Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 26.02.2012 20:51

300 viesti, olen saavuttanut tavoitteeni tällä foorumilla joten voin nyt lähteä iloisin mielin pois. Te olitte kaikki ihan jees tyyppei mut ny on pakko lopettaa ja mennä R.I.P. Se on moro ~
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 26.02.2012 21:40

Heihei korealle! Korea of quality!
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 26.02.2012 22:17

KoReaNMaG kirjoitti:300 viesti, olen saavuttanut tavoitteeni tällä foorumilla joten voin nyt lähteä iloisin mielin pois. Te olitte kaikki ihan jees tyyppei mut ny on pakko lopettaa ja mennä R.I.P. Se on moro ~

Huono tavoite. :P
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 27.02.2012 15:10

Tulin koulusta, niin keittiön pöydällä oli käytetty kirjekuori, jossa luki: Sammutathan moottorin tankkauksen ajaksi. Vitsi, että repesin tälle.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 27.02.2012 23:40

Ouh, taas tuli déjà vu... Nämä ovat todella outoja O.o
Ja yleisiä...
Tahtoo lisää :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 28.02.2012 09:02

Vat happenet?
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja hilippa » 01.03.2012 23:17

Tämä viesti koskee vain Deviantartiin rekisteröityneitä!

Elikkäs, olen jälleen osallistunut kilpailuun, jossa tarvitsisin äänestäjien apua! Mainostelen täällä Keltaisen Rayquazan luvin.
Deviantartissa oli haasteena suunnitella paitaan kuva, jonka aiheena on söpöt hirviöt. Kuvan otus on itse suunnittelemani. Klikkaa alla olevaa linkkiä, ja paina "I'd wear this!"-namiskaa oikeassa yläkulmassa.
Kiitoksia etukäteen! :D

Klik klik!
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 01.03.2012 23:23

Aww, sehän on söpö n.n

Painelemassa :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 01.03.2012 23:45

KoReaNMaG kirjoitti:300 viesti, olen saavuttanut tavoitteeni tällä foorumilla joten voin nyt lähteä iloisin mielin pois. Te olitte kaikki ihan jees tyyppei mut ny on pakko lopettaa ja mennä R.I.P. Se on moro ~

Täs pitää tietää et lällällää huijasin :D
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 02.03.2012 17:20

Tulin taas kyselemään puhelimista. Rakastuin kaverin Windows Phoneen, semmoinen on sitten seuraava puhelin, kun tämä alkaa jo reistailla. Pari kuukautta vielä.

1. Samsung Omnia W
2. Nokia Lumia 800/900(?)
3. Muu, mikä?

Suhtkoht iPhonen kokoinen, en pidä niistä Titan, s+ jne... Eipä noissa winphoneissa ole vielä kovin paljon valinnanvaraa.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 02.03.2012 17:45

Jospa sitä perustaisi sen dA tilin sitten vihdoin ja viimein? Nyt kun valokuvausharrastuksenikin on päässyt ihan kunnolla puhkeamaan kukkaan niin voisi harkita. Ja piirtelenkin jonkun verran piirtolaudalla, että ehkäpä niitä töhryjäkin sinne eksyisi? Tekstien lisääminen devariin tuntuu minulle täysin luonnottomalta ajatukselta, sen jätän muille sivustoille ja blogeihin, mutta muuta "taiteellista" tuotantoa... ehkäpä? Hyvällä tuurilla laittaisin tilin kasaan jo tänään, mutta katsellaan nyt vielä :3

ja lievä stressi yhteishausta mut mikäs tässääää...
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.03.2012 17:48

Faith kirjoitti:Jospa sitä perustaisi sen dA tilin sitten vihdoin ja viimein? Nyt kun valokuvausharrastuksenikin on päässyt ihan kunnolla puhkeamaan kukkaan niin voisi harkita. Ja piirtelenkin jonkun verran piirtolaudalla, että ehkäpä niitä töhryjäkin sinne eksyisi? Tekstien lisääminen devariin tuntuu minulle täysin luonnottomalta ajatukselta, sen jätän muille sivustoille ja blogeihin, mutta muuta "taiteellista" tuotantoa... ehkäpä? Hyvällä tuurilla laittaisin tilin kasaan jo tänään, mutta katsellaan nyt vielä :3

ja lievä stressi yhteishausta mut mikäs tässääää...

Itsekin mietin varmaan kolme vuotta ennen kuin viimein jaksoin perustaa dA tilin. xD Olisi pitänyt toimia aiemmin, vapaan nickin haussa meni varmaan tunti...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 02.03.2012 18:31

Onkos täällä Lahdessa porukkaa forkalta tällä viikolla?
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 02.03.2012 19:39

KoReaNMaG kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:300 viesti, olen saavuttanut tavoitteeni tällä foorumilla joten voin nyt lähteä iloisin mielin pois. Te olitte kaikki ihan jees tyyppei mut ny on pakko lopettaa ja mennä R.I.P. Se on moro ~

Täs pitää tietää et lällällää huijasin


Hieno huijaus, Hermanni!

(Anteeksi troll, mutta asiaan:)

Itsekin olen miettinyt tuon DeviantArt-tilin perustamista. Koskaan ei kyllä jaksaa ja ehkä odotan vielä parisen vuotta. Vaikka sitten silloin, kun sitä Photoshopia oppisi käyttämään paremmin. Itselläni on myös ongelmana, että jostain syystä käteni tärisee jonkin verran piirtopöydällä (vai mikä nyt onkaan) piirtäessä. Jostain syystä tavallisesti piirtäessä tätä ei tapahdu..? Pitäisi kai vain sitten opetella olemaan tärissyttämästä sitä kättä...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 02.03.2012 22:24

Umbrespeon kirjoitti:Onkos täällä Lahdessa porukkaa forkalta tällä viikolla?

Minä menen huomenna (ja mahdollisesti sunnuntainakin) Lahteen...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 03.03.2012 17:52

O_o. Täällä ollaan.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 04.03.2012 01:29

Mitä voisi tehdä tänään? Viimeinen lomapäivä ja haluaisin tehdä jotain erittäin jännää. Voisin nukkua pitkään ja sen jälkeen mennä kavereitten kanssa kaupoille tai johonkin kivaan paikkaan. Pitäisi varmaan kerjätä sitä hiusten värjäys juttua vielä... Tai voisihan sitä taas "vähän" riehua...

Sori tää on ihan ketun epäselvä... Jaja kaikkia kinosti.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 04.03.2012 09:14

Itselläni loma loppui viikko sitten... Jos olet kauhean paljon "riehunut" niin itse ainakin suosittelisin, että ottaisit viimeisen päivän rauhallisesti, että koulussa jaksaisit työskennellä pirteänä. On tietysti jokaisen oma asia. Lomalla kuuluu rentoutua (minä olenkin paras tämän sanomaan, sillä en rentoutunut stressin ja masennuksen takia yhtään) ja jos shoppailureissu kavereiden kanssa saa sinut rentoutumaan niin eikun menoksi. Itseäni harmittaa, kun viikonloppu meni turhaan. Ensimmäinen viikonloppu loman jälkeen. Ihanaa... Mutta ei... Eilen olin lähes koko päivän kestävällä itsepuolustusleirillä ja sitten tänään menossa kilpailuihin. Voi jestas, kun oon maanantaina ihan poikki. Ja taas alkaa se kauhea kiire... Mä en selviäääh!
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 04.03.2012 12:05

^ sinulla taitaa olla hieman liikaa harrastuksia? Mitä nyt valituspalstalta viestiäsi luin, niin suosittelisin ihan rehellisesti karsimaan niitä harrastuksia pois, vaikka se ensin ehkä pahalta tuntuisikin jättää joitain harrastuksia pois. Keskustele asiasta vanhempiesi kanssa ja kerro miten stressaantunut ja rasittunut olet. Tuossa iässä on vielä erityisen tärkeää saada sitä unta ja lepoakin riittävästi, joten tuollainen harrastusmäärä ja stressi kokeista sun muusta ei tee hyvää oikein millekään. Sitä myös ihmettelin että miten paljon teillä oikein on kokeita koulussa? Olet 12-vuotias? Ovathan ne ajat varmaan muuttuneet niistä aatamin ajoista kun itse olin ala-asteella, mutta silti tuntuu vaikealta uskoa että tuossa iässä kokeet stressaisivat niin paljon? Minusta jotenkin tuntuu että elämäsi muut asiat saavat sinut stressaantuneiksi niin paljon että koulustakin tulee sitten inhottava juttu. Tosin niin on taitanut tulla harrastuksistakin kun joudut niistä noin paljon stressiä kantamaan? Eikös harrastustenkin pitäisi olla enemmän rentouttava ja voimaa tuova juttu kuin pelkkä stressin aihe?

"Ystävistäsi" sitten... aina on olemassa parempiakin vaihtoehtoja kuin tuollaiset puupäät, jotka viestisi perusteella ovat vielä reilusti lapsellisempiakin kuin sinä? Eikö harrastuksistasi löytyisi mukavia ihmisiä joitten kanssa voisit olla vapaa-ajallakin?

Mutta joo, ensisijaisesti suosittelisin nyt todellakin keskustelua vanhempiesi kanssa, tuollaiseen stressiin on pakko puuttua ennen kuin se räjähtää käsiin ja se myös vanhempiesi on ymmärrettävä.
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 04.03.2012 17:32

http://www.dealextreme.com/p/7-capaciti ... 4gb-111713
Joku täppäreihin perehtynyt saisi antaa mielipidettä että kannattaisiko tuota ostaa
Meinasin tuon ostaa, kun näyttää olevan ihan hyvät tehot nettiselailuun yms.
Viimeksi muokannut Colmio päivämäärä 04.03.2012 17:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa

cron