Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Timantti » 20.11.2011 18:54

I <3 Nuuksio ^^

Also, hajosin Weohin viestille : D
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 22.11.2011 00:29

Ei väsytä yhtään. :(

Ja laitoin juuri moderaattorihakemuksen Mewstorille. Sitä odotan jännityksellä... Ja KiVa Koulu-projektin johtajat lupasivat vastata palautteeseeni tällä viikolla... :D Ja huomenna selviää joudunko ottamaan hammasraudat. Silmälasit ja hammasraudat, perfect. Eivät ne minua itseäni haittaa, tiedän kyllä että ne ovat täysin omaksi parhaakseni, mutta "hauska" nähdä miten muut siihen reagoivat. Joitakin asioita odotan innolla, toisia vähän vähemmän innolla... :P
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 26.11.2011 17:04

Tänään tuli käytyä Lahdessa Launeen Prismassa kaupassa. Käväisin peliosastolla vilkaisemassa, jos kaupassa olisi The Legend of Zelda: Skyward Sword. Ihan huvikseen vaan kävin katsomassa. Tulipa sitten huomattua, että tuon kaupan Skyward Swordit olivat ilmeisesti Limited Edition versioita. Vilkaisin siitä hieman, ja peliboxin alaosassa luki "Limited Edition".
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 26.11.2011 17:14

Yay, I has Darkrai ♥

Ja oli kiva nähdä ihmisiä, tuli juteltua ainakin Keltaisen Rayquazan ja Suiccan kanssa :3 Lisäksi näin Atlaksen, Timantin ja luullakseni ainakin Argatnin~ Oli ihan mukavaa tavata foorumin porukkaa kun en ole aikaisemmin nähnyt ja yhdessä oli hauska piirtää, olisinpa saanut hyviä kuvia meidän piirroksista, sen verran hienoja olivat :<
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.11.2011 19:42

Faith kirjoitti:Yay, I has Darkrai ♥

Ja oli kiva nähdä ihmisiä, tuli juteltua ainakin Keltaisen Rayquazan ja Suiccan kanssa :3 Lisäksi näin Atlaksen, Timantin ja luullakseni ainakin Argatnin~ Oli ihan mukavaa tavata foorumin porukkaa kun en ole aikaisemmin nähnyt ja yhdessä oli hauska piirtää, olisinpa saanut hyviä kuvia meidän piirroksista, sen verran hienoja olivat :<

Olin se mustaan pukeutunut pääkallohuivissa oleva. :P

Harmittaa tosin että minun darkraillani oli ihan roska nature, nimittäin docile. Ja pahoittelen jos otteluissa siellä olin liian ylivoimainen vastus. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Timantti » 26.11.2011 19:58

^Mikä oli sun in-game-nimi? En nyt muista ketä kaikkia vastaan ottelin, mutta ainakin joltain otin hyvin monta kertaa huolellisesti turpaan : D (Mun in-game-nimi on siis Paum)
Joo, ja mä olin se kaikkia nuorempi, hiljainen hyyppä, jolla oli oranssikeltanen pipo.
+ Sain Darkrain
+ Sain japsiditon (oliko se Suicca, jonka kanssa vaihdoin Umbreonin Dittoon? : 3)
+ Kirby on hieno peli feat. Keltainen Rayquaza : D
No juu. Seuravaa tapahtumaa odotellessa ~

E: Mulla on se yks 'Reiskan kuva mun DSin muistikortilla! : D
Viimeksi muokannut Timantti päivämäärä 26.11.2011 21:22, muokattu yhteensä 1 kerran
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.11.2011 20:27

Timantti kirjoitti:^Mikä oli sun in-game-nimi? En nyt muista ketä kaikkia vastaan ottelin, mutta ainakin joltain otin hyvin monta kertaa huolellisesti turpaan : D (Mun in-game-nimi on siis Paum)
Joo, ja mä olin se kaikkia nuorempi, hiljainen hyyppä, jolla oli oranssikeltanen pipo.
+ Sain Darkrain
+ Sain japsiditon (kuka oli se, jonka kanssa vaihdoin Umbreonin Dittoon? : 3)
+ Kirby on hieno peli feat. Keltainen Rayquaza : D
No juu. Seuravaa tapahtumaa odotellessa ~

E: Mulla on se yks 'Reiskan kuva mun DSin muistikortilla! : D

ZHAIKKU on se mun in-game nimi. Varmaan näkyi union roomissa. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 26.11.2011 20:30

Timantti kirjoitti:E: Mulla on se yks 'Reiskan kuva mun DSin muistikortilla! : D


Haluan sen! Lienee varmaan juurikin se komea kuva jossa piirtämäni N hävisi Lucasille, nyyh :< Ja hei, minä taisin myös otella sinua vastaan ja meille tuli tasapeli vaikka olin ihan varma että takkiin tulee :'D olisin muuten myös halunnut vaihaa pokémoneja, mutten sitten kehdannut ehdotella vaihtoa kellekään kun itselläni ei mitään järin erikoista ole Blackissa, ainakaan vielä~
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.11.2011 20:45

Laitoin pienen rapsan tuonne eventtiketjuun! link
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Atlas » 26.11.2011 21:57

Pari Darkraita nyt taskussa ja toisen niistä varmaan RNG abusetan jos jaksan. Hieman oli aamulla sellainen fiilis että jäisinkö sittenkin kotiin, kun hieman huonosti nukuin ja valvoin myöhään. Tuntomerkkini olivat paikanpäällä hieman kärttyisän väsynyt ilme ja musta kangastakki.

Mutta tosiaan, näin ainakin Keltaisen Rayquazan, Faithin, Suican, Timantin, Zhaitukin, Gerkun(jonka kanssa myös yhden ottelun otin, GG) sekä ehkä Argatnin. En kenenkään kanssa oikein päässyt juttelemaan, joka varmaan johtui juuri tuosta väsymyksestä tulleesta epäaktiivisuudesta. Piirtäminen oli kieltämättä hauskaa, vaikka en siinäkään en juuri tehnyt mitään. Mutta kiitos porukoille, lauantaipäiväni pelastui.
Feeling it
XY: 5429-7397-3389
Avatar
Atlas
 
Viestit: 205
Liittynyt: 01.11.2010 08:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.11.2011 21:59

Ei tainnut monikaan meistä kovin paljon nukka edellisenä yönä! Minäkin tajusin aamuyönä "oho, ai niin se lataus on tänään ja siellä pitäisi olla noin kello 12". :D
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 27.11.2011 19:38

Pidän ensi viikon tietokonedieettiä. Toisin sanoen käytän vain välttämättömiä juttuja niin kuin sähköpostia ja Wilmaa (oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä). Tämä tarkoittaa, että en käy myöskään täällä koko viikolla. Toivon mukaan pysyn tässä suunnitelmassa ainakin perjantaihin asti. Jos näette, että olen kirjautunut ensi viikolla sisään, voitte tulla mollaamaan. :P Teen tämän siksi, koska olen huomannut, että tietokoneella olo vie valtavasti turhaa aikaa päivästäni. Ei täällä netissä oikeastaan tapahdu juuri mitään. Yleensä minulla on vain tylsää, kun käyn netissä. Lisäksi minulla on kauheasti asioita hoidettavana ensi viikolla, niin kuin kuvaamataidon diplomin viimeistely, äidinkielen esseepreliminäärikokeet, myöhästyneet kaverisyntterijuhlat, ja isosiskolle YO-juhllin tuleva bolerokin pitäisi saada valmiiksi. Nähdään siis aikaisintaan lauantaina!
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 27.11.2011 22:32

Hikaru kirjoitti:Pidän ensi viikon tietokonedieettiä. Toisin sanoen käytän vain välttämättömiä juttuja niin kuin sähköpostia ja Wilmaa (oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä). Tämä tarkoittaa, että en käy myöskään täällä koko viikolla. Toivon mukaan pysyn tässä suunnitelmassa ainakin perjantaihin asti. Jos näette, että olen kirjautunut ensi viikolla sisään, voitte tulla mollaamaan. Teen tämän siksi, koska olen huomannut, että tietokoneella olo vie valtavasti turhaa aikaa päivästäni. Ei täällä netissä oikeastaan tapahdu juuri mitään. Yleensä minulla on vain tylsää, kun käyn netissä. Lisäksi minulla on kauheasti asioita hoidettavana ensi viikolla, niin kuin kuvaamataidon diplomin viimeistely, äidinkielen esseepreliminäärikokeet, myöhästyneet kaverisyntterijuhlat, ja isosiskolle YO-juhllin tuleva bolerokin pitäisi saada valmiiksi. Nähdään siis aikaisintaan lauantaina!

Miksi edes käytät nettiä jos siellä on vain tylsää? :D Ja viestistäsi sai sellaisen kuvan, että kyseessä olisi suurikin haaste. :P Minä taas saatan olla jopa nettiriippuvainen, mikä tosin johtuu siitä, että vain netissä voi olla täysin sellainen kuin on. Oikeassa maailmassa sellainen ei onnistu. Kaikkien olisi pakko olla samanlaisia... :(
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewer » 28.11.2011 01:26

Riolucario kirjoitti:netissä voi olla täysin sellainen kuin on. Oikeassa maailmassa sellainen ei onnistu. Kaikkien olisi pakko olla samanlaisia...

That's rigth. Ja oikeassa elämässä on lisäne ärsyttävät ihmiset, jotka toistelevat jatkuvasti että "Saa olla sellainen kun on." "Sano rohkeasti mielipitees." "Ei kannata teeskenellä." jne.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja hilippa » 28.11.2011 02:12

Olen saanut luvan Keltaiselta Rayquazalta mainostaa kilpailutyötäni tällä palstalla.

Elikkäs, osallistuin hiljattain Valion kilpailuun, jossa voi suunnitella ulkokuoret maitopurkille. Jos millään viitsisitte, voisitteko käydä äänestämässä työtäni? :3 Voit tehdä sen täällä! (Tarvitsee Flashin toimiakseen.)
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 28.11.2011 14:20

Mewer kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:netissä voi olla täysin sellainen kuin on. Oikeassa maailmassa sellainen ei onnistu. Kaikkien olisi pakko olla samanlaisia...

That's rigth. Ja oikeassa elämässä on lisäne ärsyttävät ihmiset, jotka toistelevat jatkuvasti että "Saa olla sellainen kun on." "Sano rohkeasti mielipitees." "Ei kannata teeskenellä." jne.

Kumpi on kauheampaa. Oikean elämän "Saa olla sellainen kun on" -ihmiset, vai internetin trollit?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 28.11.2011 14:26

Darrell kirjoitti:Kumpi on kauheampaa. Oikean elämän "Saa olla sellainen kun on" -ihmiset, vai internetin trollit?

Kuka edes ottaa internet trolleja vakavasti? :D
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 30.11.2011 20:20

Zhaituki kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Kumpi on kauheampaa. Oikean elämän "Saa olla sellainen kun on" -ihmiset, vai internetin trollit?

Kuka edes ottaa internet trolleja vakavasti?

Ei niitä tarvitse vakavasti ottaa, että niistä ärsyyntyisi. Ainakaan minun mielestä.

30.11.2011
Aika hiljainen topicci. Jouduin edittaamaan edelliseen postaukseen. On kyllä tänään ollut hieman tylsä päivä. Alennuin jopa lukemaan foorumin säännöt uudelleen, jotta olisi jotain tekemistä.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 01.12.2011 00:21

Darrell kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Kumpi on kauheampaa. Oikean elämän "Saa olla sellainen kun on" -ihmiset, vai internetin trollit?

Kuka edes ottaa internet trolleja vakavasti?

Ei niitä tarvitse vakavasti ottaa, että niistä ärsyyntyisi. Ainakaan minun mielestä.

30.11.2011
Aika hiljainen topicci. Jouduin edittaamaan edelliseen postaukseen. On kyllä tänään ollut hieman tylsä päivä. Alennuin jopa lukemaan foorumin säännöt uudelleen, jotta olisi jotain tekemistä.

Herätetään sitten henkiin:
Nightwishin uusi albumi on mahtava 'nuff said.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 01.12.2011 10:10

Parempi kuin edellinen, mutta aika laimeeta kikkeliskkokkelia se edelleenkin on.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 53 vierailijaa

cron