Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 05.07.2012 21:51

Tänäänhän se tuli. Hylkäys molemmista opiskelupaikoista, joihin hain. Turhaa vininäähän tämä on, mutta nyt tuntuu taas siltä ettei minusta oikeasti tule ikinä mitään. Ja sekin harmittaa kun tuntuu että yritin oikeasti kaikkeni. Ei tosin ole ensimmäinen kerta kun tuntuu siltä että kaikkensa antaa ja sitten se ei vaan riitä. Kyllä, on tosi, TOSI paha olla juuri nyt ja harmittaa älyttömästi.

Meneehän tässä taas muutama päivä että saa kerättyä itsensä ja nostettua pään pystyyn. Sitten vaan etsimään töitä ja ensi vuonna sitten haetaan sinne yliopistoon sitten. Tällä hetkellä ei vaan huvita mikään.
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja badganondorf » 06.07.2012 11:07

Faith kirjoitti:Tänäänhän se tuli. Hylkäys molemmista opiskelupaikoista, joihin hain. Turhaa vininäähän tämä on, mutta nyt tuntuu taas siltä ettei minusta oikeasti tule ikinä mitään. Ja sekin harmittaa kun tuntuu että yritin oikeasti kaikkeni. Ei tosin ole ensimmäinen kerta kun tuntuu siltä että kaikkensa antaa ja sitten se ei vaan riitä. Kyllä, on tosi, TOSI paha olla juuri nyt ja harmittaa älyttömästi.

Meneehän tässä taas muutama päivä että saa kerättyä itsensä ja nostettua pään pystyyn. Sitten vaan etsimään töitä ja ensi vuonna sitten haetaan sinne yliopistoon sitten. Tällä hetkellä ei vaan huvita mikään.


Ihan normaalia tuo. Terv. kolme kertaa hakenut ja 3 kertaa feilannut!
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 06.07.2012 20:21

Leikkaustiedoite. (Kiitos muuten kaikille vastanneille).

Vähän hermostutti kun menin sairaalaa, koska odotusaika oli pitkä. Olin "hätätapaus"-potilas. Tulehdus piti saada äkkiä pois. Onneksi isoäiti tuli pitämään seuraa ja ennen kuin huomasinkaan minua kärrättiin ja saliin. Alkulääkitys auttoi joten en panikoitunut niin kuin aluksi luulin. Hauskinta oli se kun leikkaussalissa ennen nukutusta pari hoitajatyttöä huomasivat tatuointini. Toinen sanoi, että "Onpa hieno tatuointi. Mikä se on?" ja takaatani toinen hihkaisee "Mä tiedän! Se on Mew! :D" OMG hoiturini taisi olla Pokemon fani XD Sitten jo truutattiin aineet suoneen ja simahdin varmaan alle kolmessa sekunnissa.

Kuten Hero jo totesi, oli aika awesome. Ne lääkkeet siis. Herätessä ihan sekaisin ja uninen, mutta sattui. Hoitajat kysyivät äkkiä, että sattuuko ja pihisin vaan jotain että joo, ja heti tuli kipulääkettä. Pari kertaa vielä antoivat lisää ennen kuin kärräsivät osastolle. Siellä vielä varmistettiin, että lähtee viimeisetkin säryt ja sain ruiskeen käteen. No siitähän menin ihan sekaisin ja nukahdin vaan XD

Yö oli aika hankala kun tuli kai vähän hengitysvaikeuksia ja pahoinvointia, mutta lääkettä ja happiviikset auttoivat ja johan pystyi nukkumaankin. Aamulla ei ollut enää mitään probleemia. Lääkäri kävi katsomassa ja totesi, että saan lähteä kotiin lounaan jälkeen. Täällä sitä nyt sitten ollaan. Pitäisi levätä koska väsyttää aivan törkeästi, mutta koitin äsken nukkua ilman tulosta ja sairaalassa olen jo maannut yli vuorokauden putkeen joten kaipa sitä voisi tulla tänne äkkiä kertomaan seikkailustani.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 06.07.2012 21:15

Mewstor kirjoitti:Hauskinta oli se kun leikkaussalissa ennen nukutusta pari hoitajatyttöä huomasivat tatuointini. Toinen sanoi, että "Onpa hieno tatuointi. Mikä se on?" ja takaatani toinen hihkaisee "Mä tiedän! Se on Mew!"

Siis sinulla on Mew -tatuointi?!? Cool...
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Blaziken » 06.07.2012 22:59

Mewstor kirjoitti:Hauskinta oli se kun leikkaussalissa ennen nukutusta pari hoitajatyttöä huomasivat tatuointini. Toinen sanoi, että "Onpa hieno tatuointi. Mikä se on?" ja takaatani toinen hihkaisee "Mä tiedän! Se on Mew! " OMG hoiturini taisi olla Pokemon fani XD

Heh. :D Ainakin tiedät että olit hyvissä käsissä.
Varmaan onkin hieno tatuointi.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 07.07.2012 08:49

Mewstor, olisiko liikaa pyydetty, että lähettäisit kuvan tuota Mew-tatuoinnista? Itse ainakin haluaisin nähdä sen.

Muuta asiaa tatuoinneista: Itse en saa, enkä välttämättä haluaisikaan ottaa tatuointia. Syynä tähän on, että olin pienenä todella allerginen lapsi. Olin allerginen lähes kaikelle (siis oikesti), mutta nyt kestän jo paremmin. Jos joku nyt ihmettelee miten tämä yhtikäs mihinkään liittyy, niin voin sanoa, että vanhempani (ja minä) pelkäämme, että olisin allerginen tatuoinnessa käytettävälle värille ja ihosiirtoja tms. emme halua edes ajatella. En kyllä oikeastaan tatuointia tarvitsekaan.

Lisää allergiaan liittyviä asioita, jotka kuuluisivat valituspalstalle, mutta voinhan ne tähän samaan viestiin laittaa, enkä saa kunniaa postcountin kasvattamisesta. Eli: Rakastan tomaatteja <3 Harmikseni olen pienestä pitäen ollut allerginen niille. Melkein kaikki muut allergiat ovat lähteneet, mutta raaka tomaatti on jäänyt. Suuta alkaa sattumaan hirveästi. Syön kyllä pelkästään todella vahvoja wasabi- ja chilikastikkeita, mutta raakaa tomaattia suu ei vain kestä. Sovellan nykyään "siedätys hoitoa". Se mikä ei tapa se vahvistaa.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 07.07.2012 11:20

Chiru kirjoitti:Mewstor, olisiko liikaa pyydetty, että lähettäisit kuvan tuota Mew-tatuoinnista? Itse ainakin haluaisin nähdä sen.


Siin ois. Kuva on vähän pimeä ja se on otettu aika pian tatuoinnin tekemisen jälkeen, ja jouduin käymään korjaamassa muutamaa kohtaa myöhemmin, joten se ei näytä kuvassa ihan samalta kuin nykyään. Oikeassa käsivarressa jos ei kuvasta käy selväksi.

Kuva

Chiru kirjoitti:Muuta asiaa tatuoinneista: Itse en saa, enkä välttämättä haluaisikaan ottaa tatuointia. Syynä tähän on, että olin pienenä todella allerginen lapsi. Olin allerginen lähes kaikelle (siis oikesti), mutta nyt kestän jo paremmin. Jos joku nyt ihmettelee miten tämä yhtikäs mihinkään liittyy, niin voin sanoa, että vanhempani (ja minä) pelkäämme, että olisin allerginen tatuoinnessa käytettävälle värille ja ihosiirtoja tms. emme halua edes ajatella. En kyllä oikeastaan tatuointia tarvitsekaan.


Yleensä vain värillisistä tatuoinneista saattaa saada pahoja reaktioita. Varsinkin punaisesta väristä tai väristä jossa on punaista. Itsekin sain lievän reaktion tuosta Mewssa käytetystä väristä, mutta rajoittui lähinnä punoitukseen, kuumotukseen ja myöhemmin kutinaan. Pari kuukautta ja en huomannut enää mitään. Mustat tatuoinnit ovat parhaiten siedettyjä ja niistä kuulemma harvoin tulee mitään reaktioita. Tatuointihan on vähän sama kuin raapisi ihonsa verille (miljoonia neulanpistoja ihon pintaan) ja tottakai siitä alkaa iho kuumoittaa ja kirvellä. Samalla tavalla se kuitenkin paranee kuin muutkin ihovauriot.

Chiru kirjoitti:Lisää allergiaan liittyviä asioita, jotka kuuluisivat valituspalstalle, mutta voinhan ne tähän samaan viestiin laittaa, enkä saa kunniaa postcountin kasvattamisesta. Eli: Rakastan tomaatteja Harmikseni olen pienestä pitäen ollut allerginen niille. Melkein kaikki muut allergiat ovat lähteneet, mutta raaka tomaatti on jäänyt. Suuta alkaa sattumaan hirveästi. Syön kyllä pelkästään todella vahvoja wasabi- ja chilikastikkeita, mutta raakaa tomaattia suu ei vain kestä. Sovellan nykyään "siedätys hoitoa". Se mikä ei tapa se vahvistaa.

Itsekin olen allerginen tomaateille. Tykkään ihan hulluna kirsikkatomaateista ja kasvatan niitä nyt kolmatta vuotta parvekkeellani. Harmittaa vain kun aina tomaatteja syödessä suuni menee rakkuloille ja kirveltää niin pirusti pari päivää X( Silti kyllä syön aina oman sadon ja joskus ostan torilta halvalla kirsikkatomaatteja kun ei voi vastustaa.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 07.07.2012 11:30

Aww, se on söpö :3
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 07.07.2012 11:32

Onpa hieno Mew :3 Ennen ajattelin etten halua tatuointia mutta nyt alkoi kyllä tehdä mieli saada pokemoni käteen :3

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 07.07.2012 12:17

icewortex kirjoitti:Onpa hieno Mew Ennen ajattelin etten halua tatuointia mutta nyt alkoi kyllä tehdä mieli saada pokemoni käteen

Kannattaa aina miettiä kunnolla ennen kuin ottaa tatuoinnin. Vaikka olen rakastanut Pokemoneja siitä asti kun ne tulivat Suomeen ja halusin Pokemontatskan jo muutaman vuoden sisään, odotin lopulta sen 10 vuotta ennen kuin lopulta totesin, että nyt on aika Jonossa olisi vielä toinenkin Pokemontatuointi kunhan saan rahaa sen verran, että saan sen laitettua. Piti ottaa jo viime vuonna, mutta elämä tuli väliin ja söi rahat :/ Ajattelin myydä pari tavaraa ja käyn sitten laittamassa tuon heti kun saan ajan samalta tauoijalta.

Perustelen tatuointien ottamista niitä vastustaville aina sillä, että tatuointi on ainoa asia jonka saat hautaan mukanasi. Kaikki muu maallinen omaisuus jää silloin taakse. Kumpa olisikin yhä sallittua ottaa arvokkain omaisuutensa hautaan mukaan kuin muinaisten viikinkien aikaan. Haluaisin tulla haudatuksi kokoelmani kanssa XD
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Jite » 07.07.2012 12:37

Mewstor kirjoitti:Kumpa olisikin yhä sallittua ottaa arvokkain omaisuutensa hautaan mukaan kuin muinaisten viikinkien aikaan. Haluaisin tulla haudatuksi kokoelmani kanssa XD


Siinä menisi iso kasa kortteja, mangaa ja pelejä xP Pakko kompata, et se olisi makeeta ^^
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 07.07.2012 13:49

Tuli tässä mieleen, että jos järjestäisin AMV-kilpailun kuinka moni olisi valmis osallistumaan siihen? Kartoitan osallistujamäärää ennen kuin anon lupaa siihen.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 07.07.2012 14:03

Silver kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että jos järjestäisin AMV-kilpailun kuinka moni olisi valmis osallistumaan siihen? Kartoitan osallistujamäärää ennen kuin anon lupaa siihen.

Minäminäminä minä.

Ainiin. Hei kaikille ja terkkuja Englannista. Olin kielimatkalla Brightonissa parisen viikkoa ja tulin takaisin viime keskiviikkoyönä. En tosin jaksanut kirjoittaa foorumille kun olen ollut kipeä... Mutta nyt jaksan olla koneella enemmänkin kuin kymmenen minuuttia kerrallaan ilman että tulee huono olo.

Mewstorin tatska on muuten aika makia.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 07.07.2012 14:08

Noh, jos jotain tulee niin voisin kokeilla.. :b
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Blaziken » 07.07.2012 15:11

AMV? Sori jos kyselen tyhmiä. :d

Hieno tatuointi Mewstor.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 07.07.2012 15:17

Blaziken kirjoitti:AMV? Sori jos kyselen tyhmiä. :d

Hieno tatuointi Mewstor.


Anime Music Video
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 07.07.2012 22:13

Tuohan on hieno, Mewstor :3 Kiitos, kun vaivauduit lähettämään sen kuvan.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 07.07.2012 22:57

Hieno tatuointi :) Hehee, tuo hautajuttu oli jännä : D

Jee, atm sinne tulisi puhelin : DD
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Vinyl » 08.07.2012 07:01

Ilmeeni, kun olen yksin foorumilla.
Kuva
Avatar
Vinyl
 
Viestit: 9
Liittynyt: 06.07.2012 21:23
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.07.2012 11:20

Vinyl kirjoitti:Ilmeeni, kun olen yksin foorumilla.
Kuva

Kuva


Oletko varma ettei ketään ollut piilo-onlinessa? :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 93 vierailijaa

cron