Noloja tilanteita...

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja Oshawott » 24.10.2012 22:17

En löytänyt tällaista topaa...

Mitä kaikkea noloa teille on tapahtunut?
Onko kenties käynyt niin kun kaikki koulun oppilaat ja opettajat omat samassa tapahtumassa, ja näet kaverisi pitkästä aikaa. Huudat hänen nimeään. Sitten kun olet aika lähellä häntä, kompastut, ja lennät kaveriasi päin ja kaadutte molemmat maahan?

Tai olet juuri voittamassa E4 kun Championin vikalla pokémonilla on elämät vähissä ja Champion on jo kerran parantanut oman pokémoninsa. Sinulla on vain yksi pokémon jäljellä jolla on elämät vähissä. Pokémonillasi on Aqua Jet, mutta päätät iskeä Water Pulsen, vaikka tiedät että Aqua Jet on nopeampi. Sitten Championin pokémon onkin nopeampi ja häviät? ( T_T )

Jälkimmäinen oli omia kokemuksia...lol...( :D )
It's just me~

Pokémon<3
Avatar
Oshawott
 
Viestit: 176
Liittynyt: 30.09.2012 15:41

Re: Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja Ironblock » 07.11.2012 22:36

Njaa.. Omassa tapauksessan kun kompastuin just eilen discossa :)
Avatar
Ironblock
 
Viestit: 5
Liittynyt: 07.11.2012 22:11

Re: Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja Oshawott » 14.11.2012 15:22

Haha! Mä taas kaaduin kun olin menossa kirjastoon. Siellä oli yks superhyvännäkönen kundi ja meikäläinen sen kun vetää lipat ja kiljuu ku hullu! :P
It's just me~

Pokémon<3
Avatar
Oshawott
 
Viestit: 176
Liittynyt: 30.09.2012 15:41

Re: Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja Suetic » 22.11.2012 02:08

viewtopic.php?f=7&t=2117

Onhan failauksetkin noloja? Tai sitten eivät?
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja greengirl » 28.09.2013 11:57

Kun olin 8 luokalla ja olimme koulun kanssa kirkossa aamuavauksessa, järjestin itteleni mukavan aamuavauksen kun aivastin 3 kertaa peräkkäin kesken papin tarinnoinin. :P
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
Avatar
greengirl
 
Viestit: 86
Liittynyt: 21.04.2011 21:33
Paikkakunta: Turku
(: Nurkassa nökötävä lötkö

Re: Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja Illusions » 14.11.2013 18:47

No itsehän olen nolojen tilanteiden kuningas, etenkin sosiaaliset kanssakäymiset tuppaavat menemään ihan mönkään. *socially awkward penguin*

Viimeisin töppäykseni lienee se, kun kävin eräässä liikkeessä ja katselin vitriineitä hyvin syventyneenä. Myyjä tuli selän taakse huomaamattani ja kysyi: "Voinks mä auttaa sua jotenkin?" Päätinpä säikähtää niin että juoksin kaupasta ulos mitään sanomatta. Enpä enää käy siinä liikkeessä. :D
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja mökönkökötys » 27.03.2014 21:49

Kun olin kolmannella luokalla, kompastuin koulun ruokalassa, ja räksis - rikoin lautasen, ja lennätin samalla ruokailuvälineet pitkin lattiaa. Siinähän sitten kömmin pitkin lattiaa kuin rapu, ja kokosin lautasenpaloja kasaan. Ja luonnollisestikin punaisena kuin tomaatti. :D
mökönkökötys
 
Viestit: 11
Liittynyt: 27.09.2013 14:29


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron