Jääkiekkoketju

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Suosikkijoukkueesi jääkiekon SM-liigassa

JYP
7
10%
HIFK
6
9%
Blues
1
1%
TPS
9
13%
Jokerit
8
12%
Ilves
5
7%
Tappara
4
6%
HPK
3
4%
Lukko
2
3%
Ässät
4
6%
Pelicans
3
4%
KalPa
3
4%
Kärpät
10
15%
SaiPa
2
3%
 
Ääniä yhteensä : 67

Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 03.11.2010 17:21

Eli siis mitä jääkiekon SM-liigan joukkuetta kannatat? Äänestyksen vaihtoehtojen määrän rajoituksesta johtuen en voinut laittaa tuohon kaikkia joukkueita, joten jos äänestit "Muu SM-liigajoukkue", niin mainitse se viestissä. Mikäli postaat, niin perustele, miksi kannatat juuri sitä joukkuetta mitä kannatat, eli mielellään ei mitään yhden rivin ns. oneliner-viestejä. Tässä ketjussa voi keskustella muistakin jääkiekkoon liittyvistä asioista.

Itse kannatan JYPiä, Jyväskylästä kun olen, sitäpaitsi JYPin pelejä on aina ilo seurata, joskaan ne eivät ole olleet tällä kaudella kovin jänniä paria poikkeusta lukuunottamatta, sillä JYP puolustaa niin hyvin, että vastustajan on melkein mahdotonta tehdä maalia, varsinkin kotipeleissä. Joskus 90-luvulla tuli kannatettua Jokereita, mutta se loppui vuosituhannen vaihteessa. Nykyään itseasiassa inhoan Jokereita, koska a) eräillä ko. seuran ns. ultrafaneilla on ollut tapana paukutella savupommeja Hippoksella ja b) ko. seuran peliesitykset ovat nykyisin lähinnä sitä mitä logostakin voi päätellä, eli melkoista pelleilyä.
Viimeksi muokannut Mewtwolover päivämäärä 19.11.2010 10:27, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Lisäsin äänestykseen nuo loputkin joukkueet
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.11.2010 17:27

Jokerit, ehdottomasti.


Kun olin ihan pieni koko perheeni/sukuni oli hulluna jääkiekkoon olin isäni kanssa hyvin läheinen ja vietettiin paljon aikaa keskenämme.
Tietty hän sitten kertoi paljon suosikki jääkiekko joukkueestaan mikä oli Jokerit, kyllähän siinä sitten alkoi itsekkin pitämään Jokereista joka koskee nykypäivääkin.
Vaikka Jokereilla ei mene kovin hyvin kannatukseni Jokereita kohtaan ei lopu. : )

Kohta on taas (noin puolenvuoden päästä) edessä MM kisat joita odotan aina vain innolla.


EDIT: Ja noista Jokeri/HIFK faneista. Joillakin se on mennyt vähän yli kun paukuttelevat savupommeja ja muuta pahaa, Jokerit vs HIFK matseja voisi yleisön kannalta alkaa kutsua "jengisodaksi" sellaisia ne tuntuisi aina olevan....
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Maketsu » 03.11.2010 18:05

Mustaa ja Valkoista!

TPSlle siis sykkii sydämeni. Pakko hehkuttaa, että TPS teki eilen ensimmäisen avausmaalin koko kautena!! Eihän kautta ole mennyt kuin vasta ~20 peliä! TPS on aina ollut lähellä sydäntä. Perusteluja tälläisille asioille on vaikea keksiä, se vain on niin, että fanitan Tepsiä. On se kyllä uskomatonta, miten niin hyvällä joukkueella pelaava TPS on tähän asti pärjännyt, niin surkeasti. Toivottavasti nyt viimeisimmästä 5-0 voitosta alkaa seuraavan nousukausi Tepsillä.

Muita minun sydäntäni lähellä olevia joukkeita ovat KalPa ja Ilves.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Wemps » 03.11.2010 18:10

Ilves.

Kannatus alkoi pienenä, jokus 3-5v, eli heti kun jotain teoreettista ymmärsi tulosruudusta. Ymmärtääkseni minua kiehtoi joukkueessa 1. Tampere, sillä se on Seinäjokea lähin liigajoukkue (kai?), 2. Pidin kissoista -> nimi ilves isku 3. Logo. Luulin pienenä että Ilveksellä on Hifkin logo, ja pidin siitä. Pieni shokki oli kun tajusin myöhemmin ettei näin ole. 4. En pitänyt joukkueista, jotka voittavat / ovat sarjan yläpäässä lähes koko ajan (kaikki muut käytännössä kannattivat Kärppiä), sillä se tuntui tyhmältä kannustaa joukkuetta, jonka tietäisi "aina" voittavan. (En tosin tykkää siitäkään, kun luuhaavat alapäässä luuttuamassa lattioita, mutta ~~).

Itse pelaan myös jääkiekkoa, ja tullut joukkueen kierreyttyä Suomea aika tiuhaan tahtiin ( ~~1kk sisällä Lahti, Tampere, Vaasa, Kokkola, Jyväskylä yms. tosin kaikissä en ole itse käynyt.) Itseasiassa juuri nyt on lähdettävä taas peliin, joten en ehdi enempää jaaritella.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 03.11.2010 18:12

Kärpät rulettaa, ja on suosikki joukkueeni siitä syystä että niilla on paras joukkue, vaikken asukkaan oulussa/lähistöllä niin kyllä sitä aina olen kannattanut

Btw eteläisimmässä suomessa se on enemmänkin Blues-Hifk koska hyvin suuri osa tykkää espoosta enemmän kuin helsingistä(jostain kumman syystä) Itse olen enemmän Hifkin puolella noissa koska minusta Blues on kamala joukkue samoin kuin jokerit.
Ei millään pahalla
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Atlas » 03.11.2010 18:31

Kannatan Helsingin HIFK:ta.

Tarkemmin sanottuna en kannata HIFK:ta, mutta se on ainoa jengi jonka menoa olen seurannut ja asun muutenkin Helsingissä. Kannatan HIFK:ta myös siksi, koska pelasin HIFK 96:ssa reilut 8 vuotta. Innostukseni jääkiekkoon laski roimasti kun minut karsittiin jengistä huonojen välien ja taitojeni takia. En ole käynyt nyt pariin vuoteen katsomassa ainuttakaan peliä, kun ollut kiinnostus SM-liigaan sen verran alhaalla.
Feeling it
XY: 5429-7397-3389
Avatar
Atlas
 
Viestit: 205
Liittynyt: 01.11.2010 08:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Riolucario » 04.11.2010 16:16

En paljoa jääkiekkoa seuraa, mutta silloin harvoin kun käyn pelejä katsomassa, kannatan HPK:ta, kun kerran Hämeenlinnan lähistöllä asun. Eipä minulla tästä oikein enempää sanottavaa ole.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Flyffel » 04.11.2010 16:30

Pakko sanoa, että vihaan jääkiekkoa:
1) Minut pakotettiin pelaamaan tätä kun muutin Suomeen, eivätkä luistelutaitoni olleet tarpeeksi hyvät siihen että voisin pelata kunnolla, sillä jääkiekkoa ei pelattu Itävallassa.
2) Pikkuveli seuraa innokkaasti jääkiekkoa, joka käy aivan valtavasti hermoille. Koko ajan huutavat siellä selostusta, mikä on ihan sietämätöntä. Jääkiekkoa tuntuu tulevan ympäri vuoden joten taukoja ei oikein ole, ja nyt hän on alkanut seuramaan myös jalkapalloa. Kaiken kukkuraksi silloin kun jääkiekkoa ei tule, hän pelaa sitä (/ nyt myös joskus Fifaa) Wiillä, ja siitäkin tulee kaikkea selostusta ja ärsyttäviä ääniä. *boom* Hänellä on eri NHL-pelejä varmaan neljältä vuodelta, vaikka hän ostikin kaikki 2009/2010!? Mitä hän tekee edes nillä identtisillä (huonomilla) vuoden 2007 peleillä!?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Maketsu » 04.11.2010 21:06

Vihaat jääkiekkoa = Olet hirveä ihminen.

E: Suikkanen sai potkut
Itäisen konferenssin 2. joukkue ja potkut, mikäs siinä. Venäjä on Venäjä. :|
E2: Ei niin tosissaan reiska sitten. n_n Olen vain jääkiekkofani henkeen ja vereen.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja G-Mao » 05.11.2010 00:09

En tiedä oliko tuo 'lukko'-vaihtoehto toivomus ketjun lukitukseksi? En tykkää tästä väkivaltaisesta lajista. Toki kun (samaan aikaan, kun helvetti jäätyy) Suomi voittaa MM-Kultaa tai Olympia- sillon on tosi siistiä. Mut eikö jotkut tanskalaisetkin pessyt Suomen urheilla "leijonilla" lattioita?
Spoiler:
Yo dawg! We herd u liek spoilers, so we put an spoiler on ya spoiler, so you can spoil while you spoil[[spoiler]
/spoiler]
Oho se ei toiminu
Avatar
G-Mao
 
Viestit: 56
Liittynyt: 01.11.2010 08:08

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Lars » 05.11.2010 00:26

Mewtwoloverin kanssa samoilla linjoilla - kyllä se JYP on kova joukkue! Olen itsekin Jyväskylästä kotoisin (nykyään Espoossa), ja tämä hyvin pienimuotoinen jääkiekkoinnostukseni lähti siitä, kun olin 2008-2009 -kauden JYP:in peleissä kioskityttönä. Ennen olin aina, että "huoh jääkiekko!", mutta kun seisoi siellä itse paikan päällä niin alkoihan se peli kiinnostaa. : D Kun JYP pärjäsikin niin hyvin, Suomen mestaruus tuona vuonna - varmasti koska olin niin ihana kioskityttö.

Mewtwolover kirjoitti:Nykyään itseasiassa inhoan Jokereita, koska a) eräillä ko. seuran ns. ultrafaneilla on ollut tapana paukutella savupommeja Hippoksella


Joo, argh. : / Olin töissä yhdessä noista peleistä ja meinasin saada sydänkohtauksen, kun en ensin tajunnut mistä on kyse!
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 05.11.2010 10:45

G-Mao kirjoitti:En tiedä oliko tuo 'lukko'-vaihtoehto toivomus ketjun lukitukseksi?

Ei ollut, se tarkoittaa Rauman Lukkoa, joka on yksi jääkiekon SM-liigassa pelaavista joukkueista.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 05.11.2010 13:52

Lars kirjoitti:...kyllä se JYP on kova joukkue!...Kun JYP pärjäsikin niin hyvin...

Meitä vastaan.... :D Lol, on traumoja surkeasta JYP -pelistä viime kauden loppuun. Mutta onneksi luistelin vieressä, kun meidän joukkueen nopein (ja pienin :D) pelaaja tykitti siniviivalta lämärin yläpesään, niin että hujahti. Eli en jatkanut neljännelle kaudelle lätkää, on liikaa muita harrastuksia viikolle. Kyllä huvittaisi jatkaa...
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Master of Seedots » 05.11.2010 18:40

Åssiä kannatan ja Lukko on Erseestä
.
Avatar
Master of Seedots
 
Viestit: 29
Liittynyt: 01.11.2010 08:46

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja pokeboy » 05.11.2010 19:25

Jätit sitten KÄRPÄT pois tosta yksittäisten listalta!!

Ehdottomasti Kärpät!!
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 06.11.2010 19:22

Itse en erityisemmin perusta jääkiekosta, mutta jos suosikki pitäisi valita, se olisi kärpät.
Jaa että miksikö kannatan? Itsekään en vastausta tiedä, varmaankin siksi että se oli ala-asteen luokkani suosiossa. Sitten joku maalasi puukäsityöhönsäkyseisen joukkueen logon, mikä on ikuisesti verkkokalvoillani.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja metal fan » 06.11.2010 21:29

JYP on paras. Kuinka moni on samaa mieltä?
Spoiler:
Korppi on oikeus!

Vaihtola:http://www.pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=26&t=876
Avatar
metal fan
 
Viestit: 97
Liittynyt: 05.11.2010 15:34

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja Maketsu » 06.11.2010 22:30

metal fan kirjoitti:JYP on paras. Kuinka moni on samaa mieltä?

Tarkalleen ottaen 3 muuta, jotka ovat äänestäneet niin.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja nunja55 » 07.11.2010 11:41

Ei oo muuta oikeeta kun Tappara, vaikka niillä juuri nyt meneekin vähän heikosti.
Kannatus on varmaan lähteny siitä, kun Iskäki sitä kannattaa.
Pikkuveli pelaa jääkiekkoo.
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Jääkiekkoketju

ViestiKirjoittaja metal fan » 10.11.2010 18:55

Seuraan todella aktiivisesti jäkistä ja voin sanoa että JYP on paras. :) Pidän niin paljon jäkiksestä että haluaisin "johtaa" tätä keskustelua.
Spoiler:
Korppi on oikeus!

Vaihtola:http://www.pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=26&t=876
Avatar
metal fan
 
Viestit: 97
Liittynyt: 05.11.2010 15:34

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron