Lävistykset

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Lävistykset

ViestiKirjoittaja Illusions » 03.12.2013 23:03

Eipä näyttänyt tällaista aihetta vielä löytyvän, ja kerta itse lävistyksistä pidän, ajattelin tämmöisenkin tehdä. Tiedä teistä muista foorumilaisista sitten, osa porukasta kun on melko nuorta, mutta onhan ilmiö yleistä jo melko lailla iästä riippumatta.

Anyway, mitä mieltä olette lävistyksistä? Pidättekö ja miksi/miksi ette? Onko itsellänne lävistyksiä (korvakoruja lukuunottamatta) tai haluaisitteko? Kaikenlaista keskustelua kehiin. :)

Itselläni ei vielä ole, mutta asia korjaantuu viikon kuluttua, kun hankin septumin (se sonnikoru, jos nimi ei sano mitään). Aioin hankkia ensilävistykseni huuleen, mutta jotenkin mieli muuttui. Myöhemmin sitten!
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Lävistykset

ViestiKirjoittaja Mewstor » 03.12.2013 23:24

Neljä korvakorua, enempää ei tule. En halua mitään ylimääräistä killumaan mihinkään koska pelkään niiden jäävän kiinni johonkin, mikä ei ehkä ole kovin mukavaa. Yksi korviksistani jää jatkuvasti kaulaliinaani kiinni koska siinä on joku pienenpieni piikki jossain. Lisäksi minulla on nikkeliallergia minkä vuoksi voin pitää vain kultaa ja hopeaa.

Pidän muutenkin enemmän tatuoinneista :)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Lävistykset

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.12.2013 23:33

Minusta kaikki lävistykset, korvakoruja lukuun ottamatta, ovat aivan karsean näköisiä (nenässä saattaa vielä olla mallista riippuen lievästi negatiivinen neutraali). Lisäksi monet ovat riskikkäitä (tulehtumisvaara). En tajua miksi kukaan haluaisi ottaa lävistyksen (paitsi korvakorut). Korva on ainoa paikka, jossa lävistyskoru voi näyttää mielestäni hienolta.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Lävistykset

ViestiKirjoittaja Illusions » 04.12.2013 00:42

Tulehtuahan nuo tosiaan voivat, niistä kun parantumisen jälkeenkin pitäisi pitää jatkuvaa huolta. En itsekään jokaisesta lävistyksestä pidä, ja kasvonpiirteet vaikuttavat siihen mikä kenellekin sopii. Huuli- ja kielikoruissa on vielä sekin huono puoli, että ne vahingoittavat hampaita.

Korvakoruja hankin ainakin toiseen korvaan muutaman lisää. Tatuoinneista pidän myös, mutta niitä kuitenkaan tuskin hankin vaikka haluaisinkin.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Lävistykset

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 04.12.2013 08:17

Minulla on vain korvakorut, mutta muuta en varmasti ottaisi. Pari korvista lisää ehkä. :P

Kantani lävistyksiin on lähinnä sellainen, että itse en ottaisi, eivät ne minulle sovi, mutta loputtoman monesti olen katsonut ihmisiä esim. metrossa että "onpas tuolla hieno läväri, sopii tosi hyvin tuohon tyyliin", tms... ^^

Avoin mieli? :D
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Lävistykset

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 04.12.2013 13:54

Jooh elickäs huuli lävärit on hirveet ;_; en diggaa ja si samoin kieli ja si nenä/kulma lävärit on ok xD mut jos ite ottaisin nii ottaisin kulman mut en jaksa koska si pitäs nyppii kulmakarvoi ku se muute näyttää tyhmält ;_;
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Lävistykset

ViestiKirjoittaja Kisciyu » 04.12.2013 18:51

Itseltäni löytyy kulmakoru oikealta puolelta naamaa. Mulle taisi kehittyä piikkikammo ja ahdistus kun kerran rokotuksessa pyörryin oikein kunnolla. Nyt pelkään joka kerta pyörtyväni uudestaan, kun pitää piikkiä käyttää. Makuulle piti siis päästä kun tätä läväriä laitettiin. En kovin mielelläni lähde kulmakoruani uusimaan. Mielessä on myös ollut ottaa huulikoru, mutta taitaa sekin jäädä vain ajatukseksi.

Olen näitä "erilaisempia" lävistyksiä vastaan esim. nenään tai kieleen en ikinä laittaisi mitään. Siitä vaan tulee sellainen scumbag-olemus, en tiedä miksi. XD Kulma ja huulilävistyksistä siis pidän, mutta nekin olisi hyvä pitää maltillisena ja joillekin ne sopii paremmin. Tiedän muutaman joilla on naamassa kaikki lävistykset eikä se ole kovin hienonnäköistä ainakaan omasta mielestäni. Mutta kukin tavallaan.
Kisciyu
 
Viestit: 22
Liittynyt: 13.07.2011 00:38

Re: Lävistykset

ViestiKirjoittaja Illusions » 04.12.2013 21:05

^ Jep, vaikka lävistyksistä pidänkin, ei raudantäyteinen naama ole minustakaan viehättävä. Harkitusti valitut ja "yhteensopivat" sen sijaan näyttävät kivoilta. :) Otan septumin lisäksi ainakin snaket ja madonnan (2 ala- ja yksi ylähuulikoru).

Pelkään juuri pyörtyväni, ei minulla neulakammoa ole eivätkä ainakaan rokotukset tai verikokeet tunnu missään, mutta olen sen verran kuullut juttua muilta että ajatus on koko ajan takaraivossa. Valmistaudun nukkumalla kunnon yöunet ja syömällä runsaasti jotta niin ei vain kävisi. :D
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa

cron