasivat, mollasivat ja kiusasivat muutenkin, joka tavalla mahdollista. Kaverinin oli helpompi piiloutua heiltä, koska hän asui hiukan syrjemmällä kuin muut ja hänellä ei ollut harrastuksia. Minulla oli ja huonoksi onnekseni, kiusaajistani oli samassa salibandy joukkueessa kuin minä. Kiusaus jatkui sielläkin, he mollasivat taitojani pelaajana, kunnes murruin ja haluni harrastaa loppui. Viimein valmentajakin tajusi, kuinka raskasta kiusaus oli ja puuttui siihen. Harjoituksissa kiusaus loppui, koulussa ei. Opettajani oli pitänyt puhuttelun monesti kiusaajilleni ja he aina ovat luvanneet lopettaa, mutta jatkoivat silti. He lupasivat minulle, että lopettaisivat kiusaamiseni, jos alkaisin polttamaan, kuten he ja osoittaisin olevani kova jätkä. En suostunut, kuten arvata saattoi, mutta he jatkoivat tämän jälkeen kiusaamaan enemmän. Isäni ja opettajani arvelivat heidän kiusaavan minua, koska olivat kateellisia minun huomattavasti paremmalle koulu menestykselle. Seuraavan kerran kun he kiusasivat, kerroin heille miltä minusta tuntuu ja mielipiteeni heistä toivoen, että he tajuaisivat kuinka säälittäviä he olivat. Sain vastaukseksi nyrkin vatsaani. Selvisin kuitenkin ala-asteen joten kuten.

Ylä-asteella minä ja kiusaajani jouduimme eri luokille, joka sai heidät lopettamaan kiusaukseni. Muuten koulunalku ei mennyt hyvin, koska mursin käteni jo toisen kerran kolmen kuukauden sisällä ja tällä kertaa vehähti myös toinen käsi. Koulussa minulle naurettiin, koska en voinut tehdä mitään ja tarvitsin aina apua. Minua myös tönittiin tahallaan, joka aiheutti kipuja murtuneessa kädessäni.

Noin kuukauden kulttua käteni paranemisestä jalkaani alkoi sattua ja jouduin lopettamaan salibandy harjoituksissa käymisen. Joukkue toverini syyttivät minua höntsäriksi ja, että minun jalassani ei ollut mitään vikaa, että haluaisin vain lintsata. Parantelin jalkaa joulun yli, mutta jalka ei parantunut. Lääkäri totesi akillesjänteen pään tulehdus. Silloin joukkue toverini lopettivat syyttelyn, mutta jouduin itse käyttämään keppejä noin kahden kuukauden ajan.
Nuo kaksi kuukautta olivat ehkä elämäni kamalinta aikaa. Jouduin käyttämään hissiä ja tarvitsin hissikaverin, koska minulla on hissikammo. Parhaat ystäväni päättivät vuorotella kuka oli hissikaverini, mutta he käyttivät minua hyväksi, koska eivät itse jaksaneet kävellä. Aina kun minun piti mennä ylös, vaikka hakemaan takkia kaikki ystäväni kaikkosivat eivätkä halunneet auttaa. Silloin mietin, olivatko he todella ystäviäni.

Kun keppikauteni oli loppusuoralla, minua syytettiin, että käytän keppejä vain siksi, että pääsen hissillä ja syyttelijät painelivat huvikseen hissinappeja, jotta kulkemiseni hidastuisi. Myöhästyin monelta tunnilta tämän takia. Opettajani eivät enää uskoneet selityksiäni ja minulle kerääntyi myöhästymismerkintöjä aika paljon. Joskus tuntui, että pitäisi hypätä sillalta alas tai jotain. Olin masentunut eikä kouluun meno yhtään kiinnostanut. Melkein terapeuttille päädyin. Päätin heittää kepit pois, että minua ei kiusattaisi enään niiden takia. Se oli paha virhe. Nyt tällä hetkellä yksi kaverini käyttää hissi murtuneen jalkansa takia, eikä häntä kiusata samoin. Mietin, onko melkein koko koululla jotain minua vastaan.

Noin kuukauden päästä keppien heivauksesta, jolloin jalkani ei ollut vielä täysin parantunut, oli koulussa jalkapalloa. Pelissä minut taklattiin ja jalkani kipeytyi jälleen. Yritin olla murtumatta, mutta sitten tulivat erään taklaajani suusta sanat, jotka mursivat minut jälleen: ''Vähänkö oot evo. Ei tollasesta jalka voi mennä kipeeks. Vähän oot säälittävä, sun pitäis tappaa ittes'' Masennuin jälleen ja mietin voiko kenenkään elämä olla näin epäonnista. Erään ystäväni elämän tarina auttoi minua jatkamaan. Tämä tapahtui noin kaksi viikkoa sitten.

Olin päässyt yli pojan sanoista, mutta hän jatkoi kiusausta. Tajusin, että minulla on muutama paikka, jossa minä saan olla rauhassa, joista yksi oli: Täällä. Käsitykseni muuttui pian, kun huomasin täällä erään asian joka melkein mursi minut jälleen, jota en kerro, koska muuten joutuisin vaikeuksiin. Minulla ei ole enää paikkaa, jonne paeta. Mutta toivon, että se muuttuu pian.

Nyt tuli paljon tekstiä. Ei ollut mukava kirjoittaa, mutta oli pakko avautua jossain.
''Always is possibility of victory, even at the moment of certain defeat.''
Avatar
DaZapdoz
 
Viestit: 161
Liittynyt: 01.04.2011 19:13
(: Do you expect me to put something funny here?

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja icewortex » 27.05.2011 21:29

Awww, tänään yksi ja ainoa "kaverini" päätti alottaa juorun siitä että katson pokemonia. Problem with that? Nojaa eipä tässä muuta kuin että koko koulu kiusaa minua. Wohei! Ja tämä "kaverini" aina sanoo yhdestä tytöstä joka levittelee joka asiasta juoruja, "vähän toi on tyhmä/tjmv. kun se juoruu" ja nyt se on niin kuin ei kuulisi kun sanon että hän juoruilee itsekin. Wee. Ylä-aste odottaa ja toivon ettei minua kiusata välitunneilla, luokassa siitä ei luultavasti ole pelkoa, olen menossa matikkaluokalle. Ja opet ei kuuntele. JEE!

Huhhuh, oli pakko avautua. Nyt helpotti ainakin vähän, ei tarvitse koko ajan rikkoa tavaroita :3

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 28.05.2011 09:48

DaZapdoz kirjoitti:Olin päässyt yli pojan sanoista, mutta hän jatkoi kiusausta. Tajusin, että minulla on muutama paikka, jossa minä saan olla rauhassa, joista yksi oli: Täällä. Käsitykseni muuttui pian, kun huomasin täällä erään asian joka melkein mursi minut jälleen, jota en kerro, koska muuten joutuisin vaikeuksiin. Minulla ei ole enää paikkaa, jonne paeta. Mutta toivon, että se muuttuu pian.

Sori että kiusattiin sua kun failasit confuse säännön ;<
E. Ei kestä kiittää :3
Viimeksi muokannut Kysyjä päivämäärä 28.05.2011 10:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja victini98 » 28.05.2011 10:30

Mua kiusattii viime vuonna. Mä en tiiä miks ne kiusas mua. Ne hakkas, haukku (esim. huora, läski, vammanen, kusipää...) ja vihas mua. Yhes vaihees mä en enää jaksanu tota ja melkein tein itsemurhan. Mun kaikki koe numerot laski. Sit ope puuttu siihen ku mun numerot laskee. Ku ope kysy et miks nii sanoin sille vaa et mua @@@@@@@@@ ja eihän se kuulu sulle. Jostain se sitte sai tietää siit kiusaamisesta ja se loppu. Osa niist tyypeist kiusaa vähän vieläki mut en välitä koska tiedän et ne on tyhmii. Ens vuonna mua kiusataa mä tiiän sen ku meen seiskalle ja sillon mun naapuri on ysil ja se hakkaa ja haukkuu mua.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja DaZapdoz » 28.05.2011 10:32

Kysyjä kirjoitti:
DaZapdoz kirjoitti:Olin päässyt yli pojan sanoista, mutta hän jatkoi kiusausta. Tajusin, että minulla on muutama paikka, jossa minä saan olla rauhassa, joista yksi oli: Täällä. Käsitykseni muuttui pian, kun huomasin täällä erään asian joka melkein mursi minut jälleen, jota en kerro, koska muuten joutuisin vaikeuksiin. Minulla ei ole enää paikkaa, jonne paeta. Mutta toivon, että se muuttuu pian.

Sori että kiusattiin sua kun failasit confuse säännön

En tuota kyllä meinannut, mutta kiitos vaan kun palautit tuonkin mieleen :(
E:Ja tässä kun tämäkin otettiin esille sanonpa, että lasken badganondorfin allekirjoituksen kiusaamiseksi. Ei ole kiva lukea omia möhläyksiä aina, kun hän postaa.
Viimeksi muokannut DaZapdoz päivämäärä 28.05.2011 11:07, muokattu yhteensä 2 kertaa
''Always is possibility of victory, even at the moment of certain defeat.''
Avatar
DaZapdoz
 
Viestit: 161
Liittynyt: 01.04.2011 19:13
(: Do you expect me to put something funny here?

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mewer » 28.05.2011 10:58

DaZapdoz kirjoitti:
Kysyjä kirjoitti:Sori että kiusattiin sua kun failasit confuse säännön

En tuota kyllä meinannut, mutta kiitos vaan kun palautit tuonkin mieleen

[Offtopic]Kysyjä fail :D[/offtopic]
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Chiru » 10.06.2011 15:46

Minua on kiusattu ihan päiväkodista asti. On jäänyt mieleeni ainakin sellainen tapaus, että kun olin taas kerran yksin menin kysymään yhdeltä tyypiltä, että mitä se teki, niin se meni heti kertomaan opettajallemme, että minä kiusasin ja haukuin häntä. Sitten oli ainakin sellaisia, etten päässyt mukaan leikkiin ollenkaan tai, että jos tulin niin jouduin olemaan joku jota en halunnut leikkiä. Esim. Kodissa jouduin olemaan, vaikka joku isoisä tms. Sitten on jäänyt sellainen, että kerrankin kun sain olla koira minulle sanottiin, että koira voisi hetkeksi mennä "pihalle" (toiseen huoneeseen) leikkimään, kun tehdään ruokaa. Minä älykkäänä ihmisenä menin ja sitten tämän huoneen ovi laitettiin kiinii missä tuo koti oli, eikä minua enää päästetty sisään. Sitten eskari... Ei tekisi edes mieli puhua. Se oli lievästi sanottuna yhtä h******iä! Olin koko paikan hylkiö. Kaikki haukkuivat, pilkkasivat ja muuten kiusasivat minua. Silloin minusta tuli aika kieroutunut, jos niin voi sanoa. Aloin esim. v***uilemaan opettajille. En syönyt ruokaa ja kun minulle suututtiin ja laitettiin jäähylle tuolille, menin ja heitin tuolin alas portaita. Sitten, kun eräs poika tuli haukkumaan itkupilliksi ja vaikka miksi pamautin sitä vaan yht'äkkiä naamaan nyrkillä. Lähti itkien verta nenästä vuotaen kantelemaan opettajalle. Ja kiusaaminen jatkui. Siinä taas nähdään ettei väkivalta auta. Tälläinen jatkui ykkösellä. Ja kakkosella... Kolmosella ystävystyin erään tytön x kanssa ja olimme aika hyviä ystäviä. Neljännellä tämä ystäväni x kuitenkin löysi uusia ystäviä ja jätti minut yksin. He kiusasivat minua jatkuvasti ja repivät hiuksista, koska tiesivät, että minulle tulee tästä päänsärky. Tällöin moni iltapäivä ja ilta meni vain itkiessä yksin huoneessani. Tämä yksinolo otti minua todella kovasti. Neljännellä tämä jatkui. Muistaakseni silloin kävi niin, että kun ystäväni x kiusasi minua taas ystäviensä kanssa veljeni tuli apuun ja heitti tätä ystävääni x jääpallolla, joka on jyrkästi kiellettyä koulussamme. Tämä jääpallo osui ystäävi x poskeen ja opettaja tuli heti huutamaan ja koko luokka syytti minua siitä, että veljeni teki näin. Vaikka hänhän yritti vain auttaa minua!! Viidennellä meidän luokalle tuli eräs tyttö y, joka ystävystyi minun ja ystäväni x kanssa saaden meidät taas liikkumaan yhdessä, nyt kolmestaan. Loppuen lopuksi tämä ystäväni x omi ystäväni y:n ja jäin kolmanneksi pyöräksi ja lopulta lähes kokonaan yksin. Meidän välimme menivät lähes lopullisesti poikki, kun kerroin miltä minusta tuntui olla yksin. He sanoivat, ettei kukaan jaksa kuunnella tuota sinun valittamistasi ja jättivät yksin. Ystäväni y kuitenkin sekoili lähes aina ja loppuen lopuksi ystäväni x kyllästyi tähän ja alkoi liikkua itseään vuoden nuorempien kanssa ja tämän seurauksena ystäväni y ystävystyi uudelleen kanssani. Nykyään olemme normaalisti kahdestaan, vaikka hän vielä välillä haukkuu aika ikävillä sanoilla ja potkii sekä lyö. Minulla on myös ystävä z, joka on naapurini. Hän on ikään kuin kilpailijani, joka aina yrittää olla minua kaikessa parempi. Tunsin hänet jostain 4-vuotiaasta sakka, mutta hän oli silloin niin itsekäs, etten välittänyt oikeen olla hänen kanssaan. Tutustuin myös ystävä q:hen. Hän oli aina todella ystävällinen eikä meillä ollut koskaan erimielisyyksiä. Ei mitään. Hän oli sellainen ystävä kuin olin aina halunnut minulla olevan. Ystäväni z kuitenkin pilasi välimme... Aluksi kun liikuimme välillä kolmestaan olin se syrjäänvetäytyväisin. Annoin muiden puhua asiansa loppuun ja yritin miellyttää heitä parhaani mukaan. Pahin tapahtui kuitenkin, kun ystäväni q kutsui minut ja ystäväni z yökylään. Kerroinkin tästä tarkemmin jo tuolla valituspalstalla, että menkääs sieltä sitten lukemaan, jos huvittaa... Eli ystäväni z kiusasi minua, ja loppuen lopuksi ystäväni q kääntyi sille vahvemmalle puolelle sinne ystäväni z puolella. Mutta kun ystäväni q ja z ovat parhaimpia ystäviäni mitä minulla on niin täytyy yrittää vain kestää. Ystäväni q on todella kiltti ja ystävällinen, kun olemme kahdestaan, mutta kolmestaan hänestä tulee kuin eri ihminen... Mutta tämähän on sitä elämäksikin kutsuttua, joten täytyy vain kestää... Nyt muuten veljeänikin kiusataan. Kun menin sanomaan niiden luokkalaisille kiusaajille, että "Toi kiusaaminenhan on ihan sairasta, että ettekö viitisi lopettaa. Kerjätkää huomiota jollakin muulla tavalla!" Veljeni opettaja kuitenkin suuttui ja tuli puhuttelemaan minua. Nyt minun täytyy vain "antaa veljeni olla ja antaa hänen itsenäistyä ja selvitä omista ongelmista, ksoka ei ole enää mikään pikkuvauva". Opettajat eivät oikeasti ymmärrä tästä kiusauksesta mitään! Koulussamme toimii se mikälie KiVa-juttu, mutta mitä se muka auttaa?! Eihän se mitään helpota, että joskus sanotaan, että koulussa on KiVa-projekti meneillään. Tämä KiVa-projekti kun ei koulumme hyväksi tee muuta, kun antaa välillä muutaman julisteen, jossa lukee KiVa-koulu. Ei kyllä mielestäni paljoa tuota kiusausta estä :/
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Ginka » 13.08.2011 09:45

Minua kiusattu esikoulusta --> lukion 1. asti. Minussa on henkiset ikuiset arvet jotka eivät ikinä parane kokonaan. Seurauksena on ollut itsetunnon lähes täysi tuho, masennus, itsemurhayrityksiä, mielisairaala, itsensä satuttamista (ollut melkein vuoden satuttamatta poikaustävän rakkauden ansiosta), lääkkeitä ja lopullinen elämän halun menetys. Jos minulta kysyttäisiin elänkö huomiseen ja olen sen jälkeen aina onnellinen vai kuolisinko tänään heti ja en enää ikinä kokisi tuskaa, valitsisin kuoleman. Elän nyt keskinkertaista elämää ja pysyn järjissäni poikaystäväni avulla, mutta pelkään päivää kun päätän jälleen että nyt saa riittää, sillä vieläkin silloin tällöin kun joku on huonosti ajattelen itselleni tapahtuvan pahoja asioita. Kuten sanon minidokumentissani kiusaamisesta: "Mä vihaan niitä ihmisiä, joiden takia mä vihaan itseäni."
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Flyffel » 14.08.2011 00:33

Ginka kirjoitti:Minua kiusattu esikoulusta --> lukion 1. asti. Minussa on henkiset ikuiset arvet jotka eivät ikinä parane kokonaan. Seurauksena on ollut itsetunnon lähes täysi tuho, masennus, itsemurhayrityksiä, mielisairaala, itsensä satuttamista (ollut melkein vuoden satuttamatta poikaustävän rakkauden ansiosta), lääkkeitä ja lopullinen elämän halun menetys. Jos minulta kysyttäisiin elänkö huomiseen ja olen sen jälkeen aina onnellinen vai kuolisinko tänään heti ja en enää ikinä kokisi tuskaa, valitsisin kuoleman. Elän nyt keskinkertaista elämää ja pysyn järjissäni poikaystäväni avulla, mutta pelkään päivää kun päätän jälleen että nyt saa riittää, sillä vieläkin silloin tällöin kun joku on huonosti ajattelen itselleni tapahtuvan pahoja asioita. Kuten sanon minidokumentissani kiusaamisesta: "Mä vihaan niitä ihmisiä, joiden takia mä vihaan itseäni."

On se kyllä outoa että on hirveitä traumoja kiusaamisesta mutta sitten kiusaa itsekin muita. Luulisi että siinä on oppinut että kiusaaminen ei tunnu ollenkaan hyvälle. ._.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 14.08.2011 01:00

Kiusaa tai tule kiusatuksi.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Ginka » 14.08.2011 08:23

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Ginka kirjoitti:Minua kiusattu esikoulusta --> lukion 1. asti. Minussa on henkiset ikuiset arvet jotka eivät ikinä parane kokonaan. Seurauksena on ollut itsetunnon lähes täysi tuho, masennus, itsemurhayrityksiä, mielisairaala, itsensä satuttamista (ollut melkein vuoden satuttamatta poikaustävän rakkauden ansiosta), lääkkeitä ja lopullinen elämän halun menetys. Jos minulta kysyttäisiin elänkö huomiseen ja olen sen jälkeen aina onnellinen vai kuolisinko tänään heti ja en enää ikinä kokisi tuskaa, valitsisin kuoleman. Elän nyt keskinkertaista elämää ja pysyn järjissäni poikaystäväni avulla, mutta pelkään päivää kun päätän jälleen että nyt saa riittää, sillä vieläkin silloin tällöin kun joku on huonosti ajattelen itselleni tapahtuvan pahoja asioita. Kuten sanon minidokumentissani kiusaamisesta: "Mä vihaan niitä ihmisiä, joiden takia mä vihaan itseäni."

On se kyllä outoa että on hirveitä traumoja kiusaamisesta mutta sitten kiusaa itsekin muita. Luulisi että siinä on oppinut että kiusaaminen ei tunnu ollenkaan hyvälle.


Ketään en ole ikinä tahallani loukannut! Jos sinua olen loukannut olen siitä syvästi pahoillani :( Luonteeltani olen vain valitettavasti räikeä ja sanon kaiken mitä suuhun tulee ja joskus joku pahoittaa mielensä.. Tahallani en voisi ketään ikinä kiusata omien traumojeni vuoksi..
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 14.08.2011 12:17

Keltainen Rayquaza kirjoitti:On se kyllä outoa että on hirveitä traumoja kiusaamisesta mutta sitten kiusaa itsekin muita. Luulisi että siinä on oppinut että kiusaaminen ei tunnu ollenkaan hyvälle.

Viha ja kiusaaminen eivät ole sama asia.
Viha on voimakas halveksunnan ja vastenmielisyyden tunne, kun taas kiusaaminen on tiedostettua suoraa fyysistä tai henkistä vahingonaiheuttamista toiselle. Jos joku noissa jotakin samaa näkee, niin kannattaa asialle jotakin tehdä.

Ginka kirjoitti:Ketään en ole ikinä tahallani loukannut!

I rest my case.
Itse pidän kieleni kurissa, koska tiedän juurikin tarpeeksi hyvin, miltä se tuntuu, tulla henkisesti muserretuksi, mutta siinä vaiheessa, kun joku ns. "minun alueelleni" tunkee, on parempi ottaa pakkia. "Life's a bitch, so am I."
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 15.08.2011 01:23

Veikkaanpa että meikää ruvetaan kiusaamaan, koska olen vähän ylipainoinen. Ja menen yläasteelle, ja siellä on ne idiootit joista pääsin vasta eroon. Ja jos he saavata tietää että pelaan Pokëkorteilla jne, niin halleluja. Ja mua on kiusattu ennenkin, 3 Luokasta 5 Luokkaan.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Colmio » 15.08.2011 12:53

Minua ei ole kiusattu ikinä, mutta 1-2 kiusasin 1 ääliötä, jota kiusasi pääosassa 95% meidän luokkaisista. Nykyään hävettää se kun sillon kiusasin.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 08.09.2011 14:10

Mun kaveri on opettanut hyödyllisen taidon vastata jos joku haukkuu ^
Haukkuja: oot *****!
Minä: Ei, mä oon Milja moi!
:D
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.09.2011 16:20

NekoHennuli kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:On se kyllä outoa että on hirveitä traumoja kiusaamisesta mutta sitten kiusaa itsekin muita. Luulisi että siinä on oppinut että kiusaaminen ei tunnu ollenkaan hyvälle.

Viha ja kiusaaminen eivät ole sama asia.
Viha on voimakas halveksunnan ja vastenmielisyyden tunne, kun taas kiusaaminen on tiedostettua suoraa fyysistä tai henkistä vahingonaiheuttamista toiselle. Jos joku noissa jotakin samaa näkee, niin kannattaa asialle jotakin tehdä.

Ei Ginka vihaa minua... (olen varma.)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 08.09.2011 17:32

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Ei Ginka vihaa minua... (olen varma.)

Ei siitä ollut missään vaiheessa puhetta;
Ginka kirjoitti:Kuten sanon minidokumentissani kiusaamisesta: "Mä vihaan niitä ihmisiä, joiden takia mä vihaan itseäni."
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.09.2011 17:37

NekoHennuli kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Ei Ginka vihaa minua... (olen varma.)

Ei siitä ollut missään vaiheessa puhetta;
Ginka kirjoitti:Kuten sanon minidokumentissani kiusaamisesta: "Mä vihaan niitä ihmisiä, joiden takia mä vihaan itseäni."

Ginka sanoi, että hänellä on pahoja traumoja kiusaamisesta. Minä sanon, että on outoa, että joku jolla on traumoja kiusaamisesta kiusaa toisia (= on outoa että Ginka kiusaa/nimittelee minua).

Edit: Ymmärrän kyllä, ensimmäinen viestini oli suunnattu lähinnä Ginkalle. ;D
Viimeksi muokannut Flyffel päivämäärä 08.09.2011 18:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 08.09.2011 17:48

Keltainen Rayquaza kirjoitti:(= on outoa että Ginka kiusaa/nimittelee minua).

Jassåå.. Minulla taas ei moisesta ollut mitään hajua. My bad! XP
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Ginka » 10.09.2011 19:51

Ja haluan yhä painottaa, etten ole tahallani Rayquazaa kiusannut ja pahoittelen jos olen pahoittanut hänen mieltään :(
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron