pokemon trading card game vaihtaminen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

pokemon trading card game vaihtaminen

ViestiKirjoittaja Antzhelmi » 15.02.2015 10:33

Mulla on tossa tcgssä sellainen ongelma kun en pääse vaihtamaan. Olen innokas pelaamaan mutta olisi mukava päästä vaihtelemaan. Olen kirjoittanut nettiin kaikenlaisia hakuja mutta ei. Olen avuton. Mitä teen?
Antzhelmi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.02.2015 10:24

Re: pokemon trading card game vaihtaminen

ViestiKirjoittaja kassu » 15.02.2015 16:23

Kannattaa tarkastaa, että korttisi on vaihdettavissa. Yleensä suurinosa pelissä ansaittavista korteista on Trade lockattuja, jonka näkee kortin alaosassa olevasta lukosta. Vaihdettavia kortteja saa IRL saatavista koodeista, turnauksista saatavista packeista ja marketin isommista booster packeista. Collectionissa vaihdettavat kortit näkyy näin.
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: pokemon trading card game vaihtaminen

ViestiKirjoittaja Antzhelmi » 15.02.2015 22:49

Auttaako se kun sain malamar exän ja laitoin oikeasta yläkulmasta joka oli kortissa "vaihtoon" mikään ei muuttunut ja miten saan trade lockin pois?
Antzhelmi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.02.2015 10:24

Re: pokemon trading card game vaihtaminen

ViestiKirjoittaja Antzhelmi » 15.02.2015 23:01

Minulla on collectionissa vaihtokelpoisia mutta en pääse sieltä missä on ne kaikki collectionit ja viimeisenä vaihto minulla se on sellainen harmaa ja en pääse sinne vaikka klikkaan. Mitä siis teen? Kaverini ja minä olimme pokemon IRL turnauksessa hyvinkäällä ja hän pyysi jotain ohjaajaa apuun siinä mun ongelmassa. En silloin pelannut tcg onlinea ja kun kysyn osaako kaverini auttaa hän sanoi että ei katsonut miten ohjaaja teki sen ja kaverini voi tradeilla milloin haluaa
Antzhelmi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.02.2015 10:24

Re: pokemon trading card game vaihtaminen

ViestiKirjoittaja kassu » 16.02.2015 00:49

Antzhelmi kirjoitti:Auttaako se kun sain malamar exän ja laitoin oikeasta yläkulmasta joka oli kortissa "vaihtoon" mikään ei muuttunut ja miten saan trade lockin pois?

Trade lock on mielestäni pysyvä ja sitä ei pitäisi saada mitenkään pois. Kun laitat kortin vaihtoon, Sen kuvan pitäis muuttua punaseksi/oranssiksi. Sitten luot vaihdon ja kortin pitäisi olla siellä esillä.
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: pokemon trading card game vaihtaminen

ViestiKirjoittaja Antzhelmi » 16.02.2015 09:00

Minulla on se vaihdossa mutta en saanut esim valita mitä haluan kortistani. Ja minulla pysyy harmaana se missä on just ne muut ja alapuolella trade. Se ei päästä minua sinne missä voin katsoa muiden tarjouksia. Pitääkö se jotenkin laittaa asetuksista vai?
Antzhelmi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.02.2015 10:24

Re: pokemon trading card game vaihtaminen

ViestiKirjoittaja Antzhelmi » 16.02.2015 10:25

Kiitos avustasi mutta sain traden toimimaan. Minun piti jotenkin mennä pokemon.com sivulleni ja vaihtaa asetuksia. Nyt se toimii. Kiitos avustasi
Antzhelmi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.02.2015 10:24


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron