Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 16.12.2010 17:24

[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 16.12.2010 17:44

mä en ees ymmärrä miks se pidätettiin , asiakin oli niin mitätön ._.
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 16.12.2010 17:45

KoReaNMaG kirjoitti:voisko täällä mainostaa streameja ?

E:tarkoitin siis omia

Pistä vain ennemmin linkki omaan allekirjoitukseesi.

KoReaNMaG kirjoitti:mä en ees ymmärrä miks se pidätettiin , asiakin oli niin mitätön ._.

Iltalehti kirjoitti:Häntä epäillään Ruotsissa raiskauksesta ja seksuaalisesta ahdistelusta.

"Asiakin oli niin mitätön."
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 16.12.2010 17:57

Tas kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:mä en ees ymmärrä miks se pidätettiin , asiakin oli niin mitätön ._.

Iltalehti kirjoitti:Häntä epäillään Ruotsissa raiskauksesta ja seksuaalisesta ahdistelusta.

"Asiakin oli niin mitätön."

Näyttö on ainoa asia mikä noissa Assangen syytteissä on mitätön. Sääntöjen takia en voi laittaa aiheeseen liittyviä linkkejä, mutta Google on kaveri.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Suetic » 16.12.2010 22:38

Mewtwolover kirjoitti:
Tas kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:mä en ees ymmärrä miks se pidätettiin , asiakin oli niin mitätön ._.

Iltalehti kirjoitti:Häntä epäillään Ruotsissa raiskauksesta ja seksuaalisesta ahdistelusta.

"Asiakin oli niin mitätön."

Näyttö on ainoa asia mikä noissa Assangen syytteissä on mitätön. Sääntöjen takia en voi laittaa aiheeseen liittyviä linkkejä, mutta Google on kaveri.

Se on vain Google. Ei mikään muu.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 20.12.2010 13:22

Sairaslomaa viimeiset koulupäivä \o/.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 20.12.2010 17:04

pelasin eilen pokemon diamondia ja olin laittamassa JUURI ITEMIÄ HOLDII , no failasin XD ja käytin pokemartissa honey:ta ja juteltuani myyjälle , ei näkynyt textiä O_O
kokeilin myöhemmin saman sweetscentillä ja se toimi , mikä bugi on kyseessä ?
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Buba » 20.12.2010 17:07

KoReaNMaG kirjoitti:pelasin eilen pokemon diamondia ja olin laittamassa JUURI ITEMIÄ HOLDII , no failasin XD ja käytin pokemartissa honey:ta ja juteltuani myyjälle , ei näkynyt textiä O_O
kokeilin myöhemmin saman sweetscentillä ja se toimi , mikä bugi on kyseessä ?

Ihan vain tuollainen harmiton glitchi. http://www.youtube.com/watch?v=nX373WfzlhQ
Avatar by hilippa ^_^ -Kiitti
FC: 1720 2834 8523
HG FC: 4297 9890 0992
UEPC
Avatar
Buba
 
Viestit: 75
Liittynyt: 01.11.2010 08:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 20.12.2010 18:37

SnappiX kirjoitti:Sairaslomaa viimeiset koulupäivä \o/.

Hjeh, täällä on jo joululoma, mutta minäpä se päätin sairastua heti lauantaisen joulujuhlan jälkeen -.-"
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 20.12.2010 20:10

SnappiX kirjoitti:Sairaslomaa viimeiset koulupäivä \o/.

Sama, tosin pitää hakee toikkari huomenna, mutta sinne pitää mennä yhdeksitoista ja päästään puoli kaksitoista
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 21.12.2010 00:29

Oletteko koskaan miettineet kuinka söpö ja ihana pokemon Shibirudon on? Söpö naama, söpöt kädet ja hienot evät jalkoina.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/File:604Shibirudon.png
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 22.12.2010 13:21

Darrell kirjoitti:Oletteko koskaan miettineet kuinka söpö ja ihana pokemon Shibirudon on? Söpö naama, söpöt kädet ja hienot evät jalkoina.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/File:604Shibirudon.png

Hyi >:O Se on just ruma.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Luca » 23.12.2010 15:56

Zhaituki kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Oletteko koskaan miettineet kuinka söpö ja ihana pokemon Shibirudon on? Söpö naama, söpöt kädet ja hienot evät jalkoina.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/File:604Shibirudon.png

Hyi >:O Se on just ruma.


Samaa mieltä. Järkyttävät hampaat ainaskin ja muutenki tommone... :S
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Suetic » 24.12.2010 03:18

Luca kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Oletteko koskaan miettineet kuinka söpö ja ihana pokemon Shibirudon on? Söpö naama, söpöt kädet ja hienot evät jalkoina.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/File:604Shibirudon.png

Hyi >:O Se on just ruma.


Samaa mieltä. Järkyttävät hampaat ainaskin ja muutenki tommone... :S

Kaikki melkein nämä uuden sukupolven pokemonit ovat rumia >.<
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 29.12.2010 14:55

Darrell kirjoitti:Oletteko koskaan miettineet kuinka söpö ja ihana pokemon Shibirudon on? Söpö naama, söpöt kädet ja hienot evät jalkoina.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/File:604Shibirudon.png

No emmä nyt oikeen tiiä... Ottaisin ennemmin jonkun Skittyn kuin TUON iilimatomaisen örkin mun BW-tiimiini. Mutta oma mielipide on aina oma mielipide, ei siis aleta kiistelemään sen enempää. =S Btw, eikös tämä sitten ole siisti?
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Near » 29.12.2010 15:04

Darrell kirjoitti:Oletteko koskaan miettineet kuinka söpö ja ihana pokemon Shibirudon on? Söpö naama, söpöt kädet ja hienot evät jalkoina.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/File:604Shibirudon.png


Kun ne piirteet noin erittelee, niin kyllähän se voisi olla söpö ja lisäisin listaan vielä söpön käärmemäisen vartalonmuodon. Söpöstä naamasta tosin voi olla kahta mieltä.
Sen isoin ongelma taitaa kuitenkin olla, että se näyttää niin iilimadolta ja ne nyt vaan on lähtökohtaisesti niin ei-söpöjä kuin voi olla.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 29.12.2010 23:23

Ei hemmetti! XDDD Ei oikeesti oo todellista. Tää on niin läppä enkä tiennyt mihin olisin laittanut tämän joten tänne vaan offtopiciin. Joku brassi luulee YouTubessa ihan tosissaan että mä oon Felipe Massa XD Siis mun käyttäjänimi siellä on FelipeMassaBrazil ja joo oon uppinu kaikkia Massa-videoita plaa plaa. Profiilista näkyy selkeästi että oon 18-vuotias tyttö Suomesta. Sitten tulee joku brassi kommentoimaan portugaliksi mun channeliin kaikkee et: "Hei Felipe, hyvää joulua sinulle ja ihanalle perheellesi! Jumala rakastaa ja suojelee teitä. Olet loistava kuski ja pidät Brasilian värejä ylhäällä Formula ykkösissä ja olet ihana persoona ja plaa plaa plaa Jumalan rakkautta" (käänsin Google Kääntäjällä..)

Ei oikeesti! Miten joku voi!? Siis tää ei oo todellista xDDD Ei ketään oo noin tyhmä! Naurattaa ihan sairaasti. Moi oon Massa :o
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 29.12.2010 23:36

Dark Ho-oH kirjoitti:Ei hemmetti! XDDD Ei oikeesti oo todellista. Tää on niin läppä enkä tiennyt mihin olisin laittanut tämän joten tänne vaan offtopiciin. Joku brassi luulee YouTubessa ihan tosissaan että mä oon Felipe Massa XD Siis mun käyttäjänimi siellä on FelipeMassaBrazil ja joo oon uppinu kaikkia Massa-videoita plaa plaa. Profiilista näkyy selkeästi että oon 18-vuotias tyttö Suomesta. Sitten tulee joku brassi kommentoimaan portugaliksi mun channeliin kaikkee et: "Hei Felipe, hyvää joulua sinulle ja ihanalle perheellesi! Jumala rakastaa ja suojelee teitä. Olet loistava kuski ja pidät Brasilian värejä ylhäällä Formula ykkösissä ja olet ihana persoona ja plaa plaa plaa Jumalan rakkautta" (käänsin Google Kääntäjällä..)

Ei oikeesti! Miten joku voi!? Siis tää ei oo todellista xDDD Ei ketään oo noin tyhmä! Naurattaa ihan sairaasti. Moi oon Massa :o



Onneksi olkoon, sait itsesi näyttämään jonkun silmissä Felipe:tä. ; )
Ihminen on erehtyväinen, mutta onhan tuossa vähän mukana myös omaa typeryyttä kun ei mennyt tarkistamaan että oletko nyt oikeasti kuuluisa kuski. Mahtaa hävettää henkilöä hävettää kun tajuaakin että et olekkaan se joksi hän sinua luuli. : D
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 30.12.2010 16:28

Argatni kirjoitti:Miettikää. Eihän Suomella ole enää mitään, mitä suuri valtio tarvitsee. ._.


muutaku velkoja. *lala*
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 30.12.2010 16:41

Argatni kirjoitti:Se on vain Google. Ei mikään muu.

Et ilmeisesti ole ennen kuullut sanontaa "Google on kaveri". Tuo sanonta tarkoittaa vain sitä, että googlella löytyy helposti tietoja asiasta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa

cron