Koulu

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Mewer » 22.12.2010 16:11

Tulinpas sitten spämmäämään oman välitodistukseni.
Käyttäytyminen: 8
Äikkä: 7
Ruotsi: 9 (Ja olen huono ruotsissa O_O)
Englanti: 9
Uskonto 8
Historia: 8
Matematiikka: 8
Kemia: 9
Biologia: 8
Maantieto: O
Musiikki: O
Kuvataide: 7
Käsityö: 6 (En tee melkein koskaan paljon mitään :P)
Kotitalous: 8
Liikunta: 7 (Odotin että saisin kutosen)
Terveystieto: 8
Oppilaanohjaus: O

Ja seiskalla olen.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja nunja55 » 22.12.2010 16:21

Todistuksia ei saatu, mut muutaman numeron tiedän/olen aika varma, eikä ne ole kovin suuria T_T
Winter kirjoitti: nunja55: Kasiluokka onkin vaikea,siihen kannattaa panostaa,kun ysiluokka onkin sitten kertausta ;)

Ei se ny mun mielestä (ainakaan vielä) ole hyper super vaikeeta ollu, mutta joo pitäs varmaa vähä panostaa.
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 22.12.2010 16:42

Mulla oli KA: 6.33 , eli todella hyvä , olen nyt ysillä =D ja tota numeroo laski varmaan eniten : matikka ruotsi äikkä , koska jokaisesta noista 5 ^^
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja nunja55 » 22.12.2010 16:45

KoReaNMaG kirjoitti:Mulla oli KA: 6.33 , eli todella hyvä , olen nyt ysillä =D ja tota numeroo laski varmaan eniten : matikka ruotsi äikkä , koska jokaisesta noista 5 ^^
'
Ja mä luulin, että täällä kaikki on hikkejä ;)
Tuli tässä mieleen mihin halvattuun tarttee Kemiaa tai Fysiikkaa? (Mä vihaan niitä aineita)
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Lakzu » 22.12.2010 17:03

En osaa laskea keski arvoani ikävä kyllä, mutta ihan hyvä todistus tuli, vaikka onhan mulla niitä seiskan kursseja vielä suorittamatta. Enimmäkseen sain todistukseeni 8 ja 7. Et ihan hyvin, kun sain matikan nostettua 7, vaikka se oli aikaisemmin 5. Itse sain köksästä, uskonnosta ja kemiasta 6. No myönnän sen etten ole mikään hyvä kokki, jos onnistun söhräämään munakkaani kokkeliksi (pistän aina liikaa maitoa). Muutoin fysiikka on vielä suorittamatta, samoin äidinkieli ja matikka.
Matikasta 2 kurssia, äikästä 2 kurssia, ja fysiikan loppukoetta en ole vielä kerennyt tehdä, ja aikaahan miulla on hiihtolomaan saakka saada seiska suoritettuu ja sitten hypätä kasille. Kaamea stressihän siitä tulee kun saa päntätä kokeisiin.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Mewer » 22.12.2010 17:13

nunja55 kirjoitti:Tuli tässä mieleen mihin halvattuun tarttee Kemiaa tai Fysiikkaa? (Mä vihaan niitä aineita)

Jos et tietäisi fysiikasta mitään, et tietäisi myöskään painovoimasta ja yrittäisit lentää pilvenpiirtäjän katolta kotiin.
Ilman kemiaa et osaisi tehdä räjähdys kaasua 8)
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 22.12.2010 17:16

Sen keskiarvon saa laskettua, kun lasket yhteen kaikki numerot käytöstä lukuun ottamatta. Sen jälkeen jaat summan numeroiden määrällä.
Esim. Otetaan vaikka matemmaatisten aineiden keskiarvo. Leikitää, että matikasta tuli 9, kemiasta 6 ja fysiikasta 8. Lasketaan yhteen: 9+6+8=23
Nyt 23 jaetaan kolmosella, koska numeroita on kolme. 23/3=7,66666...67 eli keskiarvo olisi 7,67.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Goldi » 22.12.2010 17:18

Todistus;
Käytös 10 (aina opejen selän takana käyttäydyn huonosti)
Suomen kieli 9 (en ikin lue)
Englanti 9 (en ikin lue)
Matematiikka 10 (en ikin lue)
Biologia ja maantieto 9 (en ikin lue)
Fysiikka ja kemia 9 (en ikin lue)
Uskonto 9 (en lue tähänkään)
Historia 9 (en ikin lue)
Musiikki 9
Kuvataide 9
Tekninen työ 9
Liikunta 8 (ei huvita osallistuu kun on iha tarpeeks treenei muutenkin)

Keskiarvo tasan 9
Muuten mulla on koulun kirein ope.
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja nunja55 » 22.12.2010 17:18

Mewer kirjoitti:
nunja55 kirjoitti:Tuli tässä mieleen mihin halvattuun tarttee Kemiaa tai Fysiikkaa? (Mä vihaan niitä aineita)

Jos et tietäisi fysiikasta mitään, et tietäisi myöskään painovoimasta ja yrittäisit lentää pilvenpiirtäjän katolta kotiin.
Ilman kemiaa et osaisi tehdä räjähdys kaasua 8)

Sehän auttoi paljon :D
Nyt rupean opiskelemaan niitä aineita, saan kympin ja tajuan että en voi lentää pilvenpiirtäjän katolta kotiin ja osaan tehdä räjähdys kaasua *boom* *awesome*
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Lakzu » 22.12.2010 17:28

Omasta mielestäni äikkä on hieman turha. Voisi vain opettaa lukemaan, kirjoittamaan tms.
Itse olen aina tunnilla tällä tyyliin.
"Miks pitää opiskella äikkää jos osaa jo puhua, kirjoittaa ja lukea?" tällainen matikan tunnilla,
"Jos osaa laskea rahaa, niin kyllä sit pärjää". Tota mieltä olen. Köksää olisi kiva parannella, parhain munaus muffineissa, jonka onnistuin aika hyvin. Sokeri unohtui, mutta kaikki muut ainekset laitoin.

Todistus kokonaan.

Äikkä - 7
Enkku - 8
Kemia - 6
Bilsa - 7
Uskonto - 6
Musiikki - 7
Kuvis - 8
Kässä - 8 (vaikka en ole ollutkaan edes tos tunneil)
Liikka - 7
Köksä - 6

Muissa aineissa olikin S:ää ja fyssassa Z.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Atlas » 04.06.2011 14:50

Dodiih, herättelen tämän hienon aiheen talviunesta.

Tänään loppui viimeinkin peruskoulun kahdeksasluokka ja todella hyvin mielestäni onnistuin tänä lukukautena tavoitteissani. Tänään oli tosiaan koululla aika rasittava "kevätjuhla", tai miten sen nyt tulkitsee.

Ohjelmassa oli kahden tunnin pituinen sauna, jonka aikana oli rehtorin puhe(jossa MM oli vieläkin isossa roolissa..) ja todistusten jako yhdeksäsluokkalaisille, yksitellen. Juhla oli liikuntasalissa, jossa oli ilmanvaihto kamalan huono, eli hieman kuuma siinä tuli kyllä istua pikeepaita ja pikkutakki päällä. Homma sujui muuten hyvin, mutta sitä hidasti aika paljon se, että joidenkin oli pakko taputtaa siellä kaikelle mahdolliselle, vaikka rehtori huomautti, että taputetaan sitten lopuksi.

Juhlan jälkeen todistusten jako, sekä luokassa oli vielä piihin liittyvä "kisa", jossa olin ainoa osallistuja. Piti osata yksinkertaisesti 50 desimaalia ulkoa ja osasin, enkä saannut mitään, nyyh. T_T

Todistuksen lukuaineiden sekä kaikkien aineiden keskiarvo oli 9.4 ja kympit tulivat matematiikasta, terveystiedosta, uskonnosta, fysiikasta ja kemiasta. Loput olivat yhdeksikköjä. Ainoastaan jäi vaivaamaan englanti, joka oli joulutodistuksessa jo pudonnut yhdeksikköön kympistä, eli panostin siihen oikein erityisesti, mutta silti tuli yhdeksikkö. Ei voi mitään.

Mutta joo hyvää kesää kaikille~
Feeling it
XY: 5429-7397-3389
Avatar
Atlas
 
Viestit: 205
Liittynyt: 01.11.2010 08:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja victini98 » 04.06.2011 22:01

Mun (hieno) todistus: käytös: 7 (open syytä ku se valitti kaikesta), äikkä: 9, matikka:10 (sotkin tunneilla matikan kirjaan kaikkea esim. väritin sen tinneri tussilla mustaks), enkku: 9, bilsa: 8, fyke: 9, hissa: 9, ussa: 9, musa: 9, kuvis: 8 (en tehny kaikkii kuvis töitä), kässä: 8 (juoksin vaa koulun käytävillä), liikka: 9 (ope sano et mä saan 8. En käyttäytyny varmaa kauheen hyvin ku se ope valitti mun käytöksestä melkein joka tunti)
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja DaZapdoz » 04.06.2011 23:15

victini98 kirjoitti:käytös: 7 (open syytä ku se valitti kaikesta)

En ihmettele, että valittaa, jos hommat menee niin kuin kerroit aiemmin Valituspalstalla.
''Always is possibility of victory, even at the moment of certain defeat.''
Avatar
DaZapdoz
 
Viestit: 161
Liittynyt: 01.04.2011 19:13
(: Do you expect me to put something funny here?

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Master Entei » 05.06.2011 01:00

victini98 kirjoitti:Mun (hieno) todistus: käytös: 7 (open syytä ku se valitti kaikesta), äikkä: 9, matikka:10 (sotkin tunneilla matikan kirjaan kaikkea esim. väritin sen tinneri tussilla mustaks), enkku: 9, bilsa: 8, fyke: 9, hissa: 9, ussa: 9, musa: 9, kuvis: 8 (en tehny kaikkii kuvis töitä), kässä: 8 (juoksin vaa koulun käytävillä), liikka: 9 (ope sano et mä saan 8. En käyttäytyny varmaa kauheen hyvin ku se ope valitti mun käytöksestä melkein joka tunti)

Oot kyl niin kova jätkä. Respect!

Oikeasti, ootko miettiny koskaan että ehkä saat 7 käytöksestä koska käyttäydyt huonosti? En keksi, millä logiikalla huonon numeron saaminen johtuu siitä, että opettaja valittaa...
Toki nyt 12v (olettaen, että olet tuon ikäinen, ainakaan vanhempi et voi olla) ikäisenä on äijä kun tekee kaiken päinvastoin kuin käsketään, mutta kannattaa varoa, sillä jossain vaiheessa tuo alkaa näyttää myös omanikäistesi mielestä lapselliselta. ;)

Niin, ja voisitko lopettaa sillä leijumisen, että niskoittelet opettajallesi? Ketään ei kiinnosta...
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja victini98 » 05.06.2011 09:32

Master Entei kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Mun (hieno) todistus: käytös: 7 (open syytä ku se valitti kaikesta), äikkä: 9, matikka:10 (sotkin tunneilla matikan kirjaan kaikkea esim. väritin sen tinneri tussilla mustaks), enkku: 9, bilsa: 8, fyke: 9, hissa: 9, ussa: 9, musa: 9, kuvis: 8 (en tehny kaikkii kuvis töitä), kässä: 8 (juoksin vaa koulun käytävillä), liikka: 9 (ope sano et mä saan 8. En käyttäytyny varmaa kauheen hyvin ku se ope valitti mun käytöksestä melkein joka tunti)

Oot kyl niin kova jätkä. Respect!

Oikeasti, ootko miettiny koskaan että ehkä saat 7 käytöksestä koska käyttäydyt huonosti? En keksi, millä logiikalla huonon numeron saaminen johtuu siitä, että opettaja valittaa...
Toki nyt 12v (olettaen, että olet tuon ikäinen, ainakaan vanhempi et voi olla) ikäisenä on äijä kun tekee kaiken päinvastoin kuin käsketään, mutta kannattaa varoa, sillä jossain vaiheessa tuo alkaa näyttää myös omanikäistesi mielestä lapselliselta.

Niin, ja voisitko lopettaa sillä leijumisen, että niskoittelet opettajallesi? Ketään ei kiinnosta...

Voin. Mä (ehkä) käyttäydyn huonosti mut joskus se ope vaan valittaa mulle jostain vaik en oo tehny mtn...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Master Entei » 05.06.2011 11:04

victini98 kirjoitti:
Master Entei kirjoitti:Voin. Mä (ehkä) käyttäydyn huonosti mut joskus se ope vaan valittaa mulle jostain vaik en oo tehny mtn...

Voin kokemuksesta sanoa, että mitä enemmän käyttäydyt huonosti, sitä helpommin opettajat laittavat syyksesi kaikkia niitä asioita, joiden tekijää he eivät tiedä. *roll*
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Riolucario » 05.06.2011 11:23

Master Entei kirjoitti:Toki nyt 12v (olettaen, että olet tuon ikäinen, ainakaan vanhempi et voi olla) ikäisenä on äijä kun tekee kaiken päinvastoin kuin käsketään...

Miksi kaikkia 12-vuotiaita pidetään aina jonkinlaisina kakaroina... ;<
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Master Entei » 05.06.2011 11:31

Riolucario kirjoitti:
Master Entei kirjoitti:Toki nyt 12v (olettaen, että olet tuon ikäinen, ainakaan vanhempi et voi olla) ikäisenä on äijä kun tekee kaiken päinvastoin kuin käsketään...

Miksi kaikkia 12-vuotiaita pidetään aina jonkinlaisina kakaroina... ;<

Koska 17-vuotiaalle kaikki vuodenkin nuoremmat ovat joko jonneja tai pikkulapsia. ;D Pelottaa tosin ajatella mitä 18-vuotiaat ajattelevat meistä...

Tykkään vain leikkiä stereotypioilla. Mutta on kyllä pakko myöntää, että sinäkin kirjoitat aina joskus jotain, mistä selvästi näkee, että olet 12. Tämä ei kuitenkaan ole huono asia! Jokainen on 12v joskus. Ole sinä tänään.
Viimeksi muokannut Master Entei päivämäärä 05.06.2011 11:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja Pikachu123 » 05.06.2011 11:32

Riolucario kirjoitti:
Master Entei kirjoitti:Toki nyt 12v (olettaen, että olet tuon ikäinen, ainakaan vanhempi et voi olla) ikäisenä on äijä kun tekee kaiken päinvastoin kuin käsketään...

Miksi kaikkia 12-vuotiaita pidetään aina jonkinlaisina kakaroina...

Sehän riippuu vähän kenestä puhutaan.
Oon itsekin vasta 13 (Pian 14), mutta kun luet victini98:n viestejä, niin kyllä se vähän kakaralta vaikuttaa. *awesome* (ei millään pahalla victini98)
Avatar
Pikachu123
 
Viestit: 187
Liittynyt: 08.03.2011 22:49

Re: Koulu

ViestiKirjoittaja icewortex » 05.06.2011 13:43

Riolucario kirjoitti:
Master Entei kirjoitti:Toki nyt 12v (olettaen, että olet tuon ikäinen, ainakaan vanhempi et voi olla) ikäisenä on äijä kun tekee kaiken päinvastoin kuin käsketään...

Miksi kaikkia 12-vuotiaita pidetään aina jonkinlaisina kakaroina...

Mtn hajua, olen itsekin, mutta victini98 viestit ovat joskus hieman... Jotain. (ei millään pahal) Mut, mun mielest ei iäl oo mitää välii, kunhan ei ala foorumil trollaa. *awesome*

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa