Esittelyketju

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 22.10.2014 18:37

Jospa nyt vihdoin kirjoittaisin oman esittelyni näin vuoden jälkeen... :D

Elihkäs... Oon 14 vuotias poika täältä Lohjan takakulmilta. Käyn koulussa siis kahdeksatta luokkaa. Pidän moottoriurheilusta, urheilusta ja kuvaamisesta.

Pokemonin pariin löysin tieni kun serkku vuonna -05 tai -06 antoi minulle lainaan Rubynsä. Pelasin sitä totta kai innoissani. Serkkuni sanoi, että aina kun toi palkki täyttyy nii se on tosi hyvä juttu. No pelasin joka päivä ja sehän tuli aina täyteen. No sitten kun palautin pelin viikon päästä, serkkuni kysyi: "Eksä ookkaa pelannu tätä, ku ei oo palkki liikkunu yhtään?" No hänhän oli unohtanut kertoa kuinka tallennetaan...

Takaisin asiaan. No sitten ostin häneltä Sapphiren ja pelasin useaan kertaan läpi. Sitten löysin kortit kaupasta ja niitä alkoikin kerääntymään mukavasti, tosin vain keräily mielessä. No sitten sain Diamondin ja pelasin tasaisesti päivittäin sitä (nyt about 650 h pelattuna pelkkää päätarinaa ja liigaa)

Sitten kyllästyin! Ei kiinnosta Pokemon enää yhtään... Nyt se loppu! Sitten oli hiljais eloa HGSSn ilmestymiseen asti. Kun nuo ilmestyivät aloitin aktiivisen TCG pelaamisen (unlimitedissä) ja pelien oston.

Kun BW lopulta julkaistiin ostin molemmat pelit. Pelailin niitä ennätyksellisen vähän. Noh... Eipä se mitään kohta tulevat taas uudet pelit, mutta ei uusinta versiot periaatteessa samoista peleistä. >.< Silloin olin taas vähällä lopettaa, mutta onneksi TCG ei alentunut nimeämään settejään "BW2".
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja necaki » 04.12.2014 11:33

Moi kaikille! Jospa minäkin nyt vastaliittyneenä kertoisin jotain itsestäni tänne.

Olen siis 18-vuotias naisen alku Keski-Suomesta, opiskelen viimeistä vuotta Tieto- ja viestintätekniikkaa (Datanomiksi siis). Tarkoitus olisi lähteä jatkamaan opiskeluja ammattikorkeaan ja opiskella peli graafikoksi ja/tai grafiikan suunnittelijaksi. Tämähän tietäisi tietenkin muuttoa kotipaikkakunnalta pois, mutta eiköhän siitä kissan kanssa selvitä. Kunhan ensin omistaja selvittää pääsykokeen -3-
Harrastuksiin kuuluu piirtäminen ja videopelit.

Pokémoniin hurahdin animen myötä, kun se alkoi Suomen telkkarissa näkymään ja viikkorahat tuli alakoulu ikäisenä tuhlattua Pokémon kortteihin. Kortteja ostin ihan keräämisen ja rahan tuhlaamisen ilosta. Olihan niitä jo jossain vaiheessa lähemmäs 1000kpl, mutta myin turhat kortit pois ja pidin hienoimmat (jotka ovat vieläkin tallessa niille tarkoitetussa kansiossa).

Kiinnostus Pokémonia kohtaan loppui hetkellisesti korttien keräilyinnon loputtua.

Peleihin hurahdin vasta yläasteikäisenä kun pelailin emulaattorilla Fire Rediä ja Sapphirea. Ensimmäinen fyysinen peli jonka omistan on Pokémon X, jossa nyt ikuisena tehtävä on löytää se ensimmäinen shiny. Pokémon X:ää pelaan jo kolmatta kertaa läpi uudella hahmolla.
Omistuksessa on myös muutama Pokémon pehmo jotka ovat: Raichu, Torchic ja Fennekin.

Kaveripiiristä ei enää paljoa Pokémon faneja löydy, mutta muista anime sarjoista ovat kyllä kiinnostuneita.

Foorumille päätin liittyä mielenkiinnosta löytää muita suomalaisia Pokémon harrastajia, joiden Friend Safareilla voisi käydä pyörimässä *vinkvink* *enkeli*
3DS FC: 1521-4607-7272
Jos joku haluaisi tarkistaa mitä minun Friend Safarilta löytyy niin olisin kiitollinen :)
necaki
 
Viestit: 5
Liittynyt: 04.12.2014 10:14

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja cybershade » 13.12.2014 18:26

Heips!
Täällä 14-vuotias tyttö Espoosta. Olen tällä hetkellä 8. luokalla ja pärjään kiitettävin numeroin.
Pokemoniin hurahdin, kun isoveljelläni oli Ruby, jonka menin vahingossa aloittamaan alusta.. :D sitten myöhemmin minulle ostettiin Pokemon Pearl, jonka pelasin loppuun saakka. Katselin pienenä myös animea.
Olen viettänyt Pokemonin parissa pitkiäkin aikoja ja monet hyvät ystäväni ovat tulleet yhteisen pelailun kautta.
cybershade
 
Viestit: 1
Liittynyt: 13.12.2014 17:55

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja canles » 19.12.2014 18:33

Terve.
Olen siis 24-vuotias Siwan kassa Tampereelta. Harrastan pelaamista, piirtämistä ja kouluhakuja.
Pokemoniin "hurahdin" animen kautta ja kun joku joulu sain lahjaksi Game Boy Colorin ja Pokemon Goldin, oli kohtaloni olla kaveriporukani isoin (nykyään ainoa) pokemon-nörtti. Kaikki sukupolvet olen pelannut (kolmas on suosikkini, neljättä pelasin vähiten) ja muutamia spinoff-pelejäkin myös. Mystery Dungeons on ehdoton suosikkini näistä. TCG:tä olen kaverini kanssa joskus kokeillut, mutta kiinnostus siihen on minulla hiipunut. Kuudennen sukupolven myötä olen kiinnostunut kilpailullisesta pelaamisesta ja se yksinään on lisännyt pelitunteja pokemonin kanssa dramaattisesti. En ole koskaan ollut harratuksieni kanssa kovinkaan seurallinen, osittain siksi että kaikki kaverit ympäriltä ovat "kasvaneet ulos" pokemonista. Yleensä kaikki pelikaskustelut ihmisten kanssa päättyvät siihen, kun menen aasinsillan kautta pokemoniin. ._. (Onneksi löysin tämän foorumin ja Tampereen liigan.)

Mutta elämäni pokemonin ulkopuolella on tällainen: Joka vuosi haen kouluihin kolmesti vuodessa, Käyn töissä ja vapaa-aikana jos en pelaa pokemonia, niin seuraan internetissä Yhdysvaltain politiikkaa (se on viihdyttävää kaikista vääristä syistä). Kouluhauissa olen hakenut media-alalle, kirjasto- ja tieto-alalle ja logistiikan-alalle. Seitsemän vuoden, kahden kuukauden ja kahdentoista päivän aikana olen huomannut, ettei minusta kaupan alan ihmistä tule.

Ja joskus olen tekemässä lyhäreitä jo media-alan koulutuksessa olevien kavereideni kanssa. Yleensä äänittämässä.
Avatar
canles
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.08.2014 18:57
Paikkakunta: Seinäjoki (alunperin Tampereelta)
(: FC: 4640 - 0170 - 7533

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Kdeff » 12.01.2015 09:26

Hei!

21-vuotias vasta hiljan Tampereella asuskellut mies. Asustelen Tampereen Kalkussa avopuolisoni kanssa.

Pokemon Blue ja Emerald tullut "pentuna" pelattua lähes edestakas ja ylös läpi ja viime aikoina kiinnostus siirtynyt tuonne TCG puolelle.
Itsellä tällähetkellä käytössä tasan 1 pakka eikä sen enempää ole tähän hätään kertynyt. Itse pelejä kyseisen formaatin parissa on vasta muutama joten varsinainen aloittelija kyseessä.
"Vaikka ihastellut pokemon kortteja lapsosesta asti".

Pokemonin ulkopuolelta viihdyn erittäin mieluusti mm Warhammer miniatyyri pelinparissa sekä muutenkin tietokonepelit ja viime vuoden aikana lautapelejä kohtaan rakkaus on kasvanut.

En tähän hätään keksi enempää mitä voisin huudella tänne, joten jos jotakuta kiinnostaa joskus pelailla ja hajottaa naamansa liian monesta iskusta siihen katsellen alottelijan virheitäni niin huudelkoon.

- Kdeff :3
Kdeff
 
Viestit: 1
Liittynyt: 12.01.2015 09:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Piika_atsuh » 24.01.2015 16:49

Moi MINÄ olen Pika_aatshu ja tykkään olla täällä. :3
Avatar
Piika_atsuh
 
Viestit: 2
Liittynyt: 24.01.2015 16:22

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Rem » 10.03.2015 00:52

Hei kaikki.

Pokemonit ovat olleet osa elämääni noin vuosituhannen vaihteesta lähtien, kun altistuin niille joko animen tai pelien kautta. Peruskoulun alemmilla luokilla keräilin korttejakin (sekä TCG- että niitä ei-pelikortteja), niillä pelasin lähinnä serkkuni ja parin kaverin kanssa hyvin satunnaisesti parin vuoden ajan. Animen katselukin jäi siinä Hoenniin sijoittuvien jaksojen alkaessa, mahdollisesti ajankäytöllisistä syistä. Kiinnostukseni pelejä kohtaan ei ole tähän mennessä koskaan kadonnut, vaikka välillä onkin tullut "hieman" taukoiltua.

Ensimmäinen Pokemon-peli jota pelasin, taisi olla Yellow (ensin emulaattorilla, myöhemmin erään ystäväni lainaamalla GBC:lla) ja ensimmäinen peli, jonka omistin, oli Gold. Goldin jälkeen jatkoin seuraavilla peleillä: Ruby, Emerald, FireRed, Pearl, Diamond, HeartGold ja Black. Pokemon-kouluttajan urani alkuaikoina (GBC/GBA) pelasin pokemonia like a boss, mutta DS-aikakaudella ja sen jälkeen en ehkä ole pitänyt tavoitteitani niin korkealla kuin silloin aiemmin. R/S/E-aikoinahan kiinnitin huomiota pokemonien Individual- ja Effort Valueihin ynnä muuhun sellaiseen, huolimatta siitä, etten ole koskaan ollut kilpailuhenkinen eikä näin ollen tuosta mitään hyötyä oikein ollut (tai no, poikkeuksena Battle Frontier Emeraldissa). Oma vaikutuksensa taukoiluuni oli varmasti myös sillä, että ne pari ihmistä joiden kanssa pelasin, jäivät "eläkkeelle" pokemonista.

But now, I am back. 8)

Tänne foorumille löysin ison G:n kautta, ja liityin tänne ainakin foorumin videopelit-osion, osto- ja myyntipalstan takia sekä viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä syynä, esittelyketjun luettuani: teidän, rakkaat kirjoittajat ja lukijat*, ansiosta. Tykkäsin lukea esittelytekstejänne ja olen sitä mieltä, että olette kerrassaan upeita ihmisiä. Pahoittelen muuten, jos joku ei pidä kirjoitustyyliini kuuluvista ylipitkistä lauseista, mahdollisesti kummallisesta sanajärjestyksestä, sekä pilkuista, joiden oikeaoppisista sijainneista en mitään ymmärrä.

*jaksoiko joku muka lukea tämän? *awesome*

Tässä kappaleessa kerron itsestäni asioita, jotka eivät välttämättä liity foorumin pääaiheeseen. Otakutasoni on ehkä 5/10, eli jonkin verran animea olen katsonut, paria mangaa lukenut, sekä kirsikkana kakun päällä (?) pelannut Haganen (muutama sivu sitten) mainitsemaan pelisarjaan kuuluvia pelejä. Harrastin aikoinaan rantalentopalloa sekä rullalautailua. Suosikkivuodenaikani ovat, tässä järjestyksessä: 1. kesä, 2. kevät, 3. syksy, 4. talvi. Suosikkivuorokaudenaikani tällä hetkellä on se hetki, kun aurinko on laskenut mutta ei ole vielä pimeää. Lempiväreistäni, politiikkaa koskevista mielipiteistäni sekä kiinalaisen horoskoopin mukaisesta eläimestäni ja elementistäni kerron ehkä joskus toiste. Musiikkimakuni on enimmäkseen osastoa rock/punk, mutta siedän monenlaista meteliä (mm. nintendocorea), niin kauan kun se ei ole omaa soitantaani. Olen ikuinen alisuoriutuja, enkä edes häpeä sitä myöntää. Minut voi helpoiten bongata Tampereella, mutta liikun melko usein myös sellaisissa kaupungeissa kuin Turku ja Helsinki.

En taida montaa lausetta enää tähän ketjuun kirjoittaa, mutta jos joku haluaa kuulustella tai jotain, niin annan luvan lähettää allekirjoittaneelle yksityisviestin tai ehkä useammankin. :P

Ai niin, lempipokemonit. Niitä on paljon, pidän lähes jokaisesta. Suosikkejani on sellaiset, joille osaan nimetä jonkin vastineen "oikeassa elämässä".
3DS Friend Code: 3625 - 8363 - 5816
Avatar
Rem
 
Viestit: 16
Liittynyt: 03.03.2015 04:33
Paikkakunta: Tampere / Twinleaf Town
(: There's no place like Hoenn

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Flyffel » 10.03.2015 11:00

Kyllä minä luin (ja luen kaikki muutkin esittelyt). Tervetuloa vaan (kaikille)! ^-^
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Wanhahko Goira » 09.04.2015 16:39

Terve! (Anteeksi että tämän piti tulla tänne. Ajattelin että tämä on sopiva paikka.) Olen ollut tauolla foorumista vuodesta 2011 lähtien ja nyt ajattelin käydä kattomassa miten täällä menee.( piti tehdä uusi account kun vanhaa ei enää muista) Onko täällä vanhoja naamoja enää kovin monta? jos on. niin miten menee?
Wanhahko Goira
 
Viestit: 1
Liittynyt: 09.04.2015 16:29

Lilo-jin

ViestiKirjoittaja Lilo-jin » 26.04.2015 16:55

Moikka!
Täällä kirjoittelee 1992 syntynyt tyttö, joka on hurahtanut juonittelupeleihin, fantasiaan ja lukemiseen.
Tykkään puhua paljon, ja täällä olen periaatteessa uusi tulokas. :)
Olen huono esittelemään itseni, mutta saa kysyä, jos kysymyuksiä tulee, en pure kuin ruokaa ja herkkuja. :)

- Lilo
Lilo-jin
 
Viestit: 1
Liittynyt: 26.04.2015 16:28

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Lilian » 27.04.2015 14:33

Jaahas, en olekaan vanhin "mummo" joka tänne liittyy. :)
Majailen tällä hetkellä Espoossa, jka olen syntynyt 11.12.1992
Nimeäni en halua sanoa, mutta muuten olen oikein puhelias tyyppi.
Don´t worry. Be happy.
Avatar
Lilian
 
Viestit: 3
Liittynyt: 27.04.2015 14:28
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Rem » 01.05.2015 15:38

Tervetuloa edellisille! *electrode*
3DS Friend Code: 3625 - 8363 - 5816
Avatar
Rem
 
Viestit: 16
Liittynyt: 03.03.2015 04:33
Paikkakunta: Tampere / Twinleaf Town
(: There's no place like Hoenn

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Nippeking » 16.05.2015 09:46

Hei, etsin paikkaa jossa voisin taistella tcg-pakoillani jotain vastaan ja löysin tämän sivun. Tein heti käyttäjän joten ajattelin esittäytyä tänne.
Olen 14-vuotias poika ja pidän erittäin paljon pokemonista, vaikka sain ensimmäisen pelini vasta 10-vuoiaana. Se oli Soulsilver. Tosin sain ensimmäisen pokekorttini jo päiväkodissa, se oli Bayleef. Sitten sain kirppikseltä sata korttia yhdellä eurolla ja kerääminen alkoi... Minulla on varmaan 700+ korttia ja pelit Pearl, SS, Emerald, White, X ja AS. Minulla on paljon suosikkeja, kaikkien aikojen suosikki Meganium ja muutenkin tykkään paljon ruoho- sekä vesityypeistä. Mainittakoon suosikeista nyt esim. Blastoise, Ninetales, Noctowl, Articuno, Serperior, Steelix, Kingdra, paljon muuta mitä en nyt heti saa mieleen. Rakastan Johtoa ja muutenkin vanhempia regioneita, vihaan Unovan pokeja. En pidä dragontyypeistä yhtään. Siinä kaikki!
Nippeking
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.05.2015 09:26
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Hunajasieni » 18.06.2015 01:33

Minä olen myöskin vanhempi harrastaja, ikää löytyy 27 vuotta ja kotopaikkana on Oulu. Pokemoniin hurahtanut noin 10-v ja sitä ollut siitä asti. DS:n hankkiminen jossain välissä lisäsi myös omaa pelaamistani paljon, sillä minulla ei koskaan ollut omaa konsolia sitä aikaisemmin. (Sen lisäksi se toki toi uusia pelejä pelattavaksi! DS-emu oli tuolloin hyvin kuppainen ilmestys.) Nyt on kaikista peleistä (Platinum ->) kaksi versiota, että toista voi resetoida ja toisessa pitää tallennuksen. Emulla suurimmaksi osaksi aiemmin pelanneena tullut aloitettua pelit niin monesti, että ei onnistuisi vain yksi tallennus enää. Samalla saa tietty molemmat versiot, nyt kun tuntuu olevan nää tuplat ilman kolmatta versiota vallalla.

Foorumilla olenkin ollut käyttäjänä jo muutaman vuoden, mutta hirveän aktiivisesti ei ole tullut käytyä. Korttipeliä en koskaan muksuna pelannu, mut kerätyt kortit on vieläkin veljen vanhassa jäkiskorttikansiossa. Pelannut olen muutaman kerran pari vuotta sitten yhden kaverin kanssa sen pakoilla, mutta siihen se sitten jäi. (Mikä ehkä selittää huimaa aktiivisuuttani täällä. *lala* ) Liigassa en mielestäni ole käynyt kertaakaan, vaikka jotkut kaverit oli siellä käyneet/tavanneet.

Sen sijaan olen hurahtanut nuzlockaamaan. Jos joku muukin on siihen hurahtanu ni laittakaa yksää vaikka, koskaan ei ole liikaa suomalaisia nuzlockettajia! :D Saa toki muutenkin laittaa jos siltä tuntuu!

Pokemonia tuli katottua pentuna telkasta, nyt oon katellut ykköskautta suomeksi ja vikat jaksot menossa. Saas nähdä josko siitä sitten jatkaisi, en oo koskaan muutamaa jaksoa enempää myöhempiä kausia katsonut. Ykköstä on tullut jonkun kerran katottua myöhemminkin, mutta oli tässä sellaisiakin jaksoja mitä en oo aiemmin nähnyt (loppupäässä lähinnä). Ja yhyy miksi vaihtu Jamesin ääninäyttelijä. ;<
Aijai sitä nostalgian ja naamapalmuilun määrää!

Harrastuksista löytyy pelit (tietokone, konsoli, lauta, kortti), nuket, anime/manga, erilaiset käsityöt (ompelu, neulominen, virkkaus tms.), piirtäminen/maalaaminen/kynsitaide jne. taidehommat. (DeviantArt löytyy kanssa.) Tykkään kans laittaa ruokaa ja lukea kirjoja. Ei kai mulle nyt muuta tule mieleen.

Minuun on saattanut törmätä tällä samalla nikillä missä vain internetin syövereissä. Eli jos jossain foorumilla on tämä nick tullut vastaan niin todennäköisesti se olen minä. o/
Avatar
Hunajasieni
 
Viestit: 4
Liittynyt: 18.09.2012 04:24
Paikkakunta: Oulu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja PeliOnPelattu » 21.06.2015 10:58

ala-asteella tutustuin kavereiden kautta tähän ja r-kioskista ostin ekan ex-sandstorm oasis pakan. mutta kaverit muutteli heti pois enkä ikinä päässyt kunnolla pelaamaan kenenkään kanssa koska asuin syrjäseudulla (asun vieläkin mutta se uskoakseni tulee muuttumaan jahka saan opiskelupaikan työvoimakoulutushaun kautta. kurja tilanne tämä). keräilin kortteja turhaan monta vuotta, mietin pakkoja, mutten koskaan pelannut muuten kuin itsekseni... kenenkään ei pitäisi jäädä tällaiseen surulliseen tilanteeseen. kävin kerran city turnauksessa jyväskylässä vaikka hävisin jokaisen pelin. toisilla pelaajilla oli ex-pokemoneja ja yhdellä hupsulla ei edes trainereita pakassaan. mulla pari blastoisea ja jotain sellaista. no, opin hitaasti. jossain prereleasessakin kävin ja jossain toisessakin jutussa.

olin tällä samalla foorumilla (osoite vaihtunut?) tunnuksella raresnake mutta nyt olen muuttunut ihmisenä niin paljon että kaikki mitä aikaisemmin sanoin tuskin merkitsee enää mitään. pokemon numero (oranssivalkonen lappu) on vielä tallessa.
ostin sitten 16 euron roaring skies aloituspakan ja mietin että hitsi nyt taas koukuttaa. katsoin että nykyään enemmän strategiaakin. pari vuotta kokeilin magic the gathering mutta se on tarpeettoman hardcore minulle. pokemon on helpompi hahmoittaa ja design on makuuni.

en pysty tätä harrastusta aloittamaan muutamaan kuukauteen tästä lähtien taloudellisen tilanteen takia, ja olen hakenut joka puolelle suomea kouluihin joten en tiedä mihin joudun/pääsen. mutta uskon että pelaajia löytyy sieltä täältä. kunhan pääsen vauhtiin (ainakin 1 boosteriboksi tai mitä muita pakkauksia on? jätän vanhat kortit olemaan, tahdon aloittaa raikkaasti) kyselen foorumilta lisää, sillä mistä muualtakaan jos ei turnauspaikasta (mikä ei yleensä paljain silmin löydy).

sitten kaikki mikä ei peliin sinänsä liity.
täytän elokuussa 20, unelmoin opiskelevani koneistajaksi ja sitten työskentelevän siinä ammatissa, mitä todennäköisimmin suomen ulkopuolella. saa nähdä, en usko kohtaloon, mutta tällä kertaa tuntuu siltä etten voi arvata tällaisia määritelmiä omin tai kenenkään toisen voimin. seuraavalla viikolla kokeilen marssia jyväskylän ammattikouluun ja tiedustella voiko hakea koneistajaksi. nettikaveri kiusasi ettei kukaan ota kouluun jos pistän vain sähköisiä hakemuksia. minua kyllä oikeasti ottaa aivoon tämä tilanne ja tahtoisin todellista toimintaa tähän tylsyyteen. kun suunnittelin miten toimin tein virheen ja odotin puoli vuotta turhaan. olen liian heikko armeijaan. noh, toivottavasti onnistuu nyt jokin vaihteen vuoksi. jatkuva alamäki pistää ... vaikeaksi.

vaikka syvemmin katsottuna olen vähän kummallinen jahka saan ratakset pyörimään toivon että tulemme toimeen.
Avatar
PeliOnPelattu
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.06.2015 10:20

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Illusions » 18.07.2015 20:22

Olen tänne jo kirjoittanutkin muutaman esittelyn, mutta mun mielestä päivittäminen aika ajoin on ihan paikallaan (lisäksi mulla on tylsää).

En oikeastaan mainitse juuri mitään Pokémon-harrastuksestani, koska se on tätä nykyä melko olematon. Ennen omistin lähes kaikki pelit, mutta olen myynyt kaikki muut paitsi Omega Rubyn. Sitäkään ei tule enää pelattua, tosin varmaan innostuisin taas hetkeksi jos jaksaisin ottaa konsolin käteeni. Poksumatkani alkoi kuitenkin jo vuonna 2001, ollessani 3- tai 4-vuotias, ja siihen on sisältynyt sekä animea, kortteja että pelejä.

Olen 18-vuotias, juuri suorittanut lukion loppuun. Asun yhä Helsingissä, mutta aikeenani olisi lähteä Jyväskylään opiskelemaan ensi syksynä, jos onni vain suosii (enkä muuta mieltäni). Olen luonteeltani todella ujo, mikä luultavasti yleensä mielletään niin, etten ole kiinnostunut muihin tutustumisesta. Päinvastoin, en vain uskalla avata suutani. :p Yritän tosin nykyään tulla enemmän ulos kuorestani. Olen ennakkoluuloton siinä mielessä, että kaikenlaiset ihmiset saavat mahdollisuuden tutustumiseen, kunhan eivät anna aihetta karttamiselle.

Pidän japanilaisesta kulttuurista (siihen sisältyen animesta ja mangasta), piirtämisestä, kirjoittamisesta, lukemisesta, alternative-tyylistä (lävistykset, tatuoinnit yms.) ja kaikenlaisesta hassusta. Piirtelen siinä toivossa, että ehkä joskus pääsisin tatuoijaksi, mutta en kuitenkaan tähtää siihen, vaan annan unelman elää.

Eipä mulla muuta. Saa tutustua jos kiinnostaa. :-D
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja seasmoke » 30.08.2015 15:37

Tervehdys vain kaikille! :) Ajattelin tulla tähän viestiketjuun esittäytymään, ennen kuin kirjoittelen muihin aiheisiin mitään.

Olen 20-vuotias tällä hetkellä Turun seudulla asusteleva tyyppi. Oulun läheltä olen alunperin kotoisiin. Työskentelen tällä hetkellä koululaisten aamu-ja iltapäivätoiminnan ohjaajana. Viihdyn työssäni, mutta se ei ole niinkään unelma-ammattini, joten keväällä ajattelin jälleen hakea yliopistoon. Psykologia kiinnostaisi kovasti.
Olen lukutoukka ja harrastan kirjallisuutta. Lempigenrekseni nimitän fantasian. Nimimerkinkin tälle foorumille nappasin eräästä suosikki fantasiakirjasarjastani. Pidän myös itse kovasti kirjoittamisesta ja kirjoitan runoja. Haaveenani olisi joskus julkaista oma romaani taikka runokokoelma. Rakastan kissoja ja haavenani on myös jossakin vaiheessa hankkia sellainen ikiomaksi.
Luonteeltani olen sosiaalinen ja avoin. Arvostan toisissa ihmisissä eniten huumorintajua ja reiluutta. Ystävät ovat minulle kaikki kaikessa.

Pokémon-villitykseni alkoi joskus 2000-luvun alussa, kun sain serkultani läjän kortteja. Siitä innostuneena hankin ensimmäisen pokémon pelini, Rubyn. Siitä se pelien ja korttien kerääminen sitten potkaisi käyntiin. Joskus seitsemän vuotta sitten kävin myös näissä pokémonkortti kisoissa. En kylläkään menestynyt mitenkään hyvin ja muutenkaan kilpaileminen ei ole koskaan ollut minun juttuni. Pidän korteilla pelaamisesta huvin vuoksi.
Olin myös jollain pokémon foorumilla rekisteröityneenä joskus silloin 7-8 vuotta sitten. En kyllä kuolemaksenikaan muista, että mikä nimimerkkini tuolloin oli.
Minuun on iskenyt nostalgiahyttynen ja nykyään olen innostunut keräilemään vanhoja pokemon kortteja. Keräilen siis Base set, Jungle, Fossil, Base set 2, Team Rocket, Gym Heroes/Challenge ja Legendary collection kortteja.

Ei tule tähän hätään muuta mieleen, mitä voisin itsestäni kertoa. *enkeli*
Avatar
seasmoke
 
Viestit: 1
Liittynyt: 23.08.2015 19:15

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja MegAbsol » 21.10.2015 22:44

Olen 11v pikkukersa täältä Keski-Suomen paikkeilta. Täältäpäin olen myös kotoisin.

Itse Pokémoniin tykästyin alkujaan korttien kautta. Sain isosiskoltani ensimmäiset korttini, ja aloin kerätä niitä lisää. Sitten aloin nettiroolipelaamaan, mutta siitä ei tullut mitään, kun tiesin vain korttien asiat. Lopulta löysin tieni PlayR-nimiselle sivustolle, missä pelasin kaikki toisen generaation pelit. Siitä ei montaakaan kuukautta viimeisen läpipeluun jälkeen, sain käytetyn 3DS-konsolini. Mukana ei tullut Pokemon pelejä, joten viikon sitä odottelin, kunnes sain Yn. Siitäkään ei ole vielä montaa kuukautta, mutta aina vaan pidän siitä enemmän, kun noista peleistä saan auki, mutta ihan alusta on jo useita vuosia.
:)
Avatar
MegAbsol
 
Viestit: 26
Liittynyt: 20.10.2015 00:08
(: Terveppä terve

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Himulus » 07.02.2016 23:37

Ai täällä poppoo päivittelee esittelyitä. No minäkin sitten! Edellisestä onkin kolme vuotta aikaa ja vaikken voi kehua olevani kamalan aktiivinen foorumin käyttäjä, saattaa joku Tampereen liigasta tunnistaa mahdollisesti meikän tästä tekstistä.

Noh. Tässä kohtaa ikää on karttunut jo sinne 25 asti, joskin ollaan jo lähempänä sitä 26 ikä vuotta. Olen myös edelleen miespuolinen Tampereen Linnainmaalla asuva henkilö. Pääpaino tän franchisen kohdalla on ehdottomasti tcg:ssä, vaikka kilpailullinen videopelauskin vaikuttaa konseptina tosi hauskalta. Harmi ettei sillä ole pokemonin kohdalla Suomessa vielä skeneä.

Olen onnistunut pari jälkeläistä spawnaamaan tän kolmen vuoden aikana ja perhe-elämä maistuukin tosi kivasti. Harrastuksina pokemonin ulkopuolella toimivat figu- ja lautapelit. Oikeastaan lähes kaikki missä opponentti ei ole ruudun takana möllöttävä avatar toimii omalla kohdalla. Lisäksi kuuntelen kaikkien muiden mielestä aivan järkyttävän huonoa musiikkia (juuri sitä extreme metallia sekä räikeää punkkia).
Lisäksi koitan lukea mahdollisimman usein ja paljon. Tätä nykyä vähän vaikeampi harrastus, kun ainoat lukuhetket ovat melkeinpä illalla/yöllä ja Suomi on sangen synkkä maa.

Pitäisi kait hölistä omasta suhteestani pokemoniin vielä tähän loppuun. Olin alkuperäisessä esittelyssä kirjoittanut vähän kyynisen "en tiedä muusta kuin ykkös genestä ja muut onkin ihan turhia. Lol." -tyyppisen nootin. Noh tämähän ei ole keissi ollut pitkään aikaan.
Vasta hiljattain aloitin omega rubyn pelaamisen, enkä rajallisen aikani takia ole päässyt kahta salimerkkiä edemmäs, eli tiimini on vasta about lvl 20 hujakoilla tätä kirjoittaessa. Peli itsessään on kyllä maistunut oikein kivasti vaikka on tosi paljon juttuja mitkä on täysin uusia, sillä viimeisin pääsarjan peli, jota pelasin ennen tuota oli Crystal.

Sarjallisesti olen katsonut läpi lähinnä nostalgian valloissa ykkös genen kaikki jaksot. Ehkä pari johto journeys jaksoa myös, mutta niiden kohdalla kiinnostus hieman lopahti. Ehkä sitten olen liian vanha. Nyt kun netflixiin tuli pokemon xy sarja, niin se tulee varmastikin katsottua. Oman mielenterveyden säilyttämiseksi tosin englanniksi.

Nyt kun Tampereen liiga on vielä ainakin jonkin aikaa tauolla, niin olisi hauska kuitenkin saada korteilla pelattua peli tai pari. Jos siis yhtään kiinnostaa läiskiä niin YV:tä saa ja pitää nakata tänne päin.
Never have fun. If you start having fun, then other people might find it infectious and also have fun, and then where would we be?
Avatar
Himulus
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21.08.2013 00:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.02.2016 06:10

Himulus kirjoitti:Noh. Tässä kohtaa ikää on karttunut jo sinne 25 asti, joskin ollaan jo lähempänä sitä 26 ikä vuotta. Olen myös edelleen miespuolinen Tampereen Linnainmaalla asuva henkilö. Pääpaino tän franchisen kohdalla on ehdottomasti tcg:ssä, vaikka kilpailullinen videopelauskin vaikuttaa konseptina tosi hauskalta. Harmi ettei sillä ole pokemonin kohdalla Suomessa vielä skeneä.

Maaliskuun loppupuolella on VGC turnaus poromagiassa helsingissä. Katso tämä topic


Että kyllä sitä VGC-skeneä alkaa olemaan suomessa viimein. Jos tarvii tiimin rakennus ohjeita jo valmiiksi suunniteltuun tiimiin niin YV:llä saa kysyä. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa

cron