Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 17.07.2013 16:55

OshaFan kirjoitti:Ei varmaan ole pakko kertoa? Kerro vasta, kun olet varma siitä ja haluat. Ja jos he eivät hyväksyisi sinua, se on heidän ongelmansa. Älä kuitenkaan kerro hetken mielenjohteesta tai alkoholin vaikutuksen alaisena, voit katua sitä vielä.
Ja minä kyllä tiedän, kuinka rasittavaa se on :D

Ongelma on se, että melkein joka päivä arkisessa elämässäni kohtaan tilanteen, jossa tekisi mieli purkaa kaikki ulos jotta ihmiset lakkaisivat kohtelemasta meikää tietyllä tavalla. Se ei vain tunnu oikealta, ei ole koskaan tuntunut. Nykyinen elämäntilanteeni ei vain tunnu ihan oikealta ajalta kertoa lähimmäisilleni, mitä meikä oikeasti on. Sillä jos teen sen, voi hieman hankala elämäni hankaloitua entisestään, enkä sitä halua.
Ja olen absolutisti, en polta enkä juo mutta kiroilen senkin edestä
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Dray » 17.07.2013 18:32

Onko yleistä, ettei TCG boosterista tule trainereita tai energyjä?

E: Siis sillä tavalla, että tulee vain olentoja.
Katso ihmeessä tarinani ;) Redin seikkailut - Osa 2

Korttivaihtis : Plasma Freeze!
Dray
 
Viestit: 48
Liittynyt: 13.04.2013 21:35

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 17.07.2013 19:14

Dray kirjoitti:Onko yleistä, ettei TCG boosterista tule trainereita tai energyjä?

E: Siis sillä tavalla, että tulee vain olentoja.

No ei kovin yleistä, mutta ei harvinaistakaan. Riippuu täysin siitä kuinka paljon setissä on trainereita verrattuna Pokemoneihin. Basic energioita ei ole tullut pitkään aikaan.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 17.07.2013 20:51

Doragon kirjoitti:mitä meikä oikeasti on. Sillä jos teen sen, voi hieman hankala elämäni hankaloitua entisestään, enkä sitä halua.

Yllätyn kovasti, jos et ole kaappihomo, joka ei uskalla tulla ulos kaapista. Jos on oikeasti niin vaikeaa elää pelätessä muiden henkilöiden mielipiteitä, niin ongelma on pikemminkin sinussa eikä muissa. Tämä osoittaa pikemminkin, ettet edes sinä hyväksy itseäsi ja pyrit etsimään ratkaisua kiertoteitse.

Jos taas olet sinut itsesi kanssa, niin voisit tällöin hyvin avautua asiasta lähimmäisillesi. Jos he ovat säälittävän vanhoillisia ihmisiä, niin ongelma on heidän eikä sinun. Tässä tilanteessa voit miettiä, onko sinun paikkasi loppujen lopuksi näiden ihmisten kanssa vai jossain muualla.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 19.07.2013 19:54


Ei vatukka, mä niin tykkään tän jäbän videoista.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 20.07.2013 17:07

Maanantaina oiskin lähtö ripul... Riparille aikasin aamulla :(:
Ei tiiä pitäskö hehkuttaa vai valittaa.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 20.07.2013 17:32

Siitä voi olla montaa mieltä. Itse pidin omasta riparistani, mutta on minulla kavereita, jotka eivät pitäneet. Toivon, että sinä tulet nauttimaan :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Timantti » 20.07.2013 20:47

No ite olin just viime viikolla isosena riparilla ja oli kivaa :D

Kai se kuinka kivaa riparilla on riippuu lähinnä ohjaajista (mukaanlukien isoset) ja muista riparilaisista plus siitä, uskooko itse. Vaikka voihan leiri itsessään olla ihan kiva kokemus vaikkei uskoisi, kunhan ohjaajat ei ole tuputusmeinigillä liikkeellä :P
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 20.07.2013 22:32

Itse olen ollut kahdella riparilla yövalvojana. Etenkin toisella leirillä oli mahtavat isoset ja etenkin vetäjät. Papin kanssa jutustelua skyrimista :D
Riparilaisten joukossa oli ylimielisiä ja asennevammaisia kyllästymiseen asti, mutta ilahduin aina, kun löysin niiden nassikoiden joukosta joitain yksiä oikeasti hyviä tyyppejä. Kaikkein eniten hanurista oli se, että jouduin tiskaamaan kaikki yöt...
Kumpaakaan konfirmaatioon en raahautunut oman uskottomuuteni(?) takia. (ja koska nukuin)
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 20.07.2013 22:55

Itsekin olin isosena tässä pari viikkoa sitten. Oli ihan kivaa ja tuli muiden isosten ja vetäjien kanssa mietittyä paljon asioita. Konfirmaatiossa kannoin ristiä, mikä oli outoa, koska kannoin omalla riparillanikin. Se oli kyllä Vivamossa, jossa oli erilaista. (Esim juuri se, että pikkuiset kantoivat ristiä.)
On niin ikävä sitä omaa riparia, kun porukka oli mahtavaa ja muutenkin viihtyi. Tässä viikko sitten oli juuri kaksi parhainta kaveriani riparilta käymässä luonani. He siis asuvat Helsingissä.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 21.07.2013 00:08

Olisko forkalla yhtään longboardaajia? Uusi lauta tulossa mut en jaksais treenata glovedowneja yksin ;_;
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 21.07.2013 16:21

Ripari ois sitten huomenna.. Kuten xpena, minäkään en tiedä hehkuttakko vaiko valittaa. Tavallaan valittaa koska olen niin ateisti ku voi olla suunnilleen, mutta sit taas ku niin moni sanoo et siellä on hauskaa.. Ei ole ainakaan valmiiksi ketään kavereita siellä joten en tiedä.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 22.07.2013 10:43

LefaLefa kirjoitti:
Doragon kirjoitti:mitä meikä oikeasti on. Sillä jos teen sen, voi hieman hankala elämäni hankaloitua entisestään, enkä sitä halua.

Yllätyn kovasti, jos et ole kaappihomo, joka ei uskalla tulla ulos kaapista. Jos on oikeasti niin vaikeaa elää pelätessä muiden henkilöiden mielipiteitä, niin ongelma on pikemminkin sinussa eikä muissa. Tämä osoittaa pikemminkin, ettet edes sinä hyväksy itseäsi ja pyrit etsimään ratkaisua kiertoteitse.

Jos taas olet sinut itsesi kanssa, niin voisit tällöin hyvin avautua asiasta lähimmäisillesi. Jos he ovat säälittävän vanhoillisia ihmisiä, niin ongelma on heidän eikä sinun. Tässä tilanteessa voit miettiä, onko sinun paikkasi loppujen lopuksi näiden ihmisten kanssa vai jossain muualla.

En ihan homo mutta kummiskin.
Lähipiirini vanhoillisuudesta en ole aivan varma, ja siksi hieman hirvittää kertoa. En tiedä miten he suhtautuvat. Olen kyllä hyvin sinut sen kanssa mitä olen, mutta olen saanut huomata ettei lähipiirini tule oikein toimeen sen kanssa millainen olen muutenkin. En sen takia haluaisi lisätä pökköä pesään ja kertoa tämmöstä asiaa.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 22.07.2013 14:10

Ai, homoseksuaaleja?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja MFMAKE » 22.07.2013 14:32

Doragon kirjoitti:
LefaLefa kirjoitti:
Doragon kirjoitti:mitä meikä oikeasti on. Sillä jos teen sen, voi hieman hankala elämäni hankaloitua entisestään, enkä sitä halua.

Yllätyn kovasti, jos et ole kaappihomo, joka ei uskalla tulla ulos kaapista. Jos on oikeasti niin vaikeaa elää pelätessä muiden henkilöiden mielipiteitä, niin ongelma on pikemminkin sinussa eikä muissa. Tämä osoittaa pikemminkin, ettet edes sinä hyväksy itseäsi ja pyrit etsimään ratkaisua kiertoteitse.

Jos taas olet sinut itsesi kanssa, niin voisit tällöin hyvin avautua asiasta lähimmäisillesi. Jos he ovat säälittävän vanhoillisia ihmisiä, niin ongelma on heidän eikä sinun. Tässä tilanteessa voit miettiä, onko sinun paikkasi loppujen lopuksi näiden ihmisten kanssa vai jossain muualla.

En ihan homo mutta kummiskin.
Lähipiirini vanhoillisuudesta en ole aivan varma, ja siksi hieman hirvittää kertoa. En tiedä miten he suhtautuvat. Olen kyllä hyvin sinut sen kanssa mitä olen, mutta olen saanut huomata ettei lähipiirini tule oikein toimeen sen kanssa millainen olen muutenkin. En sen takia haluaisi lisätä pökköä pesään ja kertoa tämmöstä asiaa.

Voimia. Meillä turreilla on hankalaa. Tämä video kuitenkin auttoi minua kertomaan asiasta vanhemmilleni:

https://www.youtube.com/watch?v=EJD7GbkG96w
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Avatar
MFMAKE
 
Viestit: 14
Liittynyt: 01.11.2010 22:18

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 22.07.2013 16:59

MFMAKE kirjoitti:
Doragon kirjoitti:
LefaLefa kirjoitti:
Doragon kirjoitti:mitä meikä oikeasti on. Sillä jos teen sen, voi hieman hankala elämäni hankaloitua entisestään, enkä sitä halua.

Yllätyn kovasti, jos et ole kaappihomo, joka ei uskalla tulla ulos kaapista. Jos on oikeasti niin vaikeaa elää pelätessä muiden henkilöiden mielipiteitä, niin ongelma on pikemminkin sinussa eikä muissa. Tämä osoittaa pikemminkin, ettet edes sinä hyväksy itseäsi ja pyrit etsimään ratkaisua kiertoteitse.

Jos taas olet sinut itsesi kanssa, niin voisit tällöin hyvin avautua asiasta lähimmäisillesi. Jos he ovat säälittävän vanhoillisia ihmisiä, niin ongelma on heidän eikä sinun. Tässä tilanteessa voit miettiä, onko sinun paikkasi loppujen lopuksi näiden ihmisten kanssa vai jossain muualla.

En ihan homo mutta kummiskin.
Lähipiirini vanhoillisuudesta en ole aivan varma, ja siksi hieman hirvittää kertoa. En tiedä miten he suhtautuvat. Olen kyllä hyvin sinut sen kanssa mitä olen, mutta olen saanut huomata ettei lähipiirini tule oikein toimeen sen kanssa millainen olen muutenkin. En sen takia haluaisi lisätä pökköä pesään ja kertoa tämmöstä asiaa.

Voimia. Meillä turreilla on hankalaa. Tämä video kuitenkin auttoi minua kertomaan asiasta vanhemmilleni:

https://www.youtube.com/watch?v=EJD7GbkG96w

Ilmeeni kun luokkalaiseni yrittävät vieläkin väittää minulle että MLP FiM:in katsominen on huono asia.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 22.07.2013 17:10

Colmio kirjoitti:Ilmeeni kun luokkalaiseni yrittävät vieläkin väittää minulle että MLP FiM:in katsominen on huono asia.


Väitä niille, että se ei ole :D
Minkään My Little Ponyn katsominen ei ole huono asia tai millään lailla väärin. Jos viihdyt sen katsomisesta, niin katso. Älä välitä muiden mielipiteistä. :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 23.07.2013 20:39

Kauheeta kuraa se on. Luokkalaises on ihan oikeassa.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.07.2013 22:18

Itsekään en pidä siitä. Olen pari jaksoa katsonut ja kyllästytti, mutta ei minun mielipiteeni ole ainoa oikea :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 24.07.2013 17:10

Minun on.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron