Kännykät

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kännykät

ViestiKirjoittaja icewortex » 18.08.2011 22:16

Phantom kirjoitti:Herätellääs vähän tätäkin topiccia. Kännyköitä olen omistanut elämän aikana n. 5-6 ja kokemuksia löytyy Nokiasta ja Ericssonista. Nokiat meni heti pimeeksi, ja muutenkin olivat hankalia käyttää. No, sitten tulin saaneeksi Sony Ericssonin perusluurin: Ei ollut ikinä mitään vikaa, toimi moitteettomasti, hyvä kamera (vaikka vain 2 mpix.) Näin minusta tuli Ericssonin kannattaja, joten kun viime talvena piti saada uusi kännykkä (koska vanha oli oikeesti liian wanha) päätin ostaa Ericssonin Zylo - mallin. Ei siinä mitään, toimi 7 kk moiteettomasti kunnes näppäimet lakkasivat toimimasta ---> korjaukseen Tampereelle. Kun sain kännykän korjauksesta, toimi puhelin moitteettomasti, paitsi kamera. (Ja kamera TOIMI ennen korjaukseen lähettämistä -.-) Täytyy lähiaikoina laittaa taas postiin että korjaavat sen. Muuten on Ericssoneista täysin positiiviset kokemukset, ja julkaisevat koko ajan hienoja puhelimia kuten Xperia Arc tai Xperia Play (se Playstation - puhelin). Muista valmistajista sen verran, että Applea tulee joskus harkittua vakavasti, iPod touchin antamien kokemusten mukaan näytttäisi olevan hyviä laitteita.

BTW, ensimmäinen viesti (uudella) foorumilla.

Itse ajattelin hankkia tuon Xperia Playn joskus, yksi syy (huom. vain yksi syy, monta muutakin on) on että siihen saa MineCraftin :3 ericsson ownaa, mut mul on nokia ku ei oo rahhoo.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Kännykät

ViestiKirjoittaja miquel257 » 19.08.2011 07:59

Mul o kans ollu noit puhelimii täs aika paljo, jotai 6kpl
Täl hetkel on IPhone joka on kestävämpi kuin luulin, nyt muuten on ehjä, mutta toinen kaijutin sökönä.
Tän aattelin pitää viel, ainaki toistasex.

E. Mullaki IPhone 3GS <3 Ja oon todennu tän paremmax ku mun puoliskäl olevan IPhone 4
Viimeksi muokannut miquel257 päivämäärä 19.08.2011 13:28, muokattu yhteensä 1 kerran
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Kännykät

ViestiKirjoittaja Riolucario » 19.08.2011 08:14

miquel257 kirjoitti:Mul o kans ollu noit puhelimii täs aika paljo, jotai 6kpl
Täl hetkel on IPhone joka on kestävämpi kuin luulin, nyt muuten on ehjä, mutta toinen kaijutin sökönä.
Tän aattelin pitää viel, ainaki toistasex.

Niin, iPhone on paljon kestävämpi kuin luulisi. Tämä iPhone on myös pudonnut lattialle, asfaltille ja ties mihin, mutta pieniä naarmuja on vain tullut. Kannattaa laittaa myös ylimääräiset suojakuoret. Minulla on puhelimia ollut 3. Ensimmäinen oli joku Nokian peruspuhelin, jolla ei voinut edes toistaa .mp3-tiedostoja tai mitään. Seuraava oli vähän parempi Nokian peruspuhelin, jolla pystyi jopa kuuntelemaan musiikkia ja siinä oli jopa kamera. Ja loistavat 10mt tilaa! O_O Ja nyt on tämä iPhone 3GS. Kävi aivan loistava tuuri kun sain tämän käytettynä noin 200 eurolla. O_O
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Kännykät

ViestiKirjoittaja Mewstor » 19.08.2011 22:04

Luurini maksoi uutena alle 100€. Sillä voi soittaa ja vastaanottaa puheluja, sekä lähettää tekstiviestejä. Muuta en kaipaa joten kaikki muu on turhaa. Sudokua olen sillä pelannut pari kertaa kun oli tylsää bussissa. MP3 soitin löytyy, joten ei tarvitse puhelimen akkua käyttää musiikin kuunteluun ja nettiä voin käyttää illalla kotona.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Kännykät

ViestiKirjoittaja victini98 » 19.08.2011 23:24

Mul o nokian 5230. Sain sen viime jouluna ku pyysin jotain kosketus näyttö kännyy (olisin halunnu iPhonen mut ei oo varaa hankkii semmosta)... Yllättävän hyvi o kestäny mun käyttöö. Netti on mulle pakollinen et pystyn olee koko ajan facebookis tai jossain. Oli kyl turhan vähän muistii ku oon vähä ladannu kaikkee (jtn 1gt)...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa

cron