Kiusaaminen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 20.03.2011 00:03

Snipix kirjoitti:Olen nyt saanut päätettyä mitä teen. Odottelen ja katson unohtavatko he asian. Jos he vielä keskiviikkona pilkkaa niin kerron joko opettajalle tai suoraan poliisille.


Jos jatkavat vielä niin sano poliisille, opettajat vaan lässyttää.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 20.03.2011 11:33

Pokenikke kirjoitti:
Snipix kirjoitti:Olen nyt saanut päätettyä mitä teen. Odottelen ja katson unohtavatko he asian. Jos he vielä keskiviikkona pilkkaa niin kerron joko opettajalle tai suoraan poliisille.

Jos jatkavat vielä niin sano poliisille, opettajat vaan lässyttää.

Tämähän oikein kannustaa kertomaan opettajille jostain >__> otapa nyt huomioon että poliisitkin pyrkii ensin laittamaan asian opettajille, koska heidän järjestysaluettaan se koulu on, ei poliisin. Jos opettajat ei pysty asialle tekemään mitään niin vasta sitten asia siirtyy poliisin hoidettavaksi.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 20.03.2011 12:50

Kysyjä kirjoitti:
Pokenikke kirjoitti:
Snipix kirjoitti:Olen nyt saanut päätettyä mitä teen. Odottelen ja katson unohtavatko he asian. Jos he vielä keskiviikkona pilkkaa niin kerron joko opettajalle tai suoraan poliisille.

Jos jatkavat vielä niin sano poliisille, opettajat vaan lässyttää.

Tämähän oikein kannustaa kertomaan opettajille jostain >__> otapa nyt huomioon että poliisitkin pyrkii ensin laittamaan asian opettajille, koska heidän järjestysaluettaan se koulu on, ei poliisin. Jos opettajat ei pysty asialle tekemään mitään niin vasta sitten asia siirtyy poliisin hoidettavaksi.


Miks sitä opettajille kannattais kertoa jos niitten perus on : noniin, eihän toistu enään. Ja en kyllä tota poliisille kertomistakaa kannata, mutta jossei muuten lopu niin melkeen pakko.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 20.03.2011 17:22

Kaipa mäkin voisin tänne tälläsen pikku tarinan lisätä : /

Tota noin... mun luokalla on yks tyttö, jota ehkä puoli luokkaa on kiusannu muutaman vuoden.
Ne siis haukkuu sitä, muistuttelee sen vanhoista ongelmista & noloista jutuista yms...
Joka päivä, jokasella tunnilla Sitten multa kysellään usein "miten voit olla tollasen vajaan kaveri?"
Eipä siinä vielä mitään, mutta huono juttu on, kun mun paras kaveri on yks pahimmista kiusaajista :'(
Ja sitten se kiusattu kyselee tyyliin "miten sä voit olla ton *****n kaveri?"
En tosiaan halua, että se kiusais ketään, oon koittanu jo kauan saada sitä lopettamaan, mutta se kääntyy
aina siihen että meikä saa turpiin (kyllä, parhaalta kaveriltani) ja kaikki kolme 'itkee jossain komerossa'
luokanvalvojan kanssa ja luvataan ettei kukaaan kiusaa enää ikinä ja muuta roskaa.
Koska se aina lupaa noin, sitten menee pari viikkoo ja se alkaa jostain mitättömästä TAAS kiusata.
Ja siitä seuraa, että se puoli luokkaa menee mukaan, ja minäkin olen niin pelkuri etten kymmelle pissikselle
rupea aukomaan päätäni ; ( En mä myöskään halua katkasta välejä kumpaankaan, mutta ne repii mua vastakkaisiin
suuntiin. Aina kun mä meen siihen väliin et "lopeta jo", niin se sanoo et "Okei, mä lopetan sitten kun sä lopetat
tollasen opettajana olon"?!!
Joo, kuulostaa sekavalta, mutta lopputulos on, että se kiusattu on alkanu lintsaileen, sillä menee koulussa huonosti
ja sellasta :C
Ja nyt kun oikeen aattelen, en mä enää tiiä miks oon sellasen kaveri??
Kohta mä toivon etten koskaan ois kirjottanu tätä..
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Colmio » 20.03.2011 17:28

Kiusatun kaverina olemisessa ei ole mitään pahaa.
Jos minun pitäisi valita jompikumpi niin katkaisisin mieluummin välit tohon ''parhaaseen'' kaveriin.
E: Wohoo, 50. viestini :D
Viimeksi muokannut Colmio päivämäärä 20.03.2011 18:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 20.03.2011 17:42

Komppaan colmiota. Jos tuo paras kaverisi vetelee sinua turpaan, voisi tyypin laittaa tilille fyysisista ja mahdollisesti henkisistä vahingoista. Puolusta kiusattua kun pystyt ja ole tuon tukena, niin teidän molempien olo helpottuisi. Jos joku tulee silloin aukomaan päätä, niin antaa sen olla. Kerro uudestaan luokanvalvojalle/opettajalle ja siinä sitten koko tarina tuosta kiusaamisesta. Viimestään silloin pitäis alkaa tapahtumaan muutoksia luokassa, kun tuollaista saavat aikaan kiusaamalla. Kenenkään ei pitäsi tulla kiusatuksi tuolla lailla, ei edes niiden pissisten, vaikka saavatkin tuollaista aikaan.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 20.03.2011 21:10

ChiYoshi kirjoitti:ja minäkin olen niin pelkuri etten kymmelle pissikselle
rupea aukomaan päätäni ; (



Pissikset ei oo muutaku leijoja. niille nyt kehtaa aukoa päätä. siinä ei oo mitään pahaa.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Snipix » 20.03.2011 21:11

Pissiksille on kiva aukoo :D
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Tas » 20.03.2011 21:43

Jännä että täällä valitetaan ihan hirveästi siitä, miten pokemonfaneja kiusataan, mutta sitten toisaalta kannustetaan aukomaan pissiksille. Meniköhän nyt ihan oikein?
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 20.03.2011 21:52

Tas kirjoitti:Jännä että täällä valitetaan ihan hirveästi siitä, miten pokemonfaneja kiusataan, mutta sitten toisaalta kannustetaan aukomaan pissiksille. Meniköhän nyt ihan oikein?


No tehdään tänne samantien joku pissispalsta missä ne saa haukkua meitä.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Wemps » 20.03.2011 22:01

Pokenikke kirjoitti:
Tas kirjoitti:Jännä että täällä valitetaan ihan hirveästi siitä, miten pokemonfaneja kiusataan, mutta sitten toisaalta kannustetaan aukomaan pissiksille. Meniköhän nyt ihan oikein?


No tehdään tänne samantien joku pissispalsta missä ne saa haukkua meitä.

..Täh?
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Suetic » 21.03.2011 00:55

Pokenikke kirjoitti:
Kysyjä kirjoitti:
Pokenikke kirjoitti:
Snipix kirjoitti:Olen nyt saanut päätettyä mitä teen. Odottelen ja katson unohtavatko he asian. Jos he vielä keskiviikkona pilkkaa niin kerron joko opettajalle tai suoraan poliisille.

Jos jatkavat vielä niin sano poliisille, opettajat vaan lässyttää.

Tämähän oikein kannustaa kertomaan opettajille jostain >__> otapa nyt huomioon että poliisitkin pyrkii ensin laittamaan asian opettajille, koska heidän järjestysaluettaan se koulu on, ei poliisin. Jos opettajat ei pysty asialle tekemään mitään niin vasta sitten asia siirtyy poliisin hoidettavaksi.


Miks sitä opettajille kannattais kertoa jos niitten perus on : noniin, eihän toistu enään. Ja en kyllä tota poliisille kertomistakaa kannata, mutta jossei muuten lopu niin melkeen pakko.

Jos ei auta. Kannattaa hoidella yksi kerrallaan ja henkilökohtasesti. Opettajat ja poliisit muutenkin ovat huono ratkaisu henkilökohtaisissa asioissa.


Pissiksistä se verran. He aina kuvittelevat olevansa "täydelliset". Kannattaa aina olla tyyliin "Nääh. Jotkut lissut kiusaa tai mä kiusaan niitä. Ei voisi vähempää kiinnostaa."
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 21.03.2011 17:42

Pimee Umbba kirjoitti:Itse olen myös ollut kiusattu ja vaikka en ole alistunut kiusaajien tahdolle siitä, että pidän Pokémoneista ja katson animea/mangaa, niin kummasti nykyisin en ole enään kiusattu.. oikeastaan ihan suosittu. Mutta, vaikka sinulla on käynyt noin niin se ei todellakaan tarkoita, että se toimisi kaikilla. Kaikki eivät mm. ylipainoisuudelleen pysty tekemään mitään ja jos ovat onnellisia siinä tilanteessa, niin miksi pitää puuttua? Ei se ole kiusaajien elämästä pois, jos toinen elää onnellista ja mukavaa elämää vaikka vähän ylipainoa onkin.

Vihdoinkin löytyi samiksii.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja JayEm » 22.03.2011 13:24

Kiusaaminen... tuo pahoja muistoja mieleen.

Minua oli kiusattu erilaisuuteni (ei pelkästään Pokémonin) takia koko ala- ja yläasteen ajan. Fyysistä se oli hyvin harvoin, mutta se ei ole loppujen lopuksi sattunut niin paljon kuin se kiusaaminen, mitä minulle tehtiin jatkuvasti, eli henkistä. Minusta keksittiin ilkeitä lempinimiä, yläasteella huudeltiin rumia ja kaikki, mitä sanoin, käännettiin minua vastaan.

Vasta lukiossa sain rauhan kiusaamiselta, ja nyt pystyn sanomaan, että säälin kiusaajiani. Heitä näkee bussissa menossa esimerkiksi amiksesta kotiin, eivätkä edes moikkaa. Pitävätkö yhä erakkona vai hävettääkö heitä se, mitä he minulle tekivät, siitä en ole varma. Joidenkin kanssa olen tehnyt "sovinnon" olemalla heidän kaverinsa Facebookissa. Muuten en ole missään tekemisissä heidän kanssaan. Mikäli joskus tulee luokkakokous sen porukan kesken, aion joko jättää väliin tai mennä sinne hyvin menestyneenä ihmisenä näyttääkseni, miten elämäni on parantunut heidän elämästäni katoamisen jälkeen. Aion vielä näyttää heille, että mikä ei tapa, vahvistaa.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Faith » 23.03.2011 17:28

Voimia kaikille jotka kokevat kiusaamista edelleen tai joille kiusaaminen on aiheuttanut pysyviä vaurioita ♥ Tulee aina kamalan surullinen olo kun näitä kokemuksia lukee, varsinkin
kun tietää itsekin kokemuksesta, millaista kiusaaminen on.

Minua siis kiusattiin ala-asteelta lukion loppuun asti. Ala-asteella kiusaaminen rajautui repun heittelemiseen, haukkumiseen ja lappujen lähettelyyn jossa luki ties mitä "ihanaa" minusta. Lisäksi
aina kun opettajien silmät välttivät, käyttivät pojat (ja tytötkin) tilaisuuden hyväkseen ja sanoivat rumaksi ja oudoksi. Lisäksi minusta oli liikkeellä jos millaisia juoruja, yksi hyvä ystävänikin kääntyi minua vastaan juoruja levittämällä. Hiuksiini myös liimattiin salaa lappuja joiden viestinä ja tarkoituksena oli saada muut potkimaan minua. Kun kerroin kiusaamisesta sitten ensin vanhemmille ja sitten opettajille, kiusaaminen paheni, ei siitä tullut loppua.

Yläasteella tuli sitten esiin seksuaalisuuteni. Joku sai jotakin kautta tietää että olen kiinnostunut tytöistä ja minua sitten keksittiin kiusata asiasta, lapuilla, töhrimällä lokeroni ovea tosi mauttomilla teksteillä ja kiusaaminen tapahtui päin naamaakin. Kirosanoilla korostaen kiusaajat huutelivat koulumatkoilla perääni miten ruma olen ja saivat sitten aikaan sen että masennuin vaikeasti ja satutin itseäni. Jälleen kerran opettajalle asiasta kertominen vain pahensi tilannetta ja toi kiusaajien suuhun uusia haukkumanimiä. Selkäni takana kuiskittiin "huomaamattomasti" ja kun kerroin pahasta olostani silloiselle parhaalle ystävälleni hän totesi minut "säälittäväksi teiniangstaajaksi". Silti pidin kiinni tästä "ystävästä", koska minulla ei muita ollut.

Lukiossa sitten toivoin olevan aikuisempaa väkeä. Erehdyin pahasti. Kiusaaminen oli lievempää, mutta kyllä se kaikesta huolimatta sattui. Selän takana supattelu ja arvostelevat katseet jatkuivat edelleen, ja toisinaan sain inhottavia lappujakin, joissa nimitykset olivat toinen toistaan ala-arvoisempia. Lukiossa tapasin myös nykyisen tyttöystäväni ja kun näytin onneani julkisesti tämän kanssa, kiusaaminen paheni. Tästä syystä jouduimme käyttäytymään ihan "kaverillisesti" muiden silmien alla, koska kiusatuksi tuleminen pelotti. Usein ihmiset sanoivat "älä välitä siitä", mutta asia ei valitettavasti todellakaan ole noin yksinkertainen. Kiusatun asemaan on sellaisten vaikea asettua, jotka eivät itse ole koskaan kiusaamista kokeneet.

Nykyään olen ihan onnellinen, minulla on ihana tyttöystävä ja ihana paras ystävä, joiden kanssa voin jakaa kokemuksiani ♥ Joskus kun olen entisiä kiusaajiani nähnyt, nämä yhä katsovat pahasti tai sitten moikkaavat kuin eivät olisi koskaan mitään pahaa ja henkistä vauriota minulle tehneet. Harmillista, jos vielä tähänkään ikään mennessä eivät ole ymmärtäneet ajatella, että heidän tekemisensä eivät olleet mitään pikkujuttuja, eikä niitä voi noin vain unohtaa. Pystyn kyllä elämään elämääni normaalisti ja iloisesti, mutta kiusaamisesta jääneet arvet ovat aina olemassa, vaikka ovatkin haalistuneet.

Nyt kun mahdollisesti syksyllä aloitan opiskelemisen, kiusaamiseksi tuleminen pelottaa jonkin verran. Ei auta kuin toivoa, että ihmiset olisivat aikuistuneet.
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Vilsu » 25.03.2011 18:13

Kysyjä kirjoitti:No siis Koreanmag jos et tiedä kiusaamisesta mitään ei tarvi tulla kertomaan näitä ´ohjeitasi´. Siis tässähän nyt neuvot että ´tee niinkuin kiusaaja käskee niin hän ei enää kiusaa sinua´? Ok, kiusaaja sanoo ´ammu ittes´. Shoot. Eipähän enää kiusaa.
Jos kymmenen muuta ihmistä täällä on erimieltä kuin sinä niin eiköhän se kerro että olet väärässä? Tarvi enää tulla itkemään mielipidettäsi kun se ei kuitenkaan mene läpi.
E. Ja ainahan sitä sanotaan että ´kaikista ei tarvi tykätä, mutta kaikkien kanssa pitäisi tulla toimeen´ = vaikket tykkää toisesta, ei häntä tarvi kiusata.

Ja mun täytyy kuunnella 17 Hyitä joka kolupäivä ._.
(Kaikki luokan tytöt vihaa muo ja parasta kaveriani..)
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 27.03.2011 21:47

Eipähän munkaan tarvinnu sitä päätöstä tehdä.
Ne nimittäin pisti välit poikki, kun menin siihen väliin taas kerran
No, jos ihmiset on tollasii, niin ei vois vähempää kiinnostaa olla niiden
kanssa kavereita enää
Eikö oo aika hirveetä kohtelua ketä tahansa kohtaan, että ensin lupaa
toiselle et "joo saat sä tulla meiän kaa leffaan", sitten se toinen luulee
ettei ne enää kiusaa, mut seuraavana päivänä ne nöyryyttää sua ja sanoo,
et miks ihmees me tollasen vajaan kaa mentäis sinne leffaan?
Sitten ne vielä kuvittelee, et mä menisin mielummin tollasten syrjivien
idioottien mukaan, ja kun en mee, niin joudun uhriksi. Että kiva luokka
meillä. 15 ihmistä syrjii sua joka päivä... Nyt vielä ne jotka oli olevinaan
sun kavereita, kattoo ylimielisti aina kun sinnepäin vilkasee :<
Kaiken päälle meikä on kuullu, kun noi kiusaajat miettii, et miks pari oikeesti
viisasta ihmistä ei enää puhu niille. Haloo... Ne kiusaa, ja vielä kieltää sen.

Taas näitä mun sekoja juttuja, mutta oli pakko ottaa kantaa tähän... :p

Mehmeh E: Tuntuu kuin tuon kiusaajajengin "johtaja" (enkeksimuuta?)
olis lukenu mun ajatukset, kun kirjotin. Sillä on nimittäin hauskaa, se soittelee
pilareita mulle... Eipä haittaa *muahhaahhaa* sillä on saldoraja, ja mikäs sen
mukavempaa kuin kuluttaa se loppuun vastaamalla niihin soittoihin x )
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Colmio » 28.03.2011 19:42

Kumpi pisti sun kaa välit poikki, vai molemmat?
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Snipix » 28.03.2011 20:43

Umbrespeon kirjoitti:
Pimee Umbba kirjoitti:Itse olen myös ollut kiusattu ja vaikka en ole alistunut kiusaajien tahdolle siitä, että pidän Pokémoneista ja katson animea/mangaa, niin kummasti nykyisin en ole enään kiusattu.. oikeastaan ihan suosittu. Mutta, vaikka sinulla on käynyt noin niin se ei todellakaan tarkoita, että se toimisi kaikilla. Kaikki eivät mm. ylipainoisuudelleen pysty tekemään mitään ja jos ovat onnellisia siinä tilanteessa, niin miksi pitää puuttua? Ei se ole kiusaajien elämästä pois, jos toinen elää onnellista ja mukavaa elämää vaikka vähän ylipainoa onkin.

Vihdoinkin löytyi samiksii.

Täältäkin löytyy samallainen henkilö.

ChiYoshi:
Ne pilapuhelut hoituu silleen että puhu kokoajan tai elä sano mitään. Itse ainakin saan ne lopettaan tollee. Itseasiassa on aika tyhmää soitella pilapuheluita. Tulee iha älyttömästi laskuu jos kokajan soittaa pilareita.No, ei se mua haittaa kiusaajien rahathan siin menee ;)
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mewer » 28.03.2011 21:27

Snipix kirjoitti:ChiYoshi:
Ne pilapuhelut hoituu silleen että puhu kokoajan tai elä sano mitään. Itse ainakin saan ne lopettaan tollee. Itseasiassa on aika tyhmää soitella pilapuheluita. Tulee iha älyttömästi laskuu jos kokajan soittaa pilareita.No, ei se mua haittaa kiusaajien rahathan siin menee

Ei, vaan näin:
1. Vastaa puhelimeen
2. Laita puhelin taskuus
3. Odota kuukausi
4. Hiivi katsomaan soittajan puhelin laskua
5. Naura
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa

cron