Unitopic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja kassu » 23.09.2011 18:34

Tas kirjoitti:Olen tässä viime postaukseni jälkeen nähnyt parikin erikoista unta, mutta olin unohtanut laittaa niitä tänne. Pistelen nyt sitten ne, mitkä olin kuitenkin muistanut kirjoittaa muistiin.

Ensimmäisessä unessa olin aluksi Australian ja Etelämantereen yhtymäkohdassa tarkkailemassa jotain mursuja. Siinä vaiheessa sitten tuli mieleen, että eihän tämä voi olla totta vaan näen unta, joten päätin sitten testata onnistunko tekemään mitä tahansa, koska tiesin näkeväni unta. No hyvinhän se lentäminen sitten tuntui onnistuvan. Parissa sekunnissa olinkin jo Suomessa ja täräytin tyylikkään laskeutumisen jonkun kerrostalon ikkunasta sisään. Koko Suomi oli unessa yhtä suurta kaupunkia ja lähijunia kulki ihan joka paikassa, joten lähdin testaamaan mihin päädyn hyppäämällä ensimmäiseen kohdilla sattuvaan junaan. Yksi hieno mies Ihmebantusta (ei löydy kyseistä tyypistä varmaan yhtään videoo ilman kirosanoja, joten en voi nyt linkittää) antoi minulle sitten liput junaan ja lähdin matkaan. Kouluunhan sillä sitten tietenkin päädyttiin. Kyseistä koulua en ollut koskaan nähnyt, mutta luokkalaiset olivat samat kuin mitä yläasteella oli ollut. Jossain vaiheessa minulle ruvettiin valittamaan siitä, etten ole koskaan nähnyt Titanicia ja siihen uni sitten loppuikin.

Seuraavassa oli joku iso koulujuhla joka järjestettiin yhdessä läheisessä urheiluhallissa. Paikalla oli jostain syystä jääkiekkoselostajia jauhamassa juhlan kulusta. Jossain vaiheessa minut pyydettiin lavalle palkitsemista varten ansioikkaasta urastani Machester Unitedin pelaajana. Tämän jälkeen vihellettiin puoliaika (juhla oli ilmeisesti vaihtunut peliksi kesken kaiken). Lähdin sitten käymään pukukopissa, mutta päädyin Keniaan vievään laivaan tanssimaan. En sitten tiedä pääsinkö koskaan Keniaan, koska tuon hämärän juonenkäänteen jälkeen heräsin.

Viimeisimmässä unessa olin jossain kaukaisesti tutun näköisessä kaupungissa etsimässä pankkiautomaattia, että saisin rahaa ruokailuun. Tietenkään mistään ei meinannut aluksi löytyä tuollaista. Huomasin sitten jonkun kahvilan kyljessä, että siellä on joku apupiste, mistä saisi nostettua rahaa. Istuuduin sitten sinne pöytään ja kysyin saisinko parikymppiä lainaan. Tämän jälkeen lähti käyntiin hirvittävä haastattelu, jossa paljastui, että toinen kahvilan omistajista tiesi nimeni. Aloin ihmettelemään, miksi ja mistä hän minut muka tiesin ja tajusin samassa, etten edes tiennyt miksi ja miten olin tuonne kaupunkiin päätynyt. Tuossa vaiheessa, kun tajusin taas näkeväni unta, päätin tietysti taas leikkiä jumalaa ja loin itselleni pankkiautomaatin, ettei tarvitse pelleillä minkään lainailujen kanssa. Tällä kertaa tuo jumalan leikkiminen ei vain mennyt ihan yhtä hyvin kuin viimeksi, vaan kaikki ihmiset alkoivat aluksi tuijottamaan minua samaan tapaan kuin Inceptionissa ja kohta minulla olikin puoli kaupunkia perässä. Heräsin kyllä ennen kuin jäin kiinni, mutta oli melko jännät paikat hetken aikaa.

Luin tosta yhest lehest et noi on jotai valveunii ja niitä ilmenee vain 1-3 vuodessa.


juu pitää varmaa kirjoittaa viime öinen zombi uneni.

Olin kaveriporukan kanssa "kotiluokassamme", joka oli vaa vähä omituisen muotone ja ovena oli kaupan liukuovet. kateltii jotai karttaa ja siin näky ku zombeja oli tulossa meitä kohti. No alettii varustautua tukittii eka ovi ja sitte kaverit alko kaivaa airsoft aseitaan repustaan ja jäi oottaa. mulla ei ollut asetta joten otin nurkasta jätti harpin ja jäin oottaa kun zombei tuli sisää liukuovesta. kohta huomasin olevani yksin takapihalla ja zombeja oli kauhee parvi mun ympärillä ja yhtäkkiä kaikki kaatus ja kävelin pois. Olin pian kotiristeyksessämme ja traktori oli siin mun eessä ja kysyin pääsenkö kyytii ja lopulta kuski otti mut kyytii. Sitten olinkin traktorin sisällä, joka oli meiän koulubussin sisällä. kaikki kyseli et mistä mä oon saanut traktorin ja sit ne jäi meijän koulun eessä pysäkillä ja sit mä heräsin.
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Blaziken » 24.09.2011 08:34

kassu kirjoitti:Luin tosta yhest lehest et noi on jotai valveunii ja niitä ilmenee vain 1-3 vuodessa.

Kyllä niitä voi saada kuukausittain, ainakin minun lähteeni mukaan.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja SnappiX » 24.09.2011 09:28

Blaziken kirjoitti:
kassu kirjoitti:Luin tosta yhest lehest et noi on jotai valveunii ja niitä ilmenee vain 1-3 vuodessa.

Kyllä niitä voi saada kuukausittain, ainakin minun lähteeni mukaan.

Niitä voi saada viikottain pienellä harjoituksella. Kts tämä
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Chiru » 24.09.2011 20:15

Seuraavaksi outo uni, jonka näin aikoja sitten, mutten jaksanut laittaa sitä tänne. Laitan nyt:

Elikkäs, olin jossain ravintolassa yhen mun kaverin kanssa ja kahden hänen kaverinsa kanssa, jota en tuntenut. Sitten lähdimme kaverin kanssa edeltä sieltä pois. Olimme siinä pihassa ja aloimme ihmetellä mikä niillä kesti, mutta sitten päätimme lähteä etsimään niitä sieltä. Sitten se henkilökunta sieltä ei olisi halunnut, että me lähdetään sieltä vielä, ja ne yritti kampittaa, lyödä meitä kauhalla tms. ettei oltaisi päästy ulos. Mutta sitten me päästiin pihalle siitä samasta ovesta kuin äsken, mutta se ei vienytkään samaan paikkaan kuin viimeksi. Testin vuoksi menimme takaisin sisään ja takaisin ulos. Ovi vei taas eri paikkaan, ja tällä kertaa sieltä lähti joku tunneli. Päätimme seurata sitä. Pääsimme johonkin leikkipuistoon, jossa ei ollut muita leikkilaitteita, kuin joku puinen laho merirosvolaiva. Huomasimme, että kaikki ihmiset jotka menivät sinne putosivat lautojen katkeamisen takia maahan ja kuolivat. Kaverini kaverit halusivat silti mennä sinne. Saimme pysäytettyä heidät. Tässä välissä tajusin, että tämähän on unta. Ja koska en oikein pitänyt tästä unesta, koska veriset murskaantuneet ruumiit eivät ole oikein mukavaa katsottavaa, tein sellasen jännän Naruto-tyylisen teleporttautumisen pois unesta ja heräsin.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja badganondorf » 20.10.2011 13:05

Viime yönä oli niin random uni, että pakko kirjoittaa.

Suomi oli sotatilassa ja tietenkin armeijan käyneenä palasin varuskuntaan.(Olen siis keittäjä intissä). Keräänyimme uuden johtajamme luokse muotoon ihan tavallisesti, tosin sillä erotuksella, että kaikki vain heiluivat ympäriinsä järjettömästi järjestäytyessä. En myöskään tuntenut ketään muista sotilaista. Pääsin viimeisenä muodon perälle, mutta koska lähdimme syömään saman tien, olinkin yhtäkkiä jonon eka. Noh, lähdimme marssimaan MuKe:a (Muonistuskeskus) kohti kun joku random sankari päätti mennä ohikseni muodossa (jos siis tiedät jotain armeijasta, muodossa ei hötkyillä). No kiroilin siinä jotain itsekseni ja annoin kaverin sitten pitää tahtia.
(Flash)

MuKe:ssa istuin samaan pöytään kahden random tytön(koskaan nähnyt heitäkään aiemmin) ja jonkun ison jehun kanssa. Jos joku tietää intin arvomerkeistä mitään, tällä hepulla oli 7x Upseerikokelaan arvomerkit, eli 14 kultaista salmiakkimerkkiä epämääräisesti levitetty takkiin. Kysyin, isolta jehulta "mistäs tulit tänne?". Hän vastasi "Olen ollut täällä jo 7 vuotta". Ymmärsin vähemmästäkin, että oli aivan loogista, että sen takia hänellä oli seitsemään kertaa Upseerikokelaan arvomerkit. En kysellyt enempää.
(Flash)

Olimme MuKe:n pihalla - lähdimme samassa muodossa kohti hiekkakentään, en tiennyt mitä varten.
(Flash)

Olimme hiekkakentällä, aseet kädessä. Hiekkankentän reunalla oli kuilu josta alkoi nousemaan Metroideja (wtf). No siinä sitten harjoiteltiin rutinoituneesti tarkkuusammuntaa Metroideihin.
(Flash)

Olimme illalla tuvassa. Ja ketä tuvassani oli: 2 ihmistä kenet tunnistin: Rakas inttiystäväni MÄÄTTÄNEN ja sitten Roxu. No okei, onhan se loogista, että koska jaetaan aakkosittain niin Määttänen ja Mauri on samassa tuvassa, mutta silti... Kun Roxu tuli tupaan ensimmäisen kerran, olin, että waattt, mutta totuin ajatukseen aakkosjärjestyksen logiikan takia(mietin tämän aakkosjärjestyksen jo unessa).


Ja siinä se. Uni oli siitä aika normaali, ettei siinä ollut mitään logiikkaa, mutta jostain syyssä itse unessa yritin löytää kaikesta jonkun logiikan(joka johtaa aivan naurettaviin päätelmiin). Olen myös yllättynyt kuinka punainen lanka pysyi noinkin hyvin koko unen ajan kasassa, yleensä unet pomppivat aiheesta toiseen. Nopeasti vilkuilin näitä tämän topicin unia, niin aika hyvin ihmisillä unet tuntuvat pysyvän kasassa.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Hikaru » 14.11.2011 18:05

Näin viime yönä unta että olin saanut tältä foorumilta 8 varoitusta jostain yhdestä pitkästä viestistä, jonka olin kirjoittanut joskus kauan sitten, ja sain elinikäiset bännit. :( Enkä saanut valittaa asiasta. En tiedä mitä tekisin ilman tätä foorumia, niin se oli ihan kauheaa.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Tas » 15.11.2011 17:14

Näin pitkästä aikaa jotain todella häiriintynyttä unta, jonka vielä muistinkin herättyäni. Pakko siis laittaa heti muidenkin nähtäväksi.

En muista tarkalleen unen alkua, mutta muistikuvat alkavat jostain metsän keskellä olleesta isosta mökistä. Olin ihan rauhassa parvekkeella, kun huomasin Castle Crashersien hyökkäävän, joten lähdin ihan loogisesti niitä vastaan viereiseen laaksoon. Siellä olikin sitten läjä ihmisen kokoisia legoukkeleita, joita sitten huidoin jollain älyttömän kokoisella kirveellä. Viereisellä kukkulalla majailleet lampaat tuohtuivat tuosta ja rupesivat sylkemään jotain kakkaa päälleni, joten pakenin niitä sinne samalle kukkulalle, missä nuo lampaat olivat. Menin vain jonkun pienen puuaidan taakse piiloon Andre Wickströmin kanssa. Siellä kykittiin kunnes lampaiden sylkemä uloste lopulta romautti koko aidan ja tipuimme uuteen laaksoon. Koska se lampaiden kakka rupesi tulvimaan oikein urakalla päätimme juosta sitä karkuun joitain portaita pitkin. Portaiden alapäässä törmäsin sitten yhden kaverini serkkuun ja hänen kavereihinsa. Kehotin heitäkin kiipeämään portaita, etteivät hukkuisi, mutta vain kaverin serkku totteli. Kaikki muut kuolivat.

No portaiden ylös päästyämme tajusimme olevamme jossain kauppakeskuksessa. Ja Andre Wickström oli kadonnut. Hukkui kai. Tuo serkkukin oli muuttunut ihan pikkuvauvaksi, joten kyllästyin aika nopeasti sen kanssa kaupassa pyörimiseen ja päätinkin lähteä narikan kautta kotiin. Olimmekin ilmeisesti olleet baarissa emmekä kaupassa. Ja kaverin serkku/vauva oli ollutkin joukkuekaverini. Narikassa sitten tuli jotain kauheita jonneja aukomaan päätään niin niputin ne nopeasti ennen kuin lähdimme pois. Huomasin tässä vaiheessa olevani entisessä kotikaupungissani/kylässä vai mikä onkaan. No piti sitten jäädä odottamaan bussia, että pääsisin takaisin kotiin, joka olikin se mökki, mistä koko tarina alkoi.

Bussia ei kuitenkaan tullut, joten joukkuekaverini ja minä kyllästyimme odottamaan ja lähdimme omiin suuntiimme. Itse löysin jonkun kellarin ja lähdin kävelemään sen portaita alaspäin. Kiinnosti mitä sieltä löytyy. Löysin sitten 2 ovea, enkä ollut varma kumpi oli se mitä etsin (joo ilmeisesti olin etsimässä jotain tärkeää). Avasin sitten ihan summassa toisen ja sen takaa juoksi hätääntyneenä yläasteella samalla luokalla minun kanssa olleita jumppatyttöjä. En jäänyt miettimään mitä he oikein pakenivat, vaan käännyin vain avaamaan sitä toista ovea, joka olikin ollut se oikea. En kerennyt kuitenkaan sinne asti, kun avaamastani ovesta juoksi punaisiin pukeutuneita muumifaneja Lefa etunenässä. Järkytyin koska en tiennyt Lefan olevan tuollainen komero. He yrittivät kiskoa minua mukanaan sinne huoneeseen, mistä heidät olin aiemmin vapauttanut. En kuitenkaan suostunut vaan mukiloin nopeasti pari minuun tarrautunutta vartijaa ja lähdin juoksemaan portaita takaisin ylös. Jossain vaiheessa portaat olivat kuitenkin muuttuneet pari metriä korkeiksi ja n. 10 metriä pitkiksi tasoiksi, jotka olivat aivan täynnä kaikkea roinaa. Pakko oli kuitenkin yrittää karata, koska muumihörhöt olivat ottaneet aseet esille ja koittivat ampua minua. Heittelin sitten heitä jakkaroilla paetessani. Näin monien tippuvan tyhjyyteen tuolien osuessa heihin. Totesin tämän olevan hauskempaa kuin pakeneminen, joten viskoin kaikki loputkin alamaailmaan. Tämän jälkeen sitten heräsin.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja aono » 17.11.2011 05:55

näin tuossa viime yönä jännittävää unta! kaikki alkoi...
siitä kun olin ensin tuomarina x factor USAssa, vieressäni oli kuitenkin vain Simon Cowell. Meille oli esiintynyt todella paljon
nuoria ja lapsia tuona päivänä/aikana, kunnes yhtäkkiä tämä laulu kilpailu muuttuikin talentiksi ja kaikki tulevat kilpailijat keunuivat
sellaisilla hienoilla jättiläiskeinuilla. Noh, en tiedä mitä kävi, mutta itsekkin päädyin sitten tälläiseen jättiläiskeinuun ja yhtäkkiä
en ollutkaan enään tuomari Simon Cowellin rinnalla, vaan olinkin yksi kilpailijoista. En muista mikä minun "talenttini" edes oli, mutta
onnistuin pääsemään jatkoon... Tämän jälkeen menin backstagelle ja rupesin miettimään että mitä hittoa tekisin seuraavalla rundilla...
Kyllä! Esiintyisimme vielä toisen kerran kohta uudelleen, ehkä tämä olikin jokin bootcamp?

Noh tästä sitten warppaamme lapsuuden kotiini hyvinkäälle hakalaan, jossa asunkin yhtäkkiä pelkän
pikkusiskoni kanssa. Pikkusisko oli juuri siivoamassa kämppää kun minä saavuin sinne ja ei aikaakaan kun pari ulkomaalaista ihmistä
ilmestyi meidän talon nurkille jotain pyörimään. Tässä vaiheessa pikkusisko oli juuri kiristämässä etu ovemme lukkoa ja saranoita (ilmeisesti)
ovi oli sepposen selällään ja ulkomaalaiset katsoivat kiven kovona meitä kohti. Nappasin pikku siskon sisään ja paiskasin oven kiinni.
Pikku siskoni ihmetteli että mikä hätänä, keksin sitten nopeasti valkoisen valheen ja sanoin että tuolla huoneessa X haisee niin pahalta,
etkö millään viitsisi hoitaa sitä ensin? Noh sisko teki työtä käskettyä ja minä kurkkasin ikkunasta mikä on tilanne ulkona...
Kävi ilmi, että ulkomaalaisia ei ollutkaan enään pari vaan heitä olikin puoli tusinaa ja he ovat tiirikoimassa etuoveamme auki juuri nyt.
Noh, en panikoinut vaan sanoin kylmästi pikku siskolle että soittaa poliisit tänne nyt heti. Hän ei lainkaan kyseenalaistanut asiaa vain
otti puhelimensa käteen ja soitti saman poliiseille. Tässä vaiheessa ajattelin että nyt ei tarvitse enään kuin saada stallaus voitto niin...
Hain kaapistani sankarin viittani ja rushin etuovelemme ja avasin sen... Tarkoituksena oli myöskin vetää se takaisin kiinni, mutta kuin
yllättävää... homma kusasi tähän. No puoli tusinaa ulkomaalaisia saivat oven revityksi auki ja siinä vaiheessa kun päästin irti ovesta,
oven takana ei seisonutkaan enään puolta tusinaa ulkomaalaisia, vaan 2 remontti reiskaa... öö, ok! Noh siinä sitten kyselin että mikä
on reiskojen asia? Reiskat ilmoittivat että haluavat mitan lainaan, sitten olin vain että wut... no ok. Sanoin että odottakaa hetki, käyn hakemassa.
Tähän reiskat eivät kuitenkaan tyytyneet vaan ojensivat minulle syystä X vasaran käteen ja sanoivat että ota toinen meistä mukaan,
muuten ovi ei mene kiinni. Noh otin toisen reiskan mukaani ja laittelin oven kiinni perässäni. Lähdimme etsimään mittaa, kunnes reiska
astui matolle jonka pikku sisko oli juuri saanut imuroitua. Ja voi että sitä ragen määrää... Ajattelin kuitenkin että noh näitä sattuu ja
jatkoimme matkaa minun huoneeseeni jossa mitan pitäisi olla. Ehdin hetken tonkia tavaroitani kun kuulen huutoa! Rushin pikkusiskon huoneeseen
siellä pikku sisko makaa sängyllänsä paniikissa ja remontti reiska huitomassa vasaransa kanssa. Juuri kun reiska on lyömässä siskoani,
nappaan hänen kädestään kiinni ja sanon tyynesti: "noniin ja sitten rauhoitutaan. Reiska rupesi sitten jotain siinä kiehnäämään ja pyörimään
ja yritti jälleen lyödä vasaralla siskoa, kaadan hänet maahan ja sanon jälleen: rauhoitutaanpas sitten... Ei reiska oli päättänyt ettei anna periksi
ja tässä vaiheessa minulle riittää, nappaan kaverin riveleistä kiinni ja nostan maasta seinälle...

Ja kappas! warpattiin taas, olemme takaisin talentin backstagella ja minun vuoroni tulisi olemaan kohta, enkä ollut vieläkään keksinyt mitä laulaisin!
Oikeastaan en edes tiennyt mitä ihmettä edes tein siellä, kun eihän minulla ole mitään erityistä kykyä edes! Sitten tajusin että hei minähän osaan laulaa..
Laulankin siis Leona Lewiksen My Hands. Olin juuri päässyt lavalle ja sanonut biisini nimen, josta Simon Cowell oli hieman ihmeissään
ja katsoi minua hyvin epäilevästi, biisini lähtee soimaan... JA BUM HERÄÄN! :DDDDD
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 17.11.2011 07:49

Tänään oli varsin omituinen uni. Harvoin muistan unia, mutta nyt muistan.

Aluksi olin kävelemässä kouluun aamulla. Siellä oli todella valoisaa. Matkalla huomasin, että erään kerrostalon päällä juoksenteli ihmisiä. Menin talon pihalle katsomaan mitä siellä tapahtui. Siellä oli jokin kattojuoksutapahtuma. Halusin mennä mukaan, mutta oli kuulemma kohta olisi jo ilta, joten tapahtuma suljettiin. Jatkoin matkaa kouluun, mutta nyt oli todella pimeää. Pian jostakin alkoi kuulua iloista musiikkia. Näin että takaapäin oli tulossa jonkinlainen sirkus, jossa oli paljon eläimiä. Lähdin juoksemaan heitä kohti. Katselin hetken ja näin siellä norsupyramidin joka kannatteli maailmanpyörää. En tiedä miksi, mutta aloin kiivetä pyramidin huipulle, ja näin, että ylin elefantti poltti sikaria. Eikä siellä ollutkaan enää mitään maailmanpyörää.

Sitten olin koulun pihalla. Oli varmaankin keskipäivä, sillä oli todella valoisaa. Koko koulun piha oli täynnä ihmisiä, varmaan enemmän kuin oikeasti meidän koulussa. Kaikki juoksentelivat ympäriinsä, paitsi noin parikymmentä oppilasta, jotka pyörivät jossakin piirissä. Kysyin pääsisinkö mukaan. Yksi heistä muuttui sikaria polttavaksi elefantiksi ja lähti jahtaamaan minua paljon nopeammin kuin elefantit oikeasti liikkuvat.

Sitten olin jollakin saarella. Sen ympärillä pyöri varmaankin monta kymmentä laivaa. Lähdin uimaan, ja kiipesin laivan kyytiin. Sitä ohjasi parrakas vanha mies, joka lähti nyt pois saaren luolta. Olimme pian saapuneet kotikaupungissani olevaan pieneen lampeen, vaikkei se ole missään yhteydessä toisiin vesialueisiin. Saavuttuamme rantaan hyppäsin pois, ja huomasin että rannalla juoksenteli opettajia ja oppilaita kauhuissaan. Kiipesin hyppytorniin, (se oli uimaranta) sillä näin siellä auton, hyppäsin kyytiin, ja ajoin sieltä portaat alas. Sitten lähdin ajamaan koululle. Kun olin koululla, huomasin että se oli tulessa. Ja siihen uni loppuikin.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 18.11.2011 17:36

Näin todella ihmeellisen unen nimittäin

Meidän koululle oli tullut joku maailman
vahvin mies mutta sillä aikaa puhelin kavereitten kanssa
pokemonista kun se mies meni sisälle.
Sitten joku suihkutti mieheen jotain raivostumis ainetta
ja häntä ei voinut pysäyttää mitenkään.
Lähdin pakoon ja hän huomasi minut
ja lähti perään.Kun pääsin keskustaan
hän sai minut kiinni ja muut näkivät sen.
Sitten sen aineen vaikutus loppui ja heräsin.

Millainen tämä uni oli
laittakaa viestiä! :3
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 23.11.2011 16:03

ERITTÄIN OUTO UNI

Olin lomalla jossain maalla. Sielä oli joku loma kohde tai semmonen paikka missä yövytään. Sielä oli ulko poreallas... Siellä istui Timo Soini täysissä pukeissa. Menin tynnyriin Löhöilemään ja Soini lähti pois vähän ajan päästä. Yhtäkkiä Soini painoi jotain nappia ja altaaseen ilmestyi liukuovet jotka alkoivat mennä kiinni. Menin alaspäin jotten olisi jäänyt ovien väliin. Mustat ovet menivät kiinni ja sitten heräsin....
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 02.12.2011 00:35

Oli bändin treenit ja minä olin ottanutkin sähköpianon ja mikrofonin sijasta reppuuni panasonicin tonniset(arvaa, mitä mietin), kaijuttimet ja random lisämikserin. Kamun sähkökitara oli muuttunut akustiseksi ja rumpalilla (jonka luona olimme) sylissä oli bongot. Oltiin silleen >.>. Ruvettiin siinä sitten tekemään (herkempiä feat. Akustinen) remixejä ja siitä tuli ihan perus ensimmäinen tunti (about). Sitten seinä pamahti rumpalistimme päälle ja sieltä seinästä tuli ihmehikoileva Rihanna. Lähdimme sieltä sitten karkuun, kun hiki alkoi valua ikkunoista.

Ps. En soita.
Viimeksi muokannut Umbrespeon päivämäärä 24.06.2012 01:31, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 15.12.2011 22:04

Mikäs siinä ku näki 4 vuoden ajan joka yö painajaisia susista (joskus 2 kertaa yöllä)
esim uni: elikkä olin metsässä kävelemässä kavereiden kanssa ja sit susia alko tulee ja hyökkäs kimppuun mutta pääsin pakoon kaupunkiin sinne keskustaan sitten ihmettelin miks ei ollut ketään kaduilla ja ei ollut kuin muutamassa valolampussa valo ja sit oli yksi susi joka hyökkäs kimppuuni ja repi käden irti ja jalat ja sit se kohta toistu jotain 3 kertaa, vähän niinku uusinta.
Sit heräsin siitä unesta (joskus 4 aikaan) ja sit en nukkunut ollenkaan sinä yönä. kiva sit ku oli valvonut melkei koko yön ja sit piti mennä linkillä kouluun ja tietenkin täällä missä asun nii on metsää ja peltoa ja oli myös talvi ja oli ihan pilkko pimeetä nii kiva siitä oli sit lähteä linkkiä oottamaan.
ja sit ku on semmonen kammo että jos näkee jonkun suden ihan livenä tai ohjelmassa niin meinaan mennä jo paniikkiin siitä. :( (ainakin oli sillon muutama vuos sitten vielä)
no onneks on jo loppunut ne painajaiset ja ei oo niin iso kammo noita susia kohtaan :)
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Chiru » 17.12.2011 09:49

Heräsin pari tuntia sitten, joten laitan tämän unen tänne jonka vielä muistan:

Pelattiin veljeni kanssa Sonic Coloursin jotain ihme tasoa (jota siinä ei oo) sitten se oli joku erikoispelitila, että täytyy saada enemmän sellaisia suuria punaisia rinkuloita, kuin toinen. Mä voitin (ihme, oon varmaan pelannut Sonic colorsia tasan kaksi kertaa) ja veljeni sai ragekohtauksne ja lähti.

En muista unesta muuta. Ei kovin ihmeellinen, ei...

Sitten yks vanha uni:

Olin jossain ihmeellisessä paikassa, jossa oli alkanut uusi sota. En muista tarkalleen, mutta siinä oli ainakin natsit vs. joku toinen maa mitä en muista. Sitten mä olin siellä, ja vaan sekoilin siellä. Piilouduin lumikasojen taa, ettei mua ammuttaisiin. Sitten sinne tuli joku tyyppi sinne mun piilopaikkaan (joka oli muuten meidän mökillä oleva lato..?) ja pyysi, et voiko se lainata mun pistoolia. Lainasin sitä sille, ja sitten se vaan lähti sieltä. Sitten sinne mun piilopaikkaan tuli mun yks koulukaveri, ja sano mulle, et sun täytyy auttaa mua, kun tuolta on tulossa Hitler. Sitten sinne latoon tuli yks meidän koulun opettaja, joka oli sitten kai se Hitler..? Jännä uni...


Sitten tämmönen outo juttu:
Olen alkanut viime aikoina näkemään jonkin sortin enne unia. Esim. Näin unta, että mun kaverin pikkuveli tuli sanomaan mulle, että multa näkyy napa. Meni seuraavana päivänä sille mun kaverille kylään. Haukottelin, niin että paitani nousi ylös ja kaverini pikkuveli huomautti minulle napani näkymisestä... Sitten näin unta, että soitonopettajani keksi, että soitetaan jotain Vivaldin konserttoa pitkästä aikaa. Mulla soi sen jälkeen se ärsyttävä konsertto päässä. Mitä tapahtuu? Menen soittotunnille. Opettaja kaivaa jonkun vihon esiin repustaan, ja sanoo: "Soitetaan tätä Vivaldin konserttoa." Sitten oli vielä muutama muu enne uni, joita en juuri nyt muista. Kertoilen lisää unia sitten kun muistan.


___________________________________________________________________

EDIT:

Viime öinen uneni:

Olin jossain kaupungissa joidenkin random tyyppien kanssa. Sitten tajuttiin, että ihmiset siellä muuttuivat yksikerrallaan joiksikin oudoiksi verisiksi zombeiksi. Sitten me pakoiltiin niitä. Yhessä vaiheessa ehdotin, että lähdettäisiin kokonaan pois kaupungista, mutta tyypit ei suostunut, ja yksin en uskaltanut lähteä haahoilemaan minnekään. Sitten me vaan juostiin niitä karkuun, ja jos sattui käymään joku kimppuun niin hakattiin niitä tai ammuskeltiin (me saatiin aina aseet josatin paikasta x.) Uni oli oikeasti erittäin ärsyttävä, ja olin aina herättyäni paniikissa. Ärsyttävintä tässä unessa oli se, että vaikka heräilin yöllä monta kertaa, ja o9lin ihan kunnolla hereillä (esim. kävin hakemassa juotavaa tai kävin vessassa) niin uni vain jatkui. Sitten yhessä kohtaa me piilouduttiin johonkin taloon, ja uskottiin, ettei ne zombit pääsisi sinne. Ei ne päässeetkään, mutta kävikin ilmi, että yksi mies siitä meidän ryhmässä oli sellainen zombi, ja sitten me koitettiin tappaa se, mutta se ei kuollutkaan ihan vähästä. Sitten meiltä loppu jossain vaiheessa luodit, ja sitten se vissiin melkein kuristi mut... En muista kauheesti siitä unesta. Oli sen verran random.

Sitten toinen uni jonka näin kanssa samana yönä:

Olin koulussa. Sitten olin ollut vissiin kipeä enkä saanut jotain tiedotetta missä oli lista jostain tavaroista mitä piti ottaa mukaan kouluun. Kaikilla muilla oli sellanen jättimäinen rinkka. Sitten mä sain kauheen ragen siellä ja aloin huutaa kauheesti kirosanoja, kun en tiennyt mitä olisin tehnyt, kun kaiken lisäksi niillä muilla oli kauheesti jotain ihmeellisiä tavaroita, kuten lamppuja..? Oon nukkunut tänä yönnä tosi huonosti. Tuntuu, etten olisi nukkunut yhtään, koska oli niin rasittavia unia
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja mr.karhu » 20.12.2011 13:26

Muutama yö sitten minä näin tämmöistä unta (harvinaista että muistan millaista)
Olin Pokabu ja leikin hyvän ystäväni Charmanderin kanssa.(On menny genet vähä sekasin unessa )Kun olimme leikkimässä polttopalloa (kirjaimellisesti) tuli yhtäkkiä Blastoise ja sammutti palavan pallomme, ja sen jälkeen se suihkutti Charmanderia niin että sillä meni taju kankaalle. Minä rupesin suutuksissani lyömään sitä mutta eipä se auttanut tämmöisen heiveröisen Pokabun lyönnit isoo Blastoiseen.Sitten Blastoise potkaisi minut pois,ja minä puhkaisin vahingossa rakettiryhmän kuumailmapallon.
ds friend code (platinum) 4255-4071-6612 Wii friend code
Spoiler:
KYSY!

mun vaihtola: http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=17&t=1441 Omistan minecraft serverin tiedot alapuolella.
Hamachi on: minecraft server by druidfin (koko homma pienellä) ja ei salasanaa ja minecraft serverin ip on mun hamachi ip server on päällä yleensä kun joku sitä kysyy ja olen onlinessa.

Mine servun tietoja
Spoiler:
Server tyyppi bukkit
jos joku haluaa voimme myös pelata adventure mappeja
muutamia plugineita on esim home plugin
Avatar
mr.karhu
 
Viestit: 27
Liittynyt: 01.01.2011 22:14
Paikkakunta: johto,sinnoh ja kanto
(: XD MINECRAFT RULEZ XD

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 20.12.2011 13:47

Ja sulla vahän kielet sekasin?

On: Olin kai Prismassa. Siellä pidettiin jotkut arvonnat, mutta ne palkinnot piti löytää itse. Pääpalkintona oli kai ferrari. Lähdin juoksemaan niitä käytäviä pitkin. Sitten törmäsin johonkin pehmeään, lähdin toiseen suuntaan, kompastuin johonkin laatikkoon, otin sen ja tuli semmonen teksti näkökentän alareunaan, kun Zenoniassa saa tavaran. Siinä luki: Aquired Nintendo DS lite (lime green) ja sen jälkeen meidät potkittiin pihalle. Sitten jäin siihen pelaamaan sitä Muumi-peliä, joka tulee sen mukana.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Inku » 22.12.2011 16:27

Viime yö oli aikas melkoinen. :D Liittyi Amnesia: the Dark Descentiin.

Taustatietoa hieman, että inhoan suuresti fanien tekemissä custom storyissa ja modeissa ns. "dick moveja", eli kaikenlaisia äkkisäikytyksiä tai mahdottomia tilanteita joissa joka suunnasta ilmestyy mörköjä eikä oikeaa reittiä voi mitenkään tietää ilman että kuolee muutaman kerran ensin ja löytää oikean.

Unessa pelasin jotain custom storya. Olin itse tavallaan sisällä pelissä ja hiiviskelin siellä lyhdyn kanssa hermoromahduksen partaalla. Uni ei varsinaisesti ollut painajainen vaikka siinä olikin paljon pakoon juoksua. Lähinnä juostessani kirosin sitä, että kylläpä on surkea custom story kun eivät osaa yhtään FG:n tavoin luoda jännää ilmapiiriä tarinalla tai satunnaisilla mörkötapaamisilla. Tässä tapauksessa mörköjä ilmestyi sitä mukaa kun yhdestä oli päässyt eroon ja tulivat minkä hyvänsä esteiden läpi.

Lisäksi grunteista ja bruteista oli väsätty jotain mutatoituneita ja suurempia versioita, jotka olivat sitäkin nopeampia, vahvempia ja tappavampia. Jopa siinä määrin paljon että normaalit gruntit ja brutet eivät enää edes ilmestyessään säikäyttäneet, kun ajattelin vain että ai noi on "vaan" noita leimejä ekoja muotoja.

Unen loppupuolella kuitenkin kun aloin jo oppia tulemaan toimeen mutatoituneidenkin versioiden kanssa ja pääsemään niiltä suht helposti pakoon, modi alkoi tosissaan kusta silmään ja heitti paikalle normigruntin näköisen morson, joka kuitenkin oli yhtä voimakas kuin se kaikkein pahin versio. Noh tämähän ei tietenkään näkynyt ulospäin, ja pahaa-aavistamattomana juoksin kohti gruntia tarkoituksenani sännätä nopiaan sen ohi ja vapauteen. Mutta tämä sitten olikin toki nopeampi kuin luulin ja nappas mut kunnon karhunhalaukseen.

Kuolin ja kirosin modin tekijää samalla kun "You have to go on..." -teksti tuli pyörimään ruutuun. >:O
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Chiru » 31.12.2011 18:45

Näin kummallista unta (again):

Asuin jossain kerrostalossa. Sitten siellä alkoi kummittelemaan tai jotain... Sitten soitin (Death Noten) Lightille, varmaan sen takia, että se ajais ne haamut pois. Sitten odottelin ja sitten Lightiltä tuli tekstiviesti, että se on kahvitauolla eikä voi tulla. Sitten manailin sitä ja soitin (death Noten) Nearille. Sitten se tuli siihen mun eteiseen rakentelemaan jotain ihmeellisiä noppakasoja, ja sitten kun se lähti, niin siellä ei enää kummitellutkaan. Sitten Near selitti jotain, että meidän täytyy lähtee täältä maasta pois heti, koska tänne tuli jotain ihmeellisiä zombeja (miksi unissani on aina zombeja..?) ja siikoja... Near neuvo, että kaikki kiipeäisi puuhun niin, ettei ne zombit ja siiat söis meitä... Sitten me mentiin meidän koulun pihaan johon oli yht'äkkiä kasvanut joku ihmeellinen puu... Sitten minä veljeni kanssa yritettiin kiivetä siihen puuhun, mutta se oli "hieman" vaikeaa, koska siellä oli about parisataa muuta tyyppiä. Sitten ne oksat katkeili, ja olisi kuollut jos olisi tippunut, kun puu kerran oli about kymmenen metriä... Sitten yks oksa irtos, ja mä jäin käsistäni roikkumaan. Sitten ne zombit ja (kahden kilon) siiat tuli siihen ja yritti tappaa, mut... Sitten mä heräsin...
_____________________________________________________________-

Pitänee kirjoitella näitä unia tänne taas...

Näin unta, että yksi meidän luokkalainen poika jäi luokalleen, kun me muut siirryimme ylä-asteelle. En tiedä oliko hyvä vai huono uni, sillä on välillä aika ärsyttävä, mutta vetää oikeesti hyvää läppää (Toivotaan, ettei hän lue tätä viestiä :P )

Joo ja sitten toinen uni: Mun kaveri soitti mulle, että se on sidottu tuoliin kiinni (wtf, miten se sitten pystyy soittamaan, no ei välitetä siitä) ja äsken sen talossa oli joku murhaaja, jolla oli joku tosi vaarallinen ase. En muista mikä se se oli, mutta tais olla vaan joku jänskä pistooli. Suunnittelimme, että tulisin sinne taloon, piiloutuisin jonnekin ja sitten, kun se murhaaja palaisi, niin ottaisin sen aseen (And how I can do that..?).Lähdin pyörällä kaverini luo, joka jostain syystä asui ihan toisessa paikkaa kuin ennen. Jätin pyörän johonkin korttelin päähän, ettei se murhaaja huomais ulkoa päin, että siellä talossa on joku. Sitten menin sinne sisälle. Se talo olikin sisältä meidän talo >:O Mut kuiteskin: Piilouduin jonnekin siivouskaappiin. Sitten en muista mitä tapahtui, mutta uni päättyi visiin siihen, että koko tapahtuma oli läppä ja mua oli kusetettu aika pahasti :P

Sitten enneunia:

Näin unta, että löysin sattumalta, että joku tyyppi oli piirtänyt Drewin. Sitten jouduin (olisiko ollut tän foorumin Heicun) DeviantARTiin, ja löysin kuvan Drewistä.

Sitten toinen uni: Näin, että mun hiukset oli ihan takussa, ja muutenkin kauheat. And what happened? I had a bad hair day...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Tas » 16.01.2012 16:28

Taas pienen tauon jälkeen pitää laittaa pari hienoa unta ylös. Molemmat kirjoittelin samantien herätessä kännykkään melko sekavana sössönä, mutta unohdin myöhemmin laittaa tänne, joten nyt tulee sitten molemmat samalla kertaa.

Ensimmäinen uni alkoi kai siitä, että olimme kavereiden kanssa katsomassa Real Madridin peliä siinä kentän laidalla ja huomasimme yhden joukkuekaverimme päässeen jotenki kentälle. Tietty huudeltiin jotain törkeyksiä koska hän oli mennyt Madridiin eikä Barcaan. Päädyin sitten jossain kohti itsekin sinne kentälle, mutta melko pian sen jälkeen peli loppuikin ja päätin lähteä nukkumaan mökkiin, joka oli ihan siinä kentän vieressä. Unen saamista häiritsi vaan naapurista kuuluva vauvan itku. Päätinpä mennä kurkkaamaan, mikä on hätänä, kun naapureilla oli kätevästi seinä auki ja sinne näki sisään. Vauva itki siinä lattialla ja maa alkoi yhtäkkiä repeilemään ja poksumaan siinä sen alla. Tyynesti sitten koppasin sen vauvan ja vein poliiseille.

Poliisiasemalla sitten tajusinkin olevani jossain pienessä kerrostalohuoneistossa isoveljeni kanssa. Veli käyttäytyi jotenkin tosi oudosti ja häiriintyneesti, joten ajattelin soittaa Dumbledoren hätiin. Eipä tullut sitten mitään ääntä kurkusta ja isoveljeni huomasi soittoaikeeni ja esti ne. Kun hän meni nurkan taakse, pakotin sitten jostain ilmestyneen häirikkö pikkuveljeni soittamaan, mutta taas isoveli huomasi ja kävi tällä kertaa oikein käsiksi. Tappelin sitten siinä hetken, mutta jäin alakynteen, kun veljelle tuli apuihin kaverini tyttöystävä, joka olikin se tyttö Ringistä. Jouduin turvautumaan jättimäisiin legopalikoihin, joilla sitten mukiloin tuota kauhuotusta. Mutta taas tuli lisää vahvistuksia, kun tuon kaverin tyttöystävän ja kaverin kuvitteellinen lapsikin ilmestyi jostain. Se oli joku ihme mutanttilepakko ja muistan vain miettineeni, että nyt lähti käsistä (aiemmin oli selvästi ollut kaikki ihan normaalia). Tähän sitten heräsin.

Seuraava uni on viime yöltä. Tällä kertaa se oli vain huvittava, eikä missään vaiheessa ollut mitenkään ahistava fiilis. Kaikki vain nauratti ja flirttailin ihan kaikkien vastaan tulleiden tyttöjen kanssa. Tai ihan alku ei ollut noin hauska, kun perhe halusi lähteä jonnekkin lumiselle mäelle vaeltamaan, mutta totesin tylysti talven olevan kauheaa kuraa ja menin sisälle. Seuraavana päivänä sitten lähdin hakemaan porukoita kotiin autolla. Ajelin yhdelle harjulle, missä törmäsin erääseen tuttavaperheeseen, joiden pakussa oli pari pikkusisarustani nukkumassa. Jäin sitten siihen odottamaan heidän heräämistä pizzaa syöden ja tajusinkin olevani entisen kotini keittiössä vanhimman pikkuveljeni kanssa.

Ruokailu keskeytyi, kun isoveli ja joitain sen kavereita tuli pelailemaan juomapeliä. Istahdin sitten sängylle ja jäin katselemaan (ihan normi, että keittiössä on sänky). Naureskelin isoveljen ja hänen parhaan kaverin "strippiesitykselle", jota en kyllä koskaan uskoisi näkeväni, koska veljeni on melko hiljainen tyyppi. Seuraavaksi joku veljen kaveri tyttö halusi hieman nolona tietää jotain minulle sattuneita hassuja kömmähdyksiä ja isoveli alkoi suolaamaan minua oikein urakalla vuodattaen kaikkea mahdollista. No kaikkia nauratti ja meno jatkui niin hyvänä, että taulut tippui seiniltä. Ripustelin siinä sitten niitä takaisin ja huomaan muidenkin tuttujen saapuneen paikalle. Asetan vielä jonkun oikein korkean telineen esiintymislavan(?) viereen parin entisen luokkakaverin kanssa. Vieressä puhettaan alotellut entinen naapurin eukko huomauttaa, että pidämme liian kovaa meteliä, joten lähdimme omille paikoillemme katsomoon istumaan. Ihmettelen mihin sänky, jossa äsken istuin on kadonnut ja mistä tuo koko seinustan täyttävä katsomo täynnä ihmisiä on tullut, mutta unohdin sen pian, kun tajusin, että pitää poiketa vielä vessaan ennen kuin asetun kuuntelemaan tuota kuivaa IT-luentoa.

Vessojen oviaukot (ovet puuttui, mutta onneksi sentään kaikissa kopeissa oli ovet) oli sijoitettu kätevästi siihen ihan lavan viereen, joten ei tarvinnut lähteä etsimään kauempaa. Vessa oli melkoinen labyrintti, mutta onnistuin huijaamaan vähäsen tyhjän kopin etsimisessä kävelemällä seinien läpi. Löysin sitten ihan perukoilta tyhjän kopin, mutta siinä samassa paikalle saapuu yksi parhaista kavereistani etsimään paperia mihin pyyhkiä ihan bensassa olevat kätensä. Lähdenkin sitten auttamaan häntä paperin metsästyksessä ja löydämme jotain märkiä rullia jonkin matkan päästä. Kaveri ei ole oikein tyytyväinen, mutta itse onnistun kaivamaan pahvilaatikosta yhden kuivankin rullan ja meinaan tyytyväisenä lähteä takaisin vessaan, kun huomaankin meidän eksyneen johonkin näkyvälle paikalle ja vieressämme seisoo jotain ehkä yläasteikäisiä sulkapalloilija tyttöjä nauramassa meille. Tajuankin olevani alasti, joten ymmärrän heidän hilpeyden. Kaverillani oli sentään päällä uikkarit, tosin nekin oli jotkut speedot, joten olin itseasiassa tyytyväisempi omaan asuuni, olinhan kuitenkin aika kovassa kuosissa! No moikkaan vaan tytöille ja lähden rauhassa kävelemään takaisin vessoja kohti, mutta kaverini lähteekin tyttöjen luo tanssimaan LMFAO:n Sexy And I Know It -biisin tahtiin. Jatkan matkaa häveten kaverini toimintaa (en omaa alastomuuttani), mutta vessojen takaovien luona (jotka johtivatkin uima-altaille) törmään vielä yhteen toiseen kaveriin ja hänen tyttöystäväänsä. Heitän vaan yläfemmat molemmille ja mietin kuinka tämä tarina olisi hyvä kertoa sille isoveljen tyttökaverille ja herään. Olin aika cool.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Unitopic

ViestiKirjoittaja Chiru » 20.01.2012 20:25

Olen nähnyt taas jotain outoja unia jotka saattavat olla enneunia:

-Näin unta, että sain eräästä koulun kirjoitelmasta 10-... Se on normaali numeroni niistä :3
-Toinen uni, jossa sain 10- samaisesta kirjoitelmasta, ja mukana oli opettajan kommentti: "Siis vau mitä tekstiä! Olisin antanut 10++, mutta, koska unohdit yhden pisteen numerosi putosi 10-"

Joo, aikas kummallisia.

Sitten joku päivä äiti kysyi unessa, että tarvitsenko yhtä kirjaa, ja vastaisin myöntävästi. Huomenna tarvitsin kyseistä kirjaa o_o
Muistaakseni mulla oli myös jokin ihmeellinen uni, joka liittyi W.I.T.C.H.-sarjaan ja Virizioniin.
Sitten oli vielä jokin muu mutten muista mikä...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa

cron