Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 01.12.2013 14:04

-Mitä toivoisit joulu lahjaksi ?

-Mistä pidät eniten joulussa ?






Itse pidän joulussa eniten lahjoista xD
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Toukkiis » 01.12.2013 14:44

Jos mä yritän toivoa jotain, niin toivon jotain liian isoo xD. Tänä vuonna aattelin toivoa muutaman mangan lahjaksi. Joulusta en kauheasti välitä, mutta lahjat ja ruoka kelpaa kyllä. Ja glögi on pyhää :).
Luottamus ystäviin on ystävyyttä
Avatar
Toukkiis
 
Viestit: 51
Liittynyt: 08.10.2013 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 01.12.2013 15:35

Itse pidän erityisesti joululauluista. Niitä on mukava kuunnella. Ja kyllä ruoka ja lahjatkin ovat tietty mukavia.
Toukkiis kirjoitti:Ja glögi on pyhää :).

Olen aivan samaa mieltä! :)
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Illusions » 01.12.2013 23:18

Ei meillä enää joululahjoja varsinaisesti jaella, muutama pieni ja sitten rahaa sukulaisilta. Itse toivon ja tiedän saavani Pokémon Y:n jouluksi, se oleskelee jo kaapissa enkä jaksa odottaa jouluun päästäkseni pelaamaan sitä... >_>

Joulussa on parasta tunnelma. Itse katson joka joulu Joulupukin kuumalinjan ja Lumiukon, perinteistä pitää pitää kiinni. :D Tietty tunnelman lisäksi on parasta myös ruoka, itse rakastan laatikkoja (imelää perunalootaa lukuun ottamatta) ja rosollia.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 23.12.2013 00:57

Bumppaan töpöä nyt kun joulukin on jo lähellä.
Itse olen aika tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseeni, eli joulusiivous tehty ja lahjat ostettu.
Nyt vain pitää odottaa vielä päivä jouluun! :)
Minkälaiset tunnelmat teillä muilla on?
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.12.2013 01:20

Wienissä kun asun yksin, tämä joulu tulee myös vietettyä yksin (eka sellainen). Enpä tiedä, mitä tarkalleen ottaen teen. Uutenavuotena tahtoisin katsoa ehkä ensimmäisen auringonnousun kuten ne tekevät aina japanilaisissa piirretyssäni. Sitä varten pitäisi kyllä mennä jonnekin hyvin korkealle, että eipä siitäkään varmaan mitään tule. Ja jos tulee niin sekin on yksinäistä puuhaa. Ah. ;___;
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Doragon » 23.12.2013 10:26

Joulussa on parasta hyvä ruoka ja mainiot leffat sekä ohjelmat telkkarissa. Enpä muuten kai koko härdellistä jaksa välittää.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 23.12.2013 11:22

Olen niitä laiskoja ja saamattomia ihmisiä, jotka eivät millään jaksaisi valmistella joulua, mutta haluavat kumminkin kaiken olevan kohdallaan... :P Joten luonollisesti on loppujen lopuksi pakko vaivautua.

Meillä jouluperinteitä on joulurauanjulistuksen ja Lumiukon katsominen, ja se että on joka vuosi joulukuusi~ <3 Ja perinne on myös se, että kun aattona on lahjojen avaamisen aika, pelataan Mario Kart Wiitä neljän radan kisoja tiimeissä aikuiset VS lapset. Eikä lahjoja avata, ennen kuin lapset voittavat edes kerran! :D

Toivon lahjaksi kirjoja, reppua, karttapalloa, isoa teekuppia, suomi-englanti-suomi sanakirjaa, ja LoZ: A Link Between Worlds:ia! ^^
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Doragon » 23.12.2013 14:11

PokéGirl4-ever kirjoitti:Meillä jouluperinteitä on joulurauanjulistuksen ja Lumiukon katsominen, ja se että on joka vuosi joulukuusi~ <3

Lumiukko! Se on meikänkin pakollinen jouluohjelma. Koko höskä pitää katsoa vain sen liian kauniin "Walking in the air"-kohtauksen takia. Se on...liian kaunis...ja saa meikäläisenkin nyyhkimään.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 23.12.2013 19:29

Doragon kirjoitti:
PokéGirl4-ever kirjoitti:Meillä jouluperinteitä on joulurauanjulistuksen ja Lumiukon katsominen, ja se että on joka vuosi joulukuusi~ <3

Lumiukko! Se on meikänkin pakollinen jouluohjelma. Koko höskä pitää katsoa vain sen liian kauniin "Walking in the air"-kohtauksen takia. Se on...liian kaunis...ja saa meikäläisenkin nyyhkimään.


:P Itken useimmiten lopussa...
Ai joo, ja tänä vuonna tietysti Doctor Who-jouluspesiaalit läpi (ja 29. päivä tämänvuotinen)! :D
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 25.12.2013 12:24

Jouluaatto tuli ja meni. Ruoka oli hyvää, ihmiset pitivät ostamistani lahjoista ja sain itsekin mukavasti lahjoja. Lahjasaldo oli tänä vuonna tämmöinen:
- kausikortti Sappeeseen (laskettelukeskus)
- huppari
- t-paita
- pipo
- 2 TCG Legendary Treasures boosteria
- blink-182 - Greatest Hits -albumi
- karkkia
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 25.12.2013 13:53

Ihmeellistä, että olin osannut ostaa lahjoja joista pidettiin! :D Tämä oli ehkä hauskin joulu ikinä~ :P Sain ihania lahjojakin:

-WiiU koko perheelle! *awesome* Vaikka vanhemmat vannoivat, että sitä ei oteta ainakaan vielä, kun pitäisi kaikkea muutakin ostaa... :P
-Super Mario Bros. U, ja Super Mario 3D World WiiU:lle! o_o
-Karttapallo <3
-7,5 desilitran teekuppi... :D
-The Hobbit: Unexpected Journey Extended Edition DVD Blu-ray~ <3 <3
-Karkkia! *awesome*
-Huoneeni oven kokoinen TARDIS-juliste
-Sonic Screwdriver (Doctor Who:sta)
-Doctor Who-paita
-Hobitti-kalenteri 2014
-Kirjoja
-XY-aiheinen 3DS XL-kotelo <3
-30€ lahjakortti Seppälään
-Huivi
-50€

Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä; pikkusiskolta itsetehty lahjakortti, jolla saan häneltä 2 sellaista Vivillonia X:ään, jotka minulta puuttuu! 83

Olen aika varma, etten ole IKINÄ saanut näin valtavasti upeita lahjoja! o_o Ja valvoimme koko perhe aamuun asti katsoen Hobittia ja syöden jouluaterian tähteitä~ ^^
Hauskaa Joulua kaikille!! :D
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Joulu toiveesi & mistä pidät jouluna 2013

ViestiKirjoittaja Doragon » 25.12.2013 18:36

Joululahjoja? Kyllä meikä on liian vanha semmosiin...mutta tavallaan sain lahjan, nimittäin puolen kilon pussin herkkuani, kuivattua papaiaa. ;D
Kinkkua ja kaikkea muuta hyvää on, saa varmaan vielä popsia huomenna Tapaninpäivänäkin.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron