Unitopic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Unitopic

ViestiKirjoittaja Tas » 17.11.2010 18:27

Näin viime yönä niin erikoista unta, että oli ihan sen takia pakko tehdä tälläinen aihe tänne uudellekin foorumille. Tänne siis pääsette kertoilemaan kaikkia erikoisia unia ja vaikka mitä muuta uneen liittyvää, jos jotain sattuu tulemaan mieleen.

Oman uneni alkua en muista kovin tarkasti, mutta jotenkin siihen liittyi ylioppilasjuhlat, jonne ilmestyi yhtäkkiä zombeja. Päätin lähteä sitten noiden zombien takia pois koulusta (juhlat eivät olleet koulussa, mutta näköjään itse olin) ja päädyin jonkun random talon saunaan. Siellä iski hirvittävä kuume ja puuduin lattialle, mutta järkytyin tajutessani, että vieressä istui joku pelottava pikkutyttö, joka vain tuijotti minua. Se tyttö oli liian hurja ilmestys, joten päätin lähteä karkuun autolla, joka kellui läheisessä järvessä (joo ei tietoa, miten se kellui tai miksi se oli edes järvessä). Omat vanhempani olivat jo näköjään uimassa toppavaatteet päällä autolle, joten jäin laiturille odottamaan, että he tulevat nappaamaan minut kyytiin. Mutta odotellessa se aikaisempi kuume yllätti taas ja alkoi heikottaa niin paljon, etten pysynyt enää pystyssä. Tipuin sitten sinne järveen ja viereeni kellui jostain yksi serkkuni ja yksi pikkuveljistäni.

Kelluimme sitten kolmestaan virran mukana väljempiä vesiä kohti, kunnes jostain ilmestynyt pyörre imaisi serkkuni järven pohjaan. No olin kipeä, joten en jaksanut tehdä asialle mitään, vaan jatkoin matkaa. Kohta saavuin sitten pienessä salmessa olevan jättimäisen savusienen juurelle ja päätin hypätä sienessä olevan reiän läpi. No toisella puolella olikin joku pitkä metsässä oleva alaspäin viettävä polku, joka oli päällystetty rumilla keltaisilla hymiöillä. Takaapäin alkoi yhtäkkiä kuulua James Bluntin So Long Jimmy. Vilkaisin taakseni, mutten nähnyt mitään/ketään. Tiesin kuitenkin jotenkin, että aiemmin mukanani kellunut pikkuveljeni piti tuota ääntä ja hän oli muuttunut jostain syystä hirveän murhanhimoiseksi ja laski perässäni tuota hymiömäkeä. Siinä sitten vedettiin kilpaa komeasti päällystettyä jyrkkää polkua alaspäin heräämiseen asti.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Lakzu » 17.11.2010 18:43

Sinänsä karmiva ja hauska uni.
Itse näen outoja enneunia jotka tapahtuu usein miten.

Kun kerran nukuin, näin sellaista unta. Että kaverini näki tämän ystävän, se juoksi tämän luokse ja olikin vääräihminen.
Sen jälkeen olin jossain kotini näköisessä talossa, jossa kummitteli. Yhtäkkiä ovikello soi, ja sieltä tuli eräät ystäväni, toinen sopi kanssani riidan ja toinen kysy tietenkin toroa. Nekin katosi yhtäkkiä. Kun käänsin katseeni taakseni, siellä mun takana oli Kaunan Kayako, jota pelkään yli kaiken. Sitten se lähti mun perään ja juoksin karkuun. Eräästä kaapista tuli ulos himmee murhaaja. Menin nurkkaan istumaan ja itkin siinä kun ne tulivat vain lähemmäksi minua.
Heräsin siihen. Ovikello soi, ja kaksi kaveriani tuli ovelle. Toinen niistä tuli sopimaan riidan, että enne uneni ovat välillä tosi outoja O_O
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Jite » 17.11.2010 18:47

Tää on jo vanha uni, mutta laitan tähän, koska muistan vieläkin.

Kävelin jostain kumman syystä vanhan ala-asteeni tyhjiä käytäviä. Harhailin Luolavuoressa aikani, kunnes päädyin henkilökunnan kahvihuoneeseen. Siellä oli ammattistartin aikaisen oppilaitokseni luokanvalvojat, jotka pitivät kidnapattuna erästä yläasteaikaista kaveriani. Mukaan liittyi jostain kumman syystä pari ystävääni, jotka auttoivat ex-luokkakaverini vapauttamisessa roolipelimäisessä taistelussa. Siinä kaikki lyhyesti.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 17.11.2010 20:21

Odotinkin, että tämmöinen ketju putkahtaisi :3 Tämä on uni muutaman päivän takaa.

Jotenkin pelasin klassista uuden vuoden tittelipeliä foorumilla. Yhtenä tehtävänä oli tavata oikeasti joku foorumilainen. Unohtamieni käänteiden jälkeen päädyin muutamaa taloa pidemmälle rivitalossani, jossa asun, ja oven avasi kukapa muukaan kuin Tas. Puhuimme aulassa hetken ja jatkoimme jutustelua yläkerrassa. Hänen oma huoneensa sijaitsi samassa paikassa kuin minun ja oli sisustettu täsmälleen samoin, jos toisia materiaaleja + värejä ei lasketa. Ja olohuonekin oli samanlainen, paitsi, että sohva oli täynnä isoja Marsun vahvistimia. Ja Tas soitti hyvin kitaraa. Sitten heräsin :D

Vahvistimet olivat tämmöisiä suurinpiirtein:

Spoiler:
Kuva
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 17.11.2010 20:42

Yleensä en muista mitä unia olen nähnyt mutta kahtena viime yönä olen nähnyt unia jotka olen muistanut vielä aamulla. Oikestaan viime öinen on mennyt pois mielestä aika hyvin, unet pitäisi varmaan kirjoittaa ylös heti kun herää että myöhemmin muistaisi jotain. Edellis yönä näin unta, että täällä meillä päin liikkui joku ihme pelottava vanha pappa, joka vainosi serkkuani ja muita ihmisiä. Ja sitten se pappa lähetti jotain kirouksia ja sai eri värisiä salamoita iskemään puihin, mutta ne puut eivät kuitenkaan syttyneet palamaan. Muistaakseni se pappa sitten alkoi uhkailla myös minua jotenkin kun sai tietää minun olevan sukua serkulleni. Näin XD Molemmilla kerroilla olen säpsähtänyt aamulla kuuden aikaan ja ajatellut vain että: "se oli vain unta." Oudointa tässä on se että muistan tosi harvoin edes nähneeni unta, mutta nyt olen tietoinen siitä..
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 18.11.2010 17:32

Muistan unet joka aamu. Mahtava muistella niitä.
Eräs sekoimmista unistani oli pari päivää sitten. Olin ihan normaalisti menossa kouluun, kunnes pissisporukka tuli vastaan. Siinä valittivat jotain "Siis OMG, mulla katkes kynsi". Olin menossa siitä ohi, mutta kaaduin pyörällä ja lissut sanoivat "Ooh, hikari palvoo meitä." Sanoin niille "No enhän mä." Sitten ne alko potkia ja hakata, mutta vain nousin ylös ja seisoin tyynenä paikallani. Sain vain naarmun silmäkulmaan. Lopulta lissut väsyivät ja lähdin koululle päin. Sitten vastaan tuli poliiseja, jotka kysyivät "Oletteko nähneet tätä etsintäkuulutettua herraa?" He näyttivät lappua ja totesin: "Tuohan on kemianopeni." Sitten he sanoivat: "Kiitos, me tästä jatkamme matkaa. Morjens." Sitten uni loppu.
Olen myös nähnyt todella paljon enneunia, mahtava kun näin matikankokeesta pari kymysystä.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 21.11.2010 15:12

Minulla taas ei ole muistikuvaa monestakaan unesta, muistan parhaiten unet, joissa joko juoksen pakoon koko yön, tai hakkaan jotain koko yön. Kerrankin eräs uni jonka muista, tuli luettuani smana päivänä jotain Artemis Fowliaa ja pelasin R&C A Crack in Timea, Ensin hakkasin artemiksen henkivartijan Butlerin kanssa jotain outoa puupalikkaa, josta irtosi osia ja aina se kokosi itsensä. Olimme ottamassamme turpaan kun yht'äkkiä olimme puulaivassa jossa siten keksisin alkaa heittämään laivan osia laidan yli ja aina ne osat tulivat takaisin ja yhtä monta kertaa heitin ne taas veteen.

Toivottavasti saitte selvää, vaikken itsekään saa...
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Darrell » 21.11.2010 15:18

Oon ruvennu taas näkee unia mutten muísta niit enää. Siis muistan aamulla mut unohan päivän aikana. Mutta muistan yhen pari-päivää-sitten-unen. Se oli sellane iha lyhyt: Tulin alakertaa ja näin ku äiti paisto pyttipannua. Sitte heräsin. Olin muuten siitä 1-3pv sitte syöny pyttipannua.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Tas » 21.11.2010 17:15

Näin viime yönä useampiakin lyhyempiä unia, mutten enää muista niistä kuin yhden, joten kerronpa sen. Hakkasin unessa vähän aikaa pajatsoa, mutten meinannut millään voittaa mitään, vaikka jostain syystä tiesin, että minun pitäisi voittaa. No löin sitten sitä konetta nyrkillä. Tuon lyönnin jälkeen sitten alkoikin sadella niitä voittoja rännin täydeltä. Tosin sinne satoi kolikoiden sijaan nakkeja...
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Inku » 21.11.2010 19:30

Eilen tai toissapäivänä näin jotain kummaa unta, että olin jossain lähes kauttaaltaan palaneessa metsässä, jossa vielä siellä täällä paloi tuli puissa. Lensin aarnikotkalla puiden lomassa, ja maan pinnalla parveili valtavat laumat zombeja. Niitä oli niin pitkälle kuin silmä kantoi ja samaten sitä palanutta metsää. Huomasin vähän matkan päässä talon ja lensin sinne katsomaan, olisiko siellä eloonjääneitä.

Talossa oli joku mies, joka näytti vähän huonovointiselta mutta muuten normaalilta ja hän antoi minulle luvan mennä sisään, joten menin (yläkerran ikkunasta aarnikotkan selästä.) Sisällä kuitenkin sain tietää, että miehellä oli tartunta ja että hän muuttuisi pian itsekin zombiksi. Viereiseen huoneeseen oli teljetty lapsia kalteriportin taakse ja mies kertoi että heilläkin on tartunta. Saisin kuulema ottaa talosta mukaani mitä tarvitsisin ja sitten pitäisi lähteä ja nopeaan. En ikävä kyllä muista miten tuo uni loppui. Hämärä muistikuva olisi että meno talossa meni aika rumaksi, mutta en nyt oikein saa otetta siitä. Ehkä parempikin niin, koska se oli aika karmiva uni. ^.^' Hieno värimaailma siinä kyllä oli. Voisi vaikka olla maalausainesta.

Toissayönä näin myös aika bizarrea unta. Mulla oli lapsi! Olin pukenut sen pinkkeihin, söpöihin toppavaatteisiin ja istuskelin sen kanssa muistaakseni kahdestaan jossain metsäisillä kiviraunioilla. Yritin opettaa sitä sanomaan "Wee!" niinkus tähän tyyliin. Sitten kun se lopulta oppi sen, niin olin vain ihan että jee, se osaa ween. 8'D Herättyäni olin vähän jotta wtf.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Noir » 26.11.2010 22:22

Näin joskus pari päivää sitten unta, josta muistan hämärästi vain, että se liittyi jotenkin pokémoneihin. Että niiden unien täytyykin unohtua niin nopeasti :< Olen myös nähnyt unta muovidinosauruksista, joita täytyy koota kuin palapeliä x)

Joskus kuukausia sitten näin unta, jossa minikokoinen Misty seikkaili Psyduckinsa kanssa PictoChatissa. Siis siinä Nintendo DS:n chattijutussa vai mikä se ikinä onkaan xD
Avatar
Noir
 
Viestit: 39
Liittynyt: 02.11.2010 19:50
Paikkakunta: Espoo

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Darrell » 26.11.2010 22:27

Näin yksi päivä samanlaista unta kuin Inku. Johtui kai kun olin lukenut tuon. Se oli varmasti vain erilainen. Oli niinkuin novelli. Eli paljon lyhyempi versio. Kävelin kaupungissa jossa Zombit seiso yhellä jalalla ja hakkas seiniä toisella, katkenneella jalalla. Muistan sen lisäksi vain sen, kun menin johki ihmeelliseen mökkiin, ja sitte heräsin.

EDIT: Timantti sullon mahtavat unet. Pääsin Red Eyesiks jota fanitan noist PR3 tyypeist eniten.
Viimeksi muokannut Darrell päivämäärä 27.11.2010 13:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Timantti » 27.11.2010 12:08

Näin viime yönä TOSI outoa unta O__o
No siis se oli niinkuin pkmn Ranger 3, mä olin se päähenkilö. Olin jossain ilmalaivassa. Sitten vastaani tuli vihollistiimin jäsen eli pikkusiskoni (wtf?). Hän lähetti kimppuuni kolme Piplupia. Voitin ne, ja sisko lähti mukaan. Sitten löysin jonku naisen, joka vartioi jotain köysitikkaita. Voitin sen ja se katos. Otin maasta jonkun rannekkeen jonka avulla voi käyttää assisteja (otin oranssin). Pikkusiskoni suuttui sanoen että ne ovat hänen ja lähti. Menin köysitikkaat ylös, mutta siinä oli joku energia-aita josta en päässy läpi. Menin etsimään alakerrasta jotain ja löysinkin Red Eyesin, jonka nimi oli tosin Darrel (WTF?) No, voitin hänen Dittonsa joka muuttui vaikka miksi ja otin hänen lentovälineensä - Se ei ollut samanlainen kuin oikeassa Rangerissa vaan sellanen musta, harsomainen pilvi, ja menin takaisin energia-aidan eteen ja lensin sen yli (Lentäminen oli siistiä ^^). Hyppäsin lentokoneeseen joka lähti juuri sen jälkeen ja menin seuraavaan huoneeseen. Siellä oli Blue Eyes jolla oli kanssa joku fooruminimi mitä en nyt muista. Se lähetti mun kimppuun neljä 5. gen ruohoapinaa jotka käyttikin Transformia ja muuttuivat Mario-pelien Wigglereiksi (Nyt meni viimeistään yli...) ja mun piti hyppiä niitten päällä. Sitte heräsin :< Olisin halunnu katsoa enemmänki tätä unta.

E: @Darrell: Emmä yleensä nää näin hienoja unia, viime yönä vain ^^ Käytin muuten jotain assistia, jotta voittaisin sut, muttei ny muista.. Olisiko ollut Delibird? :/
Viimeksi muokannut Timantti päivämäärä 27.11.2010 18:57, muokattu yhteensä 1 kerran
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja hevi arska » 27.11.2010 15:28

Näin kerran randomin unen jossa olin kotonani yksin, kun yhtäkkiä puhelin alkoi soida. vastasinpas siihen puhelimeen ja kysyin et kuka siel on. Tyyppi vastas et Jimmy täällä. tokaisinpa siihen et: ''mitä asiaa Jimmy?'' Ja Jimmy vastas et ''Nyt ei ole asioista kyse.'' ja siihen se sit vaan loppu kun seinään @__@ Aika psyke uni :s
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja pokeboy » 27.11.2010 17:35

Inku kirjoitti:Eilen tai toissapäivänä näin jotain kummaa unta, että olin jossain lähes kauttaaltaan palaneessa metsässä, jossa vielä siellä täällä paloi tuli puissa. Lensin aarnikotkalla puiden lomassa, ja maan pinnalla parveili valtavat laumat zombeja. Niitä oli niin pitkälle kuin silmä kantoi ja samaten sitä palanutta metsää. Huomasin vähän matkan päässä talon ja lensin sinne katsomaan, olisiko siellä eloonjääneitä.

Talossa oli joku mies, joka näytti vähän huonovointiselta mutta muuten normaalilta ja hän antoi minulle luvan mennä sisään, joten menin (yläkerran ikkunasta aarnikotkan selästä.) Sisällä kuitenkin sain tietää, että miehellä oli tartunta ja että hän muuttuisi pian itsekin zombiksi. Viereiseen huoneeseen oli teljetty lapsia kalteriportin taakse ja mies kertoi että heilläkin on tartunta. Saisin kuulema ottaa talosta mukaani mitä tarvitsisin ja sitten pitäisi lähteä ja nopeaan. En ikävä kyllä muista miten tuo uni loppui. Hämärä muistikuva olisi että meno talossa meni aika rumaksi, mutta en nyt oikein saa otetta siitä. Ehkä parempikin niin, koska se oli aika karmiva uni. ^.^' Hieno värimaailma siinä kyllä oli. Voisi vaikka olla maalausainesta.

Toissayönä näin myös aika bizarrea unta. Mulla oli lapsi! Olin pukenut sen pinkkeihin, söpöihin toppavaatteisiin ja istuskelin sen kanssa muistaakseni kahdestaan jossain metsäisillä kiviraunioilla. Yritin opettaa sitä sanomaan "Wee!" niinkus tähän tyyliin. Sitten kun se lopulta oppi sen, niin olin vain ihan että jee, se osaa ween. 8'D Herättyäni olin vähän jotta wtf.

Oot kattonu liikaa Michael Jacksonin Thrillerii XDXD
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Inku » 27.11.2010 18:48

pokeboy kirjoitti:Oot kattonu liikaa Michael Jacksonin Thrillerii XDXD

...En edes tiedä mikä se on, mutta jos se on jotain MJ:n tekemää niin sen kaiketi pitäisi kuulua yleissivistykseen. .___.

Hmm, voisimpa saman tien kertoa viimeöisestä lyhyestä unestani. Darth Vader pudotettiin lentokoneesta laskuvarjon kanssa samaan tapaan kuin hahmot Predators-leffassa. Siellä se ressukka putosi vapaapudotuksella tooodella pitkän matkan ja huusi kauhuissaan, kun ei saanut varjoa auki. Alhaalla oli joku söpö silmänkarkkia oleva Super Mario -maailma, ja Vader putosi mereen lähelle rantaa. Rannalla olivat Luke, Leia, Han, Chewbacca, CP3 ja R2 odottelemassa ja ihmettelemässä. Luke ja Han kävivät hakemassa kuin ihmeen kaupalla hengissä selvinneen Vaderin rantaan ja siihen uni loppuikin. Unikirja ei tiennyt mitä moinen tarkoittaa. :B
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 27.11.2010 18:54

Inku kirjoitti:
pokeboy kirjoitti:Oot kattonu liikaa Michael Jacksonin Thrillerii XDXD

...En edes tiedä mikä se on, mutta jos se on jotain MJ:n tekemää niin sen kaiketi pitäisi kuulua yleissivistykseen. .___.

Se on maailman myydyin levy, lisätiedot kts. http://fi.wikipedia.org/wiki/Thriller
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja theNazze » 27.11.2010 20:04

Inku, se on C-3PO eikä CP3. :D
Tampereen keilakerho 2010 -jäsen
Tampereen ei-enään-niin-keilakerho 2011 -jäsen

"Hiiri pissii pumpuliin nurkassa."
Avatar
theNazze
 
Viestit: 143
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Moi, oon Nasse, mut en asu enää maan alla :)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Inku » 27.11.2010 21:58

Well excuuuse me princesses, kun en ole mikään Michael Jackson -fani tai Star Wars -nörtti. *?*
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 03.12.2010 01:34

Joskus vuosi sitten nähdyssä painajaisessani kävelin pihatietämme pitkin aikomuksena käydä kotona, vaikka tiesin jostain kumman syystä etten pääsisi koskaan ovelle asti. Päivä muuttui vähitellen yöksi ja piha-alueemme alkoi muuttua hylätyksi puistoksi, jonne alkoi tupsahdella vanhoja luokkalaisiani ja joitain randomeita valmiina tekemään ihmislabyrintin. Näiden lisäksi paikalle ilmaantui homeisia muumioita (vihaan niitä yli kaiken), jotka alkoivat jahtaamaan tiettyjä ihmisiä sekä minua nälkäisinä kuin sudet. Kaikki vain kiljuivat ja yrittivät päästä pakoon, mutta tuloksetta. Äkättyään että olin ainoa elossa oleva ihminen, ne alkoivat jahtaamaan minua Attract-iskua apuna käyttäen. Tätä hommaa jatkui siihen asti että heräsin herätyskellooni... ;___;
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa

cron