Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 15.03.2012 16:44

Tee serious topic jossa syytät modeja natsismista

viewtopic.php?f=29&t=1905
niitä 10v kersoja spämmistä

viewtopic.php?f=7&t=231
Sit syytät koko foorumia sisällällättömyydestä

viewtopic.php?f=29&t=41

Anna palaa vaan. Oletan sinulla olevan hyvin painavia argumentteja ja vahvat perustelut jokaiselle väitteellesi kerta olet niin hanakasti kritisoimassa kaikkea. Itse olen tänään täällä vieraillessa törmännyt noista ainoastaan spämmiin ja sekin oli sinun harrastamaa, mutta näkisin silti mielelläni, mitä sinulla on sanottavana.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 16.03.2012 22:18

Huoh, on taas sellainen ontto olo T_T
Taidan mennä nukkumaan kohta...

Ja kaikkia kiinnostaa :/
Inhoan masennusta -.-
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 16.03.2012 22:23

Ja täten ilmoitan että ragequittaan, eli jätän teidät spämmiltäni rauhaan jossette oikeasti jaksa minua. Masentaa käydä jossei vähän trollausta kestä. Ja modet: luen sen viestin jouluna.

Poepmon ei jaksa kiinnostaa.

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Ja Rickrollhan on hieno biisi.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 16.03.2012 23:10

Vilsu kirjoitti:Ja täten ilmoitan että ragequittaan, eli jätän teidät spämmiltäni rauhaan jossette oikeasti jaksa minua.

Kthxbye!
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 16.03.2012 23:36

Vilsu kirjoitti:Ja täten ilmoitan että ragequittaan, eli jätän teidät spämmiltäni rauhaan jossette oikeasti jaksa minua.

No hei hei sitten. Tulehan joskus käymään saattaa tulla ikävä. :3
Kuva
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 17.03.2012 01:21

Täällä kyllä on pikkuisen hiljaista... Joten herätelläämpä tällä palstalla jotain uutta puheenaihetta.

Alkaako joku muukin odottaa jo kesää? Kaipaan sitä ihan hirveästi. Maaliskuu on ensimmäinen kevätkuukausi, ja vaikka pidänkin talvesta ja lumesta, niin alan aina heti odottelemaan kevättä maaliskuun koittaessa. Helsingissä onkin jo vähän plussaa ja lumet sulavat. Kylmä pohjoistuuli vaan latistaa tunnelmaa. Sitä luntakin on satanut niin paljon, että tällä menolla suurimmassa osassa Suomea on joitakin kikkareita valkoista vielä kuukaudenkin päästä, ja ehkä jopa toukokuussa niin kuin viime vuonna. Kesä on kuitenkin niin ihana aina talven jälkeen! En pystyisi nauttimaan kesästä yhtä paljon ilman kylmää pimeää valkoista talvea. Mitä pidempi ja kylmempi talvi on, sitä enemmän minä innostun kevään tulosta. Auringonpaiste häikäisee, mutta paljastelee mukavasti lumen ja jään alta ihan oikeaa maata ja asvalttia.

Viime kesäksi olin suunnitellut olevani paljon ulkona paljain jaloin, mutta muistaakseni sää ei kauheasti tukenut ajatuksiani. Tänä kesänä Hikaru aikoo olla paljon ulkona! Mielessä pyörii juuri nyt ulkona nurmikolla maalaaminen. Innostuin viime kuviskurssilla öljyväreistä, mutta mokomat ovat kalliita ja niitä tarvitaan kuitenkin niin pieniä määriä per väri, joten yritän lainata niitä koululta.

Joten. Onko ihmisillä jo ajatuksia kevään ja kesän tulosta? Onko ylväitä suunnitelmia kesän menoista?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 17.03.2012 08:19

Kesällä menen rippikouluun. Ei taida muita suunnitelmia olla.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 17.03.2012 11:06

Hemmetti. Nukuin TAAS lahjakkaasti pommiin ja ratsastustunti meni sivusuun. Tällä kertaa en edes kuullut herätyskelloa tai muista sen soineen, lieneekö sitten niin että olin niin väsynyt etten muista laittaneeni sitä pois päältä? Tyttöystäväni ei myöskään saa päähänsä mielikuvaa siitä että kello olisi soinut. Luoja miten ärsyttävää, teki mieli repiä hiukset päästä siinä vaiheessa kun heräsin, vilkaisin kelloa ja huomasin sen näyttävän puolta kymmentä. Pfft... no eipä tässä itku auta, viikon päästä sitten T _ T;

Lisäksi pokémonin tilalla televisiosta tulee alppihiihdon maailmancuppia. Pöhh...
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 17.03.2012 11:12

Faith kirjoitti:Hemmetti. Nukuin TAAS lahjakkaasti pommiin ja ratsastustunti meni sivusuun. Tällä kertaa en edes kuullut herätyskelloa tai muista sen soineen, lieneekö sitten niin että olin niin väsynyt etten muista laittaneeni sitä pois päältä? Tyttöystäväni ei myöskään saa päähänsä mielikuvaa siitä että kello olisi soinut. Luoja miten ärsyttävää, teki mieli repiä hiukset päästä siinä vaiheessa kun heräsin, vilkaisin kelloa ja huomasin sen näyttävän puolta kymmentä. Pfft... no eipä tässä itku auta, viikon päästä sitten T _ T;

Lisäksi pokémonin tilalla televisiosta tulee alppihiihdon maailmancuppia. Pöhh...

Ai sinäkin nukut niin sikeästi ettet välillä herää. o_o Minulla lähes sama ongelma ja yleensä pidän ainakin kahta herätys kelloa soimassa lähes vieressä, joista toinen eli kännykkä tärisee niin että tuntuu kun makaan. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 17.03.2012 22:52

Täällä on niin ketun hiljaista...
Voisi nyt edes jostakin keskustella...
Taidan soittaa pianoa...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 18.03.2012 00:33

Tutkiskelin äsken kalenteria, ja huomasin, että tänä vuonna Aprillipäivä ja Palmusunnuntai samana päivänä. Minusta sinänsä hyvä asia, että Aprillipäivä yleensäki viikonloppuna, niin ei tarvitse kestää luokkalaisten huonoja piloja
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 18.03.2012 08:40

Joo, hyvä näin, ettei kukaan mene vahingossakaan tekemään mitään pilaa opettajalle. Melkein kaikki meidän luokalta myöhästyivät tahallisesti tunnilta (minä mukaan lukien) ja me kaikki meinattiin saada jälki-istuntoa. Opettaja sanoi, ettei jälki-istunto siis ollut mikään aprillipila, vaan että oikeasti melkein jäätiin, mutta opettaja kai sitten siitä huomiseksi rauhoittui, kun ei kerran sitten mitään juttua tästä asiasta tullut sitten sen enempää. Ja näin en ole vieläkään ikinä ollut jälki-istunnossa *awesome*
Sitten tässä joku vuosi, kun meillä oli sijainen, niin menimme lähes kaikki pianon taakse. Muutama meidän luokkalainen jäi sinne omille paikoilleen istuskelemaan. Kun sijainen tuli luokkaan hän pysähtyi pianon eteen ihmettelemään, että "Missäs muut ovat?" ja sitten paikoillaan olevat oppilaat sanoivat jotain, että "Ne kai luuli, että nyt on pääsiäisloma tai jotain." Sitten me kaikki hypättiin pianon takaa samaan aikaan ja huudettiin, että aprillia. Opettajan sijainen hyppäsi varmaan puoli metriä pelkästä säikähdyksestä *awesome* Meillä oli aika hauskaa.
Sitten samalle sijaiselle laitettiin liitujen paikalta liitulakuja. Oli aika jännää, kun se meinas eka käyttää dokumenttikameraa sitten kaikki huusi: "Eiku kirjoita taululle! Taululle!!" Oli aika jännä sitten selittää, kun opettajan sijainen kysyi, että miksi. Tuli semmoisia "Kun mä en nää kunnolla tosta dokumenttikamerasta" ja "Se olis kivaa vaihtelua" ja muita aika randomeita heittoja.
Ja sitten yksi meidän luokkalainen laittoi englannin opettajan pöydälle tekokoirankakan. Kyseisen englanninopettajan ilme oli aika... ikimuistoinen...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 18.03.2012 14:07

Ah, aprillipilat opettajille ♥ tulee heti nostalgiat kun muistan vieläkin sen pilan jonka luokkamme teki ala-asteella luokanopettajallemme :'D Opettajallamme oli siis tapana sanoa "näkemiin huomisiin" aina koulupäivän päätteeksi, ja sen jälkeen kaikkien piti nostaa tuolinsa pulpettien päälle, jotta siivojan olisi helpompi puhdistaa lattiat. No aprillipäivän aamuna opettajamme sitten sanoi ensimmäisen tunnin jälkeen että "ja sitten voidaankin lähteä välitunnille", niin kuin nyt kaikki opettajat sanovat jos välitunti on tunnin jälkeen edessä. Ilme oli aika näkemisen arvoinen kun luokkamme nousikin ensin tyynesti tuoleista, ja sitten nosti tuolit pulpettien päälle. Tässä vaiheessa opettajamme alkoi todella hämillään nauraa ja kysellä että “sanoinko mä vahingossa että näkemiin huomisiin?” Tunnelman säilyttämiseksi kukaan ei tietenkään vastannut, marssittiin vain ulos luokasta ja lähdettiin reppuineen, ulkovaatteineen kaikkineen ulos koulusta. Välitunnin ajan piileksittiin kulman takana, jotta opettaja ei varmasti huomaisi mitään. Oli sitten melkoisen hauska hetki kun tultiin viisi minuuttia kellonsoiton jälkeen takaisin luokkaan ja naurettiin raikuvasti että “aprillia!” opettajan nauraessa melkein helpottuneesti että johan pilan keksitte :’D loppupäivän ajan opettaja sitten naureskelikin säännöllisin väliajoin että oli kyllä onnistunut pila. Kultaiset ala-aste ajat ♥
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 18.03.2012 15:17

Juhlitaan minun ja pikkusiskon syntymäpäiviä. Se sisko kylläkin on nyt laivalla. No, jää kakkua enemmän minulle. Paitsi että inhoan kakkua...

Viime vuonna teimme luokanvalvojalle/äidinkielenopettajalle pilan ja väitimme, että emme olleet tehneet läksyä. Opettaja sitten ihmetteli, miksi suurin osa oli unohtanut.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 22.03.2012 23:48

http://www.youtube.com/watch?v=8gYULbtfBrs&feature=youtube_gdata_player

Hmm... Aivan ihanaa musiikkia.
Antaisin mitä vain, jotta voisin palata melkein vuoden taaksepäin.
Voisin vielä seurustella rauhassa, ei tarvitsisi pelätä vanhempia, en olisi rakastunut henkilöön, joka ei tule rakastamaan minua, minulla olisi välittäviä... Silloin en olisi kuvittellut tällaista elämää. Mitä minä tein väärin?

Nyt, kovan vuodatuksen jälkeen, moikka! Tai hyvästi. Tai jotakin...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 23.03.2012 01:36

OshaFan kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=8gYULbtfBrs&feature=youtube_gdata_player

Hmm... Aivan ihanaa musiikkia.
Antaisin mitä vain, jotta voisin palata melkein vuoden taaksepäin.
Voisin vielä seurustella rauhassa, ei tarvitsisi pelätä vanhempia, en olisi rakastunut henkilöön, joka ei tule rakastamaan minua, minulla olisi välittäviä... Silloin en olisi kuvittellut tällaista elämää. Mitä minä tein väärin?

Nyt, kovan vuodatuksen jälkeen, moikka! Tai hyvästi. Tai jotakin...

Tää kuuluu Valituspalstalle!
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja R0xu » 23.03.2012 01:49

Postaan lisää eeppistä KH soundtrackiä
http://www.youtube.com/watch?v=CnWBe9imdpA
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.03.2012 00:26

Muistakaa muuten ottaa kesäaika käyttöön myös foorumilla: ucp.php?i=165
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Suetic » 26.03.2012 00:31

Onneksi kännykkään tai koneeseen kannata laittaa kesäaikoja, koska ne tulee automaattisesti vaihtumaan ~
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.03.2012 00:34

Argatni kirjoitti:Onneksi kännykkään tai koneeseen kannata laittaa kesäaikoja, koska ne tulee automaattisesti vaihtumaan ~

Ne vaihtuivat jo noin 24h sitten. xP
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa

cron