Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 13.08.2012 07:31

Koulu alkaa tänään. Nyyh :p
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mov » 13.08.2012 09:08

Niinpä:( Alkaa miettiä mihin tämä loma kului.....
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 13.08.2012 17:01

Mov kirjoitti:E: JOtkuthan sanovat Facebookia maailman suurimmaksi tietojen vakoilu-koneeksi.

Sellainen se onkin, CIA käyttää sitä ihmisten profilointiin.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 13.08.2012 17:15

Itse en ole ollut missään vaiheessa Facebookissa, enkä ainakaan lähitulevaisuudessa tule liittymäänkään.
Syynä tähän on se, etten tiedä, mihin oikeasti kyseistä nettiyhetisöä käyttäisin. Ystäväni tavoitan aina tarvittaessa sähköpostilla, IRC:ssä tai ihan vaan kännykällä. Lisäksi oman "kauniin" pärstäni laittaminen internetiin ei oikein innosta.
En muutenkaan oikein pidä asioideni tai tekemisieni kertomisesta vieraille tai edes puolitutuille ja oikeasti: Ketä edes kiinnostaisi? (40v pedareita, joo...)
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 13.08.2012 17:38

Sitä samaa Chiru.
Kaveri veti kerran herneen nenään kun en suostunut liittymään Facebookiin edes hänen Amerikan -matkansa ajaksi : D

Tässä samalla kyselen teiltä ihmisiltä hyviä kirjoja, joita eräs kirja-addikti voisi lukea. Jotain Artemis Fowl, Deltoran Vyö, Percy Jackson - joukkoon kuuluvia kirjoja. Oisko jollain jotain ehdotusta?
Ei sitten mitään Twilightiä.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 13.08.2012 17:44

Chiru kirjoitti:Itse en ole ollut missään vaiheessa Facebookissa, enkä ainakaan lähitulevaisuudessa tule liittymäänkään.
Syynä tähän on se, etten tiedä, mihin oikeasti kyseistä nettiyhetisöä käyttäisin. Ystäväni tavoitan aina tarvittaessa sähköpostilla, IRC:ssä tai ihan vaan kännykällä. Lisäksi oman "kauniin" pärstäni laittaminen internetiin ei oikein innosta.
En muutenkaan oikein pidä asioideni tai tekemisieni kertomisesta vieraille tai edes puolitutuille ja oikeasti: Ketä edes kiinnostaisi? (40v pedareita, joo...)

(En puolusta FaceBookia enkä koita saada sinua liittymään. Ajattelin kertoa tämän huvikseni.)

Itse en tee FaceBookissa oikein muuta kuin stalkkaan muita. Se on hyvä keino tietää edes jotain lähisuvustaan/kavereistaan jos ei muuten ole kyseisten hekilöiden kanssa koskaan oikein missään tekemisissä. Ei tarvitse tuntea oloaan liian noloksi jos ei joku kerta tiedä jonkun toisen tavatessaan mitä tämä tai jokin toinen henkilö on viimeaikoina puuhaillut. Itse en tietäisi mitään ellen lukisi siitä FB:sta vaikka asia ei minua erityisemmin kiinnostakaan. Se paikka on siis lähinnä vain sosiaalinen pakote jos haluaa pitää itsensä kartalla muiden tekemisiin liittyen. Ei minulla tuota tiliä muuten olisi. Mieluummin olisin kyllä ilman nyt kun se ainoa peli jota siellä pelasin poistettiin. Ei mitään järkeä enää...

Itse postaan päivityksiä todella harvoin ja silloinkin yleensä vain valittaakseni jostain (eli saadakseni huomiota... ;_;) Naamaani ei profiilistani näe eikä tule näkemäänkään ellei FB tee siitä pakollista.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 13.08.2012 18:29

Riolu-fang kirjoitti:Tässä samalla kyselen teiltä ihmisiltä hyviä kirjoja, joita eräs kirja-addikti voisi lukea. Jotain Artemis Fowl, Deltoran Vyö, Percy Jackson - joukkoon kuuluvia kirjoja. Oisko jollain jotain ehdotusta?
Ei sitten mitään Twilightiä.

Laitan sinulle samat suositukset kuin Chirulle joskus puoli vuotta sitten, kun kerta ovat samankaltaisia:

Hikaru kirjoitti:Tsekkaa Muinainen pimeys, by Michelle Paver. Se on ehdoton suosikkini kaikista lukemistani 2000-luvun kirjasarjoista. Sarjassa on kuusi osaa ja kaikki ovat ilmestyneet suomeksi. Se kertoo kuudentuhannen vuoden takaisesta maailmasta pohjoisen Euroopan metsissä. Se on ns. realistista fantasiaa, eli vaikka siinä on vaikka millä mitalla mielikuvituksellisia elementtejä kuten taikuutta ja henkiä, kaikki luettu tuntuu hyvin todelta ja siinä on hyvin yksityiskohtaisia ja uskottavia kuvauksia sen ajan elämästä. Se ei kuitenkaan jää kirjan ainoaksi hyväksi puoleksi, vaan tarina on myös todella mielenkiintoinen ja hyvin rakennettu. Paver on höystänyt kuvitelmiaan tutkimalla nykyajan alkuperäiskansoja ja tekemällä materiaalinkeruureissuja esim. Suomen ja muiden Pohjoismaiden luontoon. Luvassa on siis aivan toisenlaista kivikautista menoa kuin Kivisissä ja Sorasissa.

En ole lukenut Landy Derekin Keplo Leutokalmaa kuin yhden osan, mutta sekin oli hyvä ja jännittävä. Sarjaa on suomennettu neljä osaa ja kirjoja on toistaiseksi kuusi.

Myös Kuolemattoman Nicholas Flamelin salaisuudet on myös todella koukuttava. Michael Scott yhdistää siinä mielenkiintoisella tavalla historiaa ja salatieteitä nykyhetkeen. Sarjasta on ilmestynyt kuitenkin hitaalla tahdilla suomeksi vasta kolme osaa, ja kuudesta osasta on kirjoitettu muutenkin vasta neljä.

Itse muuten kirjauduin Facebookiin vain ja ainoastaan liittyäkseni yhteen ryhmään, enkä sitä oikein muuhun käytäkään. En edes koskaan päivitä omaa tilaani tai laita kuvia sinne.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 13.08.2012 18:39

Mewstor, siinä se idea onkin: Kuulen sukulaisteni ja ystäväni tekemiset muutenkin ja he minun. Ulkopuolisten ei tarvitsekaan tietää.
Minäkin ajattelin tiivistää tämän vain huvikseni.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja The Maziger » 13.08.2012 18:54

Riolu-fang kirjoitti:Sitä samaa Chiru.
Kaveri veti kerran herneen nenään kun en suostunut liittymään Facebookiin edes hänen Amerikan -matkansa ajaksi : D

Tässä samalla kyselen teiltä ihmisiltä hyviä kirjoja, joita eräs kirja-addikti voisi lukea. Jotain Artemis Fowl, Deltoran Vyö, Percy Jackson - joukkoon kuuluvia kirjoja. Oisko jollain jotain ehdotusta?
Ei sitten mitään Twilightiä.


Rick Riordanilta Percy Jackson sarjan jatko-osat ja samalta kirjailialta Punainen Pyramidi sarja Potterit, Nälkäpelit, Metro 2033, Game of Thrones, Narnia...

Itse olen facebook vastainen varmaan maailman tappiin asti, mutta tuli kesän alussa nyt liityttä vain sen takia, kun olen saanut niin eeppisiä kamuja ja niihin yhteyden piti on facen kautta se helpoin keino.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewer » 13.08.2012 19:26

Riolu-fang kirjoitti:Tässä samalla kyselen teiltä ihmisiltä hyviä kirjoja, joita eräs kirja-addikti voisi lukea. Jotain Artemis Fowl, Deltoran Vyö, Percy Jackson - joukkoon kuuluvia kirjoja. Oisko jollain jotain ehdotusta?
Ei sitten mitään Twilightiä.

Darren Shan -sarja, Keplo Leutokalma -sarja ja nuo jo mainitut Riordanit. Myös Diane Duanen Velho kirjat auttoivat ainakin itseäni tappamaan aikaakesällä
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 13.08.2012 20:24

Riolu Fang: Stephen Kingin Musta Torni-sarja. Sarja on pitkä(7 kirjaa=6500sivua tai jotain) ja välillä hemmetin outo mutta juoni on yksi parhaimpia mitä olen tavannut.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mov » 13.08.2012 22:25

Rakas kesäloma jota kaipaan suuresti:
Olen rakastanut sinua aina, ekalta luokalta asti, mutta vasta nyt opin arvostamaan sinua. Toit mukanasi ihanat helteet, uimisen, vapaalla olemisen ja monta muuta hyvää asiaa. Mutta en ymmärtänyt miksi lähdit? Uskon että me kaikki jäämme kaipaamaan sinun kauneuttasi pimeässä syksyssä. Toivon että tulet vielä joskus takaisin luoksemme, ja syleilet meitä valollasi. Toivottavasti näemme vielä. Farewell!

Rakkaudella: Mov
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 14.08.2012 08:08

Joo, ensi vuonna. Kesäloman loppuminen ei ole kamala juttu, se tulee aina uudestaan.
Muut ihmiset valittavat kouluun menemisestä ja kesäloman loppumisesta. Minä taas menen ihan mielelläni taas kouluun. Ja olemmehan suuren osan elämästämme koulussa/töissä. Kesälomissa en pidä siitä, että aika kuluu liian nopeasti, kuten taas huomattiin...

Kesän kohokohta oli ripari <3
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 14.08.2012 15:24

Kiitos vastauksista, tuosta pitäisi riittää lukemista joksikin aikaa : D
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Timantti » 14.08.2012 15:55

No ryhdyn nyt vaikka kirjoittamaan mielipiteitäni facebookista, kun eihän mulla parempaakaan tekemistä ole. (Vähän myöhässä mutta ihsm)

Itsehän liityin facebookiin sosiaalisen painostuksen takia (: D), mutta nykyään olen siellä lähinnä pitääkseni kontakteja yllä. Kyllä, juttelemisen voisi hoitaa mesessä/ircissä/puhelimellakin, mutta miksei sitten samantien facebookissa? Loppujen lopuksi se on aivan sama, missä juttelee (jos se ei kerran ole kasvotusten) ja koska kaikki kaverit ovat lähinnä siellä, niin olen minäkin. Omia päivityksiä tippuu melko harvoin, mutta onhan se ihan kiva tietää mitä esim. serkuille kuuluu, kun heitä näkee vain muutaman kerran vuodessa. Ja siitä vakoilujutusta: Ketä oikeasti kiinnostaa, että tykkään facebookissa Granlundin ilmaveivistä ja kaakaosta? Ei ketään.

Toisaalta en käsitä sitä, kuinka monet olettaa, että kaikilla olisi facebook. Viimeksi tänään kuulin kahden luokkalaiseni tytön keskustelevan siitä, että jollain henkilöllä riparilla ei ole tunnusta kyseisessä paikassa - ja keskustelu käytiin kuullakseni aika halveksuvaan sävyyn. Siis aivan kauheaa, jollain ei ole facebookprofiilia! Tunnen kyllä henkilöitä, jotka ovat liittyneet facebookiin vain jotta voisivat olla joissain ryhmissä, niin tiedonkulku on sujuvampaa (kuka yrittää väittää, että ryhmäkeskustelut olisi oikeasti kätevämpiä sähköpostilla?), mutta en käsitä sitä kuinka painostetaan ihmisiä tekemään profiili vain siksi että sellainen nyt vain pitää olla.
Toinen huono puoli facebookissa on se, että siellä tulee usein roikuttua ylimääräistä vain etusivua ja samoja päivityksiä selaillen. Aivan kuin siellä ikinä tapahtuisi mitään, jos sitä vain odottaa : p

Yhteenvetona: En käsitä ihmisten yleistä vihaa facebookia kohtaan (kuten täällä), mutta en toisaalta sitäkään oletusta että kaikilla pitäisi olla sellainen.
Niinja anteeksi jos puhuin epäselvästi tai itseni pussiin, väsyneenä ei ajattelu oikein toimi.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 14.08.2012 16:02

Minulla ei ole facebook profiilia koska minua ei kiinnosta mitä joku söi äsken, kuinka paljon joku treenasi tai "95% of you won't repost"-*****
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.08.2012 21:27

Bloodbane kirjoitti:Minulla ei ole facebook profiilia koska minua ei kiinnosta mitä joku söi äsken, kuinka paljon joku treenasi tai "95% of you won't repost"-*****

Ei minulla ainakaan sellasia tule vaikka onkin vähän kaikenlaisia kavereita. :'D
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 16.08.2012 21:32

EL KIRBY = Elias 1?
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 17.08.2012 01:34

Shiny Entei kirjoitti:EL KIRBY = Elias 1?

Kyllä, mutta tuo multi on jo bannattu, joten ei huolta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 18.08.2012 20:54

Itselläni on Facebook-tili, jotta voi kiristää foliohattuja kireämmälle ja pitää yhteyttä toisiinsa.
Lopetin tekstiviestien käytön, kun sain synkattya puhelimen osoitekirjaan FB, MSN, yms. pikaviestittimet.
Hirveemmin tullut soiteltua kenellekkään, kun saa kaiken viestiteltyä. Kymppi kuussa netistä puhelimeen - okay.

Toiseksi. Facebookittomuus viittaa vain siihen, ettei sinulla ole ketään siellä joiden vuoksi rekisteröityisit.
En tiedä sitten minkälaisia sosiaalisia verkostoja ihmisillä on, mutta on se aika helppoa pitää yhteys muihin FB:n kautta.
Varsinkin kun toisella on FB puhelimessa, niin kappas kun viestittely on kivaa kun ei maksa mitään.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron