Unitopic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja mäg » 23.06.2012 23:15

Rakastan nukkumista ja koitan nukkua aina mahdollisemman paljon. Lomilla sellaset 10 tuntia ja sitten kun on koulu niin 7-8h.

Uneni sijoittuu yleensä tulevaan johonkin juttuun jota mietin tai sitten johonkin sellaiseen joka on jo tapahtunut. Joskus unet ovat mielenkiintoisa, kauheita tai hauskoja. Vihaan sitä, kun en muista uniani koskaan kokonaan ja aina kun näen sitä unta mielessäni nukkuessa. Niin tuntuu, että aiheet hyppivät aina välillä toiseen jne. En ole siinä samassa unessa koko aikaa kuin nukun.

Välillä tulee niitä kohtauksia, kun luulen että se on oikeaa elämää ja pelästyn kauheasti ja herään.
mäg
 
Viestit: 54
Liittynyt: 23.06.2012 19:28

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Pikapika » 24.06.2012 20:04

Noo kyllä sitä nukkua tykkää vaikka lomilla valvotaan vähintään keskiyöhön mut nukutaan keskipäivään *awesome* ! No, voisin vaikka kirjoittaa pätkän yhestä TODELLA oudosta ja pitkästä unesta...

Uneni...

Näin semmosta unta että olin aluksi kotona tylsistyneenä lukemassa Aku Ankka - sarjista ja sitten tuli kirjekuori jossa oli risteily vain mulle ja mun kavereille ja muille tutuille ikäsilleni. Laivayhtiö
oli määrittämätön. Pakkasin kamat ja lähdin nopeasti unessa bussilla turkuun. Matkalla jouduin kyydistä ja näin Turun sataman olevan autio. Terminaalit kummittelivat ja Junat kävivät tyhjää.
Terminaali näkyi kolmen kilometrin päässä, lunta oli metrin verran ja juoksin muiden perään (ihme etten kahlannut mutta uni on unta). Pian olin laivassa. Mentiin laivaan autokansilta, siellä
olikin meidän sängyt ja minulla oli Karvinen 2 : den Prinssin peti (tai samanlainen, sori ei kuvaa.) Menimme eteen päin laivaa ja näin unessa Alvinin ja pikkuoravien laulavan jotain koko ajan.
Laiva lähti ja tapasin mun yhen kamun joka totes että mitäs tää on. En tiennyt ja selattiin laivaa. Näin välillä unta että seilattiin valtatiellä (jos oisin ollut hereillä olisin nauranut itseni kuoliaaksi.
Välillä seilattiin keskellä New Yorkin katuja unessa. Välillä merellä. Heräsin siihen että unessa putosin laivasta mereen joka oli tappajahaita täynnä mutta heräsinkin neljältä yöllä pudotessani
parvisängystä lattialle. Sattu kamalasti mutta nukahdin taas. Ihme, uneni jatkui pian. Sitten uneni jatkui vaan laivalla seilailulla ja heräsin kasilta aamulla.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Faith » 24.06.2012 20:29

Näin viimeyönä unen jossa olin Tom Hiddlestonin kanssa ala-asteellani. Siellä taisi olla meneillään jokin tapahtuma, mutta käppäilimme siellä Hiddlestonin kanssa varsin rauhallisina ja juttelimme (englanniksi, jännä juttu, yleensä näyttelijät ja muut tunnetut ulkomaiset henkilöt puhuvat unissani jostain syystä suomea :'D) niitä näitä. Menimme koulun ruokalaan ja istuimme alas syömään makaroonilaatikkoa, jutellen samalla Lokista ja hänen muista rooleistaan. Lopuksi kerroin hänelle kaverini kanssa tekemästäni adressista, jossa vaadimme että Loki saisi ihan oman elokuvan :'D Sitten lähdimme ruokalasta ja Hiddleston ilmoitti menevänsä edeltä pihalle.

Tapahtumapaikka unessa oli varsin mielenkiintoinen, mutta juttutuokio Hiddlestonin kanssa oli kyllä varsin mukava ♥ Parhaiten jäi mieleen se miten hän hymyili ja nauroi tosi paljon ♥
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.03.2013 12:15

Viime yönä näin mitä kummallisinta unta.

Olin olevani toisessa maailmansodassa, Saksan puolella... Sitten Berliinin taistelussa hyppäsin johonkin ufon näköiseen nopeasti lentävään härdelliin ja sillä sitten lentelin aivan kuten lentokone sota peleissä ja loppujen lopuksi minun ansiosta Saksa voitti sodan... Jenkit oli autiomaata sen jälkeen. xD

Mistä tälläinen johtuu?
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 23.03.2013 21:26

Zhaituki kirjoitti:Viime yönä näin mitä kummallisinta unta.

Olin olevani toisessa maailmansodassa, Saksan puolella... Sitten Berliinin taistelussa hyppäsin johonkin ufon näköiseen nopeasti lentävään härdelliin ja sillä sitten lentelin aivan kuten lentokone sota peleissä ja loppujen lopuksi minun ansiosta Saksa voitti sodan... Jenkit oli autiomaata sen jälkeen. xD

Mistä tälläinen johtuu?

Varmaan siitä, että olet pelannut niin paljon War Thunderia.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 24.03.2013 08:28

Zhaituki kirjoitti:Viime yönä näin mitä kummallisinta unta.

Olin olevani toisessa maailmansodassa, Saksan puolella... Sitten Berliinin taistelussa hyppäsin johonkin ufon näköiseen nopeasti lentävään härdelliin ja sillä sitten lentelin aivan kuten lentokone sota peleissä ja loppujen lopuksi minun ansiosta Saksa voitti sodan... Jenkit oli autiomaata sen jälkeen. xD

Mistä tälläinen johtuu?


Vinkkasin koska kannatit natseja.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron