Digimon

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Digimon

ViestiKirjoittaja Gaeta » 05.11.2010 22:20

Uusitaas tämäkin tänne... Eli yleistä keskustelua Digimonista, kaikessa kauneudessaan (vai kenties kauheudessaan?).

--

Xros Warsia nyt 14 jaksoa takana, oletteko seuranneet? Mitäs pidätte?

Vähän kyllä itseäni jäänyt harmittamaan, tuntuu nääs vähän Frontierin tyyliin olevan kuorrutettu hienoilla hahmoilla edelliskausista + joitakin yksittäisiä hienoja hetkiä, mutta muuten ei ole sisällöltään läheskään samaa tasoa kuin jotkin aikaisemmat kaudet ovat olleet.
Avatar
Gaeta
 
Viestit: 4
Liittynyt: 05.11.2010 22:09

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 06.11.2010 17:55

Digimonia on tullut siitä asti vahattua, kun se ensimmäistä kertaa julkaistiin Suomessa (Wernen dubit \o/).

Kaikki tähän asti tulleet kaudet on katsottu, paitsi juuri tätä Xros Warsia en ole kerennyt kuin pari jaksoa seurata. Suosikki kausina pidän Adventures 1 & 2 ja Frontieria, koska niistä löytyy sitä Digimonia, josta itse pidän. Myös Tamers oli mielenkiintoinen ideansa vuoksi mutta Saversille en ole koskaan lämmennyt.. Jotenkin vain outo + Kazuya Nakai Gaomonin äänenä.. en voi repeilemättä kuunnella.

Ja kuten aikasemmin jo sanoin, en ole Xros Warsiin vielä kerennyt kunnolla tutustua. Openingista pidän (tärkeää!) ja animointikin on nättiä, joten eiköhän tätäkin ala seuraamaan. Toivon nyt vain, ettei ole yhtä huono, kun Savers.
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja xMichi » 06.11.2010 21:22

Ite olen nähnyt kaksi ekaa kautta ja olikos se neljäs... kauden kokonaan.. kolmannen kauden olen nähnyt joitain pätkiä mutta animena se ei ole lämmennyt. Omasta mielestäni Digimonin idea alkaa mennä koko ajan huonompaan ja huonompaan suuntaan ja uusimmat Digimonit näyttävät vanhojen kopioilta tai ihan randomeilta.. Ja sitten siellä hilluu niitä ekojen kausien Digimon kumppaneita.. Jotenkin sellainen touhu ei vain iske..

Kaikin puolin Digimon oli mielenkiintoinen ja ekoja kausia on kiva katsoa uudelleen vaikka juonellisesti ne melkein osaakin ulkoa. :)
"Even if all of my memories disappear. If I'm reborn, I'll search for you again."
Avatar
xMichi
 
Viestit: 6
Liittynyt: 03.11.2010 16:06
Paikkakunta: AibaLand

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Lakzu » 07.11.2010 20:51

Innostuin taas katsomaan Digimonia, nyt katson kolmatta kautta, kun muistan tässä ulkoa 1 ja 2.
No suosikkini on Gorgomon kolmannesta kaudesta. Tulee mieleen siitä iso kaniini jolla on konekiväärit liitetty käsiin.

Sitten on se Digimon Rumble Arena 2, josta pidin kamalasti.
Toivoisin että saisin taas pelata sitä. Kun oli niin ihanainen peli :3
Viimeksi muokannut Lakzu päivämäärä 07.11.2010 21:28, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Jontukka » 07.11.2010 20:59

Digimon xros war:ia olen katsellut sinne 14 jaksoon asti.
Inhoan digimonien robottimaisuutta....se häiritsee todella paljon, itseäni ei nuo transformers sun muut hömppäpömppä robotit kiinnosta, nyt niitä ei pääse enään edes digimonissa pakoon.

Muuten pidän tuosta kaudesta. : )
ei muuta valittamista kuin tuo konemaisuus digimoneissa ja ihmiset.


Digimonin kaikki kaudet on tullut katsottua ja Savers on ehdottomasti kaikkein surkein.
Suosikki kauteni on ensimmäinen. Se aito alkuperäinen. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Lakzu » 07.11.2010 22:06

Mulla on pieni muistikuva siitä yhdestä elokuvast jonka olen nähnyt joskus kauan sitten.
Siinä oli ainaskin muistaakseni Guilmon ja Gorgomon jos nyt oikein muistan.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Pokemon Peruna » 08.11.2010 00:25

Oon kattonu joskus niitä ensimmäisiä jaksoja mitä tuli telkkarista ja vähän uudempia ala-asteen aikoihin. Muistan että käytiin joskus kattomassa se erittäin hieno Digimon elokuva joskus elokuvateatterissa ja oli hieno. Meillä löytyy se VHS kasettinakin nykyään *awesome* Elokuvasta muistan hyvin että siinä oli perunamehua. >3<
Joskus on jännää joskus ei.
Avatar
Pokemon Peruna
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01.11.2010 15:14
Paikkakunta: Tuuri

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Doragon » 19.11.2010 23:34

Minua ei jaksa uudemmat Digimonit kiinnostaa. Pidän Adventureista ja sillä siisti. Se on vain liian eeppinen. Brave Heart voittaa kaikki.
Oli Tamerskin hyvä. Toi mukanaan lempi-Championini, Growlmonin.

Digimonissa pidän ehkä eniten näistä eeppisistä evoluutioista sekä mahtavista musiikeista.

Nytkin katson Adventure 01:n alkupään jaksoja Agapion dubeilla. Paikkailen vähän tietämystäni Digimonista...
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Gaeta » 06.12.2010 02:10

Avatar
Gaeta
 
Viestit: 4
Liittynyt: 05.11.2010 22:09

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Jontukka » 06.12.2010 02:27

Gaeta kirjoitti:Pientä mainostusta faneille: http://www.adressit.com/digimon_frontie ... jelmistoon



EI!

Tätä olen pelännyt...
Nyt ne sitten dubbaavat Fronttierinkin pilalle......

Jättäisivät alkuperäiset äänet ja pistäisivät suomi tekstityksen.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.12.2010 13:35

Jontukka kirjoitti:
Gaeta kirjoitti:Pientä mainostusta faneille: http://www.adressit.com/digimon_frontie ... jelmistoon



EI!

Tätä olen pelännyt...
Nyt ne sitten dubbaavat Fronttierinkin pilalle......

Jättäisivät alkuperäiset äänet ja pistäisivät suomi tekstityksen.

Samat sanat, suomidubbi on hyvä tapa pilata hieno anime.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Silver » 07.12.2010 18:38

Muutenhan tässä on vain se, että nelonen ei jatka Digimonia, koska heillä ei ole enään näyttöoikeutta.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Wilperi » 15.12.2010 19:41

Pienestä pitäen olen katsonut Digimonia. Adventure ja Adventure 02 tuli katsottua. Sitten muutama vuosi sitten, tuli Tamers, jota katsoin myös innolla. Digimonista pidän todella paljon. Hirviöt ovat aina kivoja Digimonista löytyy myös aivan loistavat musiikit. Elikkä olen katsonut kolme ensimmäistä kautta, sekä uusimmasta kaudesta, Digimon Xros Warsista kaikki tähänasti tulleet jaksot. On muuten hyvä kausi. Ehkä vähän kuitenkin ärsyttää Digimonien robottimaisuus, mikä mainittiin jo ennemminkin Mutta kuitenkin pidän tästä(kin) kaudesta paljon. Siinäkin on todella hyvät musiikit.

Lempi Digimonini Syakomon:
Spoiler:
Kuva
Viimeksi muokannut Wilperi päivämäärä 12.02.2011 19:12, muokattu yhteensä 3 kertaa
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 19.12.2010 13:38

1. ja 2. kauden olen katsonut silloin kun ne Neloselta tulivat. Nuo ovat IMO parhaimmat tuotantokaudet niin juonen kuin hahmojenkin osalta, sen jälkeen taso lähti laskuun, Tamersin digimonit vielä menettelivät, mutta sen jälkeiset ovat jo melkoista kuraa. En ole Tamersia katsonut, koska en voi sietää Rikaa. Suosikkidigimonini on ehdottomasti Renamon, se kun on niin kaunis.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Oblivion » 12.02.2011 17:03

1. Ja 2. Kausi olivat parhaimmat, koska ne oli sama sarja kokonaisuudessa. Mut sit Tamersista alkaen kaikki kaudet ovat ihan erilaisia ja tyhmiä....Frontier menetteli mut ei ollut mun mielestä hyvä, siis oikeesti ihmiset muuttuvat Digimoneiksi WTF!! Aina piti olla kumppani Digimon sillä se sai sarjan tuntumaan kivemmalta. Oma suosikkini on aina ollu Gabumon, se on niin lutunen ja ujo
No One Can Read My TROLL FACE!!
Oblivion
 
Viestit: 6
Liittynyt: 06.02.2011 20:04
Paikkakunta: Tikkala, Jyväskylä. Tällanen pien kyläseutu keskellä korpea!!!

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja jorma hämppi » 24.03.2011 20:20

Ääninäyttely on ainakin tosi hyvää http://www.youtube.com/watch?v=tcINhIjAxUA Kiva sarja. Harmi ettei tuu maikkarilta enää.
hämppi ropettaa, opettaa ja lopettaa (joskus)
Avatar
jorma hämppi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 24.03.2011 19:49

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja MrHulkkis » 25.03.2011 17:55

Lapsuuden hyvät/kauheat muistot tulee niistä linnakundi dubeista.

Nykyaan Xros warsiin koukkuun jäänyt.
MrHulkkis
 
Viestit: 4
Liittynyt: 25.03.2011 17:37
Paikkakunta: jkl

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja pikapikapikachuuuu » 05.08.2011 11:27

Eka kauden ääninäyttely on ihan persikasta mut nautin tosi paljon aina kouluaamuina ku katoin tamersia tai 2. tuotantokautta
Onko kellää tietoa onko tulossa suomeen uuttta kautta joskus tai uusintoja.Olis kiva jos tulis kun nykyajan lasten ohjelmien taso on jotain aivan järkyttävää.Sitten nää digimon pelitkin on jotkut aika hyviäkin.Itte muistan kun kaverin kans pelattiin aina digimon rumble arena 2 tai digimon world 4
Viimeksi muokannut pikapikapikachuuuu päivämäärä 05.08.2011 11:32, muokattu yhteensä 1 kerran
if you die in an elevator, be sure to push the Up button
Avatar
pikapikapikachuuuu
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23.01.2011 19:47
Paikkakunta: turku

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja *Jirachi* » 05.08.2011 11:31

pikapikapikachuuuu kirjoitti:Eka kauden ääninäyttely on ihan persikasta mut nautin tosi paljon aina kouluaamuina ku katoin tamersia tai 2. tuotantokautta
Onko kellää tietoa onko tulossa suomeen uuttta kautta joskus tai uusintoja.Olis kiva jos tulis kun nykyajan lasten ohjelmien taso on jotain aivan järkyttävää.

Ei, ennen kuin joku toinen kanava on tarpeeksi kiinnostunut [tai Nelonen uudelleen itse] ostamaan Digimonin oikeudet itselleen, sillä Nelosella ei ole enää oikeuksia sarjaan.
Tosin, jos joku toinen kanava ottaisi Digin nyt, suurena vaarana olisi, että saisimmekin läpihuonon jenkkiversion, emmekä Filippiinienglantiversiota [josta siis meidän Digimon on käännetty, joka onneksi sentään noudattaa paljon uskollisemmin alkuperäistä dialogia ja säilyttää vielä OP/ED-biisit koskemattomina ja kaiken taustamusiikin myös]
Jirachi's Wish
~> [Sivusto, historia] Make a Wish ~10 years ago~
Avatar
*Jirachi*
 
Viestit: 240
Liittynyt: 01.11.2010 19:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja pikapikapikachuuuu » 05.08.2011 11:35

Miten sä tiedät tollasta tietoa :O ?Oon kattonu englanniks digimonii enkä tykänny paljon yhtään ääninäyttelystä.Yleensä katon japaniks englanninkielisillä tekstityksillä.Ja digimon biisit on huonoi ellei ne oo japaniks.Hyvä et tamersis oli japaniks intro.Nelonen voikin sitte vapaavalintaisesti näyttää niitä kehnoja suomalaisia tosi tv sarjoja ja ja jotain carl 2.0 kuin digimonia.
if you die in an elevator, be sure to push the Up button
Avatar
pikapikapikachuuuu
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23.01.2011 19:47
Paikkakunta: turku

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron