Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 26.11.2010 20:07

mä oon kyllä henkisesti tässäkin asiassa kommunistien puolle , vaikka en kommunismista (tai politiikasta ylipäätänsä)piittaa , mutta silti ne maat on muuten kovia

China Russia N-Korea <3
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Luca » 27.11.2010 15:14

LeRan kirjoitti:
Luca kirjoitti:
Sonic Man kirjoitti:
Argatni kirjoitti:Miksi aina luullaan, että Venäjä skämmää Suomen? Entä, jos se ei ole halukas saamaan taas innokkuuta ryömiä talvidoan kinttereillä? Venäjälle on jo tarpeeksi omistaa Siberia. Venäjä ei ole enää myöskään mikään Neuvostoliitto teille, joka takaisi sen, että ottaisi Suomen pienenä plänttinä yhtään mihinkään käyttöön.

Näin juuri. Venäjän sijaan Kiina olisi todennäköisesti suurempi uhka kuin Venäjä.
btw Länsi-Korea voittohon!


Länsi-Korea?!? Onko tullut nukuttua maantiedon, historian ja yhteiskuntaopin tunnit?

Miksi täältä ei löydy sellaista ''ironiaa'' nappia siis tuollaista samanlaista kuin tuo spoiler nappula? *huoh..*


Niinpä niin...Ei voi tietää pelleileekö toinen vai ei tiedä...
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Suetic » 27.11.2010 16:35

Estäkää mielummin Jenkkejä menemästä sinne ollenkaan! Sitten saamme nähdä, että kumpi Korea siellä selviää kahakassa. :D
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 27.11.2010 16:47

Argatni kirjoitti:Estäkää mielummin Jenkkejä menemästä sinne ollenkaan! Sitten saamme nähdä, että kumpi Korea siellä selviää kahakassa. :D

*facepalm* Muuten hyvä, mutta jenkit ovat jo siellä, heillä on ollut 50-luvulta lähtien joukkoja sijoitettuna Etelä-Koreaan.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 27.11.2010 19:08

Sitten pokemon aihe: Kun tuo 5th gen startteri (alias possu) on Tepig. Niin onkohan sen kakkosmuoto sit joku Buipig. (Bui = Bodybuilder = bodari, Pig = Possu.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Suetic » 28.11.2010 03:58

Mewtwolover kirjoitti:
Argatni kirjoitti:Estäkää mielummin Jenkkejä menemästä sinne ollenkaan! Sitten saamme nähdä, että kumpi Korea siellä selviää kahakassa. :D

*facepalm* Muuten hyvä, mutta jenkit ovat jo siellä, heillä on ollut 50-luvulta lähtien joukkoja sijoitettuna Etelä-Koreaan.

Niitä voi aina laittaa lisääkin sinne. Juuri siksi minulla tuollainen ihmeellinen pyyntö. *awesome*
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 30.11.2010 18:29

Siirryttäskö sota-aiheesta vähän järkevämpiin keskustelunaiheisiin? Mikäs on teiän lempi limpsamerkkinne?
Coca-Cola is mine.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 30.11.2010 18:46

My favourite limsa is Jaffa/Fanta/joku vastaava appelsiinin makuinen. En muuten tiedä miksi. Inhoan appelsiinejä, mutta pidän esim. appelsiinin makuisista karkeista, limsasta, kaikesta muusta paitsi itse hedelmästä.

Kakkosena listalla on Sprite/7up/joku vastaava sitruunan makuinen. Ne vain ovat hyviä. Emt miksi.

Kolmosena listalla on kokis. Ihan hyvää sekin, mutta nuo kaksi edellä mainittua ovat kuitenkin parempia.

Limsa josta pidän kaikkein vähiten on... Coca-Cola Vanilla. Minun tuskin tarvitsee selitellä sitä jos maistatte sitä. Tietenkin joku siitä saattaa pitää mutta hyi... Sen surkeaa makua ei edes voi selittää.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 30.11.2010 19:09

nyt kerran kun tää on off topiccia , mun tarvii puhua jostain offtopicista .
Mulla on nyt HIENOT punaiset jouluvalot ja haluan saada ne välkkymään , miten ?
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 30.11.2010 19:11

KoReaNMaG kirjoitti:nyt kerran kun tää on off topiccia , mun tarvii puhua jostain offtopicista .
Mulla on nyt HIENOT punaiset jouluvalot ja haluan saada ne välkkymään , miten ?

Otat pistokkeen ja laitat sen sähkörasiaan. ;)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewer » 30.11.2010 19:22

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:nyt kerran kun tää on off topiccia , mun tarvii puhua jostain offtopicista .
Mulla on nyt HIENOT punaiset jouluvalot ja haluan saada ne välkkymään , miten ?

Otat pistokkeen ja laitat sen sähkörasiaan. ;)

Luulen että hän tarkoitti miten saa ne välkkymään, kun ne normaalisti vain ovat. (Yksinkertainen asia ja silti vaikea selittää.) Siis ne olisi nyt jotenkin näin: Valo valo valo, mutta hän haluaisi ne näin valo ei-valo valo
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 30.11.2010 19:59

juuri niin mewer , ja en tosiaankaa aio vedellä pistokessa edestakas pistorasiassa koska pelkkä ajatuskin saa minut repeämään *enkeli*

E:on ne ledit , kiit >83
Viimeksi muokannut KoReaNMaG päivämäärä 30.11.2010 21:29, muokattu yhteensä 1 kerran
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 30.11.2010 20:25

KoReaNMaG kirjoitti:nyt kerran kun tää on off topiccia , mun tarvii puhua jostain offtopicista .
Mulla on nyt HIENOT punaiset jouluvalot ja haluan saada ne välkkymään , miten ?

Tuo onnistuu ainakin silloin jos ne ovat LED-valot, mutta se vain vaatii hieman rakentelua, kts. tämä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Luca » 01.12.2010 16:13

Darrell kirjoitti:Siirryttäskö sota-aiheesta vähän järkevämpiin keskustelunaiheisiin? Mikäs on teiän lempi limpsamerkkinne?
Coca-Cola is mine.


Vaikea sanoa. Juuri nyt inhoan kaikkia limsoja. Ei vaan jaksa juoda sellasii. Mieltymykset vaihtelee todella paljon. Joskus maistuu Jaffa(varsinkin ananas), joskus Fanta (varsinkin appelsiini ja joku punainen) ja joskus Coca cola zero tai ihan normi kokis ja joskus juon jotain halppis kolajuomia ja sitruunan makuisia juomia ja sitten mitä nyt on tarjolla jossain.
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewer » 01.12.2010 16:51

Darrell kirjoitti:Siirryttäskö sota-aiheesta vähän järkevämpiin keskustelunaiheisiin? Mikäs on teiän lempi limpsamerkkinne?
Coca-Cola is mine.

Vaihetaan aihe huonompaan, vai? Ja etten tekisi offi offista (tai jtn) niin Mountain dew on paras.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 01.12.2010 18:57

Mewer kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Siirryttäskö sota-aiheesta vähän järkevämpiin keskustelunaiheisiin? Mikäs on teiän lempi limpsamerkkinne?
Coca-Cola is mine.

Vaihetaan aihe huonompaan, vai? Ja etten tekisi offi offista (tai jtn) niin Mountain dew on paras.

Ei offtopicissa voi tehdä offia!
Anyway, pepsi max is mine.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 01.12.2010 20:17

Mewer kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Siirryttäskö sota-aiheesta vähän järkevämpiin keskustelunaiheisiin? Mikäs on teiän lempi limpsamerkkinne?
Coca-Cola is mine.

Vaihetaan aihe huonompaan, vai? Ja etten tekisi offi offista (tai jtn) niin Mountain dew on paras.

Mountain Dew on kaameinta sokerilitkua jota pullotetaan ja huijataan ostajille limonaadina.
Tykkään erityisesti eksoottisista mauista, esim. Jackfruit, Papaya jne. kaikki hedelmät menee, samoin peruslimsat. Halppiskokikset ovat kyllä yleensä pahoja (laimeita).
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 01.12.2010 20:21

Mielestäni surkeinta litkua on tämä Dr.pepper.
Ihan hirveää!
Kun joisi haribon kirsikka karkkeja pullosta, kaiken lisäksi vihaan haribon karkkeja. ; /

EDIT: Olen Pepsin ystäviä.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 01.12.2010 20:34

Dr Pepper on limujen eliittiä, treenaahan makunystyröitäs ; ) Mutta sen sijaan tämä suhteellisen uusi Coca-Cola Companyn tuotos "Mezzo Mix" on huonointa limsaa mitä koskaan olen maistanut. Pitäis olla cool appelsiinicolaa mut ei maistu appelsiinilta eikä colalta vaan joltai epämääräseltä kuralta. Kiertäkää kaukaa t:eks pertti
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Rohan » 01.12.2010 21:10

Pidetään alapää-jutut omassa mielessä. Ei postailla niitä foorumille.
Avatar ©hilippa
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.09
Avatar
Rohan
 
Viestit: 10
Liittynyt: 27.10.2010 17:25
Paikkakunta: Kangasala

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron