Creepypastat (eli "internetlegendat")

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 28.05.2013 18:22

Olen (varsinkin viime aikoina ollut) kiinnostunut ja innostunut Creepypastoista eli ns. internetlegendoista. Creepypasta on siis lyhyt (tai keskipitkä) nettin kirjoitettu, ja useimmiten itse keksitty juttu, josta on tullut suosittu tai kuuluisa vaikkapa leviämällä foorumeilla ja keskustelupalstoilla.

Creepypastat ovat siis yleensä "kauhutarinoita", kuten nimestä voi päätellä. Itse luen Pastoja pääasiassa CreepyPasta Wikistä, kertokaa toki jos tiedätte muita hyviä sivuja aiheesta! ^^

Voin itse suositella:

-BEN DROWNED (Legend of Zelda Majora's Mask)
-Lost Silver (Pokémon Gold&Silver)
-Psychosis (---)
-Jessica (Pokémon Yellow)

Sulkeissa oli siis sen pelin nimi, johon Creepypasta sijoittuu (psychosis ei sijoitu mihinkään videopeliin).

Tässä ketjussa siis voi keskustella, suositella, ja arvostella Creepypastoja, ja miksei omaakin "kauhutarinaa" voisi tänne kirjoittaa! :P
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja kassu » 28.05.2013 18:57

Pokemonista hyviä Creepypastoja on myös esim. Escape from lavender down.
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 28.05.2013 19:02

Hypno's Lullaby (hae youtubesta)
On aika jännä, tulee kylmänväreitä kun kuuntelee sen. :D
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 28.05.2013 19:16

@Charmaniac: Hypno's Lullaby on kyllä erittäin karmiva... O_O

@kassu: Lavender Town Syndrome on aina kiinnostanut minua. Liekö siksi, että päätäni alkaa aina särkeä, kun kuulen kyseisen teeman. Tai toisinpäin, ehkä päätäni särkee siksi, että Lavender Town Syndrome kiinnostaa minua, joten alan kuvitella että päätäni särkee... :P

En joka tapauksessa usko Creepypastoihin (Jotkut taasen pelkäävät niitä ihan tosissaan!).

Jeff the Killer on kanssa semihyvä. Ja kuuluisa. :)
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 28.05.2013 19:22

PokéGirl4-ever kirjoitti:@Charmaniac: Hypno's Lullaby on kyllä erittäin karmiva... O_O

''Come little children, come with me!" o_o
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja icewortex » 28.05.2013 23:27

PokéGirl4-ever kirjoitti:En joka tapauksessa usko Creepypastoihin (Jotkut taasen pelkäävät niitä ihan tosissaan!).

Se että ei usko ei välttämättä meinaa ettei pelkää. Tai no, itse en tiedä pelkäänkö mutta kyllä jää mieltä jyrsimään jos on kyseessä hyvin creepy pasta.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 29.05.2013 00:46

Creepypastat aiheuttavat vain yleisesti ahdistavan olon joskus, muttei suoranaista pelkoa että näin voisi tapahtuakin. Ja jos pastassa mainitaan lukija niin se vetää aina vähän karvat pystyyn.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 29.05.2013 08:12

Yksi hyvä puoli on se, että Creepypastat on yleensä kirjoitettu erittäin hyvin, niin että kyllä siinä tulee kylmät väreet ja ei niitä pimeässä haluaisi lukea... :P Tarkoitin siis lähinnä sellaista pelkäämistä, että esim. jotkut henkilöt joita tunnen, ovat ihan hysteerisiä vaikkapa Slendermanistä tai Jeff the Killeristä tyyliin: "En voi jättää ikkunaa auki koska silloin Jeff tulee ja tappaa mut"! :D

Kyllähä toki minullakin tulee kauhistunut ja ahdistunut olo (sehän se idea onkin). Psychosis ottaa jotenkin eniten sydämeen, koska tietää, että oikeastikin maailmamme on täysin riippuvainen elektroniikasta. LUKEKAA, IHMISET!
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja Colmio » 29.05.2013 09:42

Cupcakes
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Creepypastat (eli "internetlegendat")

ViestiKirjoittaja icewortex » 29.05.2013 15:20

Colmio kirjoitti:Cupcakes

Cupcakes on imo hyvä vain jos sen lukee väsyneenä pimeässä :D Antaa vähän fiilistä ehkä valmiiksi. Tosin, se oli mun mielestä enemmänkin väkivaltainen kuin pelottava :S

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 58 vierailijaa

cron