VPK (Vapaapalokunta)

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

VPK (Vapaapalokunta)

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 10.11.2010 16:31

Eli ajattelin tehdä aiheen tästä loistavasta toiminnasta. Harrastan itse VPK:ta ja voin kertoa, että se on loistava harrastus. Minua alkoi kiinnostaa, että onko täällä foorumilla muita, jotka harrastavat VPK:ta. Olisi kiva tutustua muihinkin, joilla on sama harrastus. Olisi myös kiva tietää missä VPK:ssa olette sekä mikä on auto- ja miehistövahvuutenne hälytys- sekä nuoriso-osastossa. Kertokaa myös oletteko hälytys vai nuoriso-osastossa. Tänne muutenkin keskustelua VPK:sta ja muusta palokuntaan liittyvästä.

Eli itse olen Vehkalahden VPK:sta, joka sijaitsee Haminan Husulassa. Autovahvuutemme on 1 Sammutusauto, 1 Säiliöauto, 2 Miehistönkuljetusautoa, 1 Vaahtoauto, 1 Mönkijä sekä 1 Palovene. Miehistövahvuus on hälytysosastossa n. 20 henkeä, nuoriso-osastossa 17. Kuulun itse hälytysosastoon ja olen harrastanut VPK:ta n. 6 vuotta.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: VPK (Vapaapalokunta)

ViestiKirjoittaja Mewstor » 10.11.2010 21:33

Nyt tulee kuulkaa kova paljastus Mewstorin menneestä elämästä. Olen harrastanut nuorempana (todella paljon nuorempana) VPK:ta noin 3-4 vuotta. Naantalin nuoriso-osastolla olin tyttökaverini kanssa ainoina tyttöinä varmaan ainakin 12 pojan joukossa. Osallistuttiin moniin kilpailuihin ja valtakunnallisella VPK-leirillä oltiin ainakin se kolme kertaa. Kävin myös rippikoulun VPK-leirin ohessa, joka oli Suomessa ensimmäinen laatuaan järjestetty rippikoulu. En muista hommasta enää juuri mitään muuta kuin Anne-nuken elvytykset, letkuselvitykset, palosammuttimen käytön ja ne ah niin kaameat yöleirit joilla herättiin pariin otteeseen yön aikana ja mentiin sammuttamaan allaspaloja metsään tai repimään autoa rikki keskelle peltoa. Leirit olivat ylivetoja, paitsi se yksi jonka aikana iski kaamea myrsky ja vettä tuli niin, että telttamme lattia lainehti. Kaikki tavarat kastuivat. Porukka kaivoi ojia telttojen ympärille kun koko urheilukenttä lainehti vettä XD Voi niitä aikoja...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: VPK (Vapaapalokunta)

ViestiKirjoittaja Maketsu » 10.11.2010 22:08

Menin sanattomaksi järkytyksestä.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: VPK (Vapaapalokunta)

ViestiKirjoittaja Winter » 10.11.2010 22:26

Maketsu kirjoitti:Menin sanattomaksi järkytyksestä.


Ilmeeni kun luin tuota Mewstorin viestiä 0.0 Ei mitenkään pahalla,mutta en olisi uskonut.. x)
http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=33&t=255&p=14056#p14056 <- Winterin walokuvagalleria! Käy kurkkaamassa ja anna palautetta n_n


._________.
Avatar
Winter
 
Viestit: 54
Liittynyt: 01.11.2010 19:12
Paikkakunta: Siellä missä sinäkin

Re: VPK (Vapaapalokunta)

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 10.11.2010 22:26

Maketsu kirjoitti:Menin sanattomaksi järkytyksestä.

Sama fiilis karmeat paljastukset ja salattu menneisyys xD Mewstor minkä ikäisenä on paljon paljon nuorempana?
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: VPK (Vapaapalokunta)

ViestiKirjoittaja R0xu » 11.11.2010 00:22

Spämmään myös että tosi shokki
not

Itse kävin Keuruun vpk:ssa 13v-20v nuoriso-osastolla. Miehistön harjoituksissakin tuli vähän käytyä, muttei iskenyt tarpeeksi. Junnuna tuli käytyä 2 kertaa kesäleireillä ja viime 3 vuotta ollut taas oman osaston vastuuhenkilönä nuorille.
Nyt kun muutin paikkakuntaa, harrastus lopahti.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: VPK (Vapaapalokunta)

ViestiKirjoittaja Juusto » 15.11.2010 23:19

järkytykseni on suurensuuri, koska roxu & VPK
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: VPK (Vapaapalokunta)

ViestiKirjoittaja Suicu Azul » 16.11.2010 18:07

Ja järkytysviestit riittivät tältä erää, kiitos.
Tähän aiheeseen siis ainoastaan keskustelua VPK:sta.
Vaihtolista
Dropbox +250MB tästä linkistä
Myyntilista
- Tyhjiä boostereita myynnissä base setistä asti.
Avatar
Suicu Azul
 
Viestit: 357
Liittynyt: 31.08.2010 21:42


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron